Τί θα πεις?
Adelino André Vieira Freitas "Vieirinha"
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Αν τον βάλει τον αρχηγό όμως και βγάλει 2-3 ασίστ παρτο-βάλτο?
Τί θα πεις?
Τί θα πεις?
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Μακάρι κι έτσι να γίνει. Δεν μας χαλάει! Ο ΠΑΟΚ πάνω απ' όλα.
Όμως ο Βιειρίνια πρέπει να παίζει, όπως και ο Κούτσι. Αυτοί είναι το μέλλον μας.
Άιντε καλή πρόκριση. Είμαι αισιόδοξος πολύ και περιμένω την Πέμπτη την καλή εμφάνιση που μας χρωστάει ο ΠΑΟΚ!!!!!!!!!

Όμως ο Βιειρίνια πρέπει να παίζει, όπως και ο Κούτσι. Αυτοί είναι το μέλλον μας.
Άιντε καλή πρόκριση. Είμαι αισιόδοξος πολύ και περιμένω την Πέμπτη την καλή εμφάνιση που μας χρωστάει ο ΠΑΟΚ!!!!!!!!!
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Κονσεισαο βασικος και τα παιδακια στον παγκο για να βλεπουν και να μαθαινουν
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Ευτυχος δεν ειναι ποιο αποτελεσματικος στην τελικη ενεργεια...
Γιατι δεν θα τον βλεπαμε ουτε στα ποιο τρελα μας ονειρα τετοιο παικτη
ΒΙΕΡΙΝΙΑ εισαι τρελη παικτουρα

Γιατι δεν θα τον βλεπαμε ουτε στα ποιο τρελα μας ονειρα τετοιο παικτη
ΒΙΕΡΙΝΙΑ εισαι τρελη παικτουρα
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Μου φαίνεται ή ψιλοπιάσαμε κώτσο την Πόρτο στο θέμα Βιειρίναι,ή έστω τον πήραμε με ψίχουλα..
Ο μικρός σήμερα ήταν εξαιρετικός και έδειξε ότι ΑΞΙΖΕ όλη αυτήν την υπομονή..
Ο μικρός σήμερα ήταν εξαιρετικός και έδειξε ότι ΑΞΙΖΕ όλη αυτήν την υπομονή..
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
μπράβο ρε μικρε έσκισες.
Πιστεύω απο τα καλύτερα ματς που εχει κανει και οσο παίρνει παιχνίδια βελτιώνετε πολυ.
συνέχισε ετσι
Πιστεύω απο τα καλύτερα ματς που εχει κανει και οσο παίρνει παιχνίδια βελτιώνετε πολυ.
συνέχισε ετσι
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Ξέρει πολλά κιλά μπάλα το παληκάρι , σήμερα ήταν πάρα πολύ καλός
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Δεν θυμαμαι να του πηραν τη μπαλα ακομα και οταν τον μαρκαραν 3, Θελει ομως βελτιωση στην τελ προσπαθεια για να μην πανε τζαπα τα υπολοιπα που κανει καταπληκτικα......
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Όντως αδερφέ, άν βελτιωθεί στήν τελική προσπάθεια, ό μικρός θά μάς δικαιώσει όλους.

Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Διόρθωση:
Αν βελτιωθεί στην τελική προσπάθεια θα μας κάνει να χάσουμε και το λίγο μυαλό που μας απέμεινε...

Αν βελτιωθεί στην τελική προσπάθεια θα μας κάνει να χάσουμε και το λίγο μυαλό που μας απέμεινε...
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
είναι πολύ καλός και θα γίνει παικταράς.. και στοίχησε 300.000!!!!!!!!!!!
και όχι 2 μύρια
και όχι 2 μύρια