Θεόδωρος Ζαγοράκης

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από sidpanos »

και γω το ίδιο αβατάρ θέλω.... :) :) :)

λεφτά μωρό μου λεφτά....
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Λογικά λοιπόν σε όποιον δεν αρέσει η μπάλλα που παίζει η Εθνική ομάδα και ο τρόπος που την στήνει ο Ρεχάγκελ είναι υπονομευτής του έθνους μπορεί και πράκτορας των Τούρκων....
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από eorptol »

σιγουρα δεν υπονομευτης αλλα ειναι ΘΑΥΜΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΔΑΝΙΗΛ ΑΡΧΟΝΤΙΔΗ
ΠΑΝΑΓΟΥΛΙΑ (ΤΟΥ 4 4 2 ΣΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑ) ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΣΤΕΡΩΝ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ...... :) :) :) :)
Άβαταρ μέλους
agave
Δημοσιεύσεις: 1011
Εγγραφή: Κυρ 21 Σεπ 2008, 16:39
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από agave »

"λάθη γίνανε και θα γίνουνε κι άλλα". Παλικαρίσιο
"το θέμα είναι να μην γίνονται τα ίδια". Σοφό.

Πρέπει να διορθώνονται και κάποια λάθη όμως Τέο. Εκεί είναι η μαγκιά. Ένα λάθος (για μένα πάντα) δεν το έχεις διορθώσει ακόμα.


Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος agave την Πέμ 10 Σεπ 2009, 15:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από DimisK »

agave έγραψε:"λάθη γίνανε και θα γίνουνε κι άλλα". Παλικαρίσιο
"το θέμα είναι να μην γίνονται τα ίδια". Σοφό.
Αυτή είναι όλη η ουσία παιδιά...
Άβαταρ μέλους
jrousis
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Κυρ 16 Μαρ 2008, 18:38
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από jrousis »

Αυτό είναι όλο! Είναι απλά τα πράγματα. Δεν χρειάζεται να είσαι μεγάλος μάγκας. Δεν χρειάζεται να είσαι διάνοια. Χρειάζεται απλά @ρχίδι@
Αυτή είναι η ζωή άμα τα έχεις και δουλεύεις με ειλικρίνεια και είσαι καθαρός, δεν σε κουνάει κανένας, λές 5 κουβέντες καθαρές, και εξαφανίζονται όλοι σαν τα ποντίκια...
Αυτά είναι παιδιά, πείτε μου εσείς ποιος έχει σήμερα διάθεση να ασχοληθεί με τους γκρινιάρηδες ή με τους πάρεργους ή με τα κυλικεία.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από gash04 »

Είμαι σίγουρος πως φταίει ο Σάντος που το σάιτ της ΠΑΕ δεν έχει ανακοινώσει ακόμα τις ερωτήσεις των φιλάθλων μας.
Και στο σάιτ ακόμα γράφει να κάνουμε ερωτήσεις.
Μηδέν προγραμματισμός.
Θα επικαλεστώ την γρίπη των χοίρων αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση εκεί μέσα! :)
Άβαταρ μέλους
tad
Δημοσιεύσεις: 2645
Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2008, 11:13

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από tad »

Δεν είχα εχθές την ευκαιρία να δω ή να ακούσω την συνέντευξη.

Κάθησε και την είδα στο youtube !!!

Είμαι πολύ υπερήφανος για αυτήν την διοίκηση και κυρίως για αυτόν τον ηγέτη που έχουμε βάλει εκεί να μας τακτοποιήσει !!! Αυτόν τον ηγέτη που βγάζει από μέσα του μόνο υγεία, αξιοπρέπεια, αλήθεια και αγάπη για τον ΠΑΟΚ.

Τα πολλά λόγια είναι περιττά.

Αμέσως μετά από την στιγμή που βγαίνει ο άνθρωπός μας Fuzz και HIDE και Kos και λοιπά αδέρφια, και μας λέει πως βλέπει αυτός κάποια πράγματα και πως πάρθηκαν κάποιες αποφάσεις είναι τουλάχιστον άκομψο (χειρότερα έπρεπε να το πω αλλά τέλος πάντων) να βγαίνει ο καθένας από εμάς και να δηλώνει ότι στο τάδε και στο δήνα σημείο εγώ διαφωνώ !!!

Ο λόγος είναι απλός.

Το κάναμε όλοι μας επανηλλειμένα όταν έγινε. Δηλαδή τώρα που βγήκε και μας εξηγήθηκε τι κάνουμε βγαίνοντας και κάνωντας πάλι κριτική ή δηλώνοντας την διαφωνία μας. Πως λέγεται αυτή η πράξη μας λαϊκά ????

Δεν ξέρω αλλά πιστεύω ότι βιαζόμαστε πολύ. Κάποιοι είχαν βγει και είχαν κράξει για τις μετοχές στον Γκαγκάτση. Υπάρχει αυτόκλητο πληρεξούσιο όπως είχαμε δηλώσει κάποιοι άλλοι τότε. Που είναι να βγουν να πουν ότι είναι ρόμπες ????

Ρε ο άνθρωπος είναι ο δικός μας άνθρωπος ! Εϊναι ηγέτης και τέτοιος δεν έχει βγει εδώ και πολλά χρόνια. Είναι αυτός που μας αξίζει.

Ας αφήσουμε λοιπόν την υπέρτατη κριτική και ας γυρίσουμε λίγο στον ρόλο μας ως γνήσιοι παοκτσήδες οπαδοί. Αυτούς που εμφανώς θέλουν να κάνουν κακό στην ομάδα ας τους κυνηγίσουμε όπως ο παοκτσής ξέρει.

Το έχω ξαναπεί. Πολλά χρόνια ήταν ο ΠΑΟΚ δέσμιος. Και ακόμα είναι μέσω των χρεών. Μην περιμένουμε από την μία μέρα στην άλλη να τα διορθώσει όλα ο Ζαγόρ ή να τα κάνει όλα. Είναι πέρα από τις δυνάμεις του.

Σιγά σιγά θα καθαρίσει όλος ο κόπρος του Αυγαία ...
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9664
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Η προτροπή του προέδρου να αγαπήσουμε τον ΠΑΟΚ δεν μου φαίνεται σωστή. Γιατί αυτός που αγαπάει, παθιάζεται και τρελαίνεται και ενίοτε ζηλεύει και πληγώνει. Δεν μπορείς να περιορίσεις την αγάπη. Αυτός που αγαπάει θέλει να ξέρει τα πάντα, τι έκανες για το γήπεδο, γιατί ανανέωσες τον προπονητή. Αυτός που αγαπάει θέλει να έχει λόγο για τα πάντα, γιατί βγήκες με τις φίλες σου, δε χωνεύω αυτή την ψηλή, να διώξεις τον Γκαγκάτση, δε θέλω παρτίδες με τον Κατσαρή.

Το μέλλον του ΠΑΟΚ είναι οι νοικοκυραίοι. Αυτοί που αγοράζουν μπλούζες για τα παιδάκια τους και παίρνουν οικογενειακό διαρκείας και δεν ξέρουν ποιος είναι προπονητής και δεν τους νοιάζει κιόλας και χάρηκαν πολύ με τον τίτλο και ...
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από shark4 »

Kαι τα εγκληματα παθους , ξερεις, απο την υπερβολικη αγαπη ,την ζηλεια, τον εγωισμο και το παθος γινονται. Και μετα ολοι τραβανε τα μαλλια τους και τρεχουν να λογοδοτησουν.
Υ.Γ. Στα 21000 διαρκειας φετος οπως και στα περσινα 19500 καθως και στα εσοδα μιας ομαδας συμμετειχαν και"νοικοκυραιοι" με παιδακια. Αλλωστε απο αυτα τα παιδακια θα βγουν και οι νεοι οπαδοι της ομαδας μας. Ασε που καποτε και αυτοι οι νοικοκυραιοι μπορει - λεω μπορει - να ειχαν περασει και απο τα τσιμεντα της 4.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από moican4 »

Εσυ απ φαινεται ΑΒΟΛΕΥΤΕ εχεις αποριες που τυχον δεν σου λυθηκαν..Μπορεις οπως ειπε ,οποιος θελει να παει απο τα γραφεια να συζητησουμε...Εκτος και θελεις να διοικησεις εσυ τον Π.Α.Ο.Κ ,αυτο ειναι αλλο θεμα ή εκτος και εσυ αγαπας πιο πολυ απ ολους μας ...Δεν καταλαβαινω τα υπονοουμενα και το υφος σου...Μηπως ανηκουμε στους ¨ανικοκυρευτους"...οπως λες..?
Πες μας και κατι που σου αρεσε απο αυτα που ειπε..

ΥΓ. Shark4 ,ευγε αδερφε..στο εχω ξαναπει ,παντα σωστος και με επιχειρηματα ο λογος σου.... :shock:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Πέμ 10 Σεπ 2009, 11:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από peris »

ABOLEYTOI έγραψε:Η προτροπή του προέδρου να αγαπήσουμε τον ΠΑΟΚ δεν μου φαίνεται σωστή. Γιατί αυτός που αγαπάει, παθιάζεται και τρελαίνεται και ενίοτε ζηλεύει και πληγώνει. Δεν μπορείς να περιορίσεις την αγάπη. Αυτός που αγαπάει θέλει να ξέρει τα πάντα, τι έκανες για το γήπεδο, γιατί ανανέωσες τον προπονητή. Αυτός που αγαπάει θέλει να έχει λόγο για τα πάντα, γιατί βγήκες με τις φίλες σου, δε χωνεύω αυτή την ψηλή, να διώξεις τον Γκαγκάτση, δε θέλω παρτίδες με τον Κατσαρή.
.
αδερφε αυτο που περιγραφεις ειναι ο ερωτας και οχι η αγαπη
αγαπαω θα πει νοιαζομαι ποναω.
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6309
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από jibbie »

κοιτα να δεις που ο Τεο θα μας βαλει σε διαδικασια ομαδικης ψυχαναλυσης..

Ε, ειναι ΣΚΥΛΟΣ :D
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από DimisK »

tad έγραψε: Ρε ο άνθρωπος είναι ο δικός μας άνθρωπος ! Εϊναι ηγέτης και τέτοιος δεν έχει βγει εδώ και πολλά χρόνια. Είναι αυτός που μας αξίζει. Το έχω ξαναπεί. Πολλά χρόνια ήταν ο ΠΑΟΚ δέσμιος. Και ακόμα είναι μέσω των χρεών. Μην περιμένουμε από την μία μέρα στην άλλη να τα διορθώσει όλα ο Ζαγόρ ή να τα κάνει όλα. Είναι πέρα από τις δυνάμεις του.

Σιγά σιγά θα καθαρίσει όλος ο κόπρος του Αυγαία ...

Kι όμως, αυτό το τόσο απλό πράγμα, υπάρχουν κάποιοι που όχι απλώς δεν το καταλαβαίνουν, αλλά το καταδικάζουν κι όλας....

Ρε παιδιά, έλεος. Άλλο κρίνω, και άλλο κατακρίνω.

Και εν τέλει όσοι κατακρίνουν ας μας πουν ποιός άλλος θα δεχόνταν πριν 2 περίπου χρόνια που είμασταν στο χείλος του γκρεμού να βάλει πλάτη, να πέσει μέσα στα σκατά και να παλέψει για τον ΠΑΟΚ.

Δεν υπήρχει τότε ΚΑΝΕΙΣ! ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ!

Και μόνο αυτό το στοιχείο μου φτάνει για να τον πιστέψω. Και το ότι πιστεύω τον Τεό, δεν σημαίνει ότι είμαι πρόβατο. Όταν πιστεύεις σε κάποιον είσαι πρόβατο; Ή μήπως έχει κάνει μέχρι σήμερα ΤΟΣΟ ΤΡΑΓΙΚΑ ΛΑΘΗ για να άρω την υποστήριξή μου σε αυτόν;

Νομίζω ότι κάποιοι έχουΝ κάνει σκοπό της ζωής τους να διαφωνούν για να διαφωνούν. Δεν δέχονται ποτέ τίποτα και όλα τα κατακρίνουν. Πνεύματα αντιλογίας γιατί φαίνεται ότι αυτό είναι μαγκιά ή trend!

Μόνο που το να κρίνεις είναι το πλέον εύκολο. Το δύσκολο είναι να προτείνεις λύσεις....

Αυτό δεν σημαίνει ότι αν μας πει ο Ζαγόρ να πέσουμε στο γκρεμό, θα το κάνουμε. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο. Μιλάω για τις υπερβολές.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”