Cars&Moto
Δυστυχώς αδερφέ τρελογιατρέ τα Z3 δεν τα βρίσκεις με κάτω από 10.000-12.000 € και σε καλή κατάσταση με σχετικά λίγα χιλιόμετρα. Αλλα θα το ψάξω καλύτερα. Πάρε μια πρώτη γεύση από Z3 και Α3...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Φίλε trelogiatre επειδή το χω ψάξει, το αυτοκίνητο που είναι να φέρεις πρέπει να είναι EURO 4!!!
Είναι πολύ βασικό αυτό για το τελωνείο. Αν είναι EURO 3 την πάτησες!!
π.χ ένα αυτοκίνητο που είναι 2000 κυβικά αν είναι EURO 4 πάει επί 40%
εάν είναι EURO 3, 80% της αξίας του αυτοκινήτου.
Το καλύτερο είναι να πας σ' έναν μαντρά που ξέρεις και να τον ρωτήσεις για συγκεκριμένο αμάξι που θα βρεις στο ίντερνετ πόσο θα σου βγει ακριβώς.
Έλεγχος, Μεταφορά, Τελωνείο.
Πίστεψε με είναι καλύτερα με μαντρά γιατί έχουν τα κονέ στα τελωνεία.
Πιστεύω να βοήθησα.
Είναι πολύ βασικό αυτό για το τελωνείο. Αν είναι EURO 3 την πάτησες!!
π.χ ένα αυτοκίνητο που είναι 2000 κυβικά αν είναι EURO 4 πάει επί 40%
εάν είναι EURO 3, 80% της αξίας του αυτοκινήτου.
Το καλύτερο είναι να πας σ' έναν μαντρά που ξέρεις και να τον ρωτήσεις για συγκεκριμένο αμάξι που θα βρεις στο ίντερνετ πόσο θα σου βγει ακριβώς.
Έλεγχος, Μεταφορά, Τελωνείο.
Πίστεψε με είναι καλύτερα με μαντρά γιατί έχουν τα κονέ στα τελωνεία.
Πιστεύω να βοήθησα.
- trelogiatros
- Δημοσιεύσεις: 621
- Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 18:31
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Πλάτωνα είσαι τρομερός!
Τις βαθύτατες ευχαριστίες μου!
Λόγω μπάτζετ (όπως ο ΠΑΟΚ έχω κι εγώ περιορισμένο μπάτζετ, είναι χρονιά εξυγίανσης βλέπεις!!!) αν κάνω κίνηση θα κάνω για τις 318 cabrio. Κάπου στα €6.000 είναι ιδανικό. Το θέμα είναι να μάθουμε τι παίζει με το τελωνείο. Έχει μία σελίδα στο www.bloka.gr όπως σωστά είπε ένας αδερφός. Σύμφωνα με την ακόλουθη σελίδα απ ότι καταλαβαίνω η επιβάρυνση για ένα τέτοιο αμάξι είναι μάλλον 30% της τιμής, άρα μιλάμε για €8.000 σύνολο. Καθόλου άσχημα!
Όπως είπες λόγω παλαιότητας θα μπορούσαμε να τσιμπήσουμε κάτι από την μάντρα της γειτονιάς, να του κάνουμε έναν έλεγχο ίσα-ίσα για να βεβαιωθούμε ότι δεν θα μας μείνει στα χέρια και όλα καλά. Όσο για τα έξοδα ασφάλισης και μεταφοράς: ξέχνα τα! Είμαι τόσο τρελός που αν αποφάσιζα κάτι τέτοιο θα ερχόμουν γερμανία με την tuifly.com να πιούμε μερικές μπύρες μαζί και ύστερα να φέρω το αμάξι στην Ελλάδα μόνος μου, ίσως με κανέναν μαλάκα φίλο με δίπλωμα (Yianko, ψήνεσαι?) για παρέα!!!
Το κυριότερο που θέλω είναι να ψάξω το θέμα του τελωνείου, να μιλήσω με ένα φιλαράκι τραπεζικό για τα οικονομικά μου και μετά μπορώ να το ψάξω πιο σοβαρά!

Τις βαθύτατες ευχαριστίες μου!
Λόγω μπάτζετ (όπως ο ΠΑΟΚ έχω κι εγώ περιορισμένο μπάτζετ, είναι χρονιά εξυγίανσης βλέπεις!!!) αν κάνω κίνηση θα κάνω για τις 318 cabrio. Κάπου στα €6.000 είναι ιδανικό. Το θέμα είναι να μάθουμε τι παίζει με το τελωνείο. Έχει μία σελίδα στο www.bloka.gr όπως σωστά είπε ένας αδερφός. Σύμφωνα με την ακόλουθη σελίδα απ ότι καταλαβαίνω η επιβάρυνση για ένα τέτοιο αμάξι είναι μάλλον 30% της τιμής, άρα μιλάμε για €8.000 σύνολο. Καθόλου άσχημα!
Όπως είπες λόγω παλαιότητας θα μπορούσαμε να τσιμπήσουμε κάτι από την μάντρα της γειτονιάς, να του κάνουμε έναν έλεγχο ίσα-ίσα για να βεβαιωθούμε ότι δεν θα μας μείνει στα χέρια και όλα καλά. Όσο για τα έξοδα ασφάλισης και μεταφοράς: ξέχνα τα! Είμαι τόσο τρελός που αν αποφάσιζα κάτι τέτοιο θα ερχόμουν γερμανία με την tuifly.com να πιούμε μερικές μπύρες μαζί και ύστερα να φέρω το αμάξι στην Ελλάδα μόνος μου, ίσως με κανέναν μαλάκα φίλο με δίπλωμα (Yianko, ψήνεσαι?) για παρέα!!!
Το κυριότερο που θέλω είναι να ψάξω το θέμα του τελωνείου, να μιλήσω με ένα φιλαράκι τραπεζικό για τα οικονομικά μου και μετά μπορώ να το ψάξω πιο σοβαρά!
- trelogiatros
- Δημοσιεύσεις: 621
- Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 18:31
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Xaxaxa αδερφέ Γιάνκο...κι εγώ τα είδα όλα μόλις κατάλαβα τι μήκος είχε. Από εδώ ως τη Θεσσαλονίκη...2338 km πάνω κάτω. Aστα να πάνε...YiankosΥγ: Ρε Πλάτωνα τι λινκ έβαλες; Χαχαχαχα .. πιο πλατιά σελίδα δεν έχω δει!


Αδερφέ τρελογιατρέ...δεν έκανα ακόμη τίποτε ρε συ. ’σε με το καλο να κλείσει η δουλειά και τα υπόλοιπα τα κανονίζουμε...ειδικά αυτή τη λεπτομέρεια με τις μπύρες που ανέφερες. Μόλις μάθεις τίποτε νεότερο ειδοποίησε με και όλα θα πάνε καλά... Εγώ θα ψάξω κάτι καλο από αύριο, εννοώ BMW 318i Cabriolet...trelogiatros έγραψε:Πλάτωνα είσαι τρομερός!![]()
Τις βαθύτατες ευχαριστίες μου!
Λόγω μπάτζετ (όπως ο ΠΑΟΚ έχω κι εγώ περιορισμένο μπάτζετ, είναι χρονιά εξυγίανσης βλέπεις!!!) αν κάνω κίνηση θα κάνω για τις 318 cabrio. Κάπου στα €6.000 είναι ιδανικό. Το θέμα είναι να μάθουμε τι παίζει με το τελωνείο. Έχει μία σελίδα στο www.bloka.gr όπως σωστά είπε ένας αδερφός. Σύμφωνα με την ακόλουθη σελίδα απ ότι καταλαβαίνω η επιβάρυνση για ένα τέτοιο αμάξι είναι μάλλον 30% της τιμής, άρα μιλάμε για €8.000 σύνολο. Καθόλου άσχημα!
Όπως είπες λόγω παλαιότητας θα μπορούσαμε να τσιμπήσουμε κάτι από την μάντρα της γειτονιάς, να του κάνουμε έναν έλεγχο ίσα-ίσα για να βεβαιωθούμε ότι δεν θα μας μείνει στα χέρια και όλα καλά. Όσο για τα έξοδα ασφάλισης και μεταφοράς: ξέχνα τα! Είμαι τόσο τρελός που αν αποφάσιζα κάτι τέτοιο θα ερχόμουν γερμανία με την tuifly.com να πιούμε μερικές μπύρες μαζί και ύστερα να φέρω το αμάξι στην Ελλάδα μόνος μου, ίσως με κανέναν μαλάκα φίλο με δίπλωμα (Yianko, ψήνεσαι?) για παρέα!!!
Το κυριότερο που θέλω είναι να ψάξω το θέμα του τελωνείου, να μιλήσω με ένα φιλαράκι τραπεζικό για τα οικονομικά μου και μετά μπορώ να το ψάξω πιο σοβαρά!
- trelogiatros
- Δημοσιεύσεις: 621
- Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 18:31
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Παιδιά με την επιλογή αυτοκινήτου οκ, αλλά ψάχνω το θέμα του εκτελωνισμού και μέχρι στιγμής μέσω γνωστών δεν έμαθα τίποτα...
Ξέρει κανείς σίγουρα τι παίζει με το συγκεκριμένο θέμα; Δηλαδή ξέρετε τι πρόσθετη επιβάρυνση έχει η εισαγωγή μιας bmw 318 του 98; Σύμφωνα με το bloka.gr πρέπει να είναι +30% της αξίας αλλά θέλω να είμαι σίγουρος. Επιπλέον, τι λεφτά παίρνει ένας εκτελωνιστής για να κανονίσει όλες τις διαδικασίες;

Ξέρει κανείς σίγουρα τι παίζει με το συγκεκριμένο θέμα; Δηλαδή ξέρετε τι πρόσθετη επιβάρυνση έχει η εισαγωγή μιας bmw 318 του 98; Σύμφωνα με το bloka.gr πρέπει να είναι +30% της αξίας αλλά θέλω να είμαι σίγουρος. Επιπλέον, τι λεφτά παίρνει ένας εκτελωνιστής για να κανονίσει όλες τις διαδικασίες;
- trelogiatros
- Δημοσιεύσεις: 621
- Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 18:31
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Αυτό το έχω υπ όψιν. Ο εκτελωνιστής ως ελεύθερος επαγγελματίας δεν έχει σταθερή ταρίφα. Αλλά ρωτούσα στο περίπου πόσο παίρνουν αυτοί ώστε να ξέρω και ώστε να μην μου πιάσουν πολύ τον κώλο όταν θα τους χρειαστώ. Πόσα περίπου παίρνουν από έναν ιδιώτη για εισαγωγή αυτοκινήτου; Για τι ποσό μιλάμε; Π.χ. €200-€300;
Το βασικό για να φέρεις αυτοκίνητο από τη γερμανία είναι η παλαιότητα του αυτοκινήτου. Όσο πιο παλιό είναι τόσο πιο πολλά πληρώνεις τελωνείο. Τα κυβικά είναι δευτερεύουσας σημασίας. Οπότε τρελογιατρέ δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις αυτοκίνητο 10ετίας που να σε συμφέρει η αγορά του γιατί όσο αγοράσεις το αυτοκίνητο από τη γερμανία στο τελωνείο θα πληρώσεις άλλα τόσα. Η συμφέρουσες αγορές αυτοκινήτων από το εξωτερικό αφορά αυτοκίνητα τα οποία δεν είναι μεγάλης ηλικίας. Λέγοντας μεγάλης εννοώ πάνω από 4ετίας ή 5ετίας. Οπότε ένα ΒΜW 10ετίας που ψάχνεις τρελογιατρέ θα σου βγεί σε καλύτερη τιμή στην ελλάδα αν βρεις φυσικά καλή περίπτωση.
Το βασικό είναι ότι στις μέρες μας συμφέρει η αγορά αυτοκινήτου από το εξωτερικό άν έχει ηλικία μικρότερη των 4 χρόνων..... και μεγάλες διαφορές θα βρεις σε αυτοκίνητα που όταν είναι καινούργια θεωρούνται "ακριβά" όχι σε αυτοκινητάκια τύπου Golf ή Yaris
Το βασικό είναι ότι στις μέρες μας συμφέρει η αγορά αυτοκινήτου από το εξωτερικό άν έχει ηλικία μικρότερη των 4 χρόνων..... και μεγάλες διαφορές θα βρεις σε αυτοκίνητα που όταν είναι καινούργια θεωρούνται "ακριβά" όχι σε αυτοκινητάκια τύπου Golf ή Yaris
- trelogiatros
- Δημοσιεύσεις: 621
- Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 18:31
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Είσαι σίγουρος, Dante; Όπως το υπολόγισα αν βρίσκεις μια bmw δεκαετίας για €6.000 και την φέρεις στην Ελλάδα με μια επιβάρνυση €2.000 τότε είσαι στο σύνολο €8.000 ενώ ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο που πωλείται εδώ κάνει περίπου €11.000 στην καλύτερη περίπτωση. Οπότε στην ουσία γλυτώνεις ένα τριχίλιαρο ή τετραχίλιαρο, όχι κανένα αστρονομικό ποσό αλλά για τα δικά μου οικονομικά δεδομένα είναι αρκετά μεγάλο για να δικαιολογεί όλο τον κόπο αυτού του εγχειρήματος.
Είναι όμως όντως ένα τριχίλιαρο η διαφορά; Αν με βενζίνες, ταξίδια, εκτελωνιστή κλπ κλπ κλπ μικραίνει περισσότερο τότε όντως δεν αξίζει ο κόπος. Γι' αυτό θέλω να μάθω ΣΙΓΟΥΡΑ ποια είναι η επιβάρυνση εισαγωγής για ένα τέτοιο αμάξι. Το bloka.gr γράφει ότι για αμάξια έως 1800 κυβικά και τεχνολογία 98 και πιο πρόσφατα η επιβέρυνση είναι 30% της αξίας. Αν είναι όντως τόσο τότε είμαστε οκ. Αν είναι παραπάνω τότε ζορίζει το πράγμα.
Είναι όμως όντως ένα τριχίλιαρο η διαφορά; Αν με βενζίνες, ταξίδια, εκτελωνιστή κλπ κλπ κλπ μικραίνει περισσότερο τότε όντως δεν αξίζει ο κόπος. Γι' αυτό θέλω να μάθω ΣΙΓΟΥΡΑ ποια είναι η επιβάρυνση εισαγωγής για ένα τέτοιο αμάξι. Το bloka.gr γράφει ότι για αμάξια έως 1800 κυβικά και τεχνολογία 98 και πιο πρόσφατα η επιβέρυνση είναι 30% της αξίας. Αν είναι όντως τόσο τότε είμαστε οκ. Αν είναι παραπάνω τότε ζορίζει το πράγμα.
κοίτα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που λες αν κοστίζει 6.000 ευρώ και είναι σχεδόν 10 ετίας το τελωνείο θα σε βγει σχεδόν άλλα τόσα. Αυτό είναι σχεδόν σίγουρο. Το τελωνείο δεν πάει πια με τα κυβικά αλλά με την παλαιότητα του αυτοκινήτου. Αυτό είναι σίγουρο! Αυτό γίνεται για να μην εισάγωνται παλιά αυτοκίνητα στην ελλάδα και για να μην ανεβαίνει ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου των αυτοκινήτων στην ελλάδα.
Αυτό καθεαυτό το τελωνείο σύμφωνα με το κοινοτικό δίκαιο είναι παράνομο και η ελλάδα κάθε χρόνο πληρώνει στην ευρώπα'ι'κή ένωση ένα τεράστιο πρόστιμο. Όμως τα λεφτά που βγάζει από τις εκτελωνήσεις είναι πολλαπλάσια του προστίμου που πληρώνουμε και γι'αυτό υφίσταται αυτό το καθεστώς.... Α ρε Ελλάδα!!
Απ'όσο ξέρω (αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος) για αυτοκίνητα τετραετίας το ποσό που αναλογεί στο τελωνείο ανέρχεται στο 40% της τιμής του αυτοκινήτου. Για 10ετία και πάνω νομίζω είναι 55%-60% της τιμής του αυτοκινήτου.
Για 3τία είναι 25%-30%
Αυτό καθεαυτό το τελωνείο σύμφωνα με το κοινοτικό δίκαιο είναι παράνομο και η ελλάδα κάθε χρόνο πληρώνει στην ευρώπα'ι'κή ένωση ένα τεράστιο πρόστιμο. Όμως τα λεφτά που βγάζει από τις εκτελωνήσεις είναι πολλαπλάσια του προστίμου που πληρώνουμε και γι'αυτό υφίσταται αυτό το καθεστώς.... Α ρε Ελλάδα!!
Απ'όσο ξέρω (αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος) για αυτοκίνητα τετραετίας το ποσό που αναλογεί στο τελωνείο ανέρχεται στο 40% της τιμής του αυτοκινήτου. Για 10ετία και πάνω νομίζω είναι 55%-60% της τιμής του αυτοκινήτου.
Για 3τία είναι 25%-30%
- trelogiatros
- Δημοσιεύσεις: 621
- Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 18:31
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Είσαι σίγουρος γι' αυτά τα ποσοστά; Δεν έχω καμία πρόθεση να σε αμφισβητήσω, απλά αν είσαι απόλυτα σίγουρος τότε να την εγκαταλείψω την ιδέα (προς το παρόν), γιατί αν είναι να κάνει €6.000 το αμάξι + €4.000 επιβάρυνση και κόστος εισαγωγής + επιτόκιο ασ τα να πάνε στο δάνειο που θα πάρω για το 50% του τελικού ποσού τότε να ευχαριστήσω τα αδέρφια για τις πληροφορίες τους και να το αφήσω. Μην μπούμε και μέσα για να ικανοποιήσουμε την καγκουριά που μας δέρνει...
Κοίτα κάπου εκεί κειμένονται δε μπορώ με σιγουριά να σε πω τόσο ακριβώς αλλά εκεί παίζουν μπορεί να έχω και λάθος. Αυτό που ξέρω και έχω ακούσει αρκετές φορές είναι το ότι αν ψάχνεις αρκετά παλιό αμάξι από γερμανία άποψή μου είναι απλώς να το ξεχάσεις από την σκοπιά ότι και εδώ μπορείς να βρεις κάτι που να στην τελική να σε βγει σχεδόν ίδια τιμή με γερμανία.