Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1593
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

ρε γκικααααααααααααα πιασε μια προβλεψη
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από Odi »

Λείπει και ο Ζα'ι'ρί άρα ο Λίνο από αριστερά μπορεί να ανεβαίνει και να βοηθάει παραπάνω και επθετικά..Πρέπει να το εκμεταλλευτούμε αυτό,σε συνδυασμό με την ταχύτητα του Κουτσιαικούλη πρέπει να κάνουμε πάρτυ από αριστερά..Και από δεξιά ο Βιερίνια αν μπορεί να κινείται πιο πολύ στον άξονα λόγω της ταχύτητας Φωτάκη-Σορλέν ίσως δούμε και καμιά κάθετη στον Μούσλι..
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

2-0

Το γέρικο άλογο μίλησε. Ουγκ...
Άβαταρ μέλους
Fantomas
Δημοσιεύσεις: 681
Εγγραφή: Σάβ 08 Νοέμ 2008, 00:41

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από Fantomas »

Πιθανές 11 αδες:


_______________Νικοπολίδης

Ζεβλάκοφ_Μέλμπεργκ _Α. Παπαδόπουλος_Ρ. Μπράβο

____Τοροσίδης_Ντουντού_(Λεντέσμα /ή Οσκαρ)

(Λεντέσμα /ή Οσκαρ)__(Μήτρογλου /ή Ντιόγο )__Λεονάρντο


______ΚΟΥΤΣΙΑ ΜΟΥΣΛΙ ΒΙΕΡΙΝΙΑ

______ΣΟΡΛΕΝ ΓΚΑΡΣΙΑ ΦΩΤΑΚΗΣ

ΛΙΝΟ ΣΑΒΙΝΙ ΤΣΙΡΙΛΟ ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ

____________ΧΑΛΚΙΑΣ



Επίσης: Γιάννης Παπαδόπουλος , Γκαλίτσιος, Πάντος, Στολτίδης.

Επίσης: Conceição, Lucio Filomeno, Vladan Ivic, Bizera.

Συμφωνώ με τις 11 άδες απλά διαφωνώ στο να αρχίσει στην βασική 11άδα ο Μουσλίμοβιτς αντί του Φιλομένο. Ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα ...Πιστεύω ότι θα πρόσφερε περισσότερα ο Μουσλίμοβιτς αν έμπαινε αλλαγή στο 65’ στην κουρασμένη άμυνα του γαύρου αλλά εύχομαι να με διαψεύσει...
Βαρόμετρο στον άσο η απόδοση των Κουτσια-Βιερίνια-Φωτάκη-Σορλεν.
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από Petm »

δε νομίζω ότι μπορεί ο φιλόμενο να αντέχει το ξύλο που θα πέσει αύριο από melberg-παπαδόπουλο
deathmassious
Δημοσιεύσεις: 1047
Εγγραφή: Δευ 03 Νοέμ 2008, 13:26

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από deathmassious »

Φίλε Φαντομά,απ'οτι διαβάζω στα ρεπορτάζ του θρήνου,η ενδεκάδα θα είναι ως εξής:
Κηπουρός
Ζεβλάκας-Γαβραάμ-Σουηδέζα-Μπράβο(αυτός είναι καφές)
Λύκος(σιγά,σκιάχτηκα)-Ντουρουντουντού
Ελ Τόρο(ξανασκιάχτηκα)- Γιαννάκης(όχι στα βαθιά παιδί μου)-Λεονάρδος
Φιόγκος

Καλώς τα παιδιά...
Άβαταρ μέλους
ziukas
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Τετ 27 Αύγ 2008, 09:15
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από ziukas »

Fantomas έγραψε:Πιθανές 11 αδες:


_______________Νικοπολίδης

Ζεβλάκοφ_Μέλμπεργκ _Α. Παπαδόπουλος_Ρ. Μπράβο

____Τοροσίδης_Ντουντού_(Λεντέσμα /ή Οσκαρ)

(Λεντέσμα /ή Οσκαρ)__(Μήτρογλου /ή Ντιόγο )__Λεονάρντο


______ΚΟΥΤΣΙΑ ΜΟΥΣΛΙ ΒΙΕΡΙΝΙΑ

______ΣΟΡΛΕΝ ΓΚΑΡΣΙΑ ΦΩΤΑΚΗΣ
ΛΙΝΟ ΣΑΒΙΝΙ ΤΣΙΡΙΛΟ ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ

____________ΧΑΛΚΙΑΣ



Επίσης: Γιάννης Παπαδόπουλος , Γκαλίτσιος, Πάντος, Στολτίδης.

Επίσης: Conceição, Lucio Filomeno, Vladan Ivic, Bizera.

Συμφωνώ με τις 11 άδες απλά διαφωνώ στο να αρχίσει στην βασική 11άδα ο Μουσλίμοβιτς αντί του Φιλομένο. Ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα ...Πιστεύω ότι θα πρόσφερε περισσότερα ο Μουσλίμοβιτς αν έμπαινε αλλαγή στο 65’ στην κουρασμένη άμυνα του γαύρου αλλά εύχομαι να με διαψεύσει...
Βαρόμετρο στον άσο η απόδοση των Κουτσια-Βιερίνια-Φωτάκη-Σορλεν.

exoume kai moon as min to 3exasoume (THESI ARAMPATZI)

PAIDIA OSOI PANE TOUMPA THELW NA EINAI KAZANI
GIATI A3IZOUN TRELO GIUXARISMA TA KOLO GAURAKIA

ELA RE PAOKARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:





(sorry gia ta greek list alla
eimai diakopes kai den exei
elliniki grammatoseira)

Δες εδώ http://paokmania.gr/forum/viewtopic.php?f=1&t=471 αδερφέ...
Thx, Admin Team
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

Θα ακολουθήσω τη συμβουλή σας. Θα είμαι απαισιόδοξος
















1-0 θα κερδίσουμε μόνο Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από Petm »

μου φαίνεται ,είναι η ιδέα μου δε ξέρω αλλα ο OSFP επιθετικά αρκετά αποδυναμωμένος.

λείπουν ονόματα όπως του γκαλέτι, τζόρτζεβιτς, πιο παλιά είχαν ριβάλντο, καστίγιο κτλ κτλ

όλη η επίθεση τους φαίνεται να στηρίζεται στο ντούντου και στο ντεφορμέ φιόγκο (αν καταφέρει να βγάλει το 45λεπτό χωρίς τραυματισμό).
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1593
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

1 χ 2?
1
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από paok87 »

Γεια σου ρε πανούτσο

[...]
Και θέλουν να βάλουν στη θέση του Σάββα τον «Τζόλε» ή όποιον άλλον. Δικαίωμά του είναι του προέδρου να φωνάξει τον Σάββα, να του πει έτσι και αλλιώς και να τον τελειώνει. Αλλά να τον φωνάξει ο ίδιος. Οχι να του στείλει το μαντάτο με τρίτο. Ακόμα καλύτερα, άσε τον Σάββα να φύγει με τιμές. Από την εποχή που το γήπεδο λεγόταν «Γ. Καραϊσκάκης», επειδή ο Καραϊσκάκης είχε διαρκείας στα επίσημα, είναι στον Ολυμπιακό ο Σάββας. Δώσ' του λοιπόν την ευκαιρία να τελειώσει τη ζωή του όπως αρμόζει σε έναν ήρωα. Να συνοδεύσει τον Ολυμπιακό για τελευταία φορά στη Θεσσαλονίκη και πριν αρχίσει το ματς να πάει μπροστά στη Θύρα 4 και να κουνάει μια φωτογραφία του Κούδα με τη φανέλα του Ολυμπιακού. Να μπουν όχι μόνο η Θύρα 4, αλλά όλοι οι ΠΑΟΚτσήδες στο γήπεδο και από τον Σάββα να μείνει μια γλυκιά ανάμνηση. Μετά ο ΠΑΟΚ θα τιμωρηθεί και ο Σάββας θα φύγει από αυτόν τον κόσμο με την ικανοποίηση ότι η θυσία του έδωσε τρεις βαθμούς στον Θρύλο. Αλλά πού να καταλάβει από τέτοια ο πρόεδρος...
[...]

Ολόκληρο : http://www.sport-fm.gr/article/195672
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1593
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

1 Χ 2?
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19017
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από gika »

ContrerasPablo έγραψε:ρε γκικααααααααααααα πιασε μια προβλεψη
Δικιά σου.....

χ ημίχρονο 1 τελικό ΚΑΙ ΟΒΕΡ...

Αντε ρε ΠΑΟΚάρααα...

Πάμεεε....

Εδώ και τόσες δεκάδες χρονια
μεσ' την Αθήνα στελναμε βαγόνια...

Αντε ρε ΠΑΟΚάρα...

ΥΓ: Ολες οι γυναίκες είναι φίδια... Αλλες οχιές, άλλες σαύρες, αλλά όλες είναι ίδια...
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από diniko80 »

νοκ αουτ ο ζαιρι για αυριο... :?
Άβαταρ μέλους
MALEF
Δημοσιεύσεις: 858
Εγγραφή: Πέμ 01 Μάιος 2008, 14:24
Τοποθεσία: Γαλλικος Κιλκις!

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από MALEF »

αν αληθευει ειναι πολυ καλο νεο για μας γτ δεν εβλεπα τον λινο να το πιανει αυτο το μηχανακι τον ζαιρι.. :?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”