Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Josh, μετά λύπης μου και με βάση τα δεδομένα που έχουμε στα χέρια μας ως τώρα θα αναγκαστώ να συμφωνήσω.
Όλα δείχνουν ότι κάναμε παπαρια ολκής, αλλά ας περιμένουμε να δούμε τι θα ακολουθήσει.
Alex, αυτό που λες για τους μετόχους ειναι αδιάφορο καθώς ο Γιώργος ΗΤΑΝ μέλος του ΔΣ όταν έκανε την δήλωση προς την ΕΕΑ.
Εκεί θα μπορούσαμε ίσως να πατήσουμε αν δεν ήταν μέλος στο ΔΣ και είχε μόνο την ιδιότητα του μετόχου.
Αν, λοιπόν, πριν την δήλωση έχει εκδοθεί βούλευμα τότε δεν σώζεται με τίποτα το θέμα.
Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όλα δείχνουν ότι κάναμε παπαρια ολκής, αλλά ας περιμένουμε να δούμε τι θα ακολουθήσει.
Alex, αυτό που λες για τους μετόχους ειναι αδιάφορο καθώς ο Γιώργος ΗΤΑΝ μέλος του ΔΣ όταν έκανε την δήλωση προς την ΕΕΑ.
Εκεί θα μπορούσαμε ίσως να πατήσουμε αν δεν ήταν μέλος στο ΔΣ και είχε μόνο την ιδιότητα του μετόχου.
Αν, λοιπόν, πριν την δήλωση έχει εκδοθεί βούλευμα τότε δεν σώζεται με τίποτα το θέμα.
Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
-
alexgarcia6
- Σασταλεγάκιας 2025
- Δημοσιεύσεις: 4202
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2021, 18:08
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
το θέμα φίλε Τζος είναι το πόσο αφορά αυτό την ανάκληση πιστοποιητικού και άρα την τιμωρία της ομάδας. Ανέτρεξε στην παραπάνω δημοσίευση μου που δίνω την άποψη μου.joshua έγραψε:Εμενα με συγχωρειτε που θα γινω παλι ο κακος της παρεας,ο σπαστικος,ο μ@λ@κ@ς, αν θελετε καποιοι αλλα με τις ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ και το ΤΟΝΙΖΩ, πληροφορες που εχουν δει το φως της δημοσιοτητας ,παπαρια αναλογη των αθεωρητων δελτιων και ακομα χειροτερη μοιαζει να εχουμε κανει.Αν οπως γραφεται δεν μπορει να ειναι μελος ΔΣ, ανθρωπος ο οποιος εχει παραπεμφθει, ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΧΟΣ Η ΑΘΩΟΣ και στη περιπτωση μας υπαρχει οριστικο βουλευμα για παραπομπη, εχουμε κανει παπαρια και μαλιστα μεγαλη για αυτο και σπευσαμε να απομακρυνουμε τον Γιωργη απο το ΔΣ.
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ Ο ΛΑΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΝΟΥΝ.
Συνοψίζω:
-Γιώργης και Νίκος παραπέμφθηκαν
-Δεν μπορεί κάποιος να είναι μέλος ΔΣ εαν έχει παραπεμφθεί (χωρίς αυτό να σημαίνει ανάκληση πιστοποιητικού) και άρα ο Γιώργης απλά αποχωρεί
-Εαν ΜΕΤΟΧΟΣ καταδικαστεί τότε μιλάμε για ανάκληση πιστοποιητικού και άρα τιμωρία
-Εαν υπήρχε περίπτωση να καταδικαστούν, τότε θα μας κυνηγούσαν για τον ΝΙΚΟ που είναι μέτοχος
-Εφόσον δεν γίνεται, τότε με τις νέες δυνάμεις της ΕΕΑ λόγω τροποποιήσεων (το σημείωσα ακόμη πιο πάνω) μπορούν για άλλη μια φορά να στήσουν ένα ωραιότατο witch hunt και να σπιλώσουν την ΠΑΕ ΠΑΟΚ και τον Σαββίδη
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Ούτε που με νοιάζει τι ήταν το βούλευμα και ούτε που με νοιάζει αν φταίει η δε φταίει ο Γιώργης, ο Νίκος, ο Τάκης, ο Μπάμπης ο σουγιάς ή ο οποιοσδήποτε.
Κάτω τα χερια από τον ΠΑΟΚ παρακμιακοί βρομιάρηδες της ΝΔ.
Αν τολμάτε να μας ρίξετε όμως ε. Όχι όπως την άλλη φορα που μας ""έσωσε"" ο Γερασπουργιτης ο φίλος του Μένιου.
Κάτω τα χερια από τον ΠΑΟΚ παρακμιακοί βρομιάρηδες της ΝΔ.
Αν τολμάτε να μας ρίξετε όμως ε. Όχι όπως την άλλη φορα που μας ""έσωσε"" ο Γερασπουργιτης ο φίλος του Μένιου.
- Dark Knight
- Δημοσιεύσεις: 940
- Εγγραφή: Πέμ 26 Ιαν 2017, 16:15
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
"Η ΕΕΑ στηρίζει την κλήση της ΠΑΕ και του Γιώργου Σαββίδη σε ένα βούλευμα το οποίο η επιτροπή θεωρεί ως αμετάκλητο σε ημερομηνία που δεν ήταν, κάτι που σημαίνει πως δεν μπορεί να στοιχειοθετηθεί η ψευδής δήλωση."
Εκεί είναι η ουσία παιδιά. Στην ημερομηνία που έγινε η δήλωση σε σχέση με την ημερομηνία που εκδόθηκε το αμετάβλητο βούλευμα.
Εκεί είναι η ουσία παιδιά. Στην ημερομηνία που έγινε η δήλωση σε σχέση με την ημερομηνία που εκδόθηκε το αμετάβλητο βούλευμα.
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Dark Knight ευχαριστω φιλε, αυτο ηθελα να πω, το ζουμι ειναι στο «αμετακλητο»
- Montrealiotis
- Δημοσιεύσεις: 5423
- Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Ρε σταματήστε να ψάχνεται τι και πως και γιατί.
Μια επιτροπή μαριονέτα, εξαφανισμένη όσο ο χοντρός και ο παλέτας κάνουν αλλαξοκωλιες, εμφανίζεται ξανά για να κυνηγισει τον ΠΑΟΚ. Αυτή είναι η ουσία. Η ΝΔ, προεκλογικά, ερχεται και ανοίγει πόλεμο με τον ΠΑΟΚ.
Και μην μιλάτε για γκέλες, όταν άλλοι με απαγόρευση ενασχόλησης με το ποδόσφαιρο και με στοιχηματικες εταιρείες κάναν ότι θέλαν, χωρίς να δίνουν λογαριασμό σε κανεναν.
Μια επιτροπή μαριονέτα, εξαφανισμένη όσο ο χοντρός και ο παλέτας κάνουν αλλαξοκωλιες, εμφανίζεται ξανά για να κυνηγισει τον ΠΑΟΚ. Αυτή είναι η ουσία. Η ΝΔ, προεκλογικά, ερχεται και ανοίγει πόλεμο με τον ΠΑΟΚ.
Και μην μιλάτε για γκέλες, όταν άλλοι με απαγόρευση ενασχόλησης με το ποδόσφαιρο και με στοιχηματικες εταιρείες κάναν ότι θέλαν, χωρίς να δίνουν λογαριασμό σε κανεναν.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
-
montekristo
- Δημοσιεύσεις: 3990
- Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 16:33
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Αυτο θα ισχυε αν ειχε γινει ηδηDark Knight έγραψε:"Η ΕΕΑ στηρίζει την κλήση της ΠΑΕ και του Γιώργου Σαββίδη σε ένα βούλευμα το οποίο η επιτροπή θεωρεί ως αμετάκλητο σε ημερομηνία που δεν ήταν, κάτι που σημαίνει πως δεν μπορεί να στοιχειοθετηθεί η ψευδής δήλωση."
Εκεί είναι η ουσία παιδιά. Στην ημερομηνία που έγινε η δήλωση σε σχέση με την ημερομηνία που εκδόθηκε το αμετάβλητο βούλευμα.
η δικη και ειχε αθωωθει νομιζω.
Αν δεν εχει γινει δεν παραμενει
το κωλυμα λογω του βουλευματος;
ΥΓ. Οπως και να εχει παντως: #ΜΥΤΣΩΤ@ΚΙΓ@ΜΥΑΙΣΣΕ.-
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Υπάρχει μια υποθεση για την οποια είχε ακουστεί για έμμεση εμπλοκή μέλους της ΠΑΕ, κάτι με διαμονή σε ξενοδοχείο που πλήρωσε η ΠΑΕ κτλ κτλ.
Είτε είναι αυτό είτε κάτι αλλο αυτό αφορά το ποινικό σκέλος της υποθεσης, το οποίο έχει πολύ δρόμο ακόμη .
Το ζητούμενο είναι ( για να βλέπουμε τα δικά μας γιατί απο την πλευρά του κράτους των Αθηνών και της δικαιοσύνης δεν μπορεις να περιμένεις και πολλα, με όσα έχουμε δει σε ανάλογες περιπτώσεις που απασχόλησαν την πρωτεύουσα), αν απο την ΠΑΕ υπέπεσαν σε ένα τόσο χαζό ( και χοντρό ) φάουλ για λόγο τόσο τυπικό.
Το γεγονός του κωλύματος είναι γνωστό σε όλους ασχολούνται και θεωρώ αδιανόητα να έκαναν τέτοιο φάουλ.
Πχ ο Γκαγκάτσης αν έγινε τέτοιο σφάλμα με τις πηγές , γνώσεις (;; ) και γνωριμίες που έχει και δεν το κάλυψε τότε έχει τεράστιο μεριδιο ευθύνης
Είτε είναι αυτό είτε κάτι αλλο αυτό αφορά το ποινικό σκέλος της υποθεσης, το οποίο έχει πολύ δρόμο ακόμη .
Το ζητούμενο είναι ( για να βλέπουμε τα δικά μας γιατί απο την πλευρά του κράτους των Αθηνών και της δικαιοσύνης δεν μπορεις να περιμένεις και πολλα, με όσα έχουμε δει σε ανάλογες περιπτώσεις που απασχόλησαν την πρωτεύουσα), αν απο την ΠΑΕ υπέπεσαν σε ένα τόσο χαζό ( και χοντρό ) φάουλ για λόγο τόσο τυπικό.
Το γεγονός του κωλύματος είναι γνωστό σε όλους ασχολούνται και θεωρώ αδιανόητα να έκαναν τέτοιο φάουλ.
Πχ ο Γκαγκάτσης αν έγινε τέτοιο σφάλμα με τις πηγές , γνώσεις (;; ) και γνωριμίες που έχει και δεν το κάλυψε τότε έχει τεράστιο μεριδιο ευθύνης
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Οχι φιλε μου montrealiotis δεν παει ετσι.Η κυβερνηση μπορει να ειναι η χειροτερη κυβερνηση στην ιστορια της χωρας,η πιο διεφθαρμενη,η πιο ανικανη,οτι θελεις.Αυτο δεν δινει κανενα δικαιωμα σε μια ομαδα και μαλιστα μια ομαδα οπως ο ΠΑΟΚ που ποτε μου δεν θα δεχθω να μπει σε μετρο συγκρισης με τους σιχαμενους της αθηνας να κανει ΜΑΛΑΚΙΕΣ για αυτο και επιμενω.Αν εχουμε κανει τετοια χοντρη μαλακια ειμαστε αξιοι της μοιρας μας...
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ ΔΗΛΑΔΗ...Εχω δικη μου ΑΕ μεγεθους της πουτσας και το παραμικρο χαρτι που υπογραφω περναει απο ελεγχο και μια ΑΕ αξιας δεκαδων εκατομμυριων και με ιδιοκτητη δισεκατομμυριουχο μπορει να κανει παπαρια που γνωριζει μικρο παιδι? Και ακομα πιο εξοργιστικο ως απαντηση να βαζει στο ΔΣ εναν γραφικο στα ορια του ακαταλογιστου συνταξιουχο?
- Montrealiotis
- Δημοσιεύσεις: 5423
- Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Κατ έμε, δεν είναι καν ζήτημα αν έγινε ένα λαθος με τις ημερομηνίες, ένα μήνα πριν, ένα μήνα μετά. Το ζήτημα είναι ότι μια επιτροπή η οποία είναι απούσα σε τόσα σκάνδαλα που συμβαίνουν στο ελληνικό ποδόσφαιρο, επιλέγει να ανοίγει πόλεμο με σκοπό την τιμωρία της ομάδας για μια τυπική μαλακια η οποία δεν επηρεάζει πουθενά την ομάδα.
- Montrealiotis
- Δημοσιεύσεις: 5423
- Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Ο Άγγελος, όπως γνωρίζεις, δεν μπήκε στο ΔΣ γιατί ήταν απαραίτητος ένας αντικαταστάτης του Γιώργου. Μπήκε για άλλους λόγους, που κι εγώ διαφωνώ. Αλλά μην συγχέεις δυο διαφορετικές ιστορίες.
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Οχι και επιμενω δεν ειναι καθολου τυπικη μαλακια να παραμενει στο ΔΣ ανθρωπος που εχει παραπεμφθει...Δηλαδη οκ για ονομα καπου...1000 δικια να δωσω σε οσες κατηγοριες στρεφονται κατα της κυβερνησης και των καραδιεφθαρμενων οργανων της αλλα εδω μιλαμε για σοκαριστικη παπαρια...