Π.Α.Ο.K. - Valerenga 6/8 21:45 Nova1
Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1
Αυτο που με προβλιματιζει εμενα πολυ ειναι οτι δυο παικτες στους οποιους η ομαδα φανερα στιριζει πολλα, β και β, εχασαν στην ουσια την προετημασια...
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1
Στην επίθεση θα βελτιωθούμε, θεωρώ ότι έτυχε να μη βάλουμε γκολ. Έχουμε λύσεις και μπροστά τώρα πια.
Στην άμυνα ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΣΤΗΜΕΝΑ. Μόνο αυτά φοβάμαι πια. Τσίβας, Ναϊμέγκεν, Βαλερένγκα δυο φορές. Αν ήμουν ο Σάντος, θα κρέμαγα μια μπάλα απ'το ταβάνι και θα τούς έλεγα "πηδάτε 2 ώρες μέχρι να τη φτάσετε" που λέει ο λόγος.
Στην άμυνα ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΣΤΗΜΕΝΑ. Μόνο αυτά φοβάμαι πια. Τσίβας, Ναϊμέγκεν, Βαλερένγκα δυο φορές. Αν ήμουν ο Σάντος, θα κρέμαγα μια μπάλα απ'το ταβάνι και θα τούς έλεγα "πηδάτε 2 ώρες μέχρι να τη φτάσετε" που λέει ο λόγος.
Ο Βιερίνια έχει τρέξει όσο δεν έτρεξε στη ζωή του. Ο Βιτόλο δούλεψε και μόνος του και θεωρούν ότι θα προλάβει την υπόλοιπη ομάδα.CCCP έγραψε:Αυτο που με προβλιματιζει εμενα πολυ ειναι οτι δυο παικτες στους οποιους η ομαδα φανερα στιριζει πολλα, β και β, εχασαν στην ουσια την προετημασια...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Pegasus1589 την Παρ 07 Αύγ 2009, 00:24, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1
Και η εμφάνιση σαν σύνολο δεν ήταν και τόσο άσχημη μέχρι το 60΄
Απο κει και μετά επικράτησαν τα νεύρα
Τα γκολ δε που χάνει ο Παπάζογλου είναι αστεία και δικαιολογείται μόνο και μόνο γιατί απο την πρώτη του επαφή έδειξε πως ήθελε με το ζόρι να βάλει γκολ
Χαλάρωσε ρε μεγάλε...Θα μπει το γκολ...Το έχεις....
Στην τελική έχετε όλοι δίκαιο...
Και δεν παίξαμε άσχημα,παίζοντας όμως με ερασιτέχνες...Δικαιούνται ένα-δύο άσχημα ματς αλλά το μόνο που θέλω είναι να μην το πληρώνουμε...
Απο κει και μετά επικράτησαν τα νεύρα
Τα γκολ δε που χάνει ο Παπάζογλου είναι αστεία και δικαιολογείται μόνο και μόνο γιατί απο την πρώτη του επαφή έδειξε πως ήθελε με το ζόρι να βάλει γκολ
Χαλάρωσε ρε μεγάλε...Θα μπει το γκολ...Το έχεις....
Στην τελική έχετε όλοι δίκαιο...
Και δεν παίξαμε άσχημα,παίζοντας όμως με ερασιτέχνες...Δικαιούνται ένα-δύο άσχημα ματς αλλά το μόνο που θέλω είναι να μην το πληρώνουμε...
Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1
Αλλο απαραδεκτο χαλασαν τα τουρνικιε στην 7 και μπηκαμε απ την 8.....με καθυστερηση
Στο τελος μας βγαζαν φωτογραφιες κτ νορβηγιδες, Η Βολερεγκα παντως αν και αμπαλοι το παλεψαν και δικαια χειροκροτηθηκαν .....
Ευτχως φανηκαν οι αδυναμιες μας τωρα που ναι νωρις.....
Στο τελος μας βγαζαν φωτογραφιες κτ νορβηγιδες, Η Βολερεγκα παντως αν και αμπαλοι το παλεψαν και δικαια χειροκροτηθηκαν .....
Ευτχως φανηκαν οι αδυναμιες μας τωρα που ναι νωρις.....
Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1
Ο Παπάζογλου είχε να παίξει δυο χρόνια. Σταματήστε τις μαλακίες για το 'τανάση'. Έλεος. Νέο παιδί είναι. Λες και το έχασε επίτηδες. Γίδια. Ε γίδια. Γράφει ο άλλος παραπάνω διώξαμε λεει τον Αθανασιάδη για το Παπάζογλου? Βρε, γίδι όρθιο που μασουλας γκαζόν όλη μέρα. Ο Κλαους πέθανε απο την άφιξη χούτου...αλλά ο ζήσης ξέρει να πουμε ξερω γω δηλαδη...
Ο ΠΑΟΚ ήταν καλός αλλά πολύ σέντρα ρε παιδί μου απο τα πλάγια. Και για ένα κεφάλι που έπαιζε πρώτη φορά σε ευρωπαικό παιχνίδι μετά απο 10 χρόνια β'εθνικής. Νομίζω ο μόνος παίχτης που θα μπορύσε να βάλει κάτω μπάλα και να κάνει πάσα goal είναι ο Βερόν και ελπίζω να τα βρεί με τον άλλον για να έχουμε καλή χρονιά. Και φυσικά έλειπε το άλλο του μισό. Ο 'τυχερός' Τόργκελε που είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ.
Σταματήστε το κράξιμο. Όχι άλλο κράξιμο.
Το οτι ο ΠΑΟΚ δεν αποκλείστηκε είναι έργο Σάντος. Και πολύ απλά γιατι η ομάδα έπαιξε με το βασικό κορμό το περσυνο. Δε ρισκάρεις μέσα Ιουλίου επειδη ο λαός του ΠΑΟΚ ξαφνικά θέλει θέαμα και να δει τις καινουριες παιχτούρες.(δείτε πειράματα τεν κάτε στη πράγα). Ο περσυνός κορμός της ομάδας λειτούργησε άψογα μετα το 0-1 και κράτησε τη πρόκριση. Μεγάλο μπράβο στο σάντος που δεν έκανε πειράμτα. Μαζί σου ρε καρπουζά.
Συγχαρητήρια γιατι ο ΠΑΟΚ ξεπέρασε φαντάσματα του στύλ Ντεμπρετσεν και ήταν κύριος και στη νορβηγία.
Επειδή το ΠΑΟΚ είσαι πέθανε μόκο. Όποιος θέλει πρωτάθλημα και 4-4-2 να το βουλώσει και να έκραζε πέρυσι μετά το σέρρες-ΠΑΟΚ 1-1. Η ήττα απο τον βάζελο στα play off ήταν πολύ πιο ντροπιαστική απο τη σημερινή ήττα σε ένα φιλικό προετιμασίας. Ευρωλιγούριδες.
Θετικό, το ότι περάσαμε με ήττα και δεν δώσαμε βαθμούς στην ελλάδα.
Αυτοι που λένε οτι ο Κουτσιανικούλης ήταν καλός πόσες βαράνε την ημέρα? Επαιξε 15min και βγάλατε συμπεράσματα.... Σεβαστείτε τουλάχιστον τον Ζήση που ζήτησε να μην του πάρουμε τα μυαλά και να τον βοηθήσουμε να εξελιχθεί. Μπράβο παιδιά...πολυ ωραία τακτική...''ρε σάντος βάλε μέσα το κούτσια.... 10min έπαιξε έβγαλε 10 ασσίστ, έκανε 40 τρίπλες και έβαλε 3 γκόλ'. Βρε αφήστε το παιδάκι να δουλέψει και μόκο.
Μπράβο στον σέρτζιο που όσο έπαιξε ήταν πάνω κάτω.
Προσωπικά στα παπάρια μου η ήττα αφου περάσαμε. Ετσι και αλλιώς ''αν κάνουμε τα περσυνα ευχαριστημένοι να είμαστε'' η μήπως έχω άδικο?
ΕΠΕΙΔΗ ο ΠΑΟΚ δεν έκανε μεταγραφές 11άδας αυτοί θα είμαστε. ΑΝ μπαίνουν θα κερδίζουμε. Αν όχι θα χάνουμε. ΑΝ η έλλειψη πάγκου ήταν το προβλημα περυσι λύθηκε. Το αν ήταν αυτό το πρόβλημα θα το μάθουμε το νέο έτος...ως τότε υπομονή.
ΥΓ τις μεγάλες ομάδες της κανει ο λαός. Κάθε λαός τελικά παίρνει αυτό που του αξίζει.
ΥΓ2 Διπλό στη νέα σμύρνη ΠΑΟΚλέ ολέ.
Ο ΠΑΟΚ ήταν καλός αλλά πολύ σέντρα ρε παιδί μου απο τα πλάγια. Και για ένα κεφάλι που έπαιζε πρώτη φορά σε ευρωπαικό παιχνίδι μετά απο 10 χρόνια β'εθνικής. Νομίζω ο μόνος παίχτης που θα μπορύσε να βάλει κάτω μπάλα και να κάνει πάσα goal είναι ο Βερόν και ελπίζω να τα βρεί με τον άλλον για να έχουμε καλή χρονιά. Και φυσικά έλειπε το άλλο του μισό. Ο 'τυχερός' Τόργκελε που είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ.
Σταματήστε το κράξιμο. Όχι άλλο κράξιμο.
Το οτι ο ΠΑΟΚ δεν αποκλείστηκε είναι έργο Σάντος. Και πολύ απλά γιατι η ομάδα έπαιξε με το βασικό κορμό το περσυνο. Δε ρισκάρεις μέσα Ιουλίου επειδη ο λαός του ΠΑΟΚ ξαφνικά θέλει θέαμα και να δει τις καινουριες παιχτούρες.(δείτε πειράματα τεν κάτε στη πράγα). Ο περσυνός κορμός της ομάδας λειτούργησε άψογα μετα το 0-1 και κράτησε τη πρόκριση. Μεγάλο μπράβο στο σάντος που δεν έκανε πειράμτα. Μαζί σου ρε καρπουζά.
Συγχαρητήρια γιατι ο ΠΑΟΚ ξεπέρασε φαντάσματα του στύλ Ντεμπρετσεν και ήταν κύριος και στη νορβηγία.
Επειδή το ΠΑΟΚ είσαι πέθανε μόκο. Όποιος θέλει πρωτάθλημα και 4-4-2 να το βουλώσει και να έκραζε πέρυσι μετά το σέρρες-ΠΑΟΚ 1-1. Η ήττα απο τον βάζελο στα play off ήταν πολύ πιο ντροπιαστική απο τη σημερινή ήττα σε ένα φιλικό προετιμασίας. Ευρωλιγούριδες.
Θετικό, το ότι περάσαμε με ήττα και δεν δώσαμε βαθμούς στην ελλάδα.
Αυτοι που λένε οτι ο Κουτσιανικούλης ήταν καλός πόσες βαράνε την ημέρα? Επαιξε 15min και βγάλατε συμπεράσματα.... Σεβαστείτε τουλάχιστον τον Ζήση που ζήτησε να μην του πάρουμε τα μυαλά και να τον βοηθήσουμε να εξελιχθεί. Μπράβο παιδιά...πολυ ωραία τακτική...''ρε σάντος βάλε μέσα το κούτσια.... 10min έπαιξε έβγαλε 10 ασσίστ, έκανε 40 τρίπλες και έβαλε 3 γκόλ'. Βρε αφήστε το παιδάκι να δουλέψει και μόκο.
Μπράβο στον σέρτζιο που όσο έπαιξε ήταν πάνω κάτω.
Προσωπικά στα παπάρια μου η ήττα αφου περάσαμε. Ετσι και αλλιώς ''αν κάνουμε τα περσυνα ευχαριστημένοι να είμαστε'' η μήπως έχω άδικο?
ΕΠΕΙΔΗ ο ΠΑΟΚ δεν έκανε μεταγραφές 11άδας αυτοί θα είμαστε. ΑΝ μπαίνουν θα κερδίζουμε. Αν όχι θα χάνουμε. ΑΝ η έλλειψη πάγκου ήταν το προβλημα περυσι λύθηκε. Το αν ήταν αυτό το πρόβλημα θα το μάθουμε το νέο έτος...ως τότε υπομονή.
ΥΓ τις μεγάλες ομάδες της κανει ο λαός. Κάθε λαός τελικά παίρνει αυτό που του αξίζει.
ΥΓ2 Διπλό στη νέα σμύρνη ΠΑΟΚλέ ολέ.
Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1
Από Sport24:
Κι όσο για τον Έρικ Χάγκεν της Βαλερένγκα τόνισε: "Είμαστε σίγουρα ικανοποιημένοι από την νίκη που ήρθε μέσα στην Θεσσαλονίκη όχι όμως και από το αποτέλεσμα αφού δεν πήραμε εμείς την πρόκριση την οποία αξίζαμε. Ο ΠΑΟΚ είναι πολύ αδύναμη ομάδα για να συνεχίσει παρακάτω στο Europa League", και εξήγησε πως: "Είμαστε μια μικρή ομάδα από την Νορβηγία και ήρθαμε στην έδρα του και τον κερδίσαμε".
Τώρα τι να πώ....

Κι όσο για τον Έρικ Χάγκεν της Βαλερένγκα τόνισε: "Είμαστε σίγουρα ικανοποιημένοι από την νίκη που ήρθε μέσα στην Θεσσαλονίκη όχι όμως και από το αποτέλεσμα αφού δεν πήραμε εμείς την πρόκριση την οποία αξίζαμε. Ο ΠΑΟΚ είναι πολύ αδύναμη ομάδα για να συνεχίσει παρακάτω στο Europa League", και εξήγησε πως: "Είμαστε μια μικρή ομάδα από την Νορβηγία και ήρθαμε στην έδρα του και τον κερδίσαμε".
Τώρα τι να πώ....
Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1
Ο χαγκεν που αν και ηταν ο μοναδικος τους που ηξερα πριν ειναι απ τους πιο αμπαλους τους αλλα εμεις φταιμε.......ασ βαλουμε μυαλο .....
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1
Της μαμας του τη........................................................................και του λεει η μαμα του τουρκος ειναι τουρκος ειναι ο μπαμπας του
Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1
Ε βέβαια εμείς φταίμε! Μόνο με έργα μπορούμε να αποδείξουμε το αντίθετο.MANIAKOS έγραψε:Ο χαγκεν που αν και ηταν ο μοναδικος τους που ηξερα πριν ειναι απ τους πιο αμπαλους τους αλλα εμεις φταιμε.......ασ βαλουμε μυαλο .....
Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1
Θέλω να πω κάτι που παρατηρούσα και πέρυσι..
Δεν πειράζει παιδιά, μπορεί να καλομάθαμε στις νίκες, αλλά μια τέτοια ήττα θα μας προσγειώσει ομαλά αφού είναι κι ανώδυνη.. Προχωράμε μπροστά και κοιτάμε το μέλλον με αισιοδοξία.. Μακάρι να έχουμε μια βατή κλήρωση αύριο!!
Καλύτερα να λέμε μερικά πράγματα αφότου κατακάτσει η σκόνη παρά να αναλωνόμαστε σε βαριές εκφράσεις, επιθέσεις κι αβάσιμες εκτιμήσεις..
Ας περάσουν λίγο οι ώρες ή οι μέρες κι ας επικεντρωθούμε στο δια ταύτα του θέματος, μην βάζοντας στο ίδιο τσουβάλι τους παντες και κάνοντας τους σάκο του μποξ, είτε έχουν μικρό είτε μεγάλο μερίδιο ευθύνης!!
ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ!!!
Δεν πειράζει παιδιά, μπορεί να καλομάθαμε στις νίκες, αλλά μια τέτοια ήττα θα μας προσγειώσει ομαλά αφού είναι κι ανώδυνη.. Προχωράμε μπροστά και κοιτάμε το μέλλον με αισιοδοξία.. Μακάρι να έχουμε μια βατή κλήρωση αύριο!!
Καλύτερα να λέμε μερικά πράγματα αφότου κατακάτσει η σκόνη παρά να αναλωνόμαστε σε βαριές εκφράσεις, επιθέσεις κι αβάσιμες εκτιμήσεις..
Ας περάσουν λίγο οι ώρες ή οι μέρες κι ας επικεντρωθούμε στο δια ταύτα του θέματος, μην βάζοντας στο ίδιο τσουβάλι τους παντες και κάνοντας τους σάκο του μποξ, είτε έχουν μικρό είτε μεγάλο μερίδιο ευθύνης!!
ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ!!!
Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1
Μην ανυσηχεις φρεε..Θα κραξουν ολοι αλλα απο αυριο το μεσημερι θα ασχολουμαστε με το νεο αντιπαλο..
Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1
Ε ναι γι'αυτό άσε τον κόσμο να το ευχαριστηθεί! Λίγες ώρες έμειναν ακόμη

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1
Χάσαμε στο φρούριο της Τούμπας, από ομάδα που παίζει με προπονητή στην εντεκάδα! Πιο κλασικό καφενείο δεν υπάρχει....
Ε Λ Ε Ο Σ!
Ας παρακαλάμε τώρα, να μας συμπαθήσει αύριο η κληρωτίδα και άστε τις μ@λακίες μερικοί που μου θέλατε και Everton, Eindhoven, Roma και τους τούρκους για αντίπαλο στην επόμενη γύρα.
Μπροστά σε αυτές τις ομάδες... το καφενείο είμαστε εμείς.

Ε Λ Ε Ο Σ!
Ας παρακαλάμε τώρα, να μας συμπαθήσει αύριο η κληρωτίδα και άστε τις μ@λακίες μερικοί που μου θέλατε και Everton, Eindhoven, Roma και τους τούρκους για αντίπαλο στην επόμενη γύρα.
Μπροστά σε αυτές τις ομάδες... το καφενείο είμαστε εμείς.