Π.Α.Ο.K. - Valerenga 6/8 21:45 Nova1

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της Ευρωπαϊκής πορείας του ΠΑΟΚ στο παρελθόν.
Άβαταρ μέλους
panos031
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 10:30

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από panos031 »

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ. ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ.ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΟΝΟ ΠΡΙΝ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ,ΦΤΑΝΕΙ ΜΩΡΕ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ Η ΟΜΑΔΑ ΜΠΗΚΕ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΕΤΟΙΜΗ. ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟΧΕΙΡΕΣ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ..ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΜΥΑΛΑ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ(ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ)
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ....

Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21740
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από pilotos »

Πόνεσε το μυαλό μας χτες, αλλά γω σήμερα είμαι ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΠΛΕΟΝ!!!


Η Χερενφέιν χάνει 4-1 από τη NEC....

ΑΝ είχαμε κερδίσει χτες ΗΔΗ οι περισσότεροι θα μιλούσατε για ΑΝΕΤΗ ΠΡΟΚΡΙΣΗ κλπ κλπ...

ΑΝ είχαμε κερδίσει χτες, κάποιοι δε θα έβγαιναν από 11αδα, ούτε με το... κυάλι.

ΑΝ είχαμε κερδίσει χτες, (συνεχίζεται στο τόπικ του ΠΑΟΚ- Χερενφέιν).-
Άβαταρ μέλους
evans4
Δημοσιεύσεις: 892
Εγγραφή: Πέμ 14 Μάιος 2009, 13:39
Τοποθεσία: Βασιλικα city
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από evans4 »

evans4 έγραψε:αντε ριξτε του ενα κλειδομα του τοποικ. μονο για κακο μενει ανοιχτο
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Εντάξει, είχαμε τα χάλια μας. Όμως...

Πολλοί από μας έχουμε ξεχάσει τον πάτο που είχαμε πιάσει πριν από λίγα χρόνια.
Προσωπικά, η απίστευτα υπεύθυνη στάση του κόσμου χτες με κάνει να ελπίζω ότι κάτι αλλάζει.
Δεν αξίζει σε τέτοιο λαό αυτή η γκρίνια!

Η ΠΑΟΚΑΡΑ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ!!!
Άβαταρ μέλους
panos031
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 10:30

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από panos031 »

[quote][/quote]Δεν αξίζει σε τέτοιο λαό αυτή η γκρίνια!

Η ΠΑΟΚΑΡΑ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ!!



ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από gika »

+1 στο προηγούμενο ποστ του παονος031
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από free4 »

peris έγραψε:ποσο προστιμο λετε να φαμε?
ΤΙΠΟΤΑ..
Οπως διάβασα ο Βέλγος παρατηρητής έδινε συγχαρητήρια για την άψογη ατμόσφαιρα και είχε ελάχιστα πράγματα καταγεγραμμένα, τα οποία δεν αφορούν κάτι σοβαρό!
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από eorptol »

panos031 έγραψε:ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ. ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ.ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΟΝΟ ΠΡΙΝ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ,ΦΤΑΝΕΙ ΜΩΡΕ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ Η ΟΜΑΔΑ ΜΠΗΚΕ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΕΤΟΙΜΗ. ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟΧΕΙΡΕΣ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ..ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΜΥΑΛΑ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ(ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ)
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ....

Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ
ετσι αδερφε.................
PERS9
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 19:41

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από PERS9 »

Καλησπέρα σε όλους!!!!!! Το παιχνίδι θα ανεβεί σε torrent???
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1593
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

free4 έγραψε:
peris έγραψε:ποσο προστιμο λετε να φαμε?
ΤΙΠΟΤΑ..
Οπως διάβασα ο Βέλγος παρατηρητής έδινε συγχαρητήρια για την άψογη ατμόσφαιρα και είχε ελάχιστα πράγματα καταγεγραμμένα, τα οποία δεν αφορούν κάτι σοβαρό!
αρα φιλε free λιγες χιλιαδες ευρο θα δωσουμε?5.000??
Άβαταρ μέλους
Stepas
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 15:37
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από Stepas »

Με την ασφάλεια της χρονικής απόστασης από τη λήξη του ματς, να πω κι εγώ δυο πραγματάκια:

- Έχουμε πρόβλημα στα στημένα όταν αμυνόμαστε. Δεν ξέρω τι φταίει ακριβώς. Ο Σάντος το λέει έλλειψη συγκέντρωσης. Σίγουρα στις στατικές φάσεις παίζει ρόλο η συγκέντρωση και η εγρήγορση. Δεν ξέρω αν είναι αυτό που έλεγαν τα ΜΜΕ περί δοκιμών του Σάντος στην Ολλανδία να παίζουμε λέει ζώνη από φέτος στα στημένα. Προπονητής δεν είμαι δεν τα πολυπιάνω αυτά. Το σίγουρο είναι ότι έχουμε πρόβλημα στον τομέα αυτό αφού σε φιλικά και επίσημα που έχουμε παίξει μέχρι στιγμής πάντα κινδυνεύουμε από στημένο. Η λύση είναι ο Κοντρέρας (όταν με το καλό ετοιμαστεί) ; Είναι κάτι άλλο; Πάντως πρέπει να βρεθεί. Διότι πέρυσι δεν τρώγαμε γκολ ούτε με αίτηση ενώ φέτος (ΟΚ, στα μέχρι τώρα λίγα ματς που έχουμε δει) καρδιοχτυπάμε πίσω αρκετά περισσότερο. Πάντως να υπενθυμίσω ότι ο Κοντρέρας ναι μεν τα πήγε περίφημα περυσι και έκανε τη διαφορά και όλα αυτά, αλλά στον αέρα ένα προβληματάκι το είχε μερικές φορές. Οπότε μήπως πρέπει να το δούμε αυτό λίγο;

- Ο Φωτάκης δίνει στην ομάδα πράγματα που δεν είχαμε πέρυσι. Τρέχει πολύ, βοηθάει και πίσω και μπροστά, δίνει στήριγμα στον Κονσεϊσάο από δεξιά, μπαίνει περιοχή, σουτάρει. Το θέμα είναι ότι δεν μπορεί το κέντρο του ΠΑΟΚ να στηρίζεται σε αυτόν και μόνο. Πρέπει να βρεθεί τρόπος ώστε οι παίκτες του κέντρου να μοιράζονται τις δουλιές και να αλληλοσυμπληρώνονται. Διότι προχτές μόλις έπεσε η απόδοση του Φωτάκη, το κέντρο μας εξαφανίστηκε δημιουργικά .

- Για τον Κονσεϊσάο που έχει γίνει πολλή κουβέντα, εγώ θα ήθελα να ρωτήσω ποιός ακραίος χαφ του ΠΑΟΚ έχει σέντρα σαν του Κονσεϊσάο. Για Βιεϊρίνια και Κουτσια, που έχουν ξελαρυγγιαστεί ορισμένοι να λένε ότι τους θέλουν βασικούς, δεν το συζητώ. Κανένας από τους δύο δεν έχει σέντρα. Και το θέμα είναι: ΟΚ, βγάζω τον Κονσεϊσάο από την 11άδα γιατί είναι αργός και βάζω Βιεϊρίνια και Κουτσια που είναι εξτρεμάκια γερά και γρήγοροι κλπ. Ποιός θα φτιάχνει παιχνίδι και ποιός θα τροφοδοτεί τους παίκτες αυτούς; Εδώ με Κονσεϊσάο και Σορλέν στα άκρα και δεν έχουμε καταφέρει να βελτιωθούμε στον δημιουργικό τομέα. Με τα άπειρα τα πιτσιρίκια πώς θα την παλέψουμε; Βεβαίως και να παίζει λιγότερο ο Σέρτζιο, αλλά καλώς ή κακώς δεν μπορεί να βγει ελαφρά τη καρδία από βασικός γιατί θα ανοίξουν άλλες τρύπες στην 11άδα.

- Ο Αναστασάκος κάνει μόνο για να παίζει με κάτι Εργοτέληδες-Πανθρακικούς-Πανσερραϊκούς και όλους αυτούς. Με αυτές τις ομάδες, τις λεγόμενες μικρές και μεσαίες, είναι μια χαρά το παληκάρι να βάλει ένα γκολάκι με την αναμπουμπύλα μες στην περιοχή ή από μια σέντρα κλπ. Για κρίσιμα ματς ή ματς υψηλού επιπέδου δεν κάνει το παιδί. Νομίζω ότι είναι προφανές αυτό. Χρήσιμος να υπάρχει στο ρόστερ, αλλά για συγκεκριμένα ματς.

Μια μέτρια εμφάνιση ήταν που σε συνδυασμό με την ατυχία έφερε ένα κακό αποτέλεσμα. Δεν χάλασε κι ο κόσμος. Αρχές Αυγούστου είναι. Είναι αντικειμενικά αδύνατο να είμαστε 100% έτοιμοι από τώρα. Ψυχραιμία και ολα θα στρώσουν σιγά-σιγά.
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από ioanmits »

Φίλε Stepa, συμφωνώ γενικά με το post σου, αλλά θα ήθελα να επισημάνω μερικά πράγματα:

1) Όντως έχουμε πρόβλημα στα στημένα και γενικά αμυντικό θεωρώ.. Πέρυσι βασικό κεντρικό δίδυμο ήταν ο Κοντρέρας με τον Μάρκος Αντόνιο και όταν έλειπε ο βραζιλιάνος έπαιζε ο Μαλεζάς. Αυτοί οι τρεις τα πήγαν μια χαρά σε όλη τη χρονιά.. Φαίνεται από τα πρώτα 2 παιχνίδια ότι Μπιζέρα και Τσιρίλο έχουν πρόβλημα στα στημένα και γενικά στις τοποθετήσεις (βλέπε τα γκολ που φάγαμε από τη Βαλερέγκα, καθώς και το δοκάρι που είχαν). Υπάρχει θέμα λοιπόν στο κεντρικό αμυντικό δίδυμο, καθώς Τσιρίλο και Κοντρέρας δεν έχουν δοκιμαστεί μαζί ούτε σε φιλικό λόγω της ακατανόητης για μένα σκέψης του Σάντος να δοκιμάζει τον Κοντρέρας δεξί μπακ (!!!) στα 30 του χρόνια....

2) Για το Φωτάκη συμφωνώ. Θα βοηθήσει πάρα πολύ...

3) Διαφωνώ για Κονσεισάο... Μέχρι τώρα έχει δείξει ότι δεν μπορεί. Τι να την κάνω εγώ την καλή σέντρα αν δεν μαρκάρει, πουλάει την μπάλα συχνά και δεν έχει την εκρηξη να βγούμε στην κόντρα όταν χρειάζεται.. Όταν ανανέωσε για ακόμη μια χρονιά όλοι έλεγαν ότι θα παίζει λίγο (όσο μπορεί και έχει δυναμεις) και ο κύριος ρόλος του θα είναι ο αρχηγικός και ο ποδοσφαιρικός τσαμπουκάς που θα δίνει στην ομάδα... Έως τώρα δεν φαίνεται αυτό καθώς δεν βγαίνει από την ενδεκάδα με τίποτα. Ελπίζω ότι σε λίγο καιρό τα άκρα μας θα είναι ο Κουτσιανικούλης με τον Βιερίνια... Ο Σορλέν παίζει στα άκρα χαφ μόνο στο 4-4-2. Το να τον βάζεις ακραίο επιθετικό χαφ στο 4-3-3 είναι σαν να τον χαραμίζεις και είναι κρίμα γιατί είναι παικταράς...

4) Συμφωνώ για Αναστασάκο σε όλα όσα έγραψες... Δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνεται με τον Φιλομένο. Όταν τον αποκτήσαμε λέγαμε ότι έφυγε ο Μπακαγιόκο και πήραμε καλύτερο επιθετικό... και ξαφνικά αντί να τον δούμε σέντερ φορ (έτσι έπαιζε στην πρώτη του χρονιά στην Τρίπολη) ή περιφερειακό επιθετικό (έτσι έπαιζε τη δεύτερη χρονιά μαζί με τον Τζέζαρεκ ή τον Καούνο) παίζει ακραίος στα αριστερά!!! Παρακαλώ τη διοίκηση και τον προπονητή αν δεν πήραν τον Φιλομένο ως επιθετικό να κάνουν επειγόντως μετεγραφή γιατί αν έχεις τον Αναστασάκο πρώτη αλλάγη πίσω από τον Μούσλι έχεις αποδυναμωθεί στην επίθεση. Ας έμενε ο Μπάκαγιόκο σε αυτή την περίπτωση...

Συμφωνώ ότι ήμασταν μέτριοι και άτυχοι στο ματς και ευτυχώς υπάρχει χρόνος να διορθωθούμε, αλλά ενώ γενικά είμαι υπερ του Σάντος τα 2 τελευταία χρόνια (ακόμη και όταν όλοι την πρώτη χρονιά τον έβριζαν) δεν μπορώ να καταλάβω τι έχει πάθει φέτος... Ο Κοντρέρας δεξί μπακ, ο Φιλομένο ακραίο χαφ, ο Σέρτζιο δεν βγαίνει με τίποτα ακόμη κι αν σέρνεται, ο Σορλέν ακραίος επιθετικός χαφ....
Άβαταρ μέλους
PAOK LEME!!!
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: Πέμ 02 Ιούλ 2009, 00:04
Τοποθεσία: Londino perimenontas ton PAOK

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από PAOK LEME!!! »

Παιδια ξερει κανεις απο που μπορω να κατεβασω το παιχνιδι?
Ειχα προβλημα με τη συνδεση απο ενα σημειο και μετα και εχασα καμποσο...
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από free4 »

ioanmits έγραψε:Φίλε Stepa, συμφωνώ γενικά με το post σου, αλλά θα ήθελα να επισημάνω μερικά πράγματα:

1) Όντως έχουμε πρόβλημα στα στημένα και γενικά αμυντικό θεωρώ.. Πέρυσι βασικό κεντρικό δίδυμο ήταν ο Κοντρέρας με τον Μάρκος Αντόνιο και όταν έλειπε ο βραζιλιάνος έπαιζε ο Μαλεζάς. Αυτοί οι τρεις τα πήγαν μια χαρά σε όλη τη χρονιά.. Φαίνεται από τα πρώτα 2 παιχνίδια ότι Μπιζέρα και Τσιρίλο έχουν πρόβλημα στα στημένα και γενικά στις τοποθετήσεις (βλέπε τα γκολ που φάγαμε από τη Βαλερέγκα, καθώς και το δοκάρι που είχαν). Υπάρχει θέμα λοιπόν στο κεντρικό αμυντικό δίδυμο, καθώς Τσιρίλο και Κοντρέρας δεν έχουν δοκιμαστεί μαζί ούτε σε φιλικό λόγω της ακατανόητης για μένα σκέψης του Σάντος να δοκιμάζει τον Κοντρέρας δεξί μπακ (!!!) στα 30 του χρόνια....
Να θυμίσω πως πέρυσι από την αρχή του Ιούλη μέχρι τα τέλη Αυγούστου όπου είχαμε και τον πρώτο επίσημο αγώνα μας, αν εξαιρέσουμε τον Μπιζέρα που ήρθε στο τέλος, οι υπόλοιποι 3 είχαν μπροστά τους 40 μέρες για να βρουν ρυθμό, να μάθουν να συνεργάζονται και να αλληλοσυμπληρώνονται. Φέτος, σε μόλις 25 μέρες θέλαμε τον Τσιρίλο, να μάθει να συνεργάζεται με τον Μπιζέρα που πέρυσι, αν θυμάμαι καλά μόνο στο ματς του Κυπέλλου έπαιξε σαν σέντερ μπακ. Αυτά δεν γίνονται. Ας όψεται ο Σάντος και οι αλχημείες του αλλά και η- δικαιολογημένη- καθυστέρηση στην προετοιμασία του Κοντρέρας που όπως φαίνεται, μαζί με τον Τσιρίλο θα είναι το φετινό βασικό κεντρικό αμυντικό μας δίδυμο!
Άβαταρ μέλους
PAOK_NORTH_ARMY
Δημοσιεύσεις: 2918
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από PAOK_NORTH_ARMY »

Αυτά παθαίνει όποιος υποτιμάει τους αντιπάλους του. Οι παίχτες μάλλον είχαν στο μυαλό τους την επόμενη κλήρωση, όπως όλοι μας. Τέλος καλό όλα καλά και όπως έχει υποθεί φαντάζομαι, ίσως να μας κάνει και καλό αυτό... Όχι ότι η Χέρενφειν είναι κάνα χωριό για να την υποτιμήσεις όπως τους Νορβηγούς. Ξεχώρισε στα μάτια μου ο Τσιρίλο.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”