Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Επαναλαμβάνω.
Το κρίσιμο ερώτημα είναι ποτέ κατεστη αμετάκλητο το βούλευμα.
Αν είναι πριν την δήλωση η μαλάκια είναι δικιά μας, αν είναι μετά η μαλάκια είναι της ΕΕΑ.
Το ευτυχές ή ατυχές σε αυτή την περίπτωση είναι ότι αυτό είναι κάτι που αποδεικνύεται πανεύκολα και γρήγορα.
Στην παρούσα φάση το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ευχόμαστε την μαλάκια να την έκανε η ΕΕΑ.
Επειδή το έχει ξανακάνει και δεν θα μου έκανε καμία εντύπωση να έχουν στήσει ακόμα ένα επικοινωνιακο πανηγυρακι προτείνω να περιμένουμε να δούμε.
Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το κρίσιμο ερώτημα είναι ποτέ κατεστη αμετάκλητο το βούλευμα.
Αν είναι πριν την δήλωση η μαλάκια είναι δικιά μας, αν είναι μετά η μαλάκια είναι της ΕΕΑ.
Το ευτυχές ή ατυχές σε αυτή την περίπτωση είναι ότι αυτό είναι κάτι που αποδεικνύεται πανεύκολα και γρήγορα.
Στην παρούσα φάση το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ευχόμαστε την μαλάκια να την έκανε η ΕΕΑ.
Επειδή το έχει ξανακάνει και δεν θα μου έκανε καμία εντύπωση να έχουν στήσει ακόμα ένα επικοινωνιακο πανηγυρακι προτείνω να περιμένουμε να δούμε.
Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
ακριβώς.Montrealiotis έγραψε:Κατ έμε, δεν είναι καν ζήτημα αν έγινε ένα λαθος με τις ημερομηνίες, ένα μήνα πριν, ένα μήνα μετά. Το ζήτημα είναι ότι μια επιτροπή η οποία είναι απούσα σε τόσα σκάνδαλα που συμβαίνουν στο ελληνικό ποδόσφαιρο, επιλέγει να ανοίγει πόλεμο με σκοπό την τιμωρία της ομάδας για μια τυπική μαλακια η οποία δεν επηρεάζει πουθενά την ομάδα.
Έχει στηθεί μπουγάδα από το Notingham το Kαμελοτ μέχρι την Παπαναστασίου, έχουν υπόθεi όργια σε ζωντανή μετάδοση, έχουν περάσει στο ντούκου τα λευκα polo και θα κάτσουμε να ασχοληθούμε αν έκλασε ο Γιώργης και το μύρισε η EEA.
ΚAΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΒΡΟΜΙAΡΗΔΕΣ.
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
john δεν ειναι μονο η δηλωση.Η ψευδης δηλωση βαραινει τον ιδιο που κανει την δηλωση.Για να ειμαστε οκ θα πρεπει το βουλευμα να μην ειναι αμετακλητο μεχρι την αντικατασταση του απο το ΔΣ,ασχετως δηλωσης,δηλαδη να παραμενει ακομα και σημερα μη αμετακλητο,καθως μολις χθες εγινε η απομακρυνση.JohnDag έγραψε:Επαναλαμβάνω.
Το κρίσιμο ερώτημα είναι ποτέ κατεστη αμετάκλητο το βούλευμα.
Αν είναι πριν την δήλωση η μαλάκια είναι δικιά μας, αν είναι μετά η μαλάκια είναι της ΕΕΑ.
Το ευτυχές ή ατυχές σε αυτή την περίπτωση είναι ότι αυτό είναι κάτι που αποδεικνύεται πανεύκολα και γρήγορα.
Στην παρούσα φάση το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ευχόμαστε την μαλάκια να την έκανε η ΕΕΑ.
Επειδή το έχει ξανακάνει και δεν θα μου έκανε καμία εντύπωση να έχουν στήσει ακόμα ένα επικοινωνιακο πανηγυρακι προτείνω να περιμένουμε να δούμε.
Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
alexgarcia6 έγραψε:το θέμα φίλε Τζος είναι το πόσο αφορά αυτό την ανάκληση πιστοποιητικού και άρα την τιμωρία της ομάδας. Ανέτρεξε στην παραπάνω δημοσίευση μου που δίνω την άποψη μου.joshua έγραψε:Εμενα με συγχωρειτε που θα γινω παλι ο κακος της παρεας,ο σπαστικος,ο μ@λ@κ@ς, αν θελετε καποιοι αλλα με τις ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ και το ΤΟΝΙΖΩ, πληροφορες που εχουν δει το φως της δημοσιοτητας ,παπαρια αναλογη των αθεωρητων δελτιων και ακομα χειροτερη μοιαζει να εχουμε κανει.Αν οπως γραφεται δεν μπορει να ειναι μελος ΔΣ, ανθρωπος ο οποιος εχει παραπεμφθει, ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΧΟΣ Η ΑΘΩΟΣ και στη περιπτωση μας υπαρχει οριστικο βουλευμα για παραπομπη, εχουμε κανει παπαρια και μαλιστα μεγαλη για αυτο και σπευσαμε να απομακρυνουμε τον Γιωργη απο το ΔΣ.
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ Ο ΛΑΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΝΟΥΝ.
Συνοψίζω:
-Γιώργης και Νίκος παραπέμφθηκαν
-Δεν μπορεί κάποιος να είναι μέλος ΔΣ εαν έχει παραπεμφθεί (χωρίς αυτό να σημαίνει ανάκληση πιστοποιητικού) και άρα ο Γιώργης απλά αποχωρεί
-Εαν ΜΕΤΟΧΟΣ καταδικαστεί τότε μιλάμε για ανάκληση πιστοποιητικού και άρα τιμωρία
-Εαν υπήρχε περίπτωση να καταδικαστούν, τότε θα μας κυνηγούσαν για τον ΝΙΚΟ που είναι μέτοχος
-Εφόσον δεν γίνεται, τότε με τις νέες δυνάμεις της ΕΕΑ λόγω τροποποιήσεων (το σημείωσα ακόμη πιο πάνω) μπορούν για άλλη μια φορά να στήσουν ένα ωραιότατο witch hunt και να σπιλώσουν την ΠΑΕ ΠΑΟΚ και τον Σαββίδη
Άρα σε κάθε περίπτωση δεν υπάρχει τιμωρία; Τότε γιατί ο χαμός ;
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Ειναι λιγο φλου jibbie οι διαταξεις οσον αφορα το μελος ΔΣ ενω ειναι συγκεκριμενες οσον αφορα μετοχους.Τουλαχιστον αυτες που ανεβασε ο alex.
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Έχω θυμώσει πάρα πολύ.
Ανέβασα πίεση και άρχισα να φοβάμαι.
Αποσύρομαι γράφοντας κάτι που ελάχιστοι θα καταλάβουν, όσο για εκείνους που θα το καταλάβουν ξύδι.
Ο ποντικός στην τρύπα του δεν χώραγε, έδεσε και κολοκύθα στην ουρά του.
Ανέβασα πίεση και άρχισα να φοβάμαι.
Αποσύρομαι γράφοντας κάτι που ελάχιστοι θα καταλάβουν, όσο για εκείνους που θα το καταλάβουν ξύδι.
Ο ποντικός στην τρύπα του δεν χώραγε, έδεσε και κολοκύθα στην ουρά του.
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Αρα 2 τα τινα....JohnDag έγραψε:Επαναλαμβάνω.
Το κρίσιμο ερώτημα είναι ποτέ κατεστη αμετάκλητο το βούλευμα.
Αν είναι πριν την δήλωση η μαλάκια είναι δικιά μας, αν είναι μετά η μαλάκια είναι της ΕΕΑ.
Το ευτυχές ή ατυχές σε αυτή την περίπτωση είναι ότι αυτό είναι κάτι που αποδεικνύεται πανεύκολα και γρήγορα.
Στην παρούσα φάση το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ευχόμαστε την μαλάκια να την έκανε η ΕΕΑ.
Επειδή το έχει ξανακάνει και δεν θα μου έκανε καμία εντύπωση να έχουν στήσει ακόμα ένα επικοινωνιακο πανηγυρακι προτείνω να περιμένουμε να δούμε.
Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η η ΕΕΑ εχει κανει γκελα ολκης με μοναδικο σκοπο την λασπη στον ανεμιστηρα (να γινει δηλαδη γνωστη η υποθεση) μιας και δεν πιστευω οτι δεν γνωριζουν τι προβλεπεται τυπικα, η η γκελα εχει γινει απο μεριας μας (θα μου κανει τρομερη εντυπωση κανεις να μην σκεφτηκε το αυτονοητο που ο νομος λεει).
Ο κοινος παρανομαστης και στα 2 κατ εμε ειναι οτι ο φανερος ο στοχος να φυγουν οι προβολεις απο καπου και να στραφουν ξανα προς τον Σαββιδη.
Αυτο που μου κανει βεβαια εντυπωση οτι επιλεγεται αυτο να γινει επι της ουσιας προεκλογικα...
Να εχει η κυβερνηση ζυγισει τα πραγματα και τις οποιες ενεργειες της;;; Η ζυγαρια να γερνει θετικα ακομα και ανοιγοντας μετωπο με τον ΠΑΟΚ , χαιδευοντας ταυτοχρονα αλλα αυτια;
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Το "προεκλογικά" μπορεί να είναι και ως χάρη στον χοντρό που τα ξαναβρήκαν.
Έτσι κι αλλιώς οι ψηφοφόροι στη Θεσσαλονίκη είναι δεδομένοι, για να το θέσω κομψά.
Έτσι κι αλλιώς οι ψηφοφόροι στη Θεσσαλονίκη είναι δεδομένοι, για να το θέσω κομψά.
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Το 2022 , στο ελληνικό ποδόσφαιρο, που είναι πρόεδροι οι καρυπίδηδες, οι μπέοι, οι μαρινακηδες και σια και μάλιστα συναγελάζονται με υπουργούς κλπ κλπ, δε θα κατσω να σκεφτώ πολύ τι κάνει η μαρουπα ο αρκούδος και το μικρό αφεντικό, αυγενακης. Σιγά μην αρχίσουμε πάλι να κατηγουρουμε , μεσα αε αυτό το τοπίο την ομάδα μας παλι...
Έλεος...
Με όλα οσα γίνονται μεταξύ γαύρου και αρη, ε έλεος ρε παληκάρια. Πού ζούμε δηλαδή...
Έλεος...
Με όλα οσα γίνονται μεταξύ γαύρου και αρη, ε έλεος ρε παληκάρια. Πού ζούμε δηλαδή...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος trouman την Πέμ 17 Νοέμ 2022, 17:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Ε ναι, δεν λέω κάτι διαφορετικό.joshua έγραψε:john δεν ειναι μονο η δηλωση.Η ψευδης δηλωση βαραινει τον ιδιο που κανει την δηλωση.Για να ειμαστε οκ θα πρεπει το βουλευμα να μην ειναι αμετακλητο μεχρι την αντικατασταση του απο το ΔΣ,ασχετως δηλωσης,δηλαδη να παραμενει ακομα και σημερα μη αμετακλητο,καθως μολις χθες εγινε η απομακρυνση.JohnDag έγραψε:Επαναλαμβάνω.
Το κρίσιμο ερώτημα είναι ποτέ κατεστη αμετάκλητο το βούλευμα.
Αν είναι πριν την δήλωση η μαλάκια είναι δικιά μας, αν είναι μετά η μαλάκια είναι της ΕΕΑ.
Το ευτυχές ή ατυχές σε αυτή την περίπτωση είναι ότι αυτό είναι κάτι που αποδεικνύεται πανεύκολα και γρήγορα.
Στην παρούσα φάση το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ευχόμαστε την μαλάκια να την έκανε η ΕΕΑ.
Επειδή το έχει ξανακάνει και δεν θα μου έκανε καμία εντύπωση να έχουν στήσει ακόμα ένα επικοινωνιακο πανηγυρακι προτείνω να περιμένουμε να δούμε.
Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η ΕΕΑ λέει ότι το βούλευμα κατέστη αμετάκλητο στις 24-06-2022.
Το βούλευμα καθίσταται αμετάκλητο με την επίδοση του στους διαδικους.
Ή ισχύει αυτό ή δεν ισχύει. Μαύρο-άσπρο είναι, δεν υπάρχει γκρι.
Αν δεν ισχύει η γελοιοποίηση της ΕΕΑ είναι υπόθεση 5 λεπτών.
Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος JohnDag την Πέμ 17 Νοέμ 2022, 17:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
απο το δικαστικο ρεπορταζ
Το Βούλευμα καθίσταται αμετάκλητο όταν συνοδεύεται :
Με ημερομηνία επίδοσης του Βουλεύματος στους διαδίκους που καταχωρείται με σφραγίδα επί του βουλεύματος από το παρόν τμήμα.
Με πιστοποιητικό του τμήματος ενδίκων μέσων του δικαστηρίου που εξέδωσε το βούλευμα ότι δεν ασκήθηκε ένδικο μέσο και
Πιστοποιητικό του τμήματος ενδίκων μέσων του Αρείου Πάγου, ότι δεν ασκήθηκε αναίρεση κατά του Βουλεύματος.
Μόλις καταστεί αμετάκλητο το βούλευμα, γίνεται η κλήση του κατηγορουμένου
Το Βούλευμα καθίσταται αμετάκλητο όταν συνοδεύεται :
Με ημερομηνία επίδοσης του Βουλεύματος στους διαδίκους που καταχωρείται με σφραγίδα επί του βουλεύματος από το παρόν τμήμα.
Με πιστοποιητικό του τμήματος ενδίκων μέσων του δικαστηρίου που εξέδωσε το βούλευμα ότι δεν ασκήθηκε ένδικο μέσο και
Πιστοποιητικό του τμήματος ενδίκων μέσων του Αρείου Πάγου, ότι δεν ασκήθηκε αναίρεση κατά του Βουλεύματος.
Μόλις καταστεί αμετάκλητο το βούλευμα, γίνεται η κλήση του κατηγορουμένου
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
παντως επειδη η "επιτροπη" αναφερεται στα αρθρα 3 κ 7 του 4809/21 που αφορουν το πιστοποιητικο κ αφαιρεση βαθμων , το αρθρο 4 που εχει τις προυποθεσεις εκδοσης δε λεει τιποτα για την περιπτωση του Γιωργη
που ειναι οι νομικοι του φορουμ
που ειναι οι νομικοι του φορουμ
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Με το τι ασχολούμαστε στο ελληνικό ποδόσφαιρο είναι απίστευτο, αν το βούλευμα είναι αμετάκλητο ή όχι και αν στοιχειοθετεί το ένα και το άλλο... Για ποιο λόγο να είναι υπόλογος ο ΠΑΟΚ για μια πράξη ενός προσώπου του ΔΣ, που δεν έχει να κάνει ούτε με το αγωνιστικό, ούτε με το εξωαγωνιστικό σκέλος. Επηρεάζει με κάποιο τρόπο η υπόθεση αυτή είτε άμεσα είτε έμμεσα τον ΠΑΟΚ, τους αντιπάλους του, το πρωτάθλημα σε αγωνιστικό επίπεδο, ή σε οικονομικό επίπεδο ή οτιδήποτε άλλο; Καταλαβαίνω αν ένα μέλος μια ΠΑΕ εμπλέκεται σε υποθέσεις πχ στημένων αγώνων, ξυλοδαρμού διαιτητών, πολυιδιοκτησίας κλπ, να έχει κυρώσεις και η ομάδα. Στην προκειμένη περίπτωση όμως ποιο είναι το πρόβλημα και γιατί να βρίσκεται μια ομάδα υπόλογη δεν έχω καταλάβει.
Από κει και πέρα, κακώς βγήκε η ανακοίνωση, γιατί πριν απο αυτή δεν υπήρχε πουθενά η είδηση. Μόνοι μας πήγαμε και βγάλαμε το θέμα.
Από κει και πέρα, κακώς βγήκε η ανακοίνωση, γιατί πριν απο αυτή δεν υπήρχε πουθενά η είδηση. Μόνοι μας πήγαμε και βγάλαμε το θέμα.
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Θα φαμε τα σωθικά μας πάλι, τη στιγμή που οι άλλοι κάνουν αλλαξοκολιες , ανταλλάσσουν εκατομμύρια με εικονικές μεταγραφές κλπ και δεν τρέχει τίποτα.
-
Dimitrisou
- Δημοσιεύσεις: 2848
- Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Να ρωτησω κατι γιατι δεν τα κατεχω αυτα..ο γιωργης μπηκε πριν καιρο στο δσ..αρα η δηλωση εγινε οταν μπηκε..αντε αυτος την εκανε ,η εεα δεν ελεγχει εκεινη την ωρα για τυχον παρατυπιες ?το κανει οποτε το θυμαται?joshua έγραψε:john δεν ειναι μονο η δηλωση.Η ψευδης δηλωση βαραινει τον ιδιο που κανει την δηλωση.Για να ειμαστε οκ θα πρεπει το βουλευμα να μην ειναι αμετακλητο μεχρι την αντικατασταση του απο το ΔΣ,ασχετως δηλωσης,δηλαδη να παραμενει ακομα και σημερα μη αμετακλητο,καθως μολις χθες εγινε η απομακρυνση.JohnDag έγραψε:Επαναλαμβάνω.
Το κρίσιμο ερώτημα είναι ποτέ κατεστη αμετάκλητο το βούλευμα.
Αν είναι πριν την δήλωση η μαλάκια είναι δικιά μας, αν είναι μετά η μαλάκια είναι της ΕΕΑ.
Το ευτυχές ή ατυχές σε αυτή την περίπτωση είναι ότι αυτό είναι κάτι που αποδεικνύεται πανεύκολα και γρήγορα.
Στην παρούσα φάση το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ευχόμαστε την μαλάκια να την έκανε η ΕΕΑ.
Επειδή το έχει ξανακάνει και δεν θα μου έκανε καμία εντύπωση να έχουν στήσει ακόμα ένα επικοινωνιακο πανηγυρακι προτείνω να περιμένουμε να δούμε.
Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk