Θεόδωρος Ζαγοράκης

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από peris »

πιστευω πως ειπε πολυ περισσοτερα και πιο ουσιαστικα πραγματα απο την συνεντευξη
εμενα προσωπικα με κ@υλωσε η απαντηση στο γιατι πιστευει οτι ο ΠΑΟΚ ειναι η καλυτερη ομαδα.
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από arisk »

Sera4 έγραψε:ε τοτε ο βιτολο με τα 750000 του κοντη πρεπει να εχει ρητρα 7500000 και οχι 5000000....
O Kόντης θα πάρει 750.000 @ρxιdι@...!! :)
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Hideguti »

Μπορει και δηνάρια.
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Petm »

arisk έγραψε:
diniko80 έγραψε:4) η ρητρα του βιερινια ειναι 3,5 εκ....πολυ λιγα κατα την αποψη μου
H ρήτρα ενός παίκτη είναι σε άμεση συνάρτηση με τις αποδοχές του. Ακόμα και πχ 10 εκ. ευρώ ρήτρα να βάλεις σε έναν παίκτη που κοστίζει για παράδειγμα 50.000 ευρώ, η ρήτρα αυτή δεν θα έχει ισχύ και θα καταπέσει στα όργανα της ΦΙΦΑ, ακόμα και αν την έχει υπογράψει ο ποδοσφαιριστής. Υπάρχει ένας συσχετισμός μεταξύ κόστους και ρήτρας, δεν θυμάμαι ακριβώς τα νούμερα, αν θυμάται κάποιος φίλος ας βοηθήσει! Πάντως έγινε θέμα και πέρισυ στην Ευρώπη με τις ρήτρες και τη σχέση τους με τα συμβόλαια, όπως και με την εξαγορά των συμβολαίων των παικτών...


Υ.Γ. Edit: Τον Βιερίνια τον πήραμε περίπου 350.000 και η ρήτρα του είναι 3.500.000 ευρώ, περίπου το δεκαπλάσιο. Τον Κουτσιανικούλη τον πήραμε περίπου 1.200.000 και η ρήτρα του είναι 10.000.000 ευρώ, επίσης περίπου το δεκαπλάσιο. Όπως προείπα, κάπως συνδέονται τα νούμερα (κόστος, αποδοχές, ρήτρα) αλλά δεν θυμάμαι δυστυχώς το πως ακριβώς...

τι ρήτρα τι καθορίζει και ο ίδιος ο παίκτης , όχι μονο η ομάδα. λογικά ο βιερινηα για να δεχτεί να υπογράψει θα ήθελε μια λογική ρήτρα. Eίναι ρίσκο γιαυτον να έρθει στην ελλάδα και δε νομίζω να θέλει να κάτσει όλη τι καριέρα του εδώ μια και στο εξωτερικό μπορεί να πιάσει πολύ καλά επαγγελματικά συμβόλαια
Άβαταρ μέλους
htg
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: Τετ 01 Απρ 2009, 22:59

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από htg »

Pepermint!!!!
Που είσαι ρε φίλε;;;Ειλικρινά περιμένω πως και πως ένα σχόλιο!!!Και αισθάνομαι ότι αυτή τη φορά θα συμφωνήσω σε όλα,πριν καλά καλά τα γράψεις αδερφέ...το νιώθω να έρχεται...

Όσο για τα λεγόμενα του προέδρου, για κάποια θέματα μίλησε σωστά, και στη συνέντευξη και στις ερωτήσεις, αλλά είπε και πράγματα που δεν έπρεπε (να μην επαναλαμβάνομαι, ειπώθηκαν όλα στο forum)...Ανάμεικτα τα συναισθήματα και πάλι...Το θέμα είναι,ότι κι αν γίνει,όποιος και να είναι προπονητής,παίκτης,πρόεδρος κτλ,εμείς μια ζωή ΠΑΟΚ θα είμαστε και θα στηρίζουμε την ομάδα μας...Ας έχουμε τουλάχιστον το δικαίωμα να λέμε αυτό που πιστεύουμε...Και στη τελική,όποιος δεν αντέχει να ακούει...ας πάει αλλού...εμείς πάλι στο γήπεδο θα πάμε...Να είμαστε όλοι καλά,να φτάσουμε πάλι τον ΠΑΟΚ μας ψηλά,ο καθένας με όποιο τρόπο μπορεί...τίποτα άλλο.
Άβαταρ μέλους
toursounidis
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: Τετ 22 Ιούλ 2009, 19:15

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από toursounidis »

Ειναι παικτης του παναθηναικου γ@μω την τρελα μου λεμε!!!Ξεκολατε!!!
(Σας προλαβαινω πριν φτασετε εκει) Και θελω να πιστευω πως η επομενη φραση στο μυαλο το προεδρου που βεβαια δεν την ειπε ειναι:Και καλα ειναι εκει που ειναι,να μεινει εκει.Ξερω πως πολλοι με το δικο τους μυαλο και θελω και γουστο θα κολλησουν αλλη φραση...
Αγαπηστε την ομαδα (εχουμε 25 παλληκαρια κι ακουω ακομα για τον κοντο)
Μακρια απο την Τουμπα οχι ψηλε
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21288
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από navigator11 »

δεν περιμενα καμμια συνεντευξη ειτε αποκρισεις σε ερωτησεις του κοσμου για να αντιληφθω ποιοι διοικουν τον παοκ.ειναι το πλεον αξιοπιστο διοικητικο σχημα απο τοτε που ηλικιακα μπορω να θυμαμαι τις "κεφαλες" του συλλογου μας.κι οσοι δυσαρεστηθηκαν με το "οστις δε γουσταρει το φερδινανδο,ξυδακι και απο τηλεορασεως" δεν το βρισκω και τοσο ακομψο στα αυτια μου.δλδ πρεπει να βγαλουμε τον καρκινο εμεις που θελουμε ησυχα κι ωραια να παρακολουθουμε τους αγωνες της ομαδας και να μην αλλαζουμε 3-4 μινιμουμ προπονητες εντος σεζον?πελατες και οι "αντιπολιτευομενοι".ασφαλως και ναι!εμενα ομως ρε μαγκες,ως πελατη του προιοντος παοκ,ποιος με προστατευει απο τη γκρινια,την παντογνωσια,δεν θα πω την αμπαλοσυνη του καθε ασχετου,μιας κι εγω "ταγαρι" νιωθω ποδοσφαιρικως,και εν γενει τον εκενευρισμο που μου προξενει ολος αυτος ο συρφετος αμφισβητησης και δη κακοβουλης απο συμπαρευρισκομενους στην τουμπα?
κατα τα λοιπα,εγινε νομιζω αντιληπτο πως η παρουσια τοσα χρονια του θοδωρη σε αγωνιστικους χωρους και ιδιως αποδυτηρια του εχουν προσδωσει εμπειρια διοικειν που πολλοι εξ ημων ειχαμε υποτιμησει.γνωριζει πως πρεπει να συνεχισει η ομαδα κι εδειξε το δρομο και για την ερχομενη χρονια (κλεισμενες κινησεις ηδη απο μαιο,λογικα ολοκληρωση προπονητικου,παραμονη φερνανδου,ενδεχομενως εισχυση και αναφορικα με την εκπροσωπηση της ομαδας στη χαβουζα,περαν γκαγκατση).αυτο που με παραξενεψε ηταν η πολλακις αναφορα του σε επαφες και δη συχνες που εχουν γινει για τα χρεη.και λυπαμαι που λαμβανει κουφιες υποσχεσεις για πραγματα που ουδεποτε θα υλοποιηθουν.αμφισβητω δε και πως θα μπει στη διαδικασια να "ξεβρακωσει" του υποσχεσιοδοτες.αν το κανει και αυτο,ειτε προκειται για ευνοικοτερη μεταχειριση για τα οφειλομενα χρεη ειτε βγαλει μπαλκονι τους πολιτικαντηδες που του πουλανε ασυστολως φουμαρα,πραγματικα θα του βγαλω το καπελο.τοτε θα γινει κατ'εμε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ του ΠΑΟΚ!!!!
τελος,εβαλε και τα πραγματα στη θεση τους σχετικα με επιδοξους παιχτες-"προπονητες" και την τυχη που θα εχουν αν συνεχισουν τα ιδια.γιατι πολλα μας τα ειπαν μερικοι-μερικοι "ηρωες" της τουμπας τωρα τελευταια.ας καθαρισουμε επιτελους απο ολους αυτους τους ταραξιες,να δουμε χαιρι τουλαχιστον αγωνιστικα,γιατι στις κερκιδες...........
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Το σημείο που μου άρεσε από την συνέντευξη του Ζαγοράκη ήταν προς το τέλος και νομίζω δείχνει μιά πολύ σωστή φιλοσοφία...όταν είπε ότι χωρίς δεύτερη σκέψη θα μείωνε το μπάτζετ της ομάδας-για 1-2 χρόνια φαντάζομαι-για να μπορέσει ο ΠΑΟΚ-αν γινόταν μιά τέτοια ρύθμιση-να ξεχρεώσει...νομίζω ότι μαζί με το γήπεδο και τη διάδοχη μετά απ' αυτόν κατάσταση είναι το καυτό τρίπτυχο για την ομάδα....και νομίζω ότι η συνεισφορά του Ζαγοράκη θα είναι τεράστια αν μπορέσει αυτά τα τρία να τα προχωρήσει καθώς μόνο αυτός για την ώρα, έχει τη δύναμη(για τα χρέη),το κύρος(για τη διαδοχή) και την νομιμοποίηση ηθικά από τον κόσμο(για το γήπεδο, για το οποίο θα προκληθούν σίγουρα μεγάλες εντάσεις) να τα κάνει.

Αυτό που δεν μου άρεσε και το οποίο το έχει κάνει και στο παρελθόν είναι ότι αναλώνεται υπερβολικά στο να κάνει κριτική στην κριτική και στο να ψάχνει αν υπάρχει αντιπολίτευση....σε λίγο θα βγάλουμε και τις μεζούρες να μετράμε μέχρι που θα μπορεί να γίνεται κριτική ώστε να μην θεωρείται εχθρική.....γίνεται έτσι μέρος του προβλήματος,φθείρεται άσκοπα ψυχολογικά και δίνει διαστάσεις σε ένα θέμα σαφώς μεγαλύτερες από αυτές που έχει.Ανθρωπος της πιάτσας και του ποδοσφαίρου είναι,θα έπρεπε να ξέρει ότι αυτά υπάρχουν σε όλες τις μεγάλες ομάδες.

Ακόμα βλέπω μιά ολοένα και αυξανόμενη εντύπωση αρκετών ότι ο Ζαγοράκης κάνει χάρη στον ΠΑΟΚ και νομίζω ότι αυτό έχει περάσει και στον ίδιο....πολύ λάθος τρόπος σκέψης για μένα για πολλούς λόγους...χάρη δεν κάνεις ποτέ σε κάτι που αγαπάς πολύ.

Κλείνοντας..... βλέποντας την κουβέντα για την κριτική και αν είναι καλοπροαίρετη ή όχι να φουντώνει πάλι, εγώ που κάποιες φορές εδώ μέσα διαφώνησα με επιλογές του Ζαγοράκη, θα πω ότι είναι πολύ δύσκολο να κάνεις κριτική στην μοναδική λύση που φαίνεται ότι υπάρχει για τον ΠΑΟΚ ΜΑΣ....Και αυτό είναι δυστυχώς πολύ άσχημο για αυτόν τον Σύλλογο.
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Ο Ζαγοράκης είναι σαν αυτόν τον βρωμόστομο που παίζει στον εφιάλτη στην κουζίνα (το ξένο).
Δεν είχε ποτέ εστιατόριο (ομάδα) αλλά ήταν κορυφαίος σεφ (παίχτης). Για να σώσει το δικό μας εστιατόριο (ΠΑΟΚ) έφερε έναν σεφ που ήξερε από τα παλιά (Σάντος) μαζί με έναν έμπειρο σερβιτόρο (Γκαγκάτσης) και σχεδίασε το μενού (παίχτες) έτσι ώστε το φαγητό (ποδόσφαιρο) να είναι φρέσκο και καλομαγειρεμένο.
Βέβαια κάποιοι παλιοί πελάτες δυσαρεστήθηκαν γιατί στο εστιατόριο αυτό (ΠΑΟΚ) έτρωγαν ιταλικό, ξεπαγωμένο στα μικροκύματα, που το νέο εστιατόριο δεν έχει γιατί σέβεται τον πελάτη. Άλλοι είναι δυσαρεστημένοι γιατί παράγγελναν έναν μπουκάλι νερό (τζαμπατζήδες) και τους σερβίριζαν γλυκό (επιθετικό ποδόσφαιρο). Τώρα γλυκό δεν έχει γιατί δεν το επιτρέπουν ακόμη τα οικονομικά. Κάποιοι άλλοι, έμποροι κατεψυγμένων (μανατζαρέοι κτλ.), είναι δυσαρεστημένοι γιατί ήταν οι προμηθευτές του παλιού εστιατορίου. Τώρα που το εστιατόριο πουλάει φρέσκα τρελάθηκαν και κατηγορούν τον βρωμόστομο ότι αγοράζει πολλά πράσινα, λαχανικά εννοείται. Άσε που νοίκιασε και ένα χωράφι για να το κάνει μπαχτσέ (προπονητικό κέντρο)
Η πελατεία του εστιατορίου έχει αρχίσει να πληθαίνει. Ειδικά Σάββατο βράδυ (ντέρμπυ) πρέπει να έχεις κάνει κράτηση (διαρκείας) για να βρεις τραπέζι. Δυστυχώς η ομάδα (μάγειρες, σερβιτόροι κτλ.) δεν μπορεί να ανταπεξέλεθει ακόμα στην πίεση και τα γεμάτα τραπέζια, έτσι το φαγητό μπορεί να έρθει κρύο ή καμένο (ήττες στα ντέρμπυ).

Τι θα γίνει στο μέλλον;

Ο βρωμόστομος θα φύγει και θα πρέπει το εστιατόριο να τα καταφέρει μόνο του. Θα συνεχίσουν οι πελάτες να δείχνουν την εμπιστοσύνη τους και την προτίμησή τους στο νέο ιδιοκτήτη; Το εστιατόριο στεγάζεται σε ένα παλιό αρχοντικό, θα μπορέσει να βρει έναν καινούριο, σύγχρονο χώρο;
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από free4 »

Aπιστευτος συσχετισμός... Ευγε!

Μερικά τιπς:
-Ο ΠΑΟΚ είναι η καλύτερη ομάδα γιατί είναι η μόνη που πολλαπλασιάζει τους οπαδούς της χωρίς να παίρνει τίτλους κάθε χρόνο.

-Το μεγαλύτερο λάθος μου είναι ότι όταν ανέλαβα δεν πίεσα όσο μπορούσα για τα χρέη του ΠΑΟΚ.

-Αν πιστεύαμε ότι όλα είναι προκαθορισμένα στο πρωτάθλημα, δεν υπήρχε λόγος να βρισκόμαστε εδώ.

-Τρεις ήταν οι χειρότερες στιγμές μέχρι τώρα: Ο αποκλεισμός από τον Θρασίβουλο, ο αποκλεισμός από την Χέρενφέιν και το πρώτο παιχνίδι των play off με τον Παναθηναϊκό στην Τούμπα. Όσο για την καλύτερη; Την περιμένω...

Οσον αφορά τα όσα είπε συνολικά:
http://www.sport.gr/default.asp?pid=4&aid=47028
http://www.goalday.gr/article.asp?catid ... id=4241600
Άβαταρ μέλους
jrousis
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Κυρ 16 Μαρ 2008, 18:38
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από jrousis »

Απόλυτα σωστός αδερφέ "ABOLEYTOI".
ΜΠΡΑΒΟ!
Άβαταρ μέλους
Less
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: Παρ 08 Αύγ 2008, 06:06
Τοποθεσία: Λυπαία

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Less »

Σχετικά με την γκρίνια διαφωνώ με την αντίληψη οτι δεν χρειάζεται. Και αυτό γιατι είναι βασικό στοιχείο της ταυτότητας όλων των ανθρώπων και μία αιτία (όχι η πρώτη βέβαια ) που πηγαίνουμε στο γήπεδο. Άσε που δεν είναι απαραίτητα ένα αρνητικό στοιχείο της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Ειδικά σαν οπαδοί του ΠΑΟΚ θα φωνάξουμε θα γιουχάρουμε θα κράξουμε θα διαμαρτυρηθούμε θα γκρινιάξουμε και άλλα πολλά. Όλα αυτά είναι άπαραίτητα και γιατί έτσι ισορροπούμε και δεν σαλτάρουμε. Το γεγονός οτι το φαινόμενο έχει μιά ένταση τον τελευταίο καιρό έχει τις αιτίες του και καλύτερα είναι να τις εντοπίσουμε παρά να ξορκίζουμε την γκρίνια. Ας την αφήσουμε ήσυχη.

Αν λοιπόν η ατάκα του Ζαγοράκη για τους γκρινιάρηδες που έκανε προχθές ή που μπορεί να κάνει πιθανόν στο μέλλον απευθήνεται σε εμάς , είναι τελείως λάθος.
Αν αποδέκτες έχει παράγοντες παλιούς ή μελλοντικούς και άλλους επαγγελματίες που φιλοδοξούν να κάνουν τζίρο με τον ΠΑΟΚ και στήνουνε μηχανές καλύτερα είναι να τους ξεμπροστιάσει και να τους κατονομάσει, γιατί αλλιώς μπερδεύονται τα σόβρακα με τις γραβάτες.Δεν υπάρχει κανένας λόγος να φύγουνε οι γκρινιάρηδες απο την Τούμπα , άσε που δεν είμαστε και πολλοί.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από eorptol »

ο ζαγορ σε μια απαντηση σε ερωτηση στα mail ειπε "ειπα για τους γκρινιαρηδες να μην ερθουν στο γηπεδο
ειπα για αυτους που γκρινιαζουν ΜΟΛΙΣ ΑΚΟΥΝΕ ΤΗΝ ΣΥΝΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΦΩΝΑ" αυτο εννουσε φιλε
βλεπουμε πολυ μπαρτσελονα στην τηλεοραση και περιμενουμε η ομαδα να ριχνει 3-4 παντοτε αλλιως κραζουμε
ειναι λαθος η ατμοσφραιρα των στημενων η αλλοθρησκων ακροατων των ραδιοφωνων να μεταφερετε στο γηπεδο
.....κακο μονο στην ομαδα κανει αυτο........
Άβαταρ μέλους
Pepermint
Δημοσιεύσεις: 763
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 08:26
Τοποθεσία: Πέρα από την Σοφίτα

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Pepermint »

Είπαμε δεν είπαμε ?

Στηρίζουμε την διοίκηση

ακόμα....και στις λάθος εμμονές της (για τον μπακαλόγατο με το καστόρινο λέω)

θα μάθει από τα λάθη της

αν δεν δώσει όμως νοοτροπία πρωταθλητή στους loosers της ομάδας...θα έχει αποτύχει

ο ΠΑΟΚ πρέπει να σταματήσει να κάνει φραπεδισμό...και να θέτει αύλους στόχους του τύπου ''να σταθεροποιηθούμε στις ....πρώτες θέσεις''

δεν μπορεί ακόμα και το αεκ...να μιλά για τίτλο και εμείς να χτυπάμε ναργιλέ
Άβαταρ μέλους
fuzztone
Δημοσιεύσεις: 1717
Εγγραφή: Τρί 26 Φεβ 2008, 21:11

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από fuzztone »

Pepermint έγραψε:
αν δεν δώσει όμως νοοτροπία πρωταθλητή στους loosers της ομάδας...θα έχει αποτύχει
Η διοίκηση θα έχει επιτύχει αν καταφέρει να απαλλάξει ΤΕΛΕΙΩΤΙΚΑ την ομάδα από τα χρέη ΚΑΙ αν μας οδηγήσει προς μια πορεία ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ λαϊκής βάσης όπου θα προστατεύεται ο μικρομέτοχος. Το θέμα των χρεών με τον ένα ή τον άλλο τρόπο πιστεύω ότι θα το πετύχει. Για το δεύτερο, έχω τις αμφιβολίες μου για το τι ακριβώς επιθυμεί. Αν συμβούν αυτά, το αγωνιστικό θα είναι για μένα δευτερεύον.
Pepermint έγραψε: ο ΠΑΟΚ πρέπει να σταματήσει να κάνει φραπεδισμό...και να θέτει αύλους στόχους του τύπου ''να σταθεροποιηθούμε στις ....πρώτες θέσεις''
Υπάρχει ένα οφθαλμοφανές παράδοξο. Δεν μπορεί απ' τη μια ο Σάντος να "κρίνεται εκ του αποτελέσματος" και "ο σκοπός αγιάζει τα μέσα", και από την άλλη να μην υπάρχουν σαφείς στόχοι για να κριθεί τελικά όλο το αγωνιστικό κομμάτι. Προσωπικά συμφωνώ με τη ρητορική των χαμηλών τόνων γιατί θεωρώ ότι προέχουν τα παραπάνω ζητήματα που έθιξα. Ωστόσο, δώσε κάτι άλλο στον κόσμο για να κάνει την υπομονή που χρειάζεται χωρίς "γκρίνιες". Π.χ. προώθησε νέα παιδιά και μη βασίζεσαι σε μισθοφόρους 30+, ή παρουσίασε ένα πιο ευχάριστο θέαμα και όχι αυτή τη νερόβραστη σούπα που βλέπουμε στο 70-80% των αγώνων εδώ και 2 χρόνια.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”