Η αληθεια είναι ότι πέρυσι δεν με πολυέπεισε. Φέτος όμως με την προετοιμασία φαίνεται πως θα τα πάει πολύ καλά. Το γκολ που έβαλε ήταν εξαιρετικό και μπράβο του. Επιτέλους να δούμε κι εμείς καμιά απευθείας εκτέλεση φάουλ στα δίχτυα. Ένα ακόμη στοιχείο που μας έλειψε πέρυσι και φέτος μάλλον θα είμαστε αρκετά καλύτεροι.
Μπράβο Λίνο, συνέχισε έτσι!
ΥΓ: Πλάκα πλάκα πρέπει να είναι από τα πιο ήρεμα παιδιά της ομάδας. Δεν τον έχω δει να μανουριάζει ποτέ. Άσε που είναι 32 ετών και μοιάζει για 25...