Τηλεοπτικά δικαιώματα
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Επί της ουσίας αντιπρόταση υπάρχει; Να την ακούσουμε. Να τα δείχνει τα παιχνίδια ελεύθερα το Όπεν λχ;;
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Να τα βάλει ρε ο Ιβαν από την τσέπη του, δε θέλουμε νοβα.
Θέλουμε παοκτβ γιατί βρίσκουμε πιο εύκολα παράνομα λινκ.
Και άμα είναι ντέρμπι μπορεί να πάμε τζάμπα γήπεδο δυο δυο με ένα εισιτήριο.
Θέλουμε παοκτβ γιατί βρίσκουμε πιο εύκολα παράνομα λινκ.
Και άμα είναι ντέρμπι μπορεί να πάμε τζάμπα γήπεδο δυο δυο με ένα εισιτήριο.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Λες και ο Ιβάν ας πούμε δεν ξέρει τι εστί το κωλοκάναλο. Τον βρίζουμε για όλα τα άλλα, φταίει τώρα και για το τηλεοπτικό. Χωρίς να υπάρχει άλλη εναλλακτική.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
foxbet.gr
Όπως προκύπτει από το νεότερο ρεπορτάζ, ο ΠΑΟΚ αναμένεται να έρθει σε συμφωνία με τη Nova. H επέκταση της συνεργασίας μεταξύ των δυο πλευρών (διάρκειας δυο χρόνων) αναμένεται να ανακοινωθεί το προσεχές διάστημα. Μάλιστα, ο Ιβάν Σαββίδης ήταν αυτός που ανέλαβε τις επαφές, με το θέμα να κλείνει οριστικά και με οικονομικούς όρους καλύτερους από αυτούς της προηγούμενης συνεργασίας.
Όπως προκύπτει από το νεότερο ρεπορτάζ, ο ΠΑΟΚ αναμένεται να έρθει σε συμφωνία με τη Nova. H επέκταση της συνεργασίας μεταξύ των δυο πλευρών (διάρκειας δυο χρόνων) αναμένεται να ανακοινωθεί το προσεχές διάστημα. Μάλιστα, ο Ιβάν Σαββίδης ήταν αυτός που ανέλαβε τις επαφές, με το θέμα να κλείνει οριστικά και με οικονομικούς όρους καλύτερους από αυτούς της προηγούμενης συνεργασίας.
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Στην νοβα για αλλα 2 χρονια συμφωνα με το 4 δια δυο.
Με ετησιο συμβολαιο κοντα στα 8εκ ευρω.
Με ετησιο συμβολαιο κοντα στα 8εκ ευρω.
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Ο γαύρος θα πάρει 18 η αεχ 12 και ο Βαζελος 10-11.
Εμείς 8 ο οαρης 4,5-5.
Επίσης με τα διαρκείας θα είμαστε αρκετά πίσω και από τους τρείς.
Αν δεν μπούμε ομίλους , θα έχουμε με διαφορά το 4ο μπάτζετ της χώρας φέτος.
Αυτή τη στιγμή ο ΠΑΟΚ είναι ξανά, εκεί που τον παρέλαβε ο Ιβάν,πρίν 11 χρόνια.
4ος στην κατάταξη, 4ος σε έσοδα, 4ος σε ενδιαφέρον του κόσμου του.
Μένει να δούμε αν θα έχει και το 4ο μπάτζετ,που είναι πολύ πιθανό.
Εμείς 8 ο οαρης 4,5-5.
Επίσης με τα διαρκείας θα είμαστε αρκετά πίσω και από τους τρείς.
Αν δεν μπούμε ομίλους , θα έχουμε με διαφορά το 4ο μπάτζετ της χώρας φέτος.
Αυτή τη στιγμή ο ΠΑΟΚ είναι ξανά, εκεί που τον παρέλαβε ο Ιβάν,πρίν 11 χρόνια.
4ος στην κατάταξη, 4ος σε έσοδα, 4ος σε ενδιαφέρον του κόσμου του.
Μένει να δούμε αν θα έχει και το 4ο μπάτζετ,που είναι πολύ πιθανό.
Τηλεοπτικά δικαιώματα
8 καθαρα + μπονους. Ο βαζελος 9 καθαρα ή με μπονους; 18 για 2 χρονια ειπαν, που βγηκαν τα νουμερα που λες; Δεν ειμαστε μακρια
-
DikefalosG4
- Δημοσιεύσεις: 366
- Εγγραφή: Παρ 03 Σεπ 2021, 19:24
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Μην λέμε υπερβολές για να γκρινιάζουμε.obanebane έγραψε:Ο γαύρος θα πάρει 18 η αεχ 12 και ο Βαζελος 10-11.
Εμείς 8 ο οαρης 4,5-5.
Επίσης με τα διαρκείας θα είμαστε αρκετά πίσω και από τους τρείς.
Αν δεν μπούμε ομίλους , θα έχουμε με διαφορά το 4ο μπάτζετ της χώρας φέτος.
Αυτή τη στιγμή ο ΠΑΟΚ είναι ξανά, εκεί που τον παρέλαβε ο Ιβάν,πρίν 11 χρόνια.
4ος στην κατάταξη, 4ος σε έσοδα, 4ος σε ενδιαφέρον του κόσμου του.
Μένει να δούμε αν θα έχει και το 4ο μπάτζετ,που είναι πολύ πιθανό.
Ο γάβρος πήρε από την cosmote 15εκ. και στη συμφωνία ήταν άλλα 3 για τα δικαιώματα των αγώνων chl από το mega του Μαρινάκη και δεν προσμετρώνται στα έσοδα του γάβρου.
Η αεχ πήρε 11 και ο παο 10 +τα μπόνους τους. Ο οαρης πήρε 4 από τη nova + μπόνους.
Το αρνητικό για μας είναι ότι τα βρήκαν cosmote και nova και δεν μας έκανε πρόταση η cosmote. Συμφωνώ ότι τα δικά μας 8 είναι απαράδεκτα λίγα σε σχέση με το ποκ, αλλά η nova σου λέει ότι σου δίνω το μεγαλύτερο συμβόλαιο και διπλάσιο από τον δεύτερο.
Το τεράστιο θέμα όμως είναι το γήπεδο. Μέχρι πέρσι είχαμε περισσότερα έσοδα και από την αεχ και από τον παο. Το νέο γήπεδο της αεχ το άλλαξε κατά πολύ αυτό. Φέτος πιστεύω ότι θα έχουμε περισσότερα συνολικά έσοδα από τον παο (περισσότερα διαρκείας, εισιτήρια, καλύτερες πωλήσεις, καλύτερο marketing). Όσο πλησιάζει ο βοτανικός θα αλλάξει και αυτό.
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Τα νούμερα θα βγουν σύντομα για όλους,σας έχω πει ότι εχω κάποια πληροφόρηση, κυρίως σε ό,τι αφορά την cosmote και το πώς κινείται γενικότερα.
Να επαναλάβω ότι η cosmote, δεν έχει κάνει ποτέ πρόταση στον ΠΑΟΚ ούτε για 1 μύριο το χρόνο.
Ο Βαζελος θα πάρει 10-11 καθαρά ,όχι 9.
Να επαναλάβω ότι η cosmote, δεν έχει κάνει ποτέ πρόταση στον ΠΑΟΚ ούτε για 1 μύριο το χρόνο.
Ο Βαζελος θα πάρει 10-11 καθαρά ,όχι 9.
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Δεν υπάρχει καμία υπερβολή φίλε, όλα είναι μετρημένα κουκιά.
Ο Βαζελος με γεμάτη λεοφωρο μόνιμα και με αυτές τις τιμές στα εισιτήρια, παραπάνω έσοδα θα έχει από εμάς και σε αυτό το κομμάτι.
Ο Βαζελος με γεμάτη λεοφωρο μόνιμα και με αυτές τις τιμές στα εισιτήρια, παραπάνω έσοδα θα έχει από εμάς και σε αυτό το κομμάτι.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Κατά τα λοιπά όμως ακόμα και σε αυτό το θέμα κράζεται ο Σαββίδης, που "δεν έχει την απαιτούμενη αξιοπρέπεια να μη συμφωνήσει με την πορνόβα". Ούτε 1 εκατομμύριο από γκοζμοτε προσφορά, ε;; Χαααχαχαχαχα
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Εγώ θα ήθελα PAOK TV, αλλά ούτε λαό με φράγκα και @@ έχουμε, ούτε η UEFA λαμβάνει υπ'όψιν τα έσοδα για το FFP, so...
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Οι Γερμανοι εχουν βαλει κοφτη στα εξοδα στην κοσμοτε. Εχουν τους 3 της Αθηνας και θα προσπαθησουν με νυχια και με δοντια να κρατησουν τσουλου κλπ. Μονο αν η Νοβα χτυπουσε καποιον απο τους 3 υπηρχε περιπτωση να ασχοληθει με εμας.
Δεν θα μου εκανε καμια εντυπωση αν μαθαινα οτι υπαρχει και συμφωνια κυριων ωστε να κρατησει ο καθενας οτι ειχε περυσι.
Δεν θα μου εκανε καμια εντυπωση αν μαθαινα οτι υπαρχει και συμφωνια κυριων ωστε να κρατησει ο καθενας οτι ειχε περυσι.