Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Κύριοι είμαστε "λίγοι".Αφού δεν μπορείς να πάρεις αυτόν τον Ολυμπιακό τι να περιμένω δηλαδή???Δεν κάναμε ευκαιρία....άμυνα δεν υπάρχει δυστυχώς...Κρίμα η μεσοπειθετική γραμμή που στέκεται καλά...
-
PAOK SYMI
- Δημοσιεύσεις: 262
- Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 02:45
- Τοποθεσία: Καταγωγή:Îαουσα Διαμονή:ΣÏμη
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
ΤΖΑΜΠΑ ΓΚΟΛ
ΓΑΜΩΤΟ
Μα τι γυρνανε πισω;;;;;;;;;;;;;;;;;;Αυτον τον θρυνο επρεπε να του ειχαμε βαλει 3 γκολ
ΓΑΜΩΤΟ
Μα τι γυρνανε πισω;;;;;;;;;;;;;;;;;;Αυτον τον θρυνο επρεπε να του ειχαμε βαλει 3 γκολ
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
τα 2 χαφ μας (φωτακης-σορλεν) δεν πιεζουν , παιζουν πολυ πίσω τη μεσαια γραμμη..
μουσλι παλι τραυματισμος ελεος.
Παμε γερα στο Β' αν και μας χρειαζεται ηλεκτροσοκ.
Πολυ ανιαρο ματς.
μουσλι παλι τραυματισμος ελεος.
Παμε γερα στο Β' αν και μας χρειαζεται ηλεκτροσοκ.
Πολυ ανιαρο ματς.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος paok87 την Κυρ 20 Σεπ 2009, 21:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Κρίμα ρε ΓΑΜΩΤΟ!
Με το που βάζουμε γκολ.... κάτι συμβαίνει στους εγκεφάλους αυτών των ανθρώπων. Ρε τσακάλια.... δεν παίζετε ούτε με την Ρεάλ, ούτε με την Μάνσεστερ! Μην σταματάτε γαμώ την τρέλλα μου!!! Με τον π@ύστη τον γαύρο παίζετε και έχετε και 30.000 κομμάντος στις πλάτες σας! Δώσαμε αφορμή στον ασχημομούρη τώρα να μας το παίξει φίρμα.... το μπ@σταρδέλη!
Πάμε με Φιλομένο τώρα....
ΆΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΝΙΚΗ.... ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΙΚΗ!
Με το που βάζουμε γκολ.... κάτι συμβαίνει στους εγκεφάλους αυτών των ανθρώπων. Ρε τσακάλια.... δεν παίζετε ούτε με την Ρεάλ, ούτε με την Μάνσεστερ! Μην σταματάτε γαμώ την τρέλλα μου!!! Με τον π@ύστη τον γαύρο παίζετε και έχετε και 30.000 κομμάντος στις πλάτες σας! Δώσαμε αφορμή στον ασχημομούρη τώρα να μας το παίξει φίρμα.... το μπ@σταρδέλη!
Πάμε με Φιλομένο τώρα....
ΆΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΝΙΚΗ.... ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΙΚΗ!
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
καθε φορα που κανουμε μια πασα προς τα μεσα και ΔΕΝ περνα εννοειται ξερεις οτι δεν προκειται να περασει
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Πάμε στο 80.... ο πως τον λένε του γκάυ..... βγάζει χαφ (Στολτίδη) και βάζει Μήτρογλου! (νοοτροπία νικητή που λέει και ο Φερνάντο)
Εμείς περιμένουμε....
Εμείς περιμένουμε....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος paokpool την Κυρ 20 Σεπ 2009, 22:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ
ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΑΜΥΝΤΙΚΑ ΛΑΘΗ
ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΑΜΥΝΑ
ΑΧΙ ΑΛΛΟ ΑΘΛΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
ΓΑΜΩ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΑΜΥΝΤΙΚΑ ΛΑΘΗ
ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΑΜΥΝΑ
ΑΧΙ ΑΛΛΟ ΑΘΛΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
ΓΑΜΩ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Τι κεντρο αμυνας ειναι αυτο ρε ?
απαραδεκτο . χαλια μαυρα . τσιριλο και μλκιες .
σορυ εχω νευρα .
απαραδεκτο . χαλια μαυρα . τσιριλο και μλκιες .
σορυ εχω νευρα .
-
PAOK SYMI
- Δημοσιεύσεις: 262
- Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 02:45
- Τοποθεσία: Καταγωγή:Îαουσα Διαμονή:ΣÏμη
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Αυτο που συμβαινει δεν μπορει να συμβαινει!!!!!!
Απο ανυπαρκτη ομαδα χασαμε.....
Απο ανυπαρκτη ομαδα χασαμε.....