Π.Α.Ο.Κ - Herenveen 20.08.2009
Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009
Μαζί Βιτόλο, Γκαρσία και "κορυφή" τον Μουσλίμοβιτς δοκίμασε ο Σάντος
Τα πλάνα του για τον αγώνα της Πέμπτης με την Χέρενφεν δοκίμασε ο Φερνάντο Σάντος στην πρωινή προπόνηση της Δευτέρας στην Σουρωτή.
Στο οικογενειακό διπλό που έγινε ξεκαθάρισαν οι θέσεις στο κέντρο, όπου έπαιξαν αμυντικά χαφ ο Βιτόλο μαζί με τον Γκαρσία με τον Ίβιτς μπροστά τους.
Στην επίθεση ο Μουσλίμοβιτς ήταν στην «κορυφή» με τον Φιλομένο δεξιά του και τον Κονσεϊσάο αριστερά του. Στην άμυνα ο Σνάουτσνερ έπαιξε στο πρώτο μέρος δεξιά, αλλά ένιωσε ενοχλήσεις στο μετατάρσιο και αποχώρησε. Την θέση του πήρε αναγκαστικά ο Σαβίνι, ενώ ο Λίνο «έβγαλε» όλο το διπλό ως αριστερό μπακ, με στόπερ τον Μαλεζά, ο οποίος μάλλον θα είναι με την Χέρενφεϊν ο παρτενέρ του Τσιρίλο (παρότι ο Ιταλός έπαιξε με τους αναπληρωματικούς, καθώς κάθε ομάδα είχε 9 παίκτες στο διπλό χωρίς τερματοφύλακες).
Το θετικό είναι πως ο Μουσλίμοβιτς φάνηκε έτοιμος και καθαρά για προληπτικούς λόγους αποχώρησε στο δεύτερο μέρος του διπλού, ενώ τα νέα δεν είναι ευχάριστα για τον Σνάουτσνερ και τον Σορλέν.
Ο Πολωνός, εκτός απρόοπτου, θα χάσει το ματς της Πέμπτης, όπως και ο Γάλλος που έκανε μαγνητική μετά το τέλος της προπόνησης και διαπιστώθηκε ότι έχει ένα οίδημα στον προσαγωγό. Απόντες θα είναι και οι τραυματίες Φωτάκης, Κοντρέρας, Αραμπατζής, ενώ ελπίδες συμμετοχής υπάρχουν για τον Μπιζέρα, προκειμένου να καλύψει την θέση του δεξιού μπακ, στην οποία αναγκαστικά στο δεύτερο μέρος του διπλού έπαιξε ο Σαβίνι.
Πριν την προπόνηση ο Σάντος μίλησε στους ποδοσφαιριστές του για θέματα τακτικής με τη βοήθεια χρήσης βίντεο, ενώ η προγραμματισμένη ενημέρωση στους ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ από την ειδική επιτροπή της ΚΕΔ, υπό τον Κύρο Βασσάρα, θα πραγματοποιηθεί τελικά την Τρίτη πριν την πρωινή προπόνηση, που θα διεξαχθεί στην Τούμπα.
http://www.contra.gr/Soccer/Europe/Euro ... 47504.html
Τα πλάνα του για τον αγώνα της Πέμπτης με την Χέρενφεν δοκίμασε ο Φερνάντο Σάντος στην πρωινή προπόνηση της Δευτέρας στην Σουρωτή.
Στο οικογενειακό διπλό που έγινε ξεκαθάρισαν οι θέσεις στο κέντρο, όπου έπαιξαν αμυντικά χαφ ο Βιτόλο μαζί με τον Γκαρσία με τον Ίβιτς μπροστά τους.
Στην επίθεση ο Μουσλίμοβιτς ήταν στην «κορυφή» με τον Φιλομένο δεξιά του και τον Κονσεϊσάο αριστερά του. Στην άμυνα ο Σνάουτσνερ έπαιξε στο πρώτο μέρος δεξιά, αλλά ένιωσε ενοχλήσεις στο μετατάρσιο και αποχώρησε. Την θέση του πήρε αναγκαστικά ο Σαβίνι, ενώ ο Λίνο «έβγαλε» όλο το διπλό ως αριστερό μπακ, με στόπερ τον Μαλεζά, ο οποίος μάλλον θα είναι με την Χέρενφεϊν ο παρτενέρ του Τσιρίλο (παρότι ο Ιταλός έπαιξε με τους αναπληρωματικούς, καθώς κάθε ομάδα είχε 9 παίκτες στο διπλό χωρίς τερματοφύλακες).
Το θετικό είναι πως ο Μουσλίμοβιτς φάνηκε έτοιμος και καθαρά για προληπτικούς λόγους αποχώρησε στο δεύτερο μέρος του διπλού, ενώ τα νέα δεν είναι ευχάριστα για τον Σνάουτσνερ και τον Σορλέν.
Ο Πολωνός, εκτός απρόοπτου, θα χάσει το ματς της Πέμπτης, όπως και ο Γάλλος που έκανε μαγνητική μετά το τέλος της προπόνησης και διαπιστώθηκε ότι έχει ένα οίδημα στον προσαγωγό. Απόντες θα είναι και οι τραυματίες Φωτάκης, Κοντρέρας, Αραμπατζής, ενώ ελπίδες συμμετοχής υπάρχουν για τον Μπιζέρα, προκειμένου να καλύψει την θέση του δεξιού μπακ, στην οποία αναγκαστικά στο δεύτερο μέρος του διπλού έπαιξε ο Σαβίνι.
Πριν την προπόνηση ο Σάντος μίλησε στους ποδοσφαιριστές του για θέματα τακτικής με τη βοήθεια χρήσης βίντεο, ενώ η προγραμματισμένη ενημέρωση στους ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ από την ειδική επιτροπή της ΚΕΔ, υπό τον Κύρο Βασσάρα, θα πραγματοποιηθεί τελικά την Τρίτη πριν την πρωινή προπόνηση, που θα διεξαχθεί στην Τούμπα.
http://www.contra.gr/Soccer/Europe/Euro ... 47504.html
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009
ναι ρε κυριακο,ελεος,μισες φυλλαδες λενε ετοιμος,οι αλλες το χανει το ματσ,οποιος ξερει ας πει.....
ΧΕΡΕΝΒΕΝ-ΠΑΟΚ ΣΤΗΝ ΕΡΤ
πριν λιγο ακουσα απ'τον libero οτι τον επαναληπτικο θα τον δειξει η νετ!!!!! εκανε και κατι καλο η κρατικη επιτελουs!!!!!!
Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009
σκουπισουοπως το ειχα προβλεψει βιτολο με γκαρσια μαζι........
επεσα εξω με τον βιερινια.....
για να δουμε...
ειμαι ο προπονητης τησ κερκιδας κ μολις εβγαλα την 11αδα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος peris την Δευ 17 Αύγ 2009, 14:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009
Δεν είναι ανάγκη να ανοίξουμε νέο τόπικ για αυτόν τον λόγο αδερφέ.
Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009
ok αδεφε gash απλα μολιs το ακουσα ηθελα να το πω να ξερετε!!!!
-
Nakos_Paok_Rox_My_Sox
- Δημοσιεύσεις: 186
- Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 18:22
- Τοποθεσία: aspromavri xalkidiki
Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009
Και πολύ καλά έκανες.
Τόσο εσύ όσο και η ΝΕΤ (επιτέλους μια φορά στην ζωή της).
Τόσο εσύ όσο και η ΝΕΤ (επιτέλους μια φορά στην ζωή της).
Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009
Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε στο ακριβώς προηγούμενο ποστ!
Thx, Admin Team
μακάρι γιατί εγώ είδα αυτό στο net...
Παραμένει στον "αέρα" το Χέρενφεν-ΠΑΟΚ
Παρά την φημολογία πως η ΕΡΤ πήρε τα τηλεοπτικά δικαιώματα του αγώνα Χέρενφεν-ΠΑΟΚ κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Τουλάχιστον ακόμα. Το gazzetta.gr παρουσιάζει όλο το ρεπορτάζ...
Τα δικαιώματα του αγώνα της Ολλανδίας τα αγόρασε ελληνική εταιρία που προσπαθεί να τα μεταπωλήσει σε κάποιο κανάλι. Η ΕΡΤ ενδιαφέρεται, όπως έχουμε γράψει, αλλά το πρόβλημα είναι πως ο αγώνας είναι προγραμματισμένος να αρχίσει στις 19.45 την 27η Αυγούστου, την στιγμή δηλαδή που η ΝΕΤ θα μεταδίδει την κλήρωση των ομίλων του Τσάμπιονς Λιγκ. Στην δημόσια τηλεόραση, λοιπόν, είναι ξεκάθαροι. Δεν θέλουν να βάλουν πάνω στην κλήρωση μετάδοση αγώνα (στην ΕΤ1 προφανώς) και τα δικαιώματα θα αποκτηθούν μόνο αν αλλάξει η ώρα έναρξης (πάει στις 21.00).
Για τα δικαιώματα της εν λόγω αναμέτρησης παραμένουν μέσα στο παιχνίδι ΟΤΕ (για Conn-X TV Sport) και Nova. Ίσως και απόψε εξελίξεις για τα δικαιώματα του Βασλούι-ΑΕΚ.
http://www.gazzetta.gr/content/view/43609/73/
βεβαια εγώ θα είμαι ολλανδία αλλα θέλω να το γράψω για λόγους αρχείου

Thx, Admin Team
μακάρι γιατί εγώ είδα αυτό στο net...
Παραμένει στον "αέρα" το Χέρενφεν-ΠΑΟΚ
Παρά την φημολογία πως η ΕΡΤ πήρε τα τηλεοπτικά δικαιώματα του αγώνα Χέρενφεν-ΠΑΟΚ κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Τουλάχιστον ακόμα. Το gazzetta.gr παρουσιάζει όλο το ρεπορτάζ...
Τα δικαιώματα του αγώνα της Ολλανδίας τα αγόρασε ελληνική εταιρία που προσπαθεί να τα μεταπωλήσει σε κάποιο κανάλι. Η ΕΡΤ ενδιαφέρεται, όπως έχουμε γράψει, αλλά το πρόβλημα είναι πως ο αγώνας είναι προγραμματισμένος να αρχίσει στις 19.45 την 27η Αυγούστου, την στιγμή δηλαδή που η ΝΕΤ θα μεταδίδει την κλήρωση των ομίλων του Τσάμπιονς Λιγκ. Στην δημόσια τηλεόραση, λοιπόν, είναι ξεκάθαροι. Δεν θέλουν να βάλουν πάνω στην κλήρωση μετάδοση αγώνα (στην ΕΤ1 προφανώς) και τα δικαιώματα θα αποκτηθούν μόνο αν αλλάξει η ώρα έναρξης (πάει στις 21.00).
Για τα δικαιώματα της εν λόγω αναμέτρησης παραμένουν μέσα στο παιχνίδι ΟΤΕ (για Conn-X TV Sport) και Nova. Ίσως και απόψε εξελίξεις για τα δικαιώματα του Βασλούι-ΑΕΚ.
http://www.gazzetta.gr/content/view/43609/73/
βεβαια εγώ θα είμαι ολλανδία αλλα θέλω να το γράψω για λόγους αρχείου
Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009
Λογικά ο Βιειρίνια θα είναι η πρώτη αλλαγή, αν προτιμηθεί ως βασικός ο Φιλο(και φτερο να τους κανει παναγία μου)μένο...
Για το δεξί μπάκ φοβάμαι, είτε Τζο είτε Σαβίνι αν δε τους βγεί το πλάι θα αρχίσουν τα τσεκουρώματα.
Αμα ρε Μίρο..
Αμαν...
Για το δεξί μπάκ φοβάμαι, είτε Τζο είτε Σαβίνι αν δε τους βγεί το πλάι θα αρχίσουν τα τσεκουρώματα.
Αμα ρε Μίρο..
Αμαν...
Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009
Συνεπώς είναι στον αέρα ακόμα για άλλη μια φορά και η αδιαφορία για τους χιλιάδες οπαδούς μας είναι γεγονός.
Μάλιστα.
Μάλιστα.
Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009
Ψάχνει λύσεις
Με αρκετά και σημαντικά προβλήματα συνεχίζεται η προετοιμασία του ΠΑΟΚ για τον αγώνα της Πέμπτης κόντρα στη Χίρενφεϊν (20/8, 8μ.μ., Sentra 103,3), το πρώτο ματς των δύο ομάδων στα πλέι οφ του Γιουρόπα Λιγκ.
Ο Φερνάντο Σάντος δεν θα έχει στη διάθεσή του τέσσερις βασικούς ποδοσφαιριστές, καθώς μετά τον Φωτάκη, νοκ άουτ τέθηκαν οριστικά οι Σορλέν, Μουσλίμοβιτς και Σνάουτσνερ. Ο Γάλλος ακραίος έκανε μαγνητική και διαπιστώθηκε ότι έχει ένα οίδημα στον προσαγωγό, κάτι που σημαίνει πως είναι αδύνατο να προλάβει να παίξει την Πέμπτη.
Από εκεί και πέρα, εκμηδενίστηκαν οι ελπίδες για συμμετοχή των Σνάουτσνερ και Μουσλίμοβιτς. Ο πρώτος δοκίμασε να προπονηθεί αλλά οι ενοχλήσεις στο μετατάρσιο δεν του επέτρεψαν να βγάλει το κανονικό πρόγραμμα και έκανε θεραπεία, ενώ ο Βόσνιος επιθετικός δεν έβγαλε τη σημερινή προπόνηση (προφυλάχθηκε στο τελευταίο κομμάτι της).
Επίσης, οι Φωτάκης, Αραμπατζής, Μπιζέρα και Κοντρέρας ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα και πρόγραμμα θεραπειών. Στο μεταξύ, πριν από την έναρξη της προπόνησης ο Σάντος μίλησε στους ποδοσφαιριστές για θέματα τακτικής με τη βοήθεια χρήσης βίντεο. Όσον αφορά τα πλάνα του, ο Πορτογάλος τεχνικός κρατάει κλειστά τα χαρτιά του και ψάχνει τις καλύτερες λύσεις για να καλύψει τα κενά.
Τέλος, τα εισιτήρια του αγώνα με τη Χίρενφεϊν, βγήκαν το πρωί στα εκδοτήρια και σχεδόν εξαντλήθηκαν.
http://www.goalday.gr/article.asp?catid ... id=3839389
Εδώ λέει ότι δε παίζουν σίγουρα και οι 2...
Τη γ@μήσαμε.. Άντε να βγάλεις άκρη ο καθένας λέει τα δικά του.
Θέλω να κοιμηθώ τώρα και να ξυπνήσω Πέμπτη μεσημέριιιιιιιιι...
Με αρκετά και σημαντικά προβλήματα συνεχίζεται η προετοιμασία του ΠΑΟΚ για τον αγώνα της Πέμπτης κόντρα στη Χίρενφεϊν (20/8, 8μ.μ., Sentra 103,3), το πρώτο ματς των δύο ομάδων στα πλέι οφ του Γιουρόπα Λιγκ.
Ο Φερνάντο Σάντος δεν θα έχει στη διάθεσή του τέσσερις βασικούς ποδοσφαιριστές, καθώς μετά τον Φωτάκη, νοκ άουτ τέθηκαν οριστικά οι Σορλέν, Μουσλίμοβιτς και Σνάουτσνερ. Ο Γάλλος ακραίος έκανε μαγνητική και διαπιστώθηκε ότι έχει ένα οίδημα στον προσαγωγό, κάτι που σημαίνει πως είναι αδύνατο να προλάβει να παίξει την Πέμπτη.
Από εκεί και πέρα, εκμηδενίστηκαν οι ελπίδες για συμμετοχή των Σνάουτσνερ και Μουσλίμοβιτς. Ο πρώτος δοκίμασε να προπονηθεί αλλά οι ενοχλήσεις στο μετατάρσιο δεν του επέτρεψαν να βγάλει το κανονικό πρόγραμμα και έκανε θεραπεία, ενώ ο Βόσνιος επιθετικός δεν έβγαλε τη σημερινή προπόνηση (προφυλάχθηκε στο τελευταίο κομμάτι της).
Επίσης, οι Φωτάκης, Αραμπατζής, Μπιζέρα και Κοντρέρας ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα και πρόγραμμα θεραπειών. Στο μεταξύ, πριν από την έναρξη της προπόνησης ο Σάντος μίλησε στους ποδοσφαιριστές για θέματα τακτικής με τη βοήθεια χρήσης βίντεο. Όσον αφορά τα πλάνα του, ο Πορτογάλος τεχνικός κρατάει κλειστά τα χαρτιά του και ψάχνει τις καλύτερες λύσεις για να καλύψει τα κενά.
Τέλος, τα εισιτήρια του αγώνα με τη Χίρενφεϊν, βγήκαν το πρωί στα εκδοτήρια και σχεδόν εξαντλήθηκαν.
http://www.goalday.gr/article.asp?catid ... id=3839389
Εδώ λέει ότι δε παίζουν σίγουρα και οι 2...
Τη γ@μήσαμε.. Άντε να βγάλεις άκρη ο καθένας λέει τα δικά του.
Θέλω να κοιμηθώ τώρα και να ξυπνήσω Πέμπτη μεσημέριιιιιιιιι...
Χερενφέιν - ΠΑΟΚ // 27.08.2009
Παιδιά θα ταξιδέψουμε (2 άτομα) από ηράκλειο για Χερενφέιν. Που θα βρούμε εισιτήρια για τον αγώνα? Θέλω να κλείσω αεροπορικά και ξενοδοχείο και φοβάμαι μη γίνει καμιά στραβή και δε βρω μετά εισιτήρια για τον αγώνα...
Thanks
Thanks
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009
Τα εισητήρια θα τα πάρεις από το εκδοτήριο στο γήπεδο της Χερενφεν. Μην φοβάσε, φτάνουν για όλους!