WRC

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100618
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Μετά την ακύρωση της 4ης Ε.Δ. (τρίτης σημερινής), δηλαδή μετά τις 3 πρώτες Ε.Δ. οι χρόνοι των πρώτων, σύμφωνα με τις σημειώσεις μου, είναι:

1. Neuville, Hyundai i20
2. Rovanpera, Toyota Yaris +2,0 sec
3. Ogier, Toyota Yaris, +4,6
4. Tanak, Ford Puma +8,3
5. Evans, Toyota Yaris, +12,5
6. Lappi, Hyundai i20, +14,0
7. Sordo, Hyundai i20, +15,7
8. Katsuta, Toyota Yaris, +18,3
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100618
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Από το flashscore παραθέτω του χρόνους μετά την Ε.Δ. 4

1. Neuville T. - Hyundai Shell Mobis WRT, 24:01.9
2. Ogier S. - Toyota Gazoo Racing WRT, +2.4
3. Rovanpera K. - Toyota Gazoo Racing WRT, +5.8
4. Lappi E. - Hyundai Shell Mobis WRT, +15.6
4. Evans E. - Toyota Gazoo Racing WRT, +15.6
6. Sordo D. - Hyundai Shell Mobis WRT, +19.5
7. Katsuta T. - Toyota Gazoo Racing WRT, +24.6
8. Fourmaux A. - M-Sport WRT, +1:48.2
9. Gryazin N. - Toksport WRT 2, +1:51.6
10. Rossel Y. - PH Sport, +1:56.8


Δεν μπορώ να κατανοήσω γιατί δεν υπάρχει ο Tanak στον παραπάνω πίνακα, ο οποίος παρεμπιπτόντως κέρδισε την 5η Ε.Δ.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100618
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Στην κορυφή ο Thierry Neuville σε απόσταση αναπνοής ο S. Ogier

4ΤΡΟΧΟΙ

Ένα γρήγορο αγώνα χωρίς προβλήματα είχε τη δεύτερη ημέρα ο Thierry Neuville, ο οποίος έκλεισε τη μέρα στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης.

Πρώτη καθαρά αγωνιστική ημέρα, μακριά από την αίγλη της Ακρόπολης και την αύρα της Πλατείας Νερού, και δε χρειάστηκε πολύ ώστε και οι πλέον αμύητοι να καταλάβουν τι εστί ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Για τα περισσότερα πληρώματα η διαδρομή από τα χώματα της Κορινθίας έως τη Φθιώτιδα έμοιαζε με ταξίδι σε θολά νερά, αφού η αισθητή βελτίωση των καιρικών συνθηκών άλλαξε σημαντικά και την κατάσταση των δρόμων. Επικεφαλής της κατάταξης στη Λαμία έφτασε ο περυσινός νικητής του αγώνα, Thierry Neuville, με Hyundai i20 Ν Rally1.

Η πρώτη μέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις εξελίχθηκε σε μάχη επιβίωσης σε μικτές συνθήκες. Η ηπειρωτική χώρα «είδε» ήλιο έπειτα από μέρες, ωστόσο οι ειδικές διαδρομές δεν έχουν στεγνώσει. Έτσι, τα πληρώματα που τις προηγούμενες ημέρες πραγματοποίησαν αναγνωρίσεις σε λασπωμένους -στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα- δρόμους, ήδη από το πρωί δεν ήταν σε θέση να γνωρίζουν ποιο είναι το κατάλληλο πέλμα ελαστικών για τις συνθήκες που θα έβρισκαν μπροστά τους.

Ο Thierry Neuville με το Hyundai i20 N Rally1 τέθηκε επικεφαλής από τη 2η ε.δ., αλλά, μην έχοντας χτίσει κάποια διαφορά ασφαλείας, ρίσκαρε το απόγευμα επιλέγοντας τη μαλακή γόμα. O ίδιος αντιμετώπισε ένα πρόβλημα στο σύστημα μετάδοσης, ωστόσο έφτασε στο ΕΚΟ Service Park στη Λαμία 2,8 δλ. μπροστά από τον Sebastien Ogier, με Toyota GR Yaris Rally1.

Στη μάχη των δύο αναμένεται να προστεθεί αύριο ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2022, Kalle Rovanpera, ο οποίος σήμερα ταλαιπωρήθηκε αρκετά, καθώς ήταν αυτός που «άνοιγε» το δρόμο. Αύριο, ωστόσο, θα έχει ευνοϊκή σειρά εκκίνησης, καθώς και σημαντικό αριθμό ελαστικών με μαλακή γόμα στη διάθεσή του.

Τη δική τους μάχη για την τέταρτη θέση δίνουν οι Elfyn Evans και Esapekka Lappi, με Toyota GR Yaris και Hyundai i20 N, αντίστοιχα, με μόλις 1,1 δευτερόλεπτο να τους χωρίζει. Ο Ιάπωνας Takamoto Katsuta με το τέταρτο Toyota GR Yaris προσπαθεί να προσαρμοστεί στις απαιτητικές συνθήκες του αγώνα, κάτι που ισχύει και στην περίπτωση του Dani Sordo, ο οποίος έχασε χρόνο όταν του έσβησε ο κινητήρας του i20 N στην ε.δ. Ελάτεια.

Για το στρατόπεδο της M-Sport Ford η μέρα δεν κύλησε καθόλου καλά, αφού ο Pierre-Louis Loubet αναγκάστηκε να εγκαταλείψει από μηχανικό πρόβλημα χωρίς καν να μπει στην 1η ε.δ., ο Ott Tanak ταλαιπωρήθηκε από την αντλία νερού του δικού του Puma Rally1 στο μεγαλύτερο μέρος της ημέρας, ενώ ο Ιορδάνης Σερδερίδης δεν κατάφερε να προσαρμοστεί στη διαδρομή.

Στην κατηγορία WRC2, αρκετά πληρώματα αντιμετώπισαν πρόβλημα με κλαταρισμένα ελαστικά, στοιχείο που καθόρισε σε μεγάλο βαθμό την κατάταξη της ημέρας. Επικεφαλής βρίσκεται ο Γάλλος Yohan Rossel με το Citroen C3 R5, με τους Gus Greensmith και Marco Bulacia -αμφότεροι με Skoda Fabia RS Rally2- να ακολουθούν με διαφορά μικρότερη των 10 δευτερόλεπτων.

Στην πρώτη θέση ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα βρίσκεται ο Λάμπρος Αθανασούλας με Hyundai i20 N Rally2, ο οποίος, αποφεύγοντας να ρισκάρει, έχει πετύχει να μείνει μακριά από προβλήματα. Άτυχος στάθηκε ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας, που εγκατέλειψε από ημιαξόνιο στην 5η ε.δ. και ενώ προηγούνταν στην άτυπη ελληνική κατάταξη.

Στο JWRC η υπόθεση-τίτλος «πήρε φωτιά», αφού ο πρωτοπόρος στη βαθμολογία William Creighton εγκατέλειψε από πρόβλημα στο ψυγείο. Ο Ιρλανδός αναμένεται να επιστρέψει αύριο και να διεκδικήσει όσο περισσότερους βαθμούς μπορεί, την ώρα που ο Laurent Pellier προηγείται στην κατηγορία και είναι πολύ κοντά στον τίτλο. Όσον αφορά την κατηγορία RC4, στην κορυφή στο τέλος της ημέρας βρίσκεται ο Πασχάλης Χατζημάρκος με Peugeot 208 Rally4.

Μοναδικό παρατράγουδο σε μια κατά τα άλλα γνήσια ακροπολική ημέρα στάθηκε η απειθαρχία κάποιων θεατών σε θέματα ασφαλείας και η αδιαφορία τους για την τύχη του αγώνα και όλων όσοι βρίσκονται στις περιοχές του, συμπεριφορές που είχαν ως συνέπεια τη διακοπή της ε.δ. Λουτράκι 2, αφού οι ίδιοι στέκονταν σε απαγορευμένες περιοχές.

Σε κάθε περίπτωση, ανάλογες πρακτικές θα αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο, αφού τόσο η διοργάνωση όσο και η Διεθνής Ομοσπονδία δε θα ρισκάρουν την ασφάλεια οποιουδήποτε βρίσκεται στον αγώνα. Αύριο τα πληρώματα θα πραγματοποιήσουν δύο περάσματα από τρεις κλασικές ειδικές διαδρομές: Παύλιανη, Καρούτες και Ελευθεροχώρι θα αποτελέσουν το πεδίο βολής των οδηγών, και μάλιστα σε άγνωστες συνθήκες. Ο αγώνας μόλις ξεκίνησε!

Αναλυτικά η γενική κατάταξη μετά το τέλος της SS6:

1 Thierry Neuville - Hyundai i20 Rally1 Hybrid, 55:10.4
2 Sebastien Ogier - Toyota Yaris Rally1 Hybrid, +2,8
3 Kalle Rovanpera - Toyota Yaris Rally1 Hybrid, +25,5
4 Elfyn Evans - Toyota Yaris Rally1 Hybrid, +31,0
5 Esapekka Lappi - Hyundai i20 Rally1 Hybrid, +32,1
6 Takamoto Katsuta - Toyota Yaris Rally1 Hybrid, +41,7
7 Dani Sordo - Hyundai i20 Rally1 Hybrid, +48,6
8 Nikolay Gryazin - Skoda Fabia RS Rally2, +3:16.7
9 Ott Tanak - Ford Puma Rally1 Hybrid, +3:33.5
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100618
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Έσπασε η ανάρτηση του Hyundai του προπορευόμενου Neuville και τέθηκε νοκ άουτ για σήμερα. Για την ώρα πέρασαν στις πρώτες δύο θέσεις τα Toyota Πούτιν καταδίωκαν, του Οζιε και του Ροβάνπερα. Πίσω γίνεται μάχη για την 3η θέση ανάμεσα σε Λάπι, Σόρντο, Έβανς και κατά δεύτερο λόγο Κατσούτα.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100618
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Πρόβλημα και ο Ogier με την ανάρτησή του, στην τελευταία σημερινή ΕΔ (12η).
Η πρωτοπορία προς το παρόν ανήκει στον περσινό πρωταθλητή Kalle Rovanpera.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100618
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ανατροπών συνέχεια – Ο Rovanpera επικεφαλής

4ΤΡΟΧΟΙ

Ο Sebastien Ogier έφτασε στον τερματισμό της 12ης ε.δ. με σπασμένη ανάρτηση και δύο κλαταρισμένα πίσω ελαστικά. Mετά την εξέλιξη αυτή ο Kalle Rovanpera είναι επικεφαλής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με διαφορά μεγαλύτερη των 2 λεπτών από τον Dani Sordo.

Κατηγορήθηκε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από πολλούς ότι επιστρέφοντας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ της FIA το 2021, απώλεσε τον μοναδικά σκληρό χαρακτήρα του. Η σημερινή, μεγαλύτερη μέρα του αγώνα, απλώς «έκλεισε στόματα». Και, έπειτα από σερί εγκαταλείψεων των πρωτοπόρων στην κατάταξη, πρώτο στη σχετική λίστα φιγουράρει το όνομα «Kalle Rovanpera».

Ήταν η μεγαλύτερη μέρα του αγώνα και η πιο σκληρή, αλλά αυτό το γνώριζαν όλοι. Το ωράριο του Σαββάτου δε χρειαζόταν ιδιαίτερες συστάσεις: Παύλιανη, Καρούτες, Ελευθεροχώρι. Τρεις από τις πλέον κλασικές ελληνικές ειδικές διαδρομές, επαναλαμβανόμενες, αλλού λασπωμένες και αλλού στεγνές, στάθηκαν η αιτία για αλλεπάλληλα κλαταρίσματα, σπασμένες αναρτήσεις και εναλλαγές στην κορυφή μέχρι και το τέλος του σκέλους μιας αναμφίβολα συναρπαστικής ημέρας.

Με δεδομένη τη βροχόπτωση των τελευταίων ημερών, τα πληρώματα δεν ήξεραν τι ακριβώς θα αντιμετωπίσουν. Αναμενόμενα η επιλογή ελαστικών αποτέλεσε πονοκέφαλο για όλους. Στο πρώτο πέρασμα ο επικεφαλής της κατάταξης, Thierry Neuville, έδειχνε πως με το Hyundai i20 N Rally1 είχε την κατάλληλη συνταγή για να φτάσει. Όμως, σχεδόν αναπάντεχα, στο δεύτερο πέρασμα από την ε.δ. Παύλιανη έσπασε η εμπρός δεξιά του ανάρτηση, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει.

Ο Sebastien Ogier με το Toyota GR Yaris Rally1, που ακολουθούσε από χθες στη δεύτερη θέση, πήρε την πρωτοπορία, έχοντας όμως έναν μαινόμενο Kalle Rovanpera να ακολουθεί σε απόσταση βολής. Και ενώ όλοι αναμέναμε μια σπουδαία μάχη ανάμεσά τους, στην τελευταία ε.δ. της ημέρας (Ελευθεροχώρι) ο Γάλλος οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής είδε την ανάρτηση του Toyota GR Yaris να καταρρέει, και μαζί της να χάνεται και κάθε ελπίδα του για νίκη.

Σοφά αγωνιζόμενος καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, ο νεαρός ομόσταβλός του Kalle Rovanpera τέθηκε επικεφαλής, απολαμβάνοντας μάλιστα μια διαφορά ασφαλείας από τον δεύτερο, Dani Sordo. Ο Ισπανός οδηγός της Hyundai κατάφερε να μείνει μακριά από κλαταρίσματα και προβλήματα, με τη στρατηγική του να αποδίδει στο τέλος.

Αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση του Elfyn Evans (Toyota GR Yaris Rally1), που έχασε πολύτιμο χρόνο από μηχανικό πρόβλημα -το οποίο επιδιορθώθηκε στο ενδιάμεσο σέρβις-, ενώ είχε και ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην Ε.Δ. 11 – Καρούτες. Σωρεία προβλημάτων που αντιμετώπισαν οι περισσότεροι οδηγοί είχε ως αποτέλεσμα στην τέταρτη θέση να αναρριχηθεί ο Ott Tanak με το Ford Puma Rally1. Ο Εσθονός, μετά τη χθεσινή καταστροφική ημέρα (δέχθηκε ποινή 3:40 λεπτών λόγω καθυστερημένης άφιξης σε ΣΕΧ, εξαιτίας προβλήματος που αντιμετώπιζε), μόνο ικανοποιημένος μπορεί να είναι. Ιδιαίτερα δύσκολη ήταν η μέρα για τον Esapekka Lappi (Hyundai i20 N Rally1), o οποίος έχασε χρόνο λόγω προβλήματος στη μετάδοση, αλλά και για τον Takamoto Katsuta με το τέταρτο GR Yaris, ο οποίος είχε δύο κλαταρίσματα σε μία ειδική!

Ανάλογα εξελίχθηκε η κατάσταση και στο WRC2. Ο Nikola Gryazin (Skoda Fabia RS) τέθηκε νωρίς εκτός από σπασμένη κρεμαγιέρα, ενώ ο Yohan Rossel (Citroen C3) είχε ένα κλατάρισμα και «έπεσε» από την πρώτη θέση στην οποία βρισκόταν. Έτσι, ο Andreas Mikkelsen με Skoda Fabia RS Rally2, που χθες είχε τρία κλαταρίσματα, έπειτα από μια αντεπίθεση διαρκείας ολοκλήρωσε το σκέλος επικεφαλής της κατηγορίας. Ωστόσο, τον χωρίζουν μόλις 0,4 δλ. από τον Gus Greensmith με ίδιο αυτοκίνητο, κάτι που σημαίνει πως αύριο αναμένουμε μια σπουδαία μάχη μεταξύ τους. Σημειώνεται, μάλιστα, πως εξετάζεται ο κατ’ εκτίμηση χρόνος που δόθηκε στον Mikkelsen έπειτα από μια μικρή διακοπή στην Ε.Δ. 10 (Παύλιανη 2) και, σε περίπτωση που κριθεί πως ήταν λάθος, επικεφαλής θα περάσει ο Greensmith (θα ανακοινωθεί αργότερα).

Στο JWRC η μάχη του τίτλου παραμένει ανοιχτή και, εκτός απροόπτου, θα κριθεί στην τελευταία ειδική διαδρομή! Ο Laurent Pellier εγκατέλειψε από μηχανική βλάβη, με αποτέλεσμα στην πρώτη θέση να περάσει ο Diego Dominguez. O William Creighton, που συνεχίζει στον αγώνα, παραμένει στο παιχνίδι του τίτλου, με δεδομένο πως οι οδηγοί στο θεσμό κερδίζουν βαθμούς για κάθε ειδική!

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις όμως δεν έδειξε οίκτο ακόμα και στα ελληνικά πληρώματα. Η πιο ηχηρή εγκατάλειψη ήταν αυτή του πρωτοπόρου έως εκείνη τη στιγμή Λάμπρου Αθανασούλα (Hyundai i20 N Rally2) από έξοδο στη δεύτερη ε.δ. του σκέλους (Καρούτες 1), ενώ στην «πρώτη» Παύλιανη την ίδια τύχη είχε ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας με το Volkswagen Polo Rally2, που επανεκκίνησε σήμερα υπό καθεστώς Superally. Έτσι, στην πρώτη θέση ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα βρίσκεται ο Ιορδάνης Σερδερίδης με το Ford Puma Rally1, ενώ δεύτερος ακολουθεί ο Χρυσόστομος Καρέλλης με το Citroen C3 Rally3. Την τριάδα κλείνει ο Νώντας Καρανικόλας με το Ford Fiesta Rally3. Τέλος, στην κατηγορία RC4, ο Σάββας Λευκαδίτης με το Peugeot 208 Rally4 βρίσκεται στην πρώτη θέση, την ώρα που ο μέχρι χθες επικεφαλής, Πασχάλης Χατζημάρκος, με ίδιο αυτοκίνητο εγκατέλειψε από κιβώτιο.

Η αυριανή, καταληκτική ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις μπορεί να είναι η μικρότερη σε αγωνιστικά χιλιόμετρα, αλλά, με όσα ήδη έχουν συμβεί, τίποτα δεν μπορεί να θεωρηθεί εξασφαλισμένο. Ανέκαθεν, άλλωστε, ήταν γνωστό ότι ένας αγώνας ράλλυ ολοκληρώνεται μόνο στη ράμπα του τερματισμού.


Αναλυτικά η γενική κατάταξη μετά το τέλος της SS11:

Θέση Οδηγός Χρόνος/Διαφορά από τον 1ο
1 Kalle Rovanpera 2:29:40.5
2 Dani Sordo 2:04.4
3 Elfyn Evans 2:09.4
4 Sebastien Ogier 4:14.8
5 Ott Tanak 4:49.7
6 Esapekka Lappi 6:16.2
7 Takamoto Katsuta 7:02.2
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100618
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Μετά τις πρώτες 14 Ε.Δ. Δηλαδή μετά τις δύο σημερινές και μία πριν την τελευταία 15η Ε.Δ. , η οποία ξεκινάει σήμερα 13:15, παραμένει πρώτος ο Kalle Rovanpera, που δεν είχε (μέχρι τώρα τουλάχιστον) κάποιο ατύχημα. Μεγάλη μάχη γίνεται για την 2η θέση μεταξύ Evans και Sordo, που απέχουν μεταξύ τους μόλις 2,7 sec.

Η κατάταξη των οδηγών του Ραλλυ 1:

1. Rovanpera, Toyota Yaris
2. Evans, Toyota Yaris, +89,2 sec (1min. 29.2 sec)
3. Sordo, Hyundai i20, +91,9
4. Tanak, Ford Puma +235,8
5. Lappi, Hyundai i20, +378,0
6. Katsuta, Toyota Yaris, +429,5
.....................................
9. Ogier, Toyota Yaris, +578.5
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100618
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ο Evans τερμάτισε την 15η ΕΔ κατά 1,4 δευτερόλεπτα ταχύτερος του Sordo και παραμένει μπροστά του, 2ος στην τελική κατάταξη, με τον Ισπανό 3ο.
Περιμένουμε το χρόνο του Rovanpera.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100618
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Τον ταχύτερο χρόνο έκανε ο Φινλανδός Kalle Rovanpera, τερματίζοντας 2,5 sec ταχύτερος του ομόσταυλού του Evans.
Oι πρώτοι τρεις λοιπόν του Ράλλυ Ακρόπολις είναι:

1. Rovanpera, Toyota Yaris
2. Evans, Toyota Yaris
3. Sordo, Hyundai i20
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100618
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Οι θέσεις 4-6 παραμένουν στους:

4. Tanak, Ford Puma
5. Lappi, Hyundai i20
6. Katsuta, Toyota Yaris
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100618
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Για την κατηγορία Rally 2 ο Νορβηγός Andreas Mikkelsen με Skoda Fabia RS τερμάτισε την 15 ΕΔ όντας ταχύτερος κατά 2,6 δευτερόλεπτα του ομόσταυλού του Gus Greensmith (Ηνωμένο Βασίλειο) και παρέμειναν στην 1η και 2η θέση αντίστοιχα, της κατηγορίας.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100618
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Θρίαμβος για τον Rovanpera και την Toyota

4ΤΡΟΧΟΙ

O Kalle Rovanpera με το Toyota GR Yaris Rally1 Hybrid ήταν ο μεγάλος νικητής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Δεύτερος τερμάτισε ο Evans και τρίτος ο Sordo.

Στην επέτειο για τα 70 χρόνια του, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις τα είχε όλα: ανατροπές, αγωνία, θέαμα και έντονες συγκινήσεις. Σε μια δύσκολη στιγμή για την Ελλάδα, που ζει ακόμη τις συνέπειες των ακραίων καιρικών φαινομένων και θρηνεί θύματα, η φετινή διοργάνωση αποτελεί μια ηλιαχτίδα αισιοδοξίας.

Το επιβεβαίωσαν άλλωστε οι θεατές, οι οποίοι για ακόμα μία φορά έδωσαν το βροντερό «παρών», αλλά και ο ίδιος ο νικητής του αγώνα, Kalle Rovapera: «Ήταν μια καταστροφική εβδομάδα για τον ελληνικό λαό και προσπαθήσαμε να συνεχίσουμε κανονικά τον αγώνα για να δώσουμε λίγη χαρά στον κόσμο. Ήταν εκπληκτικό που υπήρχαν τόσο πολλοί θεατές στις ειδικές διαδρομές για να μας υποστηρίξουν ακόμα και υπό αυτές τις συνθήκες, και τους ευχόμαστε τα καλύτερα».

Από την ΕΚΟ Super Special Stage στην Πλατεία Νερού μέχρι τη Wolf Power Stage της τελευταίας ημέρας, μέσα σε ένα πρωτόγνωρο σκηνικό με λασπωμένες διαδρομές και εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, 69 πληρώματα έδωσαν επικές μάχες τιμώντας στο έπακρο τα γενέθλια ενός θεσμού, που διόλου άδικα είναι γνωστός ως το «Ράλλυ των Θεών».

Ο πιο φημισμένος αγώνας του WRC φέτος έγινε ακόμα πιο απρόβλεπτος, απαιτητικός και δραματικός. Ο σκληρότερος των τελευταίων ετών! Τόσο, ώστε σχεδόν όλοι οι οδηγοί δεν παρέλειψαν να δώσουν συγχαρητήρια και να ευχαριστήσουν τη διοργάνωση, που σύμφωνα με τον νικητή της κατηγορίας WRC2, Andreas Mikkelsen, «έκανε απίστευτη δουλειά για να συνεχιστεί απρόσκοπτα ο αγώνας».

1-2 για την Toyota
Δεν ήταν εύκολη υπόθεση η δεύτερη νίκη του Rovanpera στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Ο νεαρός Φινλανδός είχε σπουδαία μάχη με τους Thierry Neuville και Sebastien Ogier, μέχρι τη στιγμή που οι δύο αντίπαλοί του γνώρισαν το σκληρό πρόσωπο του αγώνα και τέθηκαν εκτός μάχης. Από εκείνο το σημείο και έπειτα, δεν είχε κανένα πρόβλημα να διαχειριστεί τη διαφορά που είχε από τους υπόλοιπους και να σημειώσει την τρίτη φετινή του νίκη. Μια επικράτηση που τον φέρνει ακόμα πιο κοντά στον δεύτερο συνεχόμενο τίτλο του.

Σημαντικό βήμα για τη διατήρηση των σκήπτρων του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών πραγματοποίησε η Toyota Gazoo Racing, με τον Elfyn Evans να συμπληρώνει το εμφατικό «1-2» της ιαπωνικής ομάδας στα ελληνικά χώματα. Ο Βρετανός αντιμετώπισε προβλήματα που του κόστισαν πολύτιμο χρόνο, αλλά σήμερα κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Dani Sordo και να ανέβει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου.

Ο Ισπανός οδηγός κράτησε ψηλά τη σημαία για τη Hyundai Shell Mobis, φέρνοντας το i20 N Rally1 στην τρίτη θέση, μπροστά από τον Ott Tanak με το M-Sport Ford Puma Rally1. Ο Εσθονός έχασε κάθε ελπίδα για νίκη μόλις από τη δεύτερη μέρα, λόγω της ποινής χρόνου που δέχθηκε έπειτα από πρόβλημα με την αντλία νερού. Παρ’ όλα αυτά, έμεινε στη μάχη και αποζημιώθηκε με την τέταρτη θέση, αποτέλεσμα που για τον ίδιο είναι το καλύτερο των τελευταίων μηνών! Οι Esapekka Lappi με το Hyundai i20 N Rally1 και Takamoto Katsuta με το Toyota GR Yaris Rally1 συμπλήρωσαν την πρώτη εξάδα, έχοντας αντιμετωπίσει και αυτοί με τη σειρά τους αρκετά προβλήματα στις ακροπολικές ειδικές διαδρομές.

Νικητής ο Mikkelsen στο WRC2
Οι σκληρές ελληνικές επιφάνειες ταλαιπώρησαν και τα πληρώματα της κατηγορίας WRC2, με τον Andreas Mikkelsen να πετυχαίνει μια εμφατική νίκη! Ο Νορβηγός οδηγός είχε τρία κλαταρίσματα την πρώτη ημέρα, αλλά στη συνέχεια απογείωσε το Skoda Fabia RS Rally2 καταφέρνοντας να σημειώσει την τρίτη φετινή του νίκη στην κατηγορία. Πίσω του ακολούθησαν οι Gus Greensmith και Yohan Rossel, με Skoda Fabia RS Rally2 και Citroen C3 Rally2, αντίστοιχα. Ο Βρετανός θα μπορούσε να διεκδικήσει τη νίκη σήμερα, αλλά ένα πρόβλημα στο διαφορικό δεν του επέτρεψε να παλέψει όσο θα ήθελε.

Στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις κρίθηκε ο τίτλος στην κατηγορία Νέων (JWRC), με την εξέλιξη του αγώνα να θυμίζει θρίλερ! Το μεγάλο φαβορί, ο Ιρλανδός William Creighton, εγκατέλειψε την πρώτη ημέρα από πρόβλημα στο ψυγείο, κάτι που έφερε σε θέση ισχύος τον Laurent Pellier. Όμως, η τύχη δεν ήταν με το μέρος του Γάλλου, ο οποίος με τη σειρά του εγκατέλειψε την τρίτη μέρα από μηχανικό πρόβλημα, αφήνοντας τον Diego Dominguez στην πρώτη θέση. Ο οδηγός από την Παραγουάη ξαφνικά απέκτησε τον πρώτο λόγο για τον τίτλο, αλλά η επιστροφή του Creighton υπό καθεστώς SuperRally του επέτρεψε να παραμείνει στο παιχνίδι. Έτσι, κατακτώντας την έκτη θέση στην κατηγορία και εκμεταλλευόμενος τους διπλούς βαθμούς που απέσπασε (με συντελεστή 2 το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις), ο Ιρλανδός στο τέλος πανηγύρισε τον τίτλο του Πρωταθλητή Νέων!

Τι έκαναν οι Έλληνες
Από ελληνικής πλευράς, οι σκληρές ειδικές διαδρομές του αγώνα οδήγησαν σε εγκατάλειψη αρκετά πληρώματα που επιδίωκαν τη διάκριση. Πρώτος ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα τερμάτισε ο Ιορδάνης Σερδερίδης με το M-Sport Ford Puma Rally1. Ακολούθησε τον δικό του ρυθμό σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, αποφεύγοντας τα προβλήματα, τακτική που τον δικαίωσε στο τέλος. Πίσω του, πάντα σε επίπεδο άτυπης ελληνικής κατάταξης, ακολούθησε ο Χρυσόστομος Καρέλλης με το Citroen C3 Rally2. O Λαμιώτης οδηγός κινήθηκε έξυπνα και τις τρεις μέρες του αγώνα, συνδυάζοντας το αποτέλεσμα με την ουσία. Άτυχος στάθηκε σήμερα ο Νώντας Καρανικόλας, ο οποίος εγκατέλειψε από σπασμένη ανάρτηση στο Ford Fiesta Rally3 και ενώ ήταν τρίτος ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα. Θέση η οποία πέρασε στα χέρια του Θέμη Χαλκιά με το εντυπωσιακό Renault Clio Rally3. Τέλος, στην κλάση RC4 η νίκη κατέληξε σε ελληνικά χέρια, και συγκεκριμένα σε αυτά του Σάββα Λευκαδίτη, που ξεπέρασε με επιτυχία τη δοκιμασία του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με το Peugeot 208 Rally4.

Εβδομήντα χρόνια μετά την πρώτη εκκίνηση κάτω από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης, το ελληνικό ράλλυ έχει εδραιωθεί στην ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Βελτιώθηκε, εξελίχθηκε, συνδύασε μαεστρικά παράδοση και καινοτομία, έγινε το μέτρο αναφοράς του διαφορετικού και του πρωτότυπου. Ο «εθνικός μας αγώνας», το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023, κατάφερε να αποτελέσει και πάλι το επίκεντρο του μηχανοκίνητου, αλλά και του πολιτιστικού ενδιαφέροντος!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100618
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ (TOP-15, ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ)

1 Kalle Rovanpera (Toyota) 200
2 Elfyn Evans (Toyota) 167
3 Thierry Neuville (Hyundai) 134
4 Ott Tanak (Ford) 119
5 Sebastien Ogier (Toyota) 99
6 Esapekka Lappi (Hyundai) 98
7 Τakamoto Katsuta (Toyota) 66
8 Dani Sordo (Hyundai) 63
9 Τ. Suninen (Hyundai) 34
10 P. Loubet (Ford) 28
11 O. Solberg (Skoda) 25
12 A. Mikkelsen (Skoda) 23
13 G. Greensmith (Skoda) 20
14 Craig Breen (Hyundai) 19
15 Y. Rossel (Citroen) 14



ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ (ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ)

1 Toyota Gazoo Racing WRT 430
2 Hyundai Shell Mobis WRT 339
3 M-Sport Ford WRT 220
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100618
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

WRC – Ράλλυ Χιλής BIO BIO 2023: Τελευταίος χορός…

4ΤΡΟΧΟΙ - Στρατής Χατζηπαναγιώτου (Στρατισίνο)

Για το χώμα ο λόγος σε σχέση με το φετινό πρωτάθλημα WRC, και ο αγώνας της Χιλής, που επιστρέφει στο καλαντάρι, θα ταλαιπωρήσει τον Ευρωπαίο τηλεθεατή λόγω της διαφοράς της ώρας.

Αποδεδειγμένα, οι οδηγοί των WRC1 δεν ταλαιπωρούνται, και στο θίασο συμμετέχουν οι συνήθεις ύποπτοι. Στα τρία Toyota Yaris Hybrid WRC1 οι Ροβάνπερα, Έβανς και Κατσούτα. Στα τρία αντίστοιχα Hyundai οι Νεβίλ, Λάπι και Σούνινεν, και η απουσία του Σόρντο δε μεταφράζεται ως λευκή πετσέτα για τον τίτλο, αφού ο Φινλανδός πρέπει να κάνει χιλιόμετρα για το τέλος της χρονιάς.

Τι περιμένουν από τον Σούνινεν στους επόμενους αγώνες στην άσφαλτο – είναι μια άλλη συζήτηση. Το σίγουρο, κάτι περισσότερο από τον Ισπανό, που δύσκολα θα ανανεώσει για το 2024. Αντίστοιχα στη Ford, ή στην Μ-Sport για να είμαστε ακριβείς, τους Τάνακ και Λουμπέ πλαισιώνουν ο Γρηγόρης Μόνστερ, protege του δικού μας Ιορδάνη Σερδερίδη, και ο τοπικός Alberto Heller. Δύο ακόμα Puma που δε βαθμολογούνται, αλλά φέρνουν το ζεστό χρήμα που χρειάζεται η ομάδα, και άλλωστε επιβεβαιώνουν και την πρόταση Ουίλσον για τη συμμετοχή των WRC1 με ιδιώτες σε εθνικά πρωταθλήματα, χωρίς τη hybrid υποστήριξη, που στοιχίζει… Συνολικά οι συμμετοχές έφτασαν τις 55, με πολλά Rally4 και τοπικούς με Rally5, ουσιαστικά τρία Clio με περίπου εθνική ομολογκασιόν.

Με WRC2, όλοι οι γνωστοί παρόντες, με εξαίρεση τον Μίκελσεν, που ακολουθεί διαφορετικό πρόγραμμα. Γεγονός πως Ροσέλ, Πάγιαρι, Σόλμπεργκ, Γκρίνσμιθ, Λίντχολμ και Καγιετάνοβιτς πιθανόν και μακάρι να αντιμετωπίσουν και τη δυναμική τοπικών οδηγών. Να παρακολουθήσουμε τους Φερνάντες και Μαρτίνεθ, ενώ ο Μπουλάτσια έρχεται από τη Βολιβία και ο Ζαλντιβάρ με το i20 Ν από την Παραγουάη. Μακάρι να είναι εκεί θεατής ως μέλος της Μ-Sport o «Σέρδε», ώστε να προκύψει και ελληνικό στοιχείο, έστω και έτσι.

Να θυμίσουμε ότι Ροβάνπερα και Toyota προηγούνται στη βαθμολογία, αλλά δύσκολα θα κριθούν εκεί οι τίτλοι. Ο Ροβάνπερα με 200 βαθμούς προηγείται των Έβανς και Νεβίλ με 167 και 134, αντίστοιχα. Στους κατασκευαστές, η Toyota έχει ήδη συγκεντρώσει 430 βαθμούς έναντι της Hyundai με 339.

Στη Χιλή δεν αποκλείεται να ανακοινωθεί επίσημα η αποχώρηση της Pirelli, ίσως και η πιθανή επιστροφή της Michelin.

Το πρόγραμμα
Ουσιαστικά από τα ξημερώματα Πέμπτης στην Ελλάδα, με το shakedown και από την επομένη αγώνας. Το πρώτο σκέλος με τρεις επαναλαμβανόμενες ειδικές, όπως και το δεύτερο, το Σάββατο. Ο αγώνας ολοκληρώνεται την Κυριακή με δύο επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές. Η τελευταία, η 16η στο πρόγραμμα, είναι η PS μήκους 13,86 χλμ. Προσοχή, τα ωράρια στα δελτία πληροφοριών της FIA αφορούν την τοπική ώρα, όπως είθισται._ Σ. Χ.

Επισυνάπτουμε τις συμμετοχές και το ωράριο-διαδρομή, παραθέτουμε την βαθμολογία και το πρόγραμμα των live μεταδόσεων από την Comote TV, ενώ επισημαίνουμε τη διαφορά ώρας με τη Χιλή (- 6 ώρες), ώστε να παρακολουθήσετε με ενδιαφέρον.

Βαθμολογία Οδηγών

Kalle Rovanvera – 200 βαθμοί
Elfyn Evans – 167 βαθμοί
Thierry Neuville – 134 βαθμοί
Ott Tanak – 119 βαθμοί
Sebastien Ogier – 99 βαθμοί
Esapekka Lappi – 98 βαθμοί
Takamoto Katsuta – 66 βαθμοί
Dani Sordo – 63 βαθμοί


Τηλεοπτικές μεταδόσεις
Η ζωντανή τηλεοπτική κάλυψη του αγώνα πραγματοποιείται από το αθλητικό κανάλι sport7HD της Cosmote TV. Ακολουθεί το σχετικό πρόγραμμα (ώρες Ελλάδας):

Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου
SS1 Pulperia 1: 14:35
SS2 Rere 1: 15:30
SS3 Rio Claro 1: 16:25

Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου
SS7 Chivilingo 1: 13:55
SS8 Rio Lia 1: 15:00
SS9 Maria de las Cruces 1: 16:00

Κυριακή 1 Οκτωβρίου
SS13 Las Pataguas 1: 14:05
SS14 El Ponen 1: 15:00
SS15 Las Pataguas 2: 17:40
SS16 El Ponen 2: 19:00

Επίσημο site: www.wrc.com
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100618
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ράλλυ Χιλής - Shakedown: Ταχύτερος ο Evans στην «πρόβα τζενεράλε»

Car & Driver - Δημήτρης Μπίζας

Τα πληρώματα πάτησαν στα χώματα του Ράλλυ Χιλής για πρώτη φορά μετά από τέσσερα χρόνια, με τον Elfyn Evans να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο.

Το Ράλλυ Χιλής επιστρέφει και επίσημα πια στο καλεντάρι του WRC, καθώς η δράση ξεκίνησε με την «πρόβα τζενεράλε», το shakedown στη διαδρομή του Bio Bio, μήκους 5,75 χιλιομέτρων.

Ο καιρός ήταν εξαιρετικός, αλλά το τοπίο ξερό και καμμένο, αφού οι φωτιές του περασμένου Φεβρουαρίου μετέτρεψαν τα δάση στην περιοχή της Concepcion «κρανίου τόπο».

Ο Elfyn Evans σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, όντας ο μόνος που σημείωσε χρόνο ταχύτερο των 4 λεπτών.

Πίσω του έμεινε ο Kalle Rovanpera, νικητής εν Ελλάδι πριν τρεις εβδομάδες και πρωτοπόρος στη βαθμολογία των οδηγών.

Στην τρίτη θέση πλασαρίστηκε ο Pierre-Louis Loubet, δύο δέκατα μπροστά από τον Teemu Suninen, που επέστρεψε στο bucket του Hyundai i20 N Rally1.

Ο Takamoto Katsuta βρέθηκε 5ος, κρατώντας πίσω του τον Thierry Neuville, αλλά και τον Ott Tanak, που περιορίστηκε στην 7η θέση.

Ο Esapekka Lappi έμεινε 8ος, με τον Greg Munster, στην πρώτη του εμφάνιση με Rally1, ήταν 9ος.

Αναμενόμενα τα περισσότερα περάσματα, έξι στον αριθμό, έκανε ο Alberto Heller. Ο Χιλιανός αγωνίζεται με ένα Ford Puma Rally1 με υποστήριξη της M-Sport, και σημείωσε τον 10ο χρόνο.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Χρόνος
1 Elfyn Evans 3:59.6
2 Kalle Rovanpera 4:00.1
3 Pierre-Louis Loubet 4:00.7
4 Teemu Suninen 4:00.9
5 Takamoto Katsuta 4:01.1
6 Thierry Neuville 4:01.2
7 Ott Tanak 4:01.6
8 Esapekka Lappi 4:03.4
9 Greg Munster 4:04.6
10 Alberto Heller 4:07.6
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”