Οχι ρε πάλι τα ίδια.. έλεος!!! Λυπηθείτε μας....... Και αν μάθετε για ποιο λόγο δεν μας δείχνει τελικά η ΝΕΤ θα τρελαθείτε... για να δείξει την κλήρωση του γαύρου live...lefis έγραψε:δυσαρεστα νεα για τον δευτερο αγωνα οσον αφορα τα τηλεοπτικα
Κατά πολύ μεγάλο ποσοστό ο αποψινός αγώνας Βασλούι-ΑΕΚ δεν θα μεταδοθεί τηλεοπτικά παρά τις προσπάθειες που ακόμα καταβάλλει η Nova. Το Conn-X TV Sport θα δείξει τη ρεβάνς Χέρενφεν-ΠΑΟΚ...
Για το Βασλούι-ΑΕΚ. η Nova δεν μπορεί να βρεί άκρη με τους Ρουμάνους για να κανονιστεί η τηλεοπτική παραγωγή και ως εκ τούτου η μετάδοση θα είναι ένα μικρό "θαύμα". Πριν λίγο ο ΟΤΕ απέκτησε τα τηλεοπτικά δικαιώματα του εκτός έδρας αγώνα του ΠΑΟΚ στην ΟΛλανδία που θα γίνει στις 27 Αυγούστου στις 19.45. Τον αποψινό εντός έδρας αγώνα θα δείξει στις 20.00 η Nova.
http://www.gazzetta.gr/content/view/43918/73/
Π.Α.Ο.Κ - Herenveen 20.08.2009
Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009
- PAOK LEME!!!
- Δημοσιεύσεις: 141
- Εγγραφή: Πέμ 02 Ιούλ 2009, 00:04
- Τοποθεσία: Londino perimenontas ton PAOK
Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009
Ευχαριστω αδερφε το βρηκα στο google. Δε το ειχα παρει χαμπαρι το μαγαζι.alexpaok4 έγραψε:PAOK LEME θα πας στο Βυζάντιο (Byzantium στα Αγγλικά). Είναι μια καφετέρια στο Bayswater. Moscow Road λεγεται ο δρόμος, θα είναι και άλλους ΠΑΟΚτσηδες εκει πιστεύω (και μάλιστα 1-2 απο το PAOKMANIA)!
Αιντε Τουμπα το Λονδον
- PAOK LEME!!!
- Δημοσιεύσεις: 141
- Εγγραφή: Πέμ 02 Ιούλ 2009, 00:04
- Τοποθεσία: Londino perimenontas ton PAOK
Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009
Ετσι ειναι αδερφε φουλ απο γαβρους και (λιγοτερο) βαζελους ειναι εδω.kos έγραψε:τι μου θυμισες τωρα ρε φιλε. το 2000 ή το 2001 εψαχνα να δω ενα ματς δικο μας με τον γαυρο. εμαθα για ενα μαγαζι στο camden που εβλεπαν τα ματς ελληνες. κλαμπακι πρεπει να ηταν και το ανοιγαν νωρις οταν ειχε ματς. φρικη. σαν να βλεπεις το ματς στην τρουμπα.PAOK LEME!!! έγραψε:Petm έγραψε:κρίνοντας από την επιθετική μας αποτελσματικότητα σε όλα τα περσινά εκτος έδρας derby , πρέπει να εκμεταλλευτούμε τι Τούμπα σήμερα.
santos άσε την ομάδα να παίξει λίγο ελευθερα. με cirillo-garcia-βιτολο δε μπορείς να γίνεις πιο καλυμμένος πίσω. πάνε για ένα 3-0, και στο τέλος ας είναι και 1-0.
ΣΚΊΣΤΕ ΤΟΥΣ REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Petm ασε τα 3-0 και λεγε που θα δουμε το ματσακι![]()
![]()
ειχε μεσα 20 γαυρους καφρους και εναν ασχετο ξεμπαρκο Παοκτση (εμενα).
μην πατε εκει![]()
![]()
Λες κ ειμαστε ειδος υπο εξαφανιση...
- PAOK LEME!!!
- Δημοσιεύσεις: 141
- Εγγραφή: Πέμ 02 Ιούλ 2009, 00:04
- Τοποθεσία: Londino perimenontas ton PAOK
Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009
Kαλώς ήρθες στο φόρουμ..
Δες λίγο παρακάτω και ψάξε εκεί http://www.paokmania.gr/forum/viewtopic ... &start=630
Δες λίγο παρακάτω και ψάξε εκεί http://www.paokmania.gr/forum/viewtopic ... &start=630
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009
δε ξέρω αν το βυζάντιο θα το δείξει καθώς δε ξέρω αν έχει novasports. έχει net αλλα έχω καιρό να συναντήσω εκεί το novasports.PAOK LEME!!! έγραψε:Petm έγραψε:κρίνοντας από την επιθετική μας αποτελσματικότητα σε όλα τα περσινά εκτος έδρας derby , πρέπει να εκμεταλλευτούμε τι Τούμπα σήμερα.
santos άσε την ομάδα να παίξει λίγο ελευθερα. με cirillo-garcia-βιτολο δε μπορείς να γίνεις πιο καλυμμένος πίσω. πάνε για ένα 3-0, και στο τέλος ας είναι και 1-0.
ΣΚΊΣΤΕ ΤΟΥΣ REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Petm ασε τα 3-0 και λεγε που θα δουμε το ματσακι![]()
![]()
οποτε πανεπιστήμιο myρ2p και fingers-crossed
- PAOK LEME!!!
- Δημοσιεύσεις: 141
- Εγγραφή: Πέμ 02 Ιούλ 2009, 00:04
- Τοποθεσία: Londino perimenontas ton PAOK
Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009
Alex δε δουλευει ο αριθμος που εδωσες... κι απ το google μονο αυτον βρηκα. Παπαλα
οποτε πεταγομαι εγω να δω απο κοντα κ αν το εχει καλως αλλιως βουρ πισω σπιτι και ιντερνετ.
φιλε Petm αν θες στειλε pm να σε στειλω μνμ με το κινητο αν το δειχνει
οποτε πεταγομαι εγω να δω απο κοντα κ αν το εχει καλως αλλιως βουρ πισω σπιτι και ιντερνετ.
φιλε Petm αν θες στειλε pm να σε στειλω μνμ με το κινητο αν το δειχνει
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009
Άς δούμε σήμερα pre + after game, διότι στην Ολλανδία δεν θα δούμε πάλι τίποτα. Το ματς το πήρε το connex tv.
http://www.sport-fm.gr/article/190768
Τι να πει κανείς την ταναπού μου. Εμείς φταίμε ειδικά για τα κρατικά αλλά και το συνδρομητικό, που τα χρυσοπληρώνουμε.
Ουστ!!! Σήμερα δεν αφήνω τίποτα να με στενοχωρήσει. Άντε γερά και με μια μεγάλη εμφάνιση της ΠΑΟΚΑΡΑΣ!!!

http://www.sport-fm.gr/article/190768
Τι να πει κανείς την ταναπού μου. Εμείς φταίμε ειδικά για τα κρατικά αλλά και το συνδρομητικό, που τα χρυσοπληρώνουμε.
Ουστ!!! Σήμερα δεν αφήνω τίποτα να με στενοχωρήσει. Άντε γερά και με μια μεγάλη εμφάνιση της ΠΑΟΚΑΡΑΣ!!!
- alexpaok4
- Δημοσιεύσεις: 257
- Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 17:04
- Τοποθεσία: Περιστέρι & London & Birmingham
Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009
Αδερφέ οταν θα πας μάθε το τήλ να το έχουμε..PAOK LEME!!! έγραψε:Alex δε δουλευει ο αριθμος που εδωσες... κι απ το google μονο αυτον βρηκα. Παπαλα
οποτε πεταγομαι εγω να δω απο κοντα κ αν το εχει καλως αλλιως βουρ πισω σπιτι και ιντερνετ.
φιλε Petm αν θες στειλε pm να σε στειλω μνμ με το κινητο αν το δειχνει
Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009
Η Nova βέβαια κατάφερε να πάρει τα δικαιώματα του σημερινού αγώνα της ΑΕΚ έστω και 5 ώρες πριν το παιχνίδι... Για εμάς τίποτα...Caballo Viejo έγραψε:Άς δούμε σήμερα pre + after game, διότι στην Ολλανδία δεν θα δούμε πάλι τίποτα. Το ματς το πήρε το connex tv.
http://www.sport-fm.gr/article/190768
Τι να πει κανείς την ταναπού μου. Εμείς φταίμε ειδικά για τα κρατικά αλλά και το συνδρομητικό, που τα χρυσοπληρώνουμε.
Ουστ!!! Σήμερα δεν αφήνω τίποτα να με στενοχωρήσει. Άντε γερά και με μια μεγάλη εμφάνιση της ΠΑΟΚΑΡΑΣ!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Η Νετ μας "πούλησε" τελευταία στιγμή γιατί την ίδια ώρα θέλει να δείξει live την κλήρωση των ομίλων του Ch.League για τον γαύρο... Λές και δεν έχει άλλες συχνότητες (ΕΤ1, ΕΤ3)...
Έλεος με αυτό το connex πια... Έναν από τους σημαντικότερους αγώνες στην ευρωπαίκή ιστορία του ΠΑΟΚ θα τον δουν οι 1200 τυχεροί στην Ολλανδία, κάποιοι στη Θεσσαλονίκη (μην χαίρεστε, δεν είναι σίγουρο ότι θα το δείξει κάποιο δορυφορικό ή συνδρομητικό (αλφα κύπρου) αυτή τη φορά), και κανένας από την επαρχία...