paokfc.gr & PAOK FC Megastore

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 12004
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore

Δημοσίευση από eorptol1 »

παρε την κολεγιακη που φορουσε ο μπραντον παρα πολυ ομορφη ποιτικη η τιμ 65 ευρω τσιμπημενη αλλα οταν την εχουν εκπτωση στα 35 αξιζςει με χιλια.....εχω δει το ιδιο στυλ κινεζικες που ειναι της πλακας ,αυτη ειναι ποιτικοτατη ......
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Δεν παίρνω τίποτα, να πάρουν μόνοι τους. Κανένα μπουφανάκι έλεγα να πάρω, αλλά το ξανασκέφτηκα. Ο μισός χειμώνας πέρασε έτσι κι αλλιώς..
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore

Δημοσίευση από sourmenetes »

Το μπουφανακι το icetech όταν το βάζει μισή τιμή 37ευρω περίπου, είναι φοβερό.

Τσάμπα ειναι και εινια πολύ καλό..

https://store.paokfc.gr/gr/mpoyfan-paok ... 11906.html

Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106616
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Δεν μου φαίνεται ιδιαίτερα ζεστό...
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore

Δημοσίευση από sourmenetes »

Μια χαρά είναι.

Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Είχα ανοιχτό καλάθι αγορών, έκλεισα το browser (όχι το PC) το άνοιξα και...το καλάθι μου άδειασε.

:yellowcard: κάρτα στην μπουτίκ, που μπήκε στο πλυντήριο με κάτι κλεμμένα κόκκινα γαύρικα πανό και κοκκινίζει επικίνδυνα...

ΗΜΑΡΤΟΝ, 2023 ΕΧΟΥΜΕ!!!! :evil: :evil: :evil: :evil:

Δύο προϊόντα όλα κι όλα είχα, αλλά εντάξει...ντροπή. Τόσα ΠΑΟΚτσάκια έχουμε που ξέρουν από αυτά (random tag: Pgetsos), φτιάχτε τη ρημάδα τη σελίδα!!
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18814
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

paokfc.gr & PAOK FC Megastore

Δημοσίευση από aivas19 »

Ειδα το σχολιο του Μπαρκα και μπηκα να δω την μπουτικ. Ερωτηση: Τον Jaba γιατι τον εχει σαν επιλογη ονοματος στην φανελα;
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Έρχονται απόκριες!
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18814
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore

Δημοσίευση από aivas19 »

[FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY]
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33934
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore

Δημοσίευση από john4serres »

aivas19 έγραψε:Ειδα το σχολιο του Μπαρκα και μπηκα να δω την μπουτικ. Ερωτηση: Τον Jaba γιατι τον εχει σαν επιλογη ονοματος στην φανελα;
Έχει fans
Άβαταρ μέλους
Χωρικός
Δημοσιεύσεις: 4059
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore

Δημοσίευση από Χωρικός »

Μπαρκαρούτσος έγραψε:Είχα ανοιχτό καλάθι αγορών, έκλεισα το browser (όχι το PC) το άνοιξα και...το καλάθι μου άδειασε.

:yellowcard: κάρτα στην μπουτίκ, που μπήκε στο πλυντήριο με κάτι κλεμμένα κόκκινα γαύρικα πανό και κοκκινίζει επικίνδυνα...

ΗΜΑΡΤΟΝ, 2023 ΕΧΟΥΜΕ!!!! :evil: :evil: :evil: :evil:

Δύο προϊόντα όλα κι όλα είχα, αλλά εντάξει...ντροπή. Τόσα ΠΑΟΚτσάκια έχουμε που ξέρουν από αυτά (random tag: Pgetsos), φτιάχτε τη ρημάδα τη σελίδα!!
εεε ξαναβαλτα στο καλάθι ρε συ Μπαρκα! Λιγότερο χρόνο θα σου έπαιρνε απ'το ποστ! :mrgreen:
fossa
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ 06 Φεβ 2014, 22:25

Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore

Δημοσίευση από fossa »

Άσε ρε Μπάρκα.
Κάνεις αβάντα στη μπουτίκ του μπάσκετ που ηλεκτρονικά είναι πολύ χειρότερη και πολεμάς τον Ιβάν :D

Πέρα απ'τη πλάκα εμένα τα τελευταία 2-3 χρόνια μου κάνει κακή εντύπωση ότι όποτε πηγαίνω νιώθω/βλέπω μια έλλειψη ατόμων ιδίως σε σχέση με προηγούμενα χρόνια.
Ακόμα χειρότερα σε ημέρες αγώνων όπου τότε χρειάζονται τουλάχιστον 2-3 ταμεία ανοικτά και κάποια άτομα γύρω γύρω. Δεν είναι δυνατόν στα δεκάδες εκατομμύρια που ξοδεύονται στη ΠΑΕ να κάνουμε περικοπές σε τέτοια απλά θέματα που αφορούν 3-4 ημέρες τον μήνα. Χωρίς να ξέρω κάτι αυτή είναι η αίσθησή μου.
Από προϊόντα ΟΚ αλλά αξεσουάρ γηπέδου μηδαμινά.
Τι στο καλό να μην υπάρχουν 4-5 διαφορετικά σχέδια κασκόλ ούτε το κλασικό ριγέ που έχω χρόνια να δω; Αυτό είναι all time classic. Παρόμοια και σε σκουφάκια λίγη έμπνευση ρε παιδιά. Πετάμε ένα μονόχρωμο με έναν δικέφαλο πάνω και τέλος;
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Ηλεκτρονική μπουτίκ ΚΑΕ έχω μπει 2 φορές.. Όλο εκεί είμαι αφού, άσε που από κοντά μπορώ να τσιμπήσω την έκπτωση λόγω διαρκείας, ηλεκτρονικά δεν ξέρω αν έχω τέτοια δυνατότητα!


Χωρικός έγραψε:εεε ξαναβαλτα στο καλάθι ρε συ Μπαρκα! Λιγότερο χρόνο θα σου έπαιρνε απ'το ποστ! :mrgreen:
Δεν έχεις άδικο, απλώς ελπίζω να τσεκάρει κανείς της ΠΑΕ εδώ πέρα που μπορεί να το μεταφέρει...βαριέμαι να στείλω e-mail με παράπονα. Ας πάρουν απλά τον Pgetsos για δουλειά, να έχουμε και καμιά εκπτωσούλα παραπάνω, να ευσταθούν και τα σχόλια μερικών ότι οι μοντς τα παίρνουμε από την ΠΑΕ. 8-)
fossa
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ 06 Φεβ 2014, 22:25

Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore

Δημοσίευση από fossa »

1+1 στη μπουτίκ, 2 φανέλες στη τιμή της μιας.
Buba2018
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: Τρί 13 Μαρ 2018, 07:38

Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore

Δημοσίευση από Buba2018 »

Μπήκα σήμερα στο eshop και είναι σχεδόν άδειο. Δεν υπάρχουν T-shirts (μόνο ένα) και ελάχιστα νούμερα. Γνωρίζετε αν ξαναγεμίσει στις εκπτώσεις;
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”