Π.Α.Ο.Κ - Herenveen 20.08.2009

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της Ευρωπαϊκής πορείας του ΠΑΟΚ στο παρελθόν.
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από ioanmits »

lefis έγραψε:δυσαρεστα νεα για τον δευτερο αγωνα οσον αφορα τα τηλεοπτικα

Κατά πολύ μεγάλο ποσοστό ο αποψινός αγώνας Βασλούι-ΑΕΚ δεν θα μεταδοθεί τηλεοπτικά παρά τις προσπάθειες που ακόμα καταβάλλει η Nova. Το Conn-X TV Sport θα δείξει τη ρεβάνς Χέρενφεν-ΠΑΟΚ...


Για το Βασλούι-ΑΕΚ. η Nova δεν μπορεί να βρεί άκρη με τους Ρουμάνους για να κανονιστεί η τηλεοπτική παραγωγή και ως εκ τούτου η μετάδοση θα είναι ένα μικρό "θαύμα". Πριν λίγο ο ΟΤΕ απέκτησε τα τηλεοπτικά δικαιώματα του εκτός έδρας αγώνα του ΠΑΟΚ στην ΟΛλανδία που θα γίνει στις 27 Αυγούστου στις 19.45. Τον αποψινό εντός έδρας αγώνα θα δείξει στις 20.00 η Nova.

http://www.gazzetta.gr/content/view/43918/73/
Οχι ρε πάλι τα ίδια.. έλεος!!! Λυπηθείτε μας....... Και αν μάθετε για ποιο λόγο δεν μας δείχνει τελικά η ΝΕΤ θα τρελαθείτε... για να δείξει την κλήρωση του γαύρου live...
Άβαταρ μέλους
PAOK LEME!!!
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: Πέμ 02 Ιούλ 2009, 00:04
Τοποθεσία: Londino perimenontas ton PAOK

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από PAOK LEME!!! »

alexpaok4 έγραψε:PAOK LEME θα πας στο Βυζάντιο (Byzantium στα Αγγλικά). Είναι μια καφετέρια στο Bayswater. Moscow Road λεγεται ο δρόμος, θα είναι και άλλους ΠΑΟΚτσηδες εκει πιστεύω (και μάλιστα 1-2 απο το PAOKMANIA)! :D
Ευχαριστω αδερφε το βρηκα στο google. Δε το ειχα παρει χαμπαρι το μαγαζι.

Αιντε Τουμπα το Λονδον :) :) :)
Άβαταρ μέλους
PAOK LEME!!!
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: Πέμ 02 Ιούλ 2009, 00:04
Τοποθεσία: Londino perimenontas ton PAOK

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από PAOK LEME!!! »

kos έγραψε:
PAOK LEME!!! έγραψε:
Petm έγραψε:κρίνοντας από την επιθετική μας αποτελσματικότητα σε όλα τα περσινά εκτος έδρας derby , πρέπει να εκμεταλλευτούμε τι Τούμπα σήμερα.

santos άσε την ομάδα να παίξει λίγο ελευθερα. με cirillo-garcia-βιτολο δε μπορείς να γίνεις πιο καλυμμένος πίσω. πάνε για ένα 3-0, και στο τέλος ας είναι και 1-0.

ΣΚΊΣΤΕ ΤΟΥΣ REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Petm ασε τα 3-0 και λεγε που θα δουμε το ματσακι :) :) :)
τι μου θυμισες τωρα ρε φιλε. το 2000 ή το 2001 εψαχνα να δω ενα ματς δικο μας με τον γαυρο. εμαθα για ενα μαγαζι στο camden που εβλεπαν τα ματς ελληνες. κλαμπακι πρεπει να ηταν και το ανοιγαν νωρις οταν ειχε ματς. φρικη. σαν να βλεπεις το ματς στην τρουμπα.
ειχε μεσα 20 γαυρους καφρους και εναν ασχετο ξεμπαρκο Παοκτση (εμενα).

μην πατε εκει :) :) :)
Ετσι ειναι αδερφε φουλ απο γαβρους και (λιγοτερο) βαζελους ειναι εδω.
Λες κ ειμαστε ειδος υπο εξαφανιση...
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από free4 »

χαχαχχαχαχαχαχαχαχ
χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Άβαταρ μέλους
PAOK LEME!!!
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: Πέμ 02 Ιούλ 2009, 00:04
Τοποθεσία: Londino perimenontas ton PAOK

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από PAOK LEME!!! »

Ξαναπαρε πες θελω κ ακριβες σκορ για να το παιξω στο στοιχημα :) :) :)
nantia
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Τρί 30 Σεπ 2008, 05:54

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από nantia »

an 3erei kaneis as valei ena link gia to mats..euxaristw!
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από free4 »

Kαλώς ήρθες στο φόρουμ..
Δες λίγο παρακάτω και ψάξε εκεί http://www.paokmania.gr/forum/viewtopic ... &start=630
Άβαταρ μέλους
paok4kyriakos
Δημοσιεύσεις: 1482
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από paok4kyriakos »

Αϊντε φεύγω και γω για Τούμπα!
Καλη επιτυχία ΠΑΟΚΑΡΑ!
Άβαταρ μέλους
alexpaok4
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 17:04
Τοποθεσία: Περιστέρι & London & Birmingham

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από alexpaok4 »

2 ώρες έμειναν για το Pre-GAME! :)
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από Petm »

PAOK LEME!!! έγραψε:
Petm έγραψε:κρίνοντας από την επιθετική μας αποτελσματικότητα σε όλα τα περσινά εκτος έδρας derby , πρέπει να εκμεταλλευτούμε τι Τούμπα σήμερα.

santos άσε την ομάδα να παίξει λίγο ελευθερα. με cirillo-garcia-βιτολο δε μπορείς να γίνεις πιο καλυμμένος πίσω. πάνε για ένα 3-0, και στο τέλος ας είναι και 1-0.

ΣΚΊΣΤΕ ΤΟΥΣ REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Petm ασε τα 3-0 και λεγε που θα δουμε το ματσακι :) :) :)
δε ξέρω αν το βυζάντιο θα το δείξει καθώς δε ξέρω αν έχει novasports. έχει net αλλα έχω καιρό να συναντήσω εκεί το novasports.

οποτε πανεπιστήμιο myρ2p και fingers-crossed
Άβαταρ μέλους
alexpaok4
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 17:04
Τοποθεσία: Περιστέρι & London & Birmingham

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από alexpaok4 »

Ε, παίρνεις ενα τήλ και ρωτάς αδερφέ. 020 7229 9367
Άβαταρ μέλους
PAOK LEME!!!
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: Πέμ 02 Ιούλ 2009, 00:04
Τοποθεσία: Londino perimenontas ton PAOK

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από PAOK LEME!!! »

Alex δε δουλευει ο αριθμος που εδωσες... κι απ το google μονο αυτον βρηκα. Παπαλα

οποτε πεταγομαι εγω να δω απο κοντα κ αν το εχει καλως αλλιως βουρ πισω σπιτι και ιντερνετ.

φιλε Petm αν θες στειλε pm να σε στειλω μνμ με το κινητο αν το δειχνει
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Άς δούμε σήμερα pre + after game, διότι στην Ολλανδία δεν θα δούμε πάλι τίποτα. Το ματς το πήρε το connex tv.

http://www.sport-fm.gr/article/190768

Τι να πει κανείς την ταναπού μου. Εμείς φταίμε ειδικά για τα κρατικά αλλά και το συνδρομητικό, που τα χρυσοπληρώνουμε.

Ουστ!!! Σήμερα δεν αφήνω τίποτα να με στενοχωρήσει. Άντε γερά και με μια μεγάλη εμφάνιση της ΠΑΟΚΑΡΑΣ!!! :) :) :) :) :)
Άβαταρ μέλους
alexpaok4
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 17:04
Τοποθεσία: Περιστέρι & London & Birmingham

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από alexpaok4 »

PAOK LEME!!! έγραψε:Alex δε δουλευει ο αριθμος που εδωσες... κι απ το google μονο αυτον βρηκα. Παπαλα

οποτε πεταγομαι εγω να δω απο κοντα κ αν το εχει καλως αλλιως βουρ πισω σπιτι και ιντερνετ.

φιλε Petm αν θες στειλε pm να σε στειλω μνμ με το κινητο αν το δειχνει
Αδερφέ οταν θα πας μάθε το τήλ να το έχουμε..
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από ioanmits »

Caballo Viejo έγραψε:Άς δούμε σήμερα pre + after game, διότι στην Ολλανδία δεν θα δούμε πάλι τίποτα. Το ματς το πήρε το connex tv.

http://www.sport-fm.gr/article/190768

Τι να πει κανείς την ταναπού μου. Εμείς φταίμε ειδικά για τα κρατικά αλλά και το συνδρομητικό, που τα χρυσοπληρώνουμε.

Ουστ!!! Σήμερα δεν αφήνω τίποτα να με στενοχωρήσει. Άντε γερά και με μια μεγάλη εμφάνιση της ΠΑΟΚΑΡΑΣ!!! :) :) :) :) :)
Η Nova βέβαια κατάφερε να πάρει τα δικαιώματα του σημερινού αγώνα της ΑΕΚ έστω και 5 ώρες πριν το παιχνίδι... Για εμάς τίποτα...
Η Νετ μας "πούλησε" τελευταία στιγμή γιατί την ίδια ώρα θέλει να δείξει live την κλήρωση των ομίλων του Ch.League για τον γαύρο... Λές και δεν έχει άλλες συχνότητες (ΕΤ1, ΕΤ3)...
Έλεος με αυτό το connex πια... Έναν από τους σημαντικότερους αγώνες στην ευρωπαίκή ιστορία του ΠΑΟΚ θα τον δουν οι 1200 τυχεροί στην Ολλανδία, κάποιοι στη Θεσσαλονίκη (μην χαίρεστε, δεν είναι σίγουρο ότι θα το δείξει κάποιο δορυφορικό ή συνδρομητικό (αλφα κύπρου) αυτή τη φορά), και κανένας από την επαρχία...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”