16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Τα λάθη που έκανε ήταν... ερασιτεχνικού επιπέδου! Κι ευτυχώς δεν μας στοίχισαν (αφού κι αυτοί γλυστρούσαν μόνοι τους!). Αλλά κι επιθετικά δεν έκανε τις επελάσεις που μας είχε συνηθίσει κι οι σέντρες του ήταν στο άπειρο... Μακάρι να βελτιωθεί!
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Δεν χρειάζεται να βελτιωθεί αδελφέ..
Να ξαναβρεί τον καλό του εαυτό χρειάζεται..
Αν το καταφέρει θα είναι χάρμα οφθαλμών ο Λίνο..
Να ξαναβρεί τον καλό του εαυτό χρειάζεται..
Αν το καταφέρει θα είναι χάρμα οφθαλμών ο Λίνο..
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Κριμα που στα δυσκολα που τον χρειαζομασταν πιο πολυ ηταν τοσο κακος .
Θα ηθελα να δω και τον Σαβινι στη θεση του σε καποια παιχνιδια , και ισως τον Lino πιο μπροστα ...
Θα ηθελα να δω και τον Σαβινι στη θεση του σε καποια παιχνιδια , και ισως τον Lino πιο μπροστα ...
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
ehemithos 199 έγραψε:η μεγαλη μου εκπληξη σημερα!
απιστευτα κακος σε ολους τους τομεις!
οντως ο χειροτερος λινο απο τοτε που ηρθε!
στην αμυνα παρεπαιε...στην επιθεση δεν μπορουσε να ορθοποδησει...
λαθη συνεχως...σεντρες στους ανεμομυλους...
τελικα αυτο που ελεγα στους διπλα μου λετε να ισχυει?
μηπως ολη νυχτα στις π@@τανες του αμστερνταμ και στα cofee shop?
Έτσι ακριβώς.
Το άλλο στο είπα Εχέμυθε δεν στο είπα ε?
Ξέρεις πόσο είναι ο Λίνο?
34 χρονών!!!
Που να πάρει τα πόδια του ο παππούς.
Υ.Γ Μάλλον πρέπει να ανανεωθεί το ρόστερ με Έλληνες νέους.
Κακώς διώξαμε τον Αθανασιάδη και τον Γεωργίου.
- Athanasiadhs
- Δημοσιεύσεις: 362
- Εγγραφή: Τετ 04 Φεβ 2009, 05:01
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Θετικότατος σήμερα, ειδικά στο δεύτερο ημίχρονο..
Έτσι ρε γαμώτο έπρεπε να παίξει και με τους Ολλανδούς.
Α,ρε Λίνο..
Έτσι ρε γαμώτο έπρεπε να παίξει και με τους Ολλανδούς.
Α,ρε Λίνο..
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Όχι φίλε μου,δεν το είδες μόνο εσύ έτσι.PABLO GARCIA έγραψε:Μέχρι το 60-70' ήταν στους 2-3 κορυφαίους....
Για μένα τρομερή εμφάνιση....αλλά φαίνεται μόνο εγώ το είδα έτσι....
That makes two of us
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Χωρίς το μεγάλο λάθος, αλλά χθες ήταν πολύ υποτονικός.
Σε παιχνίδια με υποδεέστερους αντιπλαους όπως η Τρίπολη ,εξυπακούεται ότι πρέπει να ανεβάινει και να βοηθάει και στην αναπτυξη του παιχνιδιού της ομάδας μας
Σε παιχνίδια με υποδεέστερους αντιπλαους όπως η Τρίπολη ,εξυπακούεται ότι πρέπει να ανεβάινει και να βοηθάει και στην αναπτυξη του παιχνιδιού της ομάδας μας
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Δε μας φτάνανε οι τραυματισμοί, αρχίσανε και οι συλλήψεις...
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=62991&cid=5 (ίδιος είναι ο τσόγλανος)

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=62991&cid=5 (ίδιος είναι ο τσόγλανος)
- indian chief
- Δημοσιεύσεις: 387
- Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
χεχεχε....μα εντελως ιδιος.......πολυ καλο...agave έγραψε:Δε μας φτάνανε οι τραυματισμοί, αρχίσανε και οι συλλήψεις...
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=62991&cid=5 (ίδιος είναι ο τσόγλανος)
![]()
![]()
![]()
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Ο Λίνο πρέπει να φάει πάγκο..
Και να δούμε τον Σαβίνι στη φυσική του θέση..
Α,και Πάμπλο Κοντρέρας γύρνα πίσω τα μυαλά μας πονάνε..
Και να δούμε τον Σαβίνι στη φυσική του θέση..
Α,και Πάμπλο Κοντρέρας γύρνα πίσω τα μυαλά μας πονάνε..
- opaoktsis4
- Δημοσιεύσεις: 126
- Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 15:51
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
πρέπει να μείνει στον πάγκο μεθαύριο με νιονιο. οπωσδήποτε. ας δούμε το σαβίνι αριστερά