Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Λείπει και ο Ζα'ι'ρί άρα ο Λίνο από αριστερά μπορεί να ανεβαίνει και να βοηθάει παραπάνω και επθετικά..Πρέπει να το εκμεταλλευτούμε αυτό,σε συνδυασμό με την ταχύτητα του Κουτσιαικούλη πρέπει να κάνουμε πάρτυ από αριστερά..Και από δεξιά ο Βιερίνια αν μπορεί να κινείται πιο πολύ στον άξονα λόγω της ταχύτητας Φωτάκη-Σορλέν ίσως δούμε και καμιά κάθετη στον Μούσλι..
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Πιθανές 11 αδες:
_______________Νικοπολίδης
Ζεβλάκοφ_Μέλμπεργκ _Α. Παπαδόπουλος_Ρ. Μπράβο
____Τοροσίδης_Ντουντού_(Λεντέσμα /ή Οσκαρ)
(Λεντέσμα /ή Οσκαρ)__(Μήτρογλου /ή Ντιόγο )__Λεονάρντο
______ΚΟΥΤΣΙΑ ΜΟΥΣΛΙ ΒΙΕΡΙΝΙΑ
______ΣΟΡΛΕΝ ΓΚΑΡΣΙΑ ΦΩΤΑΚΗΣ
ΛΙΝΟ ΣΑΒΙΝΙ ΤΣΙΡΙΛΟ ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ
____________ΧΑΛΚΙΑΣ
Επίσης: Γιάννης Παπαδόπουλος , Γκαλίτσιος, Πάντος, Στολτίδης.
Επίσης: Conceição, Lucio Filomeno, Vladan Ivic, Bizera.
Συμφωνώ με τις 11 άδες απλά διαφωνώ στο να αρχίσει στην βασική 11άδα ο Μουσλίμοβιτς αντί του Φιλομένο. Ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα ...Πιστεύω ότι θα πρόσφερε περισσότερα ο Μουσλίμοβιτς αν έμπαινε αλλαγή στο 65’ στην κουρασμένη άμυνα του γαύρου αλλά εύχομαι να με διαψεύσει...
Βαρόμετρο στον άσο η απόδοση των Κουτσια-Βιερίνια-Φωτάκη-Σορλεν.
_______________Νικοπολίδης
Ζεβλάκοφ_Μέλμπεργκ _Α. Παπαδόπουλος_Ρ. Μπράβο
____Τοροσίδης_Ντουντού_(Λεντέσμα /ή Οσκαρ)
(Λεντέσμα /ή Οσκαρ)__(Μήτρογλου /ή Ντιόγο )__Λεονάρντο
______ΚΟΥΤΣΙΑ ΜΟΥΣΛΙ ΒΙΕΡΙΝΙΑ
______ΣΟΡΛΕΝ ΓΚΑΡΣΙΑ ΦΩΤΑΚΗΣ
ΛΙΝΟ ΣΑΒΙΝΙ ΤΣΙΡΙΛΟ ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ
____________ΧΑΛΚΙΑΣ
Επίσης: Γιάννης Παπαδόπουλος , Γκαλίτσιος, Πάντος, Στολτίδης.
Επίσης: Conceição, Lucio Filomeno, Vladan Ivic, Bizera.
Συμφωνώ με τις 11 άδες απλά διαφωνώ στο να αρχίσει στην βασική 11άδα ο Μουσλίμοβιτς αντί του Φιλομένο. Ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα ...Πιστεύω ότι θα πρόσφερε περισσότερα ο Μουσλίμοβιτς αν έμπαινε αλλαγή στο 65’ στην κουρασμένη άμυνα του γαύρου αλλά εύχομαι να με διαψεύσει...
Βαρόμετρο στον άσο η απόδοση των Κουτσια-Βιερίνια-Φωτάκη-Σορλεν.
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
δε νομίζω ότι μπορεί ο φιλόμενο να αντέχει το ξύλο που θα πέσει αύριο από melberg-παπαδόπουλο
-
deathmassious
- Δημοσιεύσεις: 1047
- Εγγραφή: Δευ 03 Νοέμ 2008, 13:26
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Φίλε Φαντομά,απ'οτι διαβάζω στα ρεπορτάζ του θρήνου,η ενδεκάδα θα είναι ως εξής:
Κηπουρός
Ζεβλάκας-Γαβραάμ-Σουηδέζα-Μπράβο(αυτός είναι καφές)
Λύκος(σιγά,σκιάχτηκα)-Ντουρουντουντού
Ελ Τόρο(ξανασκιάχτηκα)- Γιαννάκης(όχι στα βαθιά παιδί μου)-Λεονάρδος
Φιόγκος
Καλώς τα παιδιά...
Κηπουρός
Ζεβλάκας-Γαβραάμ-Σουηδέζα-Μπράβο(αυτός είναι καφές)
Λύκος(σιγά,σκιάχτηκα)-Ντουρουντουντού
Ελ Τόρο(ξανασκιάχτηκα)- Γιαννάκης(όχι στα βαθιά παιδί μου)-Λεονάρδος
Φιόγκος
Καλώς τα παιδιά...
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Fantomas έγραψε:Πιθανές 11 αδες:
_______________Νικοπολίδης
Ζεβλάκοφ_Μέλμπεργκ _Α. Παπαδόπουλος_Ρ. Μπράβο
____Τοροσίδης_Ντουντού_(Λεντέσμα /ή Οσκαρ)
(Λεντέσμα /ή Οσκαρ)__(Μήτρογλου /ή Ντιόγο )__Λεονάρντο
______ΚΟΥΤΣΙΑ ΜΟΥΣΛΙ ΒΙΕΡΙΝΙΑ
______ΣΟΡΛΕΝ ΓΚΑΡΣΙΑ ΦΩΤΑΚΗΣ
ΛΙΝΟ ΣΑΒΙΝΙ ΤΣΙΡΙΛΟ ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ
____________ΧΑΛΚΙΑΣ
Επίσης: Γιάννης Παπαδόπουλος , Γκαλίτσιος, Πάντος, Στολτίδης.
Επίσης: Conceição, Lucio Filomeno, Vladan Ivic, Bizera.
Συμφωνώ με τις 11 άδες απλά διαφωνώ στο να αρχίσει στην βασική 11άδα ο Μουσλίμοβιτς αντί του Φιλομένο. Ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα ...Πιστεύω ότι θα πρόσφερε περισσότερα ο Μουσλίμοβιτς αν έμπαινε αλλαγή στο 65’ στην κουρασμένη άμυνα του γαύρου αλλά εύχομαι να με διαψεύσει...
Βαρόμετρο στον άσο η απόδοση των Κουτσια-Βιερίνια-Φωτάκη-Σορλεν.
exoume kai moon as min to 3exasoume (THESI ARAMPATZI)
PAIDIA OSOI PANE TOUMPA THELW NA EINAI KAZANI
GIATI A3IZOUN TRELO GIUXARISMA TA KOLO GAURAKIA
ELA RE PAOKARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
(sorry gia ta greek list alla
eimai diakopes kai den exei
elliniki grammatoseira)
Δες εδώ http://paokmania.gr/forum/viewtopic.php?f=1&t=471 αδερφέ...
Thx, Admin Team
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Θα ακολουθήσω τη συμβουλή σας. Θα είμαι απαισιόδοξος
1-0 θα κερδίσουμε μόνο
1-0 θα κερδίσουμε μόνο

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
μου φαίνεται ,είναι η ιδέα μου δε ξέρω αλλα ο OSFP επιθετικά αρκετά αποδυναμωμένος.
λείπουν ονόματα όπως του γκαλέτι, τζόρτζεβιτς, πιο παλιά είχαν ριβάλντο, καστίγιο κτλ κτλ
όλη η επίθεση τους φαίνεται να στηρίζεται στο ντούντου και στο ντεφορμέ φιόγκο (αν καταφέρει να βγάλει το 45λεπτό χωρίς τραυματισμό).
λείπουν ονόματα όπως του γκαλέτι, τζόρτζεβιτς, πιο παλιά είχαν ριβάλντο, καστίγιο κτλ κτλ
όλη η επίθεση τους φαίνεται να στηρίζεται στο ντούντου και στο ντεφορμέ φιόγκο (αν καταφέρει να βγάλει το 45λεπτό χωρίς τραυματισμό).
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Γεια σου ρε πανούτσο
[...]
Και θέλουν να βάλουν στη θέση του Σάββα τον «Τζόλε» ή όποιον άλλον. Δικαίωμά του είναι του προέδρου να φωνάξει τον Σάββα, να του πει έτσι και αλλιώς και να τον τελειώνει. Αλλά να τον φωνάξει ο ίδιος. Οχι να του στείλει το μαντάτο με τρίτο. Ακόμα καλύτερα, άσε τον Σάββα να φύγει με τιμές. Από την εποχή που το γήπεδο λεγόταν «Γ. Καραϊσκάκης», επειδή ο Καραϊσκάκης είχε διαρκείας στα επίσημα, είναι στον Ολυμπιακό ο Σάββας. Δώσ' του λοιπόν την ευκαιρία να τελειώσει τη ζωή του όπως αρμόζει σε έναν ήρωα. Να συνοδεύσει τον Ολυμπιακό για τελευταία φορά στη Θεσσαλονίκη και πριν αρχίσει το ματς να πάει μπροστά στη Θύρα 4 και να κουνάει μια φωτογραφία του Κούδα με τη φανέλα του Ολυμπιακού. Να μπουν όχι μόνο η Θύρα 4, αλλά όλοι οι ΠΑΟΚτσήδες στο γήπεδο και από τον Σάββα να μείνει μια γλυκιά ανάμνηση. Μετά ο ΠΑΟΚ θα τιμωρηθεί και ο Σάββας θα φύγει από αυτόν τον κόσμο με την ικανοποίηση ότι η θυσία του έδωσε τρεις βαθμούς στον Θρύλο. Αλλά πού να καταλάβει από τέτοια ο πρόεδρος...
[...]
Ολόκληρο : http://www.sport-fm.gr/article/195672
[...]
Και θέλουν να βάλουν στη θέση του Σάββα τον «Τζόλε» ή όποιον άλλον. Δικαίωμά του είναι του προέδρου να φωνάξει τον Σάββα, να του πει έτσι και αλλιώς και να τον τελειώνει. Αλλά να τον φωνάξει ο ίδιος. Οχι να του στείλει το μαντάτο με τρίτο. Ακόμα καλύτερα, άσε τον Σάββα να φύγει με τιμές. Από την εποχή που το γήπεδο λεγόταν «Γ. Καραϊσκάκης», επειδή ο Καραϊσκάκης είχε διαρκείας στα επίσημα, είναι στον Ολυμπιακό ο Σάββας. Δώσ' του λοιπόν την ευκαιρία να τελειώσει τη ζωή του όπως αρμόζει σε έναν ήρωα. Να συνοδεύσει τον Ολυμπιακό για τελευταία φορά στη Θεσσαλονίκη και πριν αρχίσει το ματς να πάει μπροστά στη Θύρα 4 και να κουνάει μια φωτογραφία του Κούδα με τη φανέλα του Ολυμπιακού. Να μπουν όχι μόνο η Θύρα 4, αλλά όλοι οι ΠΑΟΚτσήδες στο γήπεδο και από τον Σάββα να μείνει μια γλυκιά ανάμνηση. Μετά ο ΠΑΟΚ θα τιμωρηθεί και ο Σάββας θα φύγει από αυτόν τον κόσμο με την ικανοποίηση ότι η θυσία του έδωσε τρεις βαθμούς στον Θρύλο. Αλλά πού να καταλάβει από τέτοια ο πρόεδρος...
[...]
Ολόκληρο : http://www.sport-fm.gr/article/195672
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Δικιά σου.....ContrerasPablo έγραψε:ρε γκικααααααααααααα πιασε μια προβλεψη
χ ημίχρονο 1 τελικό ΚΑΙ ΟΒΕΡ...
Αντε ρε ΠΑΟΚάρααα...
Πάμεεε....
Εδώ και τόσες δεκάδες χρονια
μεσ' την Αθήνα στελναμε βαγόνια...
Αντε ρε ΠΑΟΚάρα...
ΥΓ: Ολες οι γυναίκες είναι φίδια... Αλλες οχιές, άλλες σαύρες, αλλά όλες είναι ίδια...
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
αν αληθευει ειναι πολυ καλο νεο για μας γτ δεν εβλεπα τον λινο να το πιανει αυτο το μηχανακι τον ζαιρι.. 