Ιβάν Σαββίδης VI
Re: Ιβάν Σαββίδης VI
3 μύρια το συνολικό κόστος, ας το βάλουν /4 από 750 χιλιάρικα οι τέσσερις μεγάλοι σε όλα τα γήπεδα.
Άλλωστε οι μικροί έχουν χάσει πολλά έσοδα από τον φαταουλισμο με τον τερματισμό της κεντρικής διαχείρισης των τηλεοπτικών.
Να σας δω τώρα ρε ΠΟΥΤΑΝΕΣ.
Άλλωστε οι μικροί έχουν χάσει πολλά έσοδα από τον φαταουλισμο με τον τερματισμό της κεντρικής διαχείρισης των τηλεοπτικών.
Να σας δω τώρα ρε ΠΟΥΤΑΝΕΣ.
- Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54496
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Ιβάν Σαββίδης VI
Όπα. Ποιοι 4 μεγάλοι; Big five δεν είναι;;
Μη πω big 6...τώρα που θα μιλήσει ο λαός του Ποτηρακλή!
Μη πω big 6...τώρα που θα μιλήσει ο λαός του Ποτηρακλή!
- Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54496
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Ιβάν Σαββίδης VI
Κάποτε έλεγαν τον Ηρακλή.
Βασικά, δεν υπάρχει Ηρακλής, είναι Ποτηρακλής τώρα...για όσο θα είναι.
Βασικά, δεν υπάρχει Ηρακλής, είναι Ποτηρακλής τώρα...για όσο θα είναι.
Re: Ιβάν Σαββίδης VI
Ενα δίκαιο πρωτάθλημα προυποθέτει να έχεις μια αξιοπρεπή ομάδα, που θα παίζει αξιοπρεπές ποδόσφαιρο, σε ένα αξιοπρεπές γήπεδο για να έχεις εισητήρια και λοιπά έσοδα ωστε να συντηρέις την ομάδα στην κατηγορία.bane1980 έγραψε:Εγώ απορώ με την κάθε μικρομεσαία ομάδα που προτιμάει να τη σκίζει και ξεφτιλιζει ο εκάστοτε παραγκάρχης και να πέφτει στα 4, ενώ με τον ΠΑΟΚ που ο Ιβάν ματώνει να φτιάξει ένα πρωτάθλημα δίκαιο για όλους, ξέρουν να παίζουν αγώνες ζωής.
Προσκολλημένος σε κάποιο άρμα αρκούν τα χρήματα απο τα τηλεοπτικά για να μείνεις στην κατηγορία.
Ε, όπως και να το κάνεις βγαίνει φτηνότερα ...
Re: Ιβάν Σαββίδης VI
Ομαδες που κοβουν 200 εισιτηρια σε καθε ματς, προφανως και δεν ενδιαφερονται για το ποδοσφαιρο. Ειναι βιασμος της λογικης να σκεφτεις καποιος το αντιθετο.
Για αυτο και με καθε τροπο εξαφανισαν επαρχιακες ομαδες που μπορουσαν να μαζεψουν καποιον κοσμο, ειτε με φυτευτους προεδρους, ειτε με διαιτησιες.
Για αυτο και με καθε τροπο εξαφανισαν επαρχιακες ομαδες που μπορουσαν να μαζεψουν καποιον κοσμο, ειτε με φυτευτους προεδρους, ειτε με διαιτησιες.
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 3823
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Ιβάν Σαββίδης VI
obanebane έγραψε:3 μύρια το συνολικό κόστος, ας το βάλουν /4 από 750 χιλιάρικα οι τέσσερις μεγάλοι σε όλα τα γήπεδα.
Άλλωστε οι μικροί έχουν χάσει πολλά έσοδα από τον φαταουλισμο με τον τερματισμό της κεντρικής διαχείρισης των τηλεοπτικών.
Να σας δω τώρα ρε ΠΟΥΤΑΝΕΣ.
Συμφωνω,να γινει αυτο που προτεινε ο ΠΑΟΚ,αλλα οχι με επιβαρυνση του ελληνα φορολογουμενου,ας τα πληρωσουν οι ομαδες κ κυριως οι 4 λαοφιλεστερες κ πιο πλουσιες.ΠΡΕΠΕΙ να γινει.
Re: Ιβάν Σαββίδης VI
Ας παρουν λεφτα απο το στοιχημα και απο τον τζογο γενικοτερα. Εχουν κλεισει σπιτια τοσα χρονια, ας δωσουν κατι πισω και αυτοι.Kabamaru11 έγραψε:obanebane έγραψε:3 μύρια το συνολικό κόστος, ας το βάλουν /4 από 750 χιλιάρικα οι τέσσερις μεγάλοι σε όλα τα γήπεδα.
Άλλωστε οι μικροί έχουν χάσει πολλά έσοδα από τον φαταουλισμο με τον τερματισμό της κεντρικής διαχείρισης των τηλεοπτικών.
Να σας δω τώρα ρε ΠΟΥΤΑΝΕΣ.
Συμφωνω,να γινει αυτο που προτεινε ο ΠΑΟΚ,αλλα οχι με επιβαρυνση του ελληνα φορολογουμενου,ας τα πληρωσουν οι ομαδες κ κυριως οι 4 λαοφιλεστερες κ πιο πλουσιες.ΠΡΕΠΕΙ να γινει.
Re: Ιβάν Σαββίδης VI
Το κοστος δεν ειναι μεγαλο κ το ρεπορταζ π εκανε ο Μηλιος στο πορτοκαλοπρασινο σαιτ ηταν καλο
Ο Μηλιος αν και τα ωραιοποιει πολλες φορες καποια πραγματα σχετικα με τον ΠΑΟΚ
μου αρεσει να τον διαβαζω γιατι ειναι διαβασμενος
τα ψαχνει αυτα π γραφει
Μακαρι να προχωρησει το προτζεκτ π προτεινε ο Ιβαν
Ο Μηλιος αν και τα ωραιοποιει πολλες φορες καποια πραγματα σχετικα με τον ΠΑΟΚ
μου αρεσει να τον διαβαζω γιατι ειναι διαβασμενος
τα ψαχνει αυτα π γραφει
Μακαρι να προχωρησει το προτζεκτ π προτεινε ο Ιβαν
Re: Ιβάν Σαββίδης VI
Δειτε το χτεσινο Νιουκασλ Παρι, σε 2 φασεις χρησιμοποιηθηκε η τεχνολογια αυτη. Αν δεν υπηρχε τα γκολ θα ακυρωνονταν, ειδικα αν παιζαμε εμεις [FACE WITH TEARS OF JOY]. Θα μετρουσαν για το ΠΟΚ βεβαια
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 29971
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Ιβάν Σαββίδης VI
Τ αλλα τοπικ πήρανε φωτια αλλα εδω δε πατησε ψυχη..
Γκρινιαζαμε και θα γκρινιαζουμε στα στραβα, συμπαθα μας.
Σημερα ομως χρωσταμε ενα(η και χιλια) ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Γκρινιαζαμε και θα γκρινιαζουμε στα στραβα, συμπαθα μας.
Σημερα ομως χρωσταμε ενα(η και χιλια) ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
- Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54496
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Ιβάν Σαββίδης VI
Εξαφανισμένος αυτός; Εξαφανισμένοι κι εμείς από το topic του!
Μα σε ένα ράδιο έλεγαν ότι παίρνει τον ΠΑΟΚ ο Μυτιληναίος...
Μα σε ένα ράδιο έλεγαν ότι παίρνει τον ΠΑΟΚ ο Μυτιληναίος...
Ιβάν Σαββίδης VI
Η μαντάμ σουσου παίρνει τον ΠΑΟΚ. Σας λέγαμε μην παρασύρεστε από τα τρολ ( εξαφανίστηκαν ως την επόμενη φουρτούνα) σας λέγαμε στο γήπεδο έχει γιορτη. Αφήστε τα τρολ των σοσιαλ. Χαρείτε τον μεγάλο ΠΑΟΚ. Το τραινο ξεκινά
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100618
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ιβάν Σαββίδης VI
Νέα δυναμική για το λιμάνι του Βόλου φέρνει η απόκτηση του 67% από τον ΟΛΘ
IEFIMERIDA.GR
Την ανάπτυξη νέων θαλάσσιων διαδρόμων από τις χώρες της μέσης Ανατολής προς τις χώρες της Βαλκανικής και την Κεντρική Ευρώπη, με ταυτόχρονη αύξηση των εμπορευματικών μεταφορών, σηματοδοτεί η απόκτηση του λιμανιού του Βόλου από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, έναντι τιμήματος 51 εκατ. ευρώ.
Στελέχη της λιμενικής αγοράς επισημαίνουν ότι τα δύο λιμάνια μπορούν να έχουν αλληλοσυμπληρωματική δράση σε όλους τους τομείς με στόχο την ανάπτυξη όχι μόνο των διακινούμενων φορτίων αλλά και την ανάπτυξη και άλλων εμπορικών δράσεων, όπως η κρουαζιέρα και η ακτοπλοΐα.
Επίσης η επιλογή του σημαντικού στελέχους της λιμενικής βιομηχανίας, Ολλανδού Arie Koppelaar, από τη γαλλική Terminal Link και του γκρουπ του Ιβάν Σαββίδη, που ανέλαβε τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου (CEO) και εκτελεστικού μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου της Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης ΑΕ (ΟΛΘ) από τις 2 Οκτωβρίου 2023, σηματοδοτεί το νέο σχεδιασμό που θα ακολουθήσουν οι δύο λιμένες στα διακινούμενα φορτία στο προσεχές μέλλον.
Ο κ. Koppelaar κατείχε διευθυντικές θέσεις για περισσότερα από 25 χρόνια στον τομέα της διαχείρισης Λιμένων και στην εφοδιαστική, έχοντας διεθνή εμπειρία με επιχειρησιακή αριστεία σε τερματικούς σταθμούς πολλαπλών χρήσεων, στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, στις διατροπικές μεταφορές και εκτενή τεχνογνωσία στις λειτουργικές δομές, στην επιχειρηματική ανάπτυξη, στην οργανωτική αναδιάρθρωση και βελτιστοποίηση.
Στελέχη της ΟΛΘ μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ μετά τις τελευταίες εξελίξεις τόνισαν ότι στους στόχους των διοίκησης πέραν της ανάπτυξη του αριθμού των εμπορευματοκιβωτίων προς τις αγορές, είναι η ανάπτυξη επιπλέον του κλάδου της κρουαζιέρας, της διακίνησης των αυτοκινήτων (car terminal) αλλά και των ακτοπλοϊκών συνδέσεων .
Η επανασύνδεση του λιμανιού του Βόλου με το σιδηροδρομικό δίκτυο, θα εγκαινιάσει συνδυασμένες μεταφορές με τον σιδηρόδρομο σε γειτονικά κράτη κάτι στο οποίο ήδη επενδύει η ΟΛΘ.
IEFIMERIDA.GR
Την ανάπτυξη νέων θαλάσσιων διαδρόμων από τις χώρες της μέσης Ανατολής προς τις χώρες της Βαλκανικής και την Κεντρική Ευρώπη, με ταυτόχρονη αύξηση των εμπορευματικών μεταφορών, σηματοδοτεί η απόκτηση του λιμανιού του Βόλου από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, έναντι τιμήματος 51 εκατ. ευρώ.
Στελέχη της λιμενικής αγοράς επισημαίνουν ότι τα δύο λιμάνια μπορούν να έχουν αλληλοσυμπληρωματική δράση σε όλους τους τομείς με στόχο την ανάπτυξη όχι μόνο των διακινούμενων φορτίων αλλά και την ανάπτυξη και άλλων εμπορικών δράσεων, όπως η κρουαζιέρα και η ακτοπλοΐα.
Επίσης η επιλογή του σημαντικού στελέχους της λιμενικής βιομηχανίας, Ολλανδού Arie Koppelaar, από τη γαλλική Terminal Link και του γκρουπ του Ιβάν Σαββίδη, που ανέλαβε τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου (CEO) και εκτελεστικού μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου της Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης ΑΕ (ΟΛΘ) από τις 2 Οκτωβρίου 2023, σηματοδοτεί το νέο σχεδιασμό που θα ακολουθήσουν οι δύο λιμένες στα διακινούμενα φορτία στο προσεχές μέλλον.
Ο κ. Koppelaar κατείχε διευθυντικές θέσεις για περισσότερα από 25 χρόνια στον τομέα της διαχείρισης Λιμένων και στην εφοδιαστική, έχοντας διεθνή εμπειρία με επιχειρησιακή αριστεία σε τερματικούς σταθμούς πολλαπλών χρήσεων, στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, στις διατροπικές μεταφορές και εκτενή τεχνογνωσία στις λειτουργικές δομές, στην επιχειρηματική ανάπτυξη, στην οργανωτική αναδιάρθρωση και βελτιστοποίηση.
Στελέχη της ΟΛΘ μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ μετά τις τελευταίες εξελίξεις τόνισαν ότι στους στόχους των διοίκησης πέραν της ανάπτυξη του αριθμού των εμπορευματοκιβωτίων προς τις αγορές, είναι η ανάπτυξη επιπλέον του κλάδου της κρουαζιέρας, της διακίνησης των αυτοκινήτων (car terminal) αλλά και των ακτοπλοϊκών συνδέσεων .
Η επανασύνδεση του λιμανιού του Βόλου με το σιδηροδρομικό δίκτυο, θα εγκαινιάσει συνδυασμένες μεταφορές με τον σιδηρόδρομο σε γειτονικά κράτη κάτι στο οποίο ήδη επενδύει η ΟΛΘ.