Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1595
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

ΜΗΝ ΖΗΤΑΣ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΦΤΑΝΕΙ....
Ο ΣΑΝΤΟΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΑΛΛΟς ΦΤΑΕΙ,Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΠΑΛΑ ΗΤΑΝ Ο ΒΙΕΡΙΝΙΑ
elvetos giatros
Δημοσιεύσεις: 3847
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από elvetos giatros »

Πως είναι δυνατόν ρε γαμώτο?
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1595
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

ΕΙΣΑΙ ΠΑΟΚ ΘΕΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΠΑΛΑ ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΧΙ ΦΛΩΡΙΚΗ
ΕΙΣΑΙ ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΘΕΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΙΔΡΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΑ,ΘΑ ΤΗΝ ΜΑΤΩΣΟΥΝ
ΕΙΣΑΙ ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΘΕΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΤΙΜΑΝΕ ΤΟΝ ΔΙΚΕΦΑΛΟ ΑΕΤΟ
ΕΙΣΑΙ ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΘΕΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟ 100% ΤΟΥΣ
ΑΛΛΑ
ΤΙΠΟΤΑ ΤΕΤΟΙΟ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΗΤΑΝ Ο ΒΙΕΡΙΝΙΑ ΑΝΤΕ ΚΑΙ Ο ΣΑΒΙΝΙ,Ο ΓΚΑΡΣΙΑ ΗΤΑΝ ΚΑΚΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ
ΑΛΛΑ
ΠΑΟΚ ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ,ΘΑ ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ....ΤΑ 8/11 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1595
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΑΝΤΟΣ
Άβαταρ μέλους
GORGINOC4
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: Κυρ 04 Μάιος 2008, 08:02

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από GORGINOC4 »

ΛΟΙΠΟΝ. ΘΑ ΠΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ. ΚΑΤΑΡΧΗΝ, Ο ΜΟΥΣΛΙΜΟΒΙΤΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΕΔΩ ΣΤΙΣ ΣΥΚΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΑΡΚΑΚΙ. Ο ΣΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ 80'+ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΓΑΥΡΟ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΜΗΤΡΟΓΛΟΥ..ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΙΧΤΗ ΤΟΝ ΒΙΕΙΡΙΝΙΑ.(?)Ο ΓΚΑΡΣΙΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ... (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 80)ΠΡΟΖΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΝΑΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ ΘΑ ΕΠΑΙΖΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ.. ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΟΚΣΑΚΗ.
ΤΕΛΟΣ,ΔΙΧΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ "ΜΙΚΡΗ ΟΜΑΔ" ΧΑΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΤΕΡΜΑ ΑΜΠΑΛΟ.ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΟΚ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ..ΚΡΙΜΑ..
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από hasio_john »

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ οι ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ του site ας γράψουν στην κεντρική σελίδα την πραγματικότητα!
Ο Σάντος ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ!!!! Είναι χέστης προπονητής και μεταδίδει το ίδιο συναίσθημα σε ΟΛΗ την ομάδα!
Χέστηκε να χτυπήσει τον χειρότερο ολυμπιακό της ιστορίας όλης του θρύλου!
Έκανε αλλαγές στο πάρα πέντε και μάλιστα έβγαλε τον καλύτερο παίχτη!
ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΗΘΕΛΕ ΤΟ Χ!!!!!!ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ... ΔΙΩΞΤΕ ΤΟΝ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :redcard:
Ο προπονητάκος του γαύρου είδατε τι ωραία που φέρθηκε! ΔΕΝ ΚΟΤΕΨΕ, έκανε σωστές κινήσεις!!!!

Τέλος .. ΕΛΕΟΣ και με τον Χαλκιά και τις εξόδους του ... , μάλλον , τις ΜΗ εξόδους του!
Το τελευταίο γκολ ήταν λες και ήθελε να το φάει! Έκατσε από κάτω από το τέρμα και περίμενε το γκολ!
Ο νικοπολίδης σήμερα έκανε 20 εξόδους ... ο δικός μας μπορεί και καμία!!

Καμπάνες στους παίχτες και να φύγει ο Σάντος ... Η ομάδα χρειάζεται ψυχολογία νικητή και ο σάντος ΔΕΝ ΕΧΕΙ!!!!!!
Απορώ πως υπάρχουν ακόμα οπαδοί του Πάοκ και τον στηρίζουν!!!
ΚΡΙΜΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος hasio_john την Κυρ 20 Σεπ 2009, 22:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1595
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΝ Ο ΠΑΟΚ ΟΧΙ Ο ΠΑΟΚ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1595
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ 20 ΛΕΠΤΑ ΓΑΜΟΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΔΕΡΝΑΜΕ ΜΕΤΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΔΕΝ ΞΕΡΩ,ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΥΡΝΑΜΕ ΠΙΣΩ ΕΚΕΙ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ
touboflo
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Πέμ 20 Αύγ 2009, 20:59
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από touboflo »

Ρε,παιδια τι φταει ο Σαντος αφου η πουτανα μπαλα δεν μπαινει μεσα..;
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4320
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από Falegkos »

ο ΠΑΟΚ θα παρει ντερμπι ΜΟΝΟ οταν θα μπουν ελληνακια ΠΑΟΚΤΣΑΚΙΑ....αυτο εχω καταλαβει.

οσο το κολλημένο μιαλο του προπονητή θα αφήνει παίκτες των 2 μυρίων εξω και θα βγαζει τον καλύτερο παίκτη του παιχνιδιού για να βαλει εναν τελειωμένο δεν θα πάρουμε ντερμπι.

καταλάβετε το.


ξερω θα με κραξετε αλλα στα παπαρια μου και γω να δω μια νικη με τον γαυρο θελω...μια....μια..

χαλκιας, ΒΙΕΡΙΝΙΑ (MVP ανετα) και φιλομενο πιστευω ηταν παρα πολυ καλοι.

ο μουσλι κανει πασα και παθενει τραβιγμα δεν μπορει το παιδι ας το καταλάβουμε πλεον και ας παρει ματς ο φιλομενο που ξεσκιζει μεσα.
PAOK SYMI
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 02:45
Τοποθεσία: Καταγωγή:Ναουσα Διαμονή:Σύμη

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από PAOK SYMI »

Μονο ο Βιερινια επαιζε παλευε!!!!!!!!!
Οι υπολοιποι .....
Και Το γ@μημενο κορακι δεν εδεινε τιποτα μα τιποτα!Κ τα σπορια στο gay...(μπορει κ απο τα νευρ μου να εβλεπα άλλα αν κ δεν το νομίζω)!

Ο Σαντος δεν φταιει σε τιποτα.Μια χαρα εστησε την ομαδα!Οι παιχτες φταινε που δεν εκαναν οτι επρεπε!!!!
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από gergeo4 »

ειναι δυνατον να χασαμε απο αυτη την ομαδα?και ομως ειναι..παοκ εισαι..δυστηχως εχουμε γινει μικρη ομαδα..θελουμε παιχτες ηγετες αλλα δεν τους εχουμε..θελουμε αμυντικη χαφαρα που δεν την εχουμε,θελουμε 10αρι μπαλαδορο που δεν τον εχουμε..θελουμε πολλα,παρα πολλα...................
Άβαταρ μέλους
paokpool
Δημοσιεύσεις: 729
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 20:48
Τοποθεσία: Δράμα / Dortmund

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από paokpool »

Πάω για καμιά βόλτα......

με το νεύρο στην τσίτα...... δεν λέει τώρα.

Στα γρήγορα:

- MVP ο Βιερίνια και όχι μόνο λόγο γκολ. Καλός σε κάποια σημεία και ο Αραμπατζάκος.
- Αυτό το..... Σαβίνι-Τσιρίλο είναι για τα πανυγήρια! (τουλάχιστον)
- Ο Λίνο σήμερα έπαιζε σαν στημένος.....

Γενικά.... μία από τα ίδια. Λίγες φάσεις..... κλπ, κλπ, κλπ......

O Μπάγκοβιτς (η πως λέγετε αυτός) βγάζει στο 80' Στολτίδη.....
.......και βάζει Μήτρογλου.

Νομίζω αυτή και μόνο η κίνηση τα λέει όλα. ΟΛΑ!

Τι να μιλάμε για πρωταθλητισμούς, νοοτροπίες, συστήματα και άλλες παπαριές! Αυτή η κίνηση απλά ....είναι 1000000 λέξεις.

Ο γαύρος με την μαγκιά του.... και λιγότερο με ποδοσφαιρική ανοτερότητα.... πήρε αυτό που ήθελε.

Εφόσον δεν τον πήραμε ούτε και σε αυτό το χάλι που βρίσκετε..... αν δεν αλλάξουν κάποια πράγματα..... ούτε σε 1000 χρόνια θα τον πάρουμε.


Κρίμα....
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1595
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

Εμεις μαζι για μια ζωη αετε δικεφαλε οοοοοοοο,που κατεντησες παοκαρα μου.....καποιοι παικτες δεν αξιζουν αν φορανε τον τιμημενο δικεφαλο αετο στο στηθος τους
PAOK SYMI
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 02:45
Τοποθεσία: Καταγωγή:Ναουσα Διαμονή:Σύμη

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από PAOK SYMI »

ContrerasPablo έγραψε:ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΝ Ο ΠΑΟΚ ΟΧΙ Ο ΠΑΟΚ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ

+οσα θες
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”