Καλή χρονιά!
PAOK TV & PAOK New Media
Re: PAOK TV & PAOK New Media
Μπαρκαρούτσε, δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντάς στο αμέσως προηγούμενο ποστ.
Καλή χρονιά!
Καλή χρονιά!
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54428
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: PAOK TV & PAOK New Media
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: PAOK TV & PAOK New Media
Θα έπρεπε το ΠΑΟΚ TV να κινηθεί (ξανά) προς την κατεύθυνση της συνδρομητικής τηλεόρασης, μεταδίδοντας, έναντι συμβολικού τιμήματος, τους αγώνες ποδοσφαίρου των ακαδημιών και πιθανόν και του ΠΑΟΚ Β΄, του μπάσκετ, του βόλλευ κλπ, μετά από διαπραγμάτευση με τα κρατικά κανάλια που τα προβάλουν.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54428
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
- V-olakiotis
- Δημοσιεύσεις: 6173
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
- Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη
Re: PAOK TV & PAOK New Media
Η εφαρμογή πάντως είναι ανενεργή στα κινητά, εδώ και κάναν χρόνο.
Κρίμα...
ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΑΗΤΤΗΤΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
Κρίμα...
ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΑΗΤΤΗΤΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: PAOK TV & PAOK New Media
Αρωνιάδης: «Γιατί σταμάτησε το PAOK TV»
ινπαοκ
Δηλώσεις σχετικά με τη θητεία του στον Δικέφαλο και το project του PAOK TV, έκανε σε μέσο του εξωτερικού ο πρώην υπεύθυνος των New Media της ομάδας, Παναγιώτης Αρωνιάδης.
Μεταξύ άλλων, αναφέρει τους λόγους που σταμάτησε να χρησιμοποιείται το PAOK TV για την προβολή αγώνων, υπογραμμίζοντας πως το Financial Fair Play έπαιξε καθοριστικό ρόλο.
«Μας προσέφεραν πάνω κάτω τα ίδια χρήματα (σ.σ. η NOVA) και ο ιδιοκτήτης αποφάσισε να αποδεχθεί την πρόταση, γιατί πίστευε σε αυτό που κάναμε. Είχαμε κάποια προβλήματα με το FFP τότε, γιατί η UEFA δεν αναγνωρίζει τα έσοδα από τέτοιου είδους πλατφόρμες ως εγγυημένα κέρδη. Έπρεπε να παρουσιάσουμε στην FIA ένα συγκεκριμένο ποσό για να μην έχουμε προβλήματα με το FFP. Δεν είχαμε άλλη επιλογή από το να δεχθούμε την πρόταση της NOVA και να κρατήσουμε το PAOK TV για φιλικά παιχνίδια, για κάποιες εκδηλώσεις και για τους φιλάθλους του εξωτερικού», ανέφερε ο Παναγιώτης Αρωνιάδης.
ινπαοκ
Δηλώσεις σχετικά με τη θητεία του στον Δικέφαλο και το project του PAOK TV, έκανε σε μέσο του εξωτερικού ο πρώην υπεύθυνος των New Media της ομάδας, Παναγιώτης Αρωνιάδης.
Μεταξύ άλλων, αναφέρει τους λόγους που σταμάτησε να χρησιμοποιείται το PAOK TV για την προβολή αγώνων, υπογραμμίζοντας πως το Financial Fair Play έπαιξε καθοριστικό ρόλο.
«Μας προσέφεραν πάνω κάτω τα ίδια χρήματα (σ.σ. η NOVA) και ο ιδιοκτήτης αποφάσισε να αποδεχθεί την πρόταση, γιατί πίστευε σε αυτό που κάναμε. Είχαμε κάποια προβλήματα με το FFP τότε, γιατί η UEFA δεν αναγνωρίζει τα έσοδα από τέτοιου είδους πλατφόρμες ως εγγυημένα κέρδη. Έπρεπε να παρουσιάσουμε στην FIA ένα συγκεκριμένο ποσό για να μην έχουμε προβλήματα με το FFP. Δεν είχαμε άλλη επιλογή από το να δεχθούμε την πρόταση της NOVA και να κρατήσουμε το PAOK TV για φιλικά παιχνίδια, για κάποιες εκδηλώσεις και για τους φιλάθλους του εξωτερικού», ανέφερε ο Παναγιώτης Αρωνιάδης.
-
Ksenitemenos4
- Δημοσιεύσεις: 2957
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21
Re: PAOK TV & PAOK New Media
Δυστυχώς τα παράνομα στριμ κάνουν μεγάλο κακό, μόνο εμείς στο εξωτερικό να πληρώναμε για PAOK TV θα ερχόταν ένα πολύ σεβαστό ποσό στα ταμεία της ομαδας
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54428
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: PAOK TV & PAOK New Media
Δηλαδή οι κάτοικοι εξωτερικού βλέπουν κανονικά αγώνες του ποδοσφαιρικού ΠΑΟΚ μέσα από το PAOK TV;;
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: PAOK TV & PAOK New Media
Δεν έχει να κάνει με το πόσοι είναι συνδρομητές στην πλατφόρμα του PAOK TV, αλλά με το ότι τα έσοδα από τους συνδρομητές δεν αποτελούν για την UEFA εξασφαλισμένο κέρδος και για το λόγο αυτό η UEFA δεν το δέχεται ως έσοδο για το ffp.Ksenitemenos4 έγραψε:Δυστυχώς τα παράνομα στριμ κάνουν μεγάλο κακό, μόνο εμείς στο εξωτερικό να πληρώναμε για PAOK TV θα ερχόταν ένα πολύ σεβαστό ποσό στα ταμεία της ομαδας
Re: PAOK TV & PAOK New Media
Μπορουσαμε για 1-2 φεγγαρια αλλα πλεον τελος. Ειναι τελειως νεκροΜπαρκαρούτσος έγραψε:Δηλαδή οι κάτοικοι εξωτερικού βλέπουν κανονικά αγώνες του ποδοσφαιρικού ΠΑΟΚ μέσα από το PAOK TV;;
Re: PAOK TV & PAOK New Media
Δυστυχώς όχι. Το PAOK TV σταμάτησε της μετάδοσης μετά την δεύτερη αγωνιστική. Τώρα νόμιμα μόνο μέσω Νet TV Plus στο διαδίκτυο η δορυφορικά μέσω Sport Plus στις ΗΠΑ, Καναδά και Αυστραλία.Μπαρκαρούτσος έγραψε:Δηλαδή οι κάτοικοι εξωτερικού βλέπουν κανονικά αγώνες του ποδοσφαιρικού ΠΑΟΚ μέσα από το PAOK TV;;
Αγώνες κυπέλλου μεσο Αntenna Satellite στις ΗΠΑ, Καναδά και Αυστραλία.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54428
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: PAOK TV & PAOK New Media
Ksenitemenos4 έγραψε:Δυστυχώς τα παράνομα στριμ κάνουν μεγάλο κακό, μόνο εμείς στο εξωτερικό να πληρώναμε για PAOK TV θα ερχόταν ένα πολύ σεβαστό ποσό στα ταμεία της ομαδας
Έτσι είναι.. Κάθε χρόνο συνδρομή κανονικά.
-
Ksenitemenos4
- Δημοσιεύσεις: 2957
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21
Re: PAOK TV & PAOK New Media
Το κατάλαβα αυτό. Αλλά πλέον έχουμε νόβα ως εξασφαλισμένο έσοδο. Με τόσους εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες στη Γερμανία πχ και σε όλη την Ευρώπη θα μπορούσαν άνετα να μπαίνουν κάποια έξτρα εκατομμύρια κάθε χρόνο στο ταμείο, απλά κυριαρχεί το παράνομο στριμ.ΑποστόληςΑ έγραψε:Δεν έχει να κάνει με το πόσοι είναι συνδρομητές στην πλατφόρμα του PAOK TV, αλλά με το ότι τα έσοδα από τους συνδρομητές δεν αποτελούν για την UEFA εξασφαλισμένο κέρδος και για το λόγο αυτό η UEFA δεν το δέχεται ως έσοδο για το ffp.Ksenitemenos4 έγραψε:Δυστυχώς τα παράνομα στριμ κάνουν μεγάλο κακό, μόνο εμείς στο εξωτερικό να πληρώναμε για PAOK TV θα ερχόταν ένα πολύ σεβαστό ποσό στα ταμεία της ομαδας
Re: PAOK TV & PAOK New Media
Αν υπηρχε πακετο με τα εκτος εδρας θα ειχε ενδιαφερον αλλα αν δεν μπορεις να δεις τα μισα ματς το χρονο ειναι προβλημα.