πραγματικα πρεπει να ανατριχιασαν οπως κι εγω!!
ειχε και συνεντευξη στεφανου μπορμποκη με τρομερα παραλειπομενα απο την 20ετια της πιπας του γαυρου!
οταν δε εδειξε στιγμιοτυπα απο την 6αρα στις σερρες (στην ηλικια του gika ημουν τοτε στο γηπεδο), πραγματικα μου κοπηκαν τα ποδια...
δε νομιζω οτι θα ξαναζησω τετοιες στιγμες...