Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Η καυτή ατμόσφαιρα δεν έλειψε ποτέ από την Τούμπα, ειδικά στα ματς με το γαύρο.
Το θέμα δεν είναι τι θα κάνουν οι οπαδοί.
Το θέμα δεν είναι ο Κάκος ή ο καιρός.
Το θέμα είναι ότι πρέπει ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ και ΠΑΙΧΤΕΣ να πιστέψουν σε αυτό που μας λένε στα λόγια:
οτι κάνουν ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ.
Αυτό σημαίνει ότι στην έδρα μου δεν περνάει ΚΑΝΕΙΣ. Ούτε ο γαύρος, ούτε ο Λεβαδειακός, ούτε ο πρώτος, ούτε ο τελευταίος.
Μπαίνεις μέσα και τους δίνεις να καταλάβουν από το πρώτο λεπτό ότι θα φύγουν με δύο και θα είναι και ευχαριστημένοι.
Στέλνεις και στους υπόλοιπους το μήνυμα να σβήσουν το βαθμουλάκι που είχαν υπολογίσει στην Τούμπα και τέλος.
Πας Αθήνα παίρνεις 6 πόντους και προχωράς.
Το θέμα δεν είναι τι θα κάνουν οι οπαδοί.
Το θέμα δεν είναι ο Κάκος ή ο καιρός.
Το θέμα είναι ότι πρέπει ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ και ΠΑΙΧΤΕΣ να πιστέψουν σε αυτό που μας λένε στα λόγια:
οτι κάνουν ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ.
Αυτό σημαίνει ότι στην έδρα μου δεν περνάει ΚΑΝΕΙΣ. Ούτε ο γαύρος, ούτε ο Λεβαδειακός, ούτε ο πρώτος, ούτε ο τελευταίος.
Μπαίνεις μέσα και τους δίνεις να καταλάβουν από το πρώτο λεπτό ότι θα φύγουν με δύο και θα είναι και ευχαριστημένοι.
Στέλνεις και στους υπόλοιπους το μήνυμα να σβήσουν το βαθμουλάκι που είχαν υπολογίσει στην Τούμπα και τέλος.
Πας Αθήνα παίρνεις 6 πόντους και προχωράς.
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!
ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΡΕ Μ@@ΝΙΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΡΕ Μ@@ΝΙΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Γ Α Μ Η Σ Τ Ε ΤΟΥΣ....
Και οταν τελειωσετε....
ΞΑΝΑ Γ Α Μ Η Σ Τ Ε ΤΟΥΣ....
Και οταν τελειωσετε....
ΞΑΝΑ Γ Α Μ Η Σ Τ Ε ΤΟΥΣ....
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Γ@ΜΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΟΥ@ΤΗ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ
Γ@ΜΙΕΤΑΙ Ο ΘΡΗΝΟΣ ΚΙ Ο ΠΙΡΕΑΣ
Γ@ΜΙΕΤΑΙ Ο ΘΡΗΝΟΣ ΚΙ Ο ΠΙΡΕΑΣ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος yiannisPAOKitalia την Κυρ 20 Σεπ 2009, 13:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
ΒΟΥΝΤΟΥ ΒΟΥΝΤΟΥ ,ΒΟΥΝΤΟΥ ΒΟΥΝΤΟΥ!!
ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΡΦΙΤΣΑ ΜΑΥΡΗ,ΟΟΟ
ΣΤΟ ΠΟΥΤΣΟ ΜΑΣ ΘΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ
ΔΕΚΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΓΑΥΡΟΙ!!
ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΡΦΙΤΣΑ ΜΑΥΡΗ,ΟΟΟ
ΣΤΟ ΠΟΥΤΣΟ ΜΑΣ ΘΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ
ΔΕΚΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΓΑΥΡΟΙ!!
-
PaokPtolemaidaG4
- Δημοσιεύσεις: 546
- Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Α βρεχει ε? Καλα τοτε αστο δε θα παω γηπεδο
.... ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΣΕ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΤΟ ΚΑΡΑΒΑΝΙ ΦΕΥΓΕΙ, ΠΡΩΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΟΥΜΠΑ ΛΙΜΠΡΕ ΧΑΛΑΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΞΕΛΑΡΥΓΓΙΑΣΤΗΤΕ...
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Εδω και τοσα χιλιαδες χρονια
μες στην αθηνα στελναμε βαγονια
με ΠΑΟΚτσηδες τρελοκομεια
και αθηναιους στα νοσοκομεια
μεγαλε ΠΑΟΚ η δυναμη σου
ειμαστε εμεις οι χιλιαδες οπαδοι σου
η Τουμπα παλι θαναι καζανι
γαμω το συνταγμα και το πασαλιμανι
ΠΑΟΚ ολεο ΠΑΟΚ ολεο μες στη πουτ@ν@ την αθηνα θα το λεω
ΠΑΟΚ ολεο ΠΑΟΚ ολεο μακαρι να ξερα τι πινω και τι λεω

μες στην αθηνα στελναμε βαγονια
με ΠΑΟΚτσηδες τρελοκομεια
και αθηναιους στα νοσοκομεια
μεγαλε ΠΑΟΚ η δυναμη σου
ειμαστε εμεις οι χιλιαδες οπαδοι σου
η Τουμπα παλι θαναι καζανι
γαμω το συνταγμα και το πασαλιμανι
ΠΑΟΚ ολεο ΠΑΟΚ ολεο μες στη πουτ@ν@ την αθηνα θα το λεω
ΠΑΟΚ ολεο ΠΑΟΚ ολεο μακαρι να ξερα τι πινω και τι λεω
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
1 2,50Lord_GayrosSlayer έγραψε:Παιδιά ξέρει κανείς τι προγνωστικά μας έχει στο στοίχημα??
Χ 2,80
2 2,875
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Παιδες..τα ρολα(αυτα απο τις αποδειξεις των ταμιακων μηχανων)επιτρεπονται?ή 8α μ τα παρουν κατα την εισοδο?
γτ σκεφτομαι να παρο ολοκληρη σακουλα και να τα μοιρασο..
γτ σκεφτομαι να παρο ολοκληρη σακουλα και να τα μοιρασο..
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Όχι ρε, σιγά να μη στα πάρουν. Αφού μόνο security έχει κι αυτοί δεν κάνουν έλεγχο. Μόνο μπουκαλάκια με καπάκια δεν αφήνουν..
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Για να πεταξεις?παρε κολοχαρτο.παντως αν το σκεφτεις κοβει ο καθενας μια παλια εφημεριδα,κανα κολοχαρτο και φαντασου οταν αρχιζει το ματσ χιλιαδες τετοια,θα παρουν φωτια απο τους πυρσουςMALEF έγραψε:Παιδες..τα ρολα(αυτα απο τις αποδειξεις των ταμιακων μηχανων)επιτρεπονται?ή 8α μ τα παρουν κατα την εισοδο?![]()
γτ σκεφτομαι να παρο ολοκληρη σακουλα και να τα μοιρασο..