Μολδαβία-Ελλάδα 9/5/09

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6197
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Μολδαβία-Ελλάδα 9/5/09

Δημοσίευση από Rizla »

Οιδομαιν
Άβαταρ μέλους
paok4kyriakos
Δημοσιεύσεις: 1482
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο

Re: Μολδαβία-Ελλάδα 9/5/09

Δημοσίευση από paok4kyriakos »

Πιστεύω νίκη σήμερα...
Υιδομεν!
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6197
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Μολδαβία-Ελλάδα 9/5/09

Δημοσίευση από Rizla »

Καλα αμα χασουμε κι απ τους 0-0 με το Λουξεμβουργο...τι να πω...
Άβαταρ μέλους
paok4kyriakos
Δημοσιεύσεις: 1482
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο

Re: Μολδαβία-Ελλάδα 9/5/09

Δημοσίευση από paok4kyriakos »

Εδώ χάσαμε απο αυτούς που χάσαν μες την έδρα τους απο το Λουξεμβούργο, τόσο εντός, όσο και εκτος! :)
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1595
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: Μολδαβία-Ελλάδα 9/5/09

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

αντε ελλαδαρα
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: Μολδαβία-Ελλάδα 9/5/09

Δημοσίευση από trel@menos »

τελικα ειμαστε και πολυ μαλακες. απο τον πιο ευκολο ομιλο που θα μπορουσε να μας τυχει δεν θα προκριθουμε στο μουντιαλ (τουλαχιστον οχι απευθειας). αν ειναι δυνατον να φερνουμε ισοπαλια με μια ομαδα που δεν μπορει να αλαξει πασα στο μισο μετρο. δεν αντεχω αλλο αυτην την κατασταση και ασυλια στο γερμανο. ως ποτε για οτι γινεται θα φταινε ολοι οι αλλοι εκτος απο κεινον? καλυτερα να μην παμε στο μουντιαλ (που σιγα μην παμε δηλαδη) με τετοια κωλοομαδα.
ως ποτε θα βλεπω ολα τα λιμα του ποκ και της γερμανιας να παιζουν στην ενδεκαδα και να μην δινονται ευκαιριες σε αλλα παιδια?
ως ποτε θα βλεπω το χαριστεα να βολοδερνει στο γηπεδο και να μην μπορει να βγαλει μια σεντρα της προκοπης?
ως ποτε θα βλεπω αυτο το γαμημενο 4-3-3 με τα 3 σεντερ φορ?
ως ποτε θα ακουω το μαλακα το σπικερ να χαιδευει αυτια?
ως ποτε θα ποναν τα ματια μου?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος trel@menos την Τετ 09 Σεπ 2009, 22:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Retzi
Δημοσιεύσεις: 1257
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 18:43

Re: Μολδαβία-Ελλάδα 9/5/09

Δημοσίευση από Retzi »

Άντε και του χρόνου...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33753
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μολδαβία-Ελλάδα 9/5/09

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Ντροπη........
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1595
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: Μολδαβία-Ελλάδα 9/5/09

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

δεν πειραζει,αλλα σοβαροτητα δεν θα εβλαπτε
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Μολδαβία-Ελλάδα 9/5/09

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Υπάρχει όντως ποδοσφαιριστής ονόματι Χαριστέας??Που να παίζει κιόλας δεξί χαφ??
Υπάρχει κάποια άλλη ποδοσφαιρική ομάδα ανά την υφήλιο που παίζει σχεδόν χωρίς χαφ??
Είναι άραγε λογικό το ότι ακόμα και σήμερα που παγκοσμίως τα όρια ηλικίας σε ότι αφορά την συνταξιοδότηση αυξάνονται αλλά σε καμιά περίπτωση πάνω από τα 70??
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Μολδαβία-Ελλάδα 9/5/09

Δημοσίευση από Lord »

Αίσχος..
Άβαταρ μέλους
paok4kyriakos
Δημοσιεύσεις: 1482
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο

Re: Μολδαβία-Ελλάδα 9/5/09

Δημοσίευση από paok4kyriakos »

Καλά ακόμα ο Χαριστέας παίζει;
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9120
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Μολδαβία-Ελλάδα 9/5/09

Δημοσίευση από Photis »

1-1 ήρθαμε και ο Φωτάκης που είδα τις συνθέσεις δεν έπαιξε...ΠΑΟΚ ΡΕΕΕΕΕ...τι εθνική και παπαριές...!!!
Η ΕΛΛΑΔΑ μια εθνική είχε και μια θα έχει....Την εθνική μπάσκετ...!!!
:?
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Μολδαβία-Ελλάδα 9/5/09

Δημοσίευση από eorptol »

Orwell έγραψε:Υπάρχει όντως ποδοσφαιριστής ονόματι Χαριστέας??Που να παίζει κιόλας δεξί χαφ??
Υπάρχει κάποια άλλη ποδοσφαιρική ομάδα ανά την υφήλιο που παίζει σχεδόν χωρίς χαφ??
Είναι άραγε λογικό το ότι ακόμα και σήμερα που παγκοσμίως τα όρια ηλικίας σε ότι αφορά την συνταξιοδότηση αυξάνονται αλλά σε καμιά περίπτωση πάνω από τα 70??
ΟΝΤΩΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΧΑΡΙΣΤΕΑΣ ΤΡΑΓΙΚΟΣ ΧΑΛΟΥΣΕ ΟΤΙ ΚΑΛΟ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ.........
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Μολδαβία-Ελλάδα 9/5/09

Δημοσίευση από sidpanos »

αν δεν κερδίζεις τέτοια ματς,απαγορεύεται να έχεις βλέψεις για κάτι παραπάνω...

δεν γίνεται ολόκληρη ομάδα να μην έχει προσωπικότητα και αγωνιστική ταυτότητα επειδή δεν παίζει ή βγήκε αλλαγή ο καραγκούνης...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”