paokfc.gr & PAOK FC Megastore
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
παρε την κολεγιακη που φορουσε ο μπραντον παρα πολυ ομορφη ποιτικη η τιμ 65 ευρω τσιμπημενη αλλα οταν την εχουν εκπτωση στα 35 αξιζςει με χιλια.....εχω δει το ιδιο στυλ κινεζικες που ειναι της πλακας ,αυτη ειναι ποιτικοτατη ......
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
Δεν παίρνω τίποτα, να πάρουν μόνοι τους. Κανένα μπουφανάκι έλεγα να πάρω, αλλά το ξανασκέφτηκα. Ο μισός χειμώνας πέρασε έτσι κι αλλιώς..
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
Το μπουφανακι το icetech όταν το βάζει μισή τιμή 37ευρω περίπου, είναι φοβερό.
Τσάμπα ειναι και εινια πολύ καλό..
https://store.paokfc.gr/gr/mpoyfan-paok ... 11906.html
Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τσάμπα ειναι και εινια πολύ καλό..
https://store.paokfc.gr/gr/mpoyfan-paok ... 11906.html
Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106616
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
Μια χαρά είναι.
Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
Είχα ανοιχτό καλάθι αγορών, έκλεισα το browser (όχι το PC) το άνοιξα και...το καλάθι μου άδειασε.
κάρτα στην μπουτίκ, που μπήκε στο πλυντήριο με κάτι κλεμμένα κόκκινα γαύρικα πανό και κοκκινίζει επικίνδυνα...
ΗΜΑΡΤΟΝ, 2023 ΕΧΟΥΜΕ!!!!
Δύο προϊόντα όλα κι όλα είχα, αλλά εντάξει...ντροπή. Τόσα ΠΑΟΚτσάκια έχουμε που ξέρουν από αυτά (random tag: Pgetsos), φτιάχτε τη ρημάδα τη σελίδα!!
ΗΜΑΡΤΟΝ, 2023 ΕΧΟΥΜΕ!!!!
Δύο προϊόντα όλα κι όλα είχα, αλλά εντάξει...ντροπή. Τόσα ΠΑΟΚτσάκια έχουμε που ξέρουν από αυτά (random tag: Pgetsos), φτιάχτε τη ρημάδα τη σελίδα!!
paokfc.gr & PAOK FC Megastore
Ειδα το σχολιο του Μπαρκα και μπηκα να δω την μπουτικ. Ερωτηση: Τον Jaba γιατι τον εχει σαν επιλογη ονοματος στην φανελα;
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
[FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY]
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33934
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
Έχει fansaivas19 έγραψε:Ειδα το σχολιο του Μπαρκα και μπηκα να δω την μπουτικ. Ερωτηση: Τον Jaba γιατι τον εχει σαν επιλογη ονοματος στην φανελα;
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
εεε ξαναβαλτα στο καλάθι ρε συ Μπαρκα! Λιγότερο χρόνο θα σου έπαιρνε απ'το ποστ!Μπαρκαρούτσος έγραψε:Είχα ανοιχτό καλάθι αγορών, έκλεισα το browser (όχι το PC) το άνοιξα και...το καλάθι μου άδειασε.
κάρτα στην μπουτίκ, που μπήκε στο πλυντήριο με κάτι κλεμμένα κόκκινα γαύρικα πανό και κοκκινίζει επικίνδυνα...
ΗΜΑΡΤΟΝ, 2023 ΕΧΟΥΜΕ!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Δύο προϊόντα όλα κι όλα είχα, αλλά εντάξει...ντροπή. Τόσα ΠΑΟΚτσάκια έχουμε που ξέρουν από αυτά (random tag: Pgetsos), φτιάχτε τη ρημάδα τη σελίδα!!
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
Άσε ρε Μπάρκα.
Κάνεις αβάντα στη μπουτίκ του μπάσκετ που ηλεκτρονικά είναι πολύ χειρότερη και πολεμάς τον Ιβάν
Πέρα απ'τη πλάκα εμένα τα τελευταία 2-3 χρόνια μου κάνει κακή εντύπωση ότι όποτε πηγαίνω νιώθω/βλέπω μια έλλειψη ατόμων ιδίως σε σχέση με προηγούμενα χρόνια.
Ακόμα χειρότερα σε ημέρες αγώνων όπου τότε χρειάζονται τουλάχιστον 2-3 ταμεία ανοικτά και κάποια άτομα γύρω γύρω. Δεν είναι δυνατόν στα δεκάδες εκατομμύρια που ξοδεύονται στη ΠΑΕ να κάνουμε περικοπές σε τέτοια απλά θέματα που αφορούν 3-4 ημέρες τον μήνα. Χωρίς να ξέρω κάτι αυτή είναι η αίσθησή μου.
Από προϊόντα ΟΚ αλλά αξεσουάρ γηπέδου μηδαμινά.
Τι στο καλό να μην υπάρχουν 4-5 διαφορετικά σχέδια κασκόλ ούτε το κλασικό ριγέ που έχω χρόνια να δω; Αυτό είναι all time classic. Παρόμοια και σε σκουφάκια λίγη έμπνευση ρε παιδιά. Πετάμε ένα μονόχρωμο με έναν δικέφαλο πάνω και τέλος;
Κάνεις αβάντα στη μπουτίκ του μπάσκετ που ηλεκτρονικά είναι πολύ χειρότερη και πολεμάς τον Ιβάν
Πέρα απ'τη πλάκα εμένα τα τελευταία 2-3 χρόνια μου κάνει κακή εντύπωση ότι όποτε πηγαίνω νιώθω/βλέπω μια έλλειψη ατόμων ιδίως σε σχέση με προηγούμενα χρόνια.
Ακόμα χειρότερα σε ημέρες αγώνων όπου τότε χρειάζονται τουλάχιστον 2-3 ταμεία ανοικτά και κάποια άτομα γύρω γύρω. Δεν είναι δυνατόν στα δεκάδες εκατομμύρια που ξοδεύονται στη ΠΑΕ να κάνουμε περικοπές σε τέτοια απλά θέματα που αφορούν 3-4 ημέρες τον μήνα. Χωρίς να ξέρω κάτι αυτή είναι η αίσθησή μου.
Από προϊόντα ΟΚ αλλά αξεσουάρ γηπέδου μηδαμινά.
Τι στο καλό να μην υπάρχουν 4-5 διαφορετικά σχέδια κασκόλ ούτε το κλασικό ριγέ που έχω χρόνια να δω; Αυτό είναι all time classic. Παρόμοια και σε σκουφάκια λίγη έμπνευση ρε παιδιά. Πετάμε ένα μονόχρωμο με έναν δικέφαλο πάνω και τέλος;
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
Ηλεκτρονική μπουτίκ ΚΑΕ έχω μπει 2 φορές.. Όλο εκεί είμαι αφού, άσε που από κοντά μπορώ να τσιμπήσω την έκπτωση λόγω διαρκείας, ηλεκτρονικά δεν ξέρω αν έχω τέτοια δυνατότητα!

Δεν έχεις άδικο, απλώς ελπίζω να τσεκάρει κανείς της ΠΑΕ εδώ πέρα που μπορεί να το μεταφέρει...βαριέμαι να στείλω e-mail με παράπονα. Ας πάρουν απλά τον Pgetsos για δουλειά, να έχουμε και καμιά εκπτωσούλα παραπάνω, να ευσταθούν και τα σχόλια μερικών ότι οι μοντς τα παίρνουμε από την ΠΑΕ.Χωρικός έγραψε:εεε ξαναβαλτα στο καλάθι ρε συ Μπαρκα! Λιγότερο χρόνο θα σου έπαιρνε απ'το ποστ!
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
Μπήκα σήμερα στο eshop και είναι σχεδόν άδειο. Δεν υπάρχουν T-shirts (μόνο ένα) και ελάχιστα νούμερα. Γνωρίζετε αν ξαναγεμίσει στις εκπτώσεις;