Π.Α.Ο.K. - Valerenga 6/8 21:45 Nova1

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της Ευρωπαϊκής πορείας του ΠΑΟΚ στο παρελθόν.
Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

Ποιος ειδε χτες το Ντορτμουντ-Κολωνια???

Ματς καρμπον με το ΠΑΟΚ-Βαλερενγκα μονο που το αποτελεσμα ηταν διαφορετικο.Η Ντορτμουντ εκανε κατα μετωπο επιθεση σε ολο τον αγωνα αλλα η κολοφαρδια της Κολωνιας (και ο Μοντραγκον ο παιχταρας) δεν την αφηναν να σκοραρει.Δεν νομιζω οτι μπορει κανεις να πει (εαν ειδε το ματς) , οτι η Ντορτμουντ ειναι μια πεταμενη ομαδα και οτι θα τερματισει 10τη στη βαθμολογια.

Ε με τον ΠΑΟΚ γιατι το κανουμε??????Αφου μπορουμε και ειμαστε αντικειμενικοι με αλλες ομαδες γιατι δεν ειμαστε και με τον ΠΑΟΚ που στο κατω κατω ειναι η ομαδα που υποστηριζουμε?

Για την ιστορια οι οπαδοι της Μπορουσια δικαιωθηκαν με το να φωναζουν επι 90 λεπτα (εν αντιθεση με το δικο μας ματς που δεν....)....Το ματς εληξε 1-0 με αυτογκολ της Κολωνιας
PERS9
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 19:41

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από PERS9 »

Παιδιά ανέβηκε κάπου το παιχνίδι??Γνωρίζει κανείς???
Άβαταρ μέλους
plato6
Δημοσιεύσεις: 881
Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 08:34

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από plato6 »

Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από peris »

free4 έγραψε:
peris έγραψε:ποσο προστιμο λετε να φαμε?
ΤΙΠΟΤΑ..
Οπως διάβασα ο Βέλγος παρατηρητής έδινε συγχαρητήρια για την άψογη ατμόσφαιρα και είχε ελάχιστα πράγματα καταγεγραμμένα, τα οποία δεν αφορούν κάτι σοβαρό!
παντως μεσα στο γηπεδο εβγαλε αρκετες φωτο κυριως στα ατομα που καθοντουσαν στα σκαλοπατια.
μετα πηγε και μπροστα απο την 4α και χαζευε
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από novito »

Platon έγραψε:....

ΥΓ Κυριακη πρωι η ενοτητα θα κλειδωθει για να τηρουντε τα ηθη κι εθιμα του φορουμ (τρεις μερες μετα απο καθε αγωνα).
Πατροπαράδοτο το paokmania, πάνω απ όλα τα ήθη και τα έθιμα!! :)

topic locked.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”