Π.Α.Ο.K. - Valerenga 6/8 21:45 Nova1
Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1
Σε αντιδιαστολή με εκείνο τον Έρικ Χάγκεν δείτε τις δηλώσεις του κόουτς των Νορβηγών, του Μάρτιν Αντρεέσεν:
Νομίζω ότι σήμερα δείξαμε ένα καλύτερο πρόσωπο, σε σχέση με το πρώτο παιχνίδι. Εκείνο, άλλωστε, το κακό παιχνίδι ήταν που μας στοίχισε. Η πρόκριση χάθηκε στη Νορβηγία για εμάς και σήμερα, παρά τη μεγάλη προσπάθεια που κάναμε, δεν μπορέσαμε να πάρουμε την πρόκριση. Ο ΠΑΟΚ είναι μία πολύ καλή και μεγάλη ομάδα. Εύχομαι να συνεχίσει στο Europa League. Έχει μία πολύ δυνατή έδρα και αυτό είναι μεγάλη δύναμη για την ομάδα. Εμείς είμαστε ευχαριστημένοι από τη νίκη μας".
http://www.sport-fm.gr/article/189015
Νομίζω ότι σήμερα δείξαμε ένα καλύτερο πρόσωπο, σε σχέση με το πρώτο παιχνίδι. Εκείνο, άλλωστε, το κακό παιχνίδι ήταν που μας στοίχισε. Η πρόκριση χάθηκε στη Νορβηγία για εμάς και σήμερα, παρά τη μεγάλη προσπάθεια που κάναμε, δεν μπορέσαμε να πάρουμε την πρόκριση. Ο ΠΑΟΚ είναι μία πολύ καλή και μεγάλη ομάδα. Εύχομαι να συνεχίσει στο Europa League. Έχει μία πολύ δυνατή έδρα και αυτό είναι μεγάλη δύναμη για την ομάδα. Εμείς είμαστε ευχαριστημένοι από τη νίκη μας".
http://www.sport-fm.gr/article/189015
-
Stavros_Paoki
- Δημοσιεύσεις: 403
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 14:34
- Τοποθεσία: Κουφάλια
Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1
Κόσμια να την εκφράσει,δεν διαφωνώ μαζί σου...ΑποστόληςΑ έγραψε:Ο καθένας είναι ελεύθερος εδώ μέσα να εκφράσει την άποψή του (κόσμια). Αυτό το σεβόμαστε, γι'αυτό άλλωστε υπάρχει το φόρουμ.Stavros_Paoki έγραψε:Είπα να μην μιλήσω αλλα θα το κάνω...
Εσείς δεν την παλεύεται με τπτ...Για μια ήττα βρίζετε παίκτες-προπονητές-προέδρους-οπαδούς-και δεν ξέρω τι άλλο...
Και κάποιοι που δν θα τους χαρακτηρίσω βρήκαν ευκαιρία και κάνουν τους τσαμπουκάδες και πουλάνε ΠΑΟΚτσιλίκι στους άλλους..
Λογικό μετά να μην πάει μπροστά η ομάδα....
Αν όμως οι απόψεις αυτές που περιγράφεις αποτελέσουν την πλειοψηφία πρέπει να ανησυχούμε...
Είναι οι λίγοι που χαλάνε όλο αυτό που εμείς αποκαλούμε συζήτηση...
Πάντα φιλίκα.....
Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1
Πριν απο το ματς με Ρεν και το πλασματικο 5 1 δεν ειχαμε νικη τουμπα για πολυ καιρο δε πιστευω να εχουμε παλι τα ιδια.......
Παντως πιο πολυ με πειραξε η νοοτροπια των παικτων που φοβηθηκαν ειδικα οσο πλήσιαζε το τελος του παιχνιδιου εκτος απο Γκαρσια Τσιριλο που εδειξαν στοφα ηγετη.......
Παντως πιο πολυ με πειραξε η νοοτροπια των παικτων που φοβηθηκαν ειδικα οσο πλήσιαζε το τελος του παιχνιδιου εκτος απο Γκαρσια Τσιριλο που εδειξαν στοφα ηγετη.......
- alexpaok4
- Δημοσιεύσεις: 257
- Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 17:04
- Τοποθεσία: Περιστέρι & London & Birmingham
Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1
90,000 ευρωπουλα πήραμε χτές για την πρόκριση αν δεν κανω λάθος.
-
Stavros_Paoki
- Δημοσιεύσεις: 403
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 14:34
- Τοποθεσία: Κουφάλια
Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1
και εγώ ετσι νομίζω...Αλλά τα λεφτά θα έρθουν άμα περάσουμε στους ομιλους..
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1
+1paok x.m. έγραψε:Αδερφια ο ΠΑΟΚ εχει προχωρησει πολυ τα ταλευταια 2 χρονια αλλα μην ξεχναμε οτι απλα εχουμε κανει καποια βηματα προοδου και εχουμε πολυ δρομο και χρονια μπροστα μας για να τον δουμε οπως ονειρευομαστε.Οποιοι θελουν απο φετος να πεταει και να γ.μαει μεσα εξω και να παιρνει διπλα στο ποκ και να ριχνει 3 στην τουμπα παντου καλυτερα να μην παρακολουθουν για λιγα χρονια ή να απλα να κανουν υπομονη.Εδω κανανε οταν υπηρχε μονο καμμενη γη.Αργα και σταθερα βηματα!!!
Παντως φιλε pepermint μεσα στο θυμο σου και τις απειρες (αστοχες) υπερβολες ειπες καναδυο πραγματα σωστα ειδικα για την νοοτροπια του κοσμου!!!Πρωτα θα αλλαξει νοοτροπια ο λαος και μετα θα κανει ομαδα ο ΠΑΟΚ.
Εχουμε σαν λαος πολυ δυναμη αλλα σπανια την χρησιμοποιουμε σωστα και δημιουργικα!!Παντως χαιρομαι που βλεπω πλεον αδερφια να παραμενουν λογικα να χειροκροτανε την ομαδα και να μην τρελενονται σε καθε νικη και ηττα!Κρικτικη να γινεται αλλα οχι ο καθενας να βγαζει το κολλημα του και την\ μ.λκια στην ομαδα.
ΟΛΟΙ αγαπαμε τον ΠΑΟΚ μας αλλα η διαφορα ειναι οτι μερικοι κανουν καλο και μερικοι κακο στην ομαδα λογω της αγαπης αυτης
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1
90.000 οντως,αλλα 5 μυρια που θα παρεις αμα μπεις εκει παιζονται ολα.....Αδερφια πως μπηκαμε στο γκρουπ με βρεντερ και εβερτον?και αλλες τρεις,στην τυχη.κληρωση?
- alexpaok4
- Δημοσιεύσεις: 257
- Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 17:04
- Τοποθεσία: Περιστέρι & London & Birmingham
Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1
Πιστεύω πως τα λεφτά τα παίρνουμε ετσι και αλλιώς.
Με αυτά τα λεφτά θα πληρώσουμε το πρόστιμο απο τον αγώνα στο Όσλο!
Με αυτά τα λεφτά θα πληρώσουμε το πρόστιμο απο τον αγώνα στο Όσλο!
Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1
τι 90 000 μωρε τους τσιπιδες
ουτε τις φωτο του βελγου παρατηρητη πληρωνουμε μ αυτα..
ουτε τις φωτο του βελγου παρατηρητη πληρωνουμε μ αυτα..
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1
Μπα, θα αγοράσουμε τον Μπαστούρ!alexpaok4 έγραψε:Με αυτά τα λεφτά θα πληρώσουμε το πρόστιμο απο τον αγώνα στο Όσλο!
Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1
MIA XARA EINAI MONO H ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΜΕ ΧΑΛΑΝΕ ....ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕPepermint έγραψε:ps-....α το ξέχασα
τι παπαρία ήταν αυτή η νέα φανέλλα
αυτές δεν είναι παοκτζήδικες ρίγες
αλλά ξεφτιλίκια...των σχεδιαστών του γλου
έλεος πιά λέμε
ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΚΑΚΟ.....
Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1
peris έγραψε:νταξ μωρε δε γμεις
πηραμε την δοση μας αν και γλυκοπικρη
μια απορια εχω μονο
γιατι δινουμε λεφτα στον σαντος ενω το παοκμανια(και οχι μονο)
εχει τοσους καλους προπηνητες-μανατζερ(μην πω και παικτες)?
μπορει να με πειτε κακο αλλα πιστευω οτι κατι ατομακια(με λιγες εξαιρεσεις)που φερνουν την καταστροφη δεν εχουν πατησει το ποδι τους ουτε εξω απο την τουμπα..
etsi einai να κανουμε διαγωνισμο μεσω ΑΣΕΠ και να προσλαβουμε απο τα ΠΑΟΚΤΣΗΔΙΚΑ σαιτ προπονητη εχουμε πολλα αστερια εκει που δεν σηκωνουν μυγα στο σπαθι τους ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΤΩΝ FM ΜΥΡΤΣΟ ΚΑΙ
ΖΑΓΟΡΑ ΧΥΝΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΧΟΛΗ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΔΩΣΑΝΕ ΓΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ Ο ΖΑΓΟΡ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ .......
Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1
ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΠΟΥ ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΠΥΡΣΩΝ.....ΤΑ ΓΚΟΛ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ - ΚΟΥΤΣΙΑ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ............
Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1
μπράβο ρε eoptol..
1000 μπράβο στο λαό!! είμαστε τελικά έτοιμοι??
αν και δεν ξέρω... ίσως καλύτερα που δε βάλαμε κάνα γκολ..

1000 μπράβο στο λαό!! είμαστε τελικά έτοιμοι??
αν και δεν ξέρω... ίσως καλύτερα που δε βάλαμε κάνα γκολ..
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)