Π.Α.Ο.Κ - Herenveen 20.08.2009

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της Ευρωπαϊκής πορείας του ΠΑΟΚ στο παρελθόν.
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από ronaldo »

και να συμπληρωσω και να πω ξεκαθαρα οτι δεν νομιζω οτι ο σαντος ειναι αυτο που χρειαζεται ο ΠΑΟΚ.
εγω που ειμαι 28 χρονων και εχω δει το ποδοσφαιρο που παιξαμε επι μπαγεβιτς κυριως αλλα και επι αναστασιαδη(που ειχε πολλα κοληματα βεβαια και αυτος) δεν μου αρεσει ο σαντος και το λεω ξεκαθαρα.

βεβαια δεν νομιζω να αρεσει σε κανεναν η μπαλα που παιζουμε απλα καταλαβαινω οτι στηριζουμε την πιο τιμια διοικηση που περασε απο τον ΠΑΟΚ τα τελευταια 30 χρονια.
εν κατακλειδη να πω ξεκαθαρα (αν και ξερω οτι καποιοι για να προστατευσουν τη διοικηση θα μου την πεσουν) οτι κατα τη γνωμη μου δεν πρεπει να ανανεωθει το συμβολαιο του σαντος.
ειναι ενας προπονητης αμυνας και αποτελεσματος και δεν νομιζω οτι ταιριαζει στον αναγενημενο πλεον ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
e8nos
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Κυρ 04 Μάιος 2008, 08:31
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από e8nos »

ronaldo δεν ξερω εγω παντως μου αρεσει με τον σαντος γιατι ειναι σταθερη η ομαδα και δεν εχει σκαμπανεβασματα!γνωμη μου βασικα!
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7621
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

πω πω πω καλά μερικοί δεν την παλεύετε με τιποτα.
για πες μας ρε μυαλοπόλη ροναλδο μια και είσαι 28 και νομίζεις οτι τα έχεις δει ολα πωσ κατα την γνώμη σου έπρεπε να κατεύει η ομάδα
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7621
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

η καλύτερα για πες το φάντασμα που νομίζεις οτι εαν το είχες θα έπεζε καλίτερα .....για πες πως θα κατεύαζς αυτος την ομάδα
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από ronaldo »

εννοειται τη γνωμη σου θα πεις οπως ειπα και εγω τη δικια μου.
σταθερη ειναι η ομαδα σιγουρα αλλα οχι επιθετικη.
πολυ συμπαγης ομαδα αλλα και ομαδα υπομονης επιθετικα.
δηλαδη προσπαθουμε να κρατησουμε το μηδεν πισω και περιμενουμε οτι καποια στιγμη θα ερθει και το γκολ με τον ενα η τον αλλο τροπο.

βασικα αν θυμασται πριν το ματς ειπα οτι το σκορ θα ειναι 1-0 η 1-1 που δεν ηταν βεβαια και δυσκολο να το προβλεψω.

γνωμη μου ειναι οτι αν θες να λεγεσαι ΠΑΟΚ κατι τετοιες ομαδες σαν την βαλερεγκα και την χερενφειν πρεπει νατις ριχνεις 3.
κατι βεβαια που δεν θα δουμε ποτε με σαντος
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από Photis »

Κάποιος σας τα έλεγε για τον Σέρτζιο αλλά κανείς δεν με πίστευε πλην ελαχίστων.όταν έλεγα πως με το που γίνεται αλλαγή κάνει πρόβλημα δεν με πίστευε κανείς.Σήμερα φάνηκε η γυμνή αλήθεια.Ο σάντος ήθελε να μείνει ο Σέρτζιο και ο Βρύζας με το Ζαγοράκη ήθελαν να πάρει πόδι.Έμεινε λόγω έλλειψης χρημάτων πιθανολογώ.
Θα δούμε...

:?
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7621
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

[quote="PARASANDALOS"]Σερντζιο φιλεεεε εισε πολυ κομπλεκσικος και γ@μας την ψυχολογια του κουτσια.....κ ολης της ομαδας και των αποδυτηριων......

καλα ρε παρασάνδαλε σε είχα και για ξύπνιο εσύ ρρε είσαι ποιο φυτο και απο τους κακτους....ξέρεις και απο ψυχολογία;;;;;
Άβαταρ μέλους
paokpool
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 20:48
Τοποθεσία: Δράμα / Dortmund

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από paokpool »

Photis έγραψε:Για Κονσεϊσάο κανείς θέλει να πει κάτι???:P

:?
Photi εγώ θα ήθελα να αναφερθώ για τον συγκεκριμένο... λιγότερο για την απόδοση του. Απλά θα γράψω πως αν υπάρχουνε παίχτες που δεν χωράνε στον ΠΑΟΚ ο συγκεκριμένος είναι πρώτη επιλογή. Το σταματάω όμως εδώ για να μην το κάνουμε ταναπού.

ΥΓ
Η απαράδεκτη ενέργεια του στην αλλαγή.... δεν θα έπρεπε να τιμωρηθεί από τον κύριο Σάντος, που κανονικά δεν χαρίζει σε κάτι τέτοια; Λέω εγώ τώρα...

:twisted:
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7621
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

ronaldo έγραψε:εννοειται τη γνωμη σου θα πεις οπως ειπα και εγω τη δικια μου.
σταθερη ειναι η ομαδα σιγουρα αλλα οχι επιθετικη.
πολυ συμπαγης ομαδα αλλα και ομαδα υπομονης επιθετικα.
δηλαδη προσπαθουμε να κρατησουμε το μηδεν πισω και περιμενουμε οτι καποια στιγμη θα ερθει και το γκολ με τον ενα η τον αλλο τροπο.

βασικα αν θυμασται πριν το ματς ειπα οτι το σκορ θα ειναι 1-0 η 1-1 που δεν ηταν βεβαια και δυσκολο να το προβλεψω.

γνωμη μου ειναι οτι αν θες να λεγεσαι ΠΑΟΚ κατι τετοιες ομαδες σαν την βαλερεγκα και την χερενφειν πρεπει νατις ριχνεις 3.
κατι βεβαια που δεν θα δουμε ποτε με σαντος
ρε συ ροναλδο μας έχεις πεθάνει στον πρόλογο και μόνο κακό κάνεις γιατι εκτός των άλλων είσαι κα άμπαλος....
πές πώς κατα την γνώμη σου έπρεπε να κατεύασει την ομάδα
Άβαταρ μέλους
ntinos
Δημοσιεύσεις: 380
Εγγραφή: Δευ 14 Ιαν 2008, 13:44
Τοποθεσία: Thessaloniki
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από ntinos »

Λοιπόν η ομάδα έπαιξε μια χαρά αν και δεν κάναμε καμιά τρελή εμφάνιση. Για το γκολ δεν φταίει ούτε ο Σάντος, ούτε κανένας. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Κακά τα ψέματα πηγαίναμε για το 1-0 τελικό και αυτό θα γινόταν αν δεν τρώγαμε αυτό το περίεργο γκολ. Αλλά για δεύτερο γκολ δεν μπορούσαμε. Η ομάδα κουράστηκε μετά το 70 κάτι το οποίο το βρίσκω προς το παρόν λογικό.

Μου άρεσε ο Βιερίνια αν και κουράστηκε στο τέλος, ο Βιτόλο και ο Τσιρίλο.

Δεν μου άρεσε η συμπεριφορά του Κονσεισάο όμως θα συνηθείσει να βγαίνει φέτος μετά το 65'.....

Ο Μούσλι τπτ, ίσως λόγω του τραυματισμού. Ίσως και όχι.

Αν θέλουμε να λεγόμαστε μεγάλη ομάδα πρέπει τα φυντάνια μας να βάλουν κάτω το κεφάλι και να πάρουμε την πρόκριση στην Ολλανδία. Με σοβαρότητα και λίιιιιγη τύχη μπορούμε. Σιγά την χεερενφέιν.....

Τι να πω άλλο.... Περιμένουμε και προσοχή την Κυριακή.

:x
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7621
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

φυσικά ρα παρα.... δεν μπορεις να μιλισεις μαζί μου τόσο καιρό που μιλάς μόνο αρνητισμό βγάζεις.....σίγουρα ε είσαι ΠΑΟΚ τσής
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από ronaldo »

abg12d34 έγραψε:πω πω πω καλά μερικοί δεν την παλεύετε με τιποτα.
για πες μας ρε μυαλοπόλη ροναλδο μια και είσαι 28 και νομίζεις οτι τα έχεις δει ολα πωσ κατα την γνώμη σου έπρεπε να κατεύει η ομάδα
ενταξει φιλε μην το βλεπεις ετσι και εγω νομιζεις χαρουμενος ειμαι?
τι μυαλοπωλης και χαζομαρες?
βλεπεις εσυ να εχουμε εναν αυτοματισμο επιθετικα?

δεν σου λεω για το πως κατεβασε την ομαδα που και εγω αν ημουν ετσι θα την κατεβαζα με τη διαφορα οτι θα εβαζα τον κουτσιανικουλη αντι κονσεισαο.
που βεβαια ο κουτσια ηταν χωμα σημερα.

και αν υπονοεις τον αναστασιαδη να σου πω οτι δεν ειμαι αναστασιαδικος.εγω θεωρω τον μπαγεβιτς καλυτερο προπονητη που περασε απο τον ΠΑΟΚ απο οσα εχω δει.
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7621
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

με τον σαντος ρε ροναλδο ακομη 4αρες και 6αρες δεν εχω φαει και ουτε προκειτε ...εσυ βγές και πές οτι δεν είναι έτσι 0-3 με παναχαικη έγεινε 3-3
γρύγορα ξεχνάτε μερικοι
Άβαταρ μέλους
ntinos
Δημοσιεύσεις: 380
Εγγραφή: Δευ 14 Ιαν 2008, 13:44
Τοποθεσία: Thessaloniki
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από ntinos »

Το τόπικ δεν έγινε για να ασχολούμαστε με τις απόψεις του Ρονάλντο και κάθε Ρονάλντο, ούτε τις δικές μου κλπ Πείτε ο καθένας ότι θέλετε να πείτε να τελείωνουμε.

Και συ ρε Ρονάλντο το καταλάβαμε ότι δεν σαρέσει ο Σάντος. ΦΤΑΝΕΙ τα είπες 100 φορές. Τι θες να κάνουμε; Ούτε όλοι θα συμφωνήσουμε μαζί σου, αλλά και να συμφωνούσαμε πάλι δεν αλλάζει τπτ.
Άβαταρ μέλους
e8nos
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Κυρ 04 Μάιος 2008, 08:31
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από e8nos »

αδερφια καλο ειναι να λεμε την αποψη μας ο καθενας και να γινετε σεβαστη ακομα και αν λεμε μπουρδες.επισης πιστευω οτι δεν χρειαζεται να κανουμε αναλυσεις των αναλυσεων για ενα παιχνιδι που τελειωσε και καλο ειναι να δουμε την επομενη μερα.οσο για τον σετρζιο με απογοητευσε με την συμπεριφορα του και καλο θα ειναι κυριοι στην δοιηκηση και στο προπονητικο team να φαει μια τιμωρια γτ μ φαινεται οτι δεν καταλαβε οτι κουμαντο στα αποδυτηρια κανει ο ιωσηφιδης και ο σαντος!τα λεω αυτα και ειμαι ενα ςυποστηρικτης της αξιας της ποδοσφαιρικης του κονσεισαο!ο κουτσια μαγκες χρειαζεται χρονο κατι τετοια μας κανουν να κτλβαινουμε οτι αυτοι εκει περα ξερουν κατι παραπανω!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”