Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Μαζί σου αν και ασχολούμαι με ο θέμα τελείως διακριτικά γιατί στο παρελθόν μόνο που δεν μπήκαμε στις οθόνες να πλακωθούμε ον λάιν!!
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Να μην παίρνουμε τους καλύτερους...τέλος.Πρέπει να είμαστε παρελθοντολόγοι....
Με αυτά τα μυαλά τίτλους δεν θα δούμε..πρέπει να γίνουμε και μεις "συμφεροντολόγοι" οπαδοί.Δεν είναι δυνατόν να μην θέλουμε τους κορυφαίους ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ στην ομάδα μας...

Με αυτά τα μυαλά τίτλους δεν θα δούμε..πρέπει να γίνουμε και μεις "συμφεροντολόγοι" οπαδοί.Δεν είναι δυνατόν να μην θέλουμε τους κορυφαίους ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ στην ομάδα μας...
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
μα αν στην πραγματικότητα δεν ενδιαφέρει την ομάδα ο σαλπι γιατί να μιλήσει για το θέμα?kos έγραψε:καποια στιγμη καποιος απο τους ζαγορακη - βρυζα πρεπει να παρουν δημοσια θεση για το θεμα σαλπι. η διοικηση μας καλα κανει και μιλαει λιγο, αλλα μερικες φορες πρεπει να παρεμβαινει και να βαζει τα πραγματα στην θεση τους. το θεμα σαλπι εχει κουρασει και ειναι φανερο οτι θα συνεχισει να μας απασχολει με την παραμικρη αφορμη.
ειναι γνσωτο οτι ο σαλπι εχει συμβολαιο και αυτη την στιγμη ειναι παικτης του παναθηναικου. τα περιθωρια παρεμβασης, δηλωσεων και πραξεων ειναι πραγματι στενα. μπορει ομως εστω και μεσα σε αυτα τα στενα περιθωρια ο επισημος ΠΑΟΚ να ξεκαθαρισει το θεμα για να ειναι ενταξει απεναντι στον κοσμο του.
-η παε ΠΑΟΚ δεν εχει καμια προθεση να δειξει ενδιαφερον για τον ποδοσφαιριστη δημητρη σαλπιγγιδη ακομη και αν ο παικτης δεν ανανεωσει με τον παναθηναικο
-η παε ΠΑΟΚ θα ενδιαφερθει για οποιονδηποτε ελευθερο ελληνα ποδοσφαιριστη κρινει ο προπονητης της οτι εχει θεση στην ομαδα.
διατυπωσεις υπαρχουν αρκετες και ειμαι σιγουρος πως η παε ΠΑΟΚ θα βρει την καλυτερη δυνατη οταν και αν ποτε αποφασισει να ξεκαθαρισει την θεση της απεναντι στον κοσμο.
απο τον τροπο που δουλευει και παρεμβαινει η διοικηση στην παοκτσηδικη καθημερινοτητα ειναι φανερο οτι πολυ δυσκολα θα κανει την παραμικρη παρεμβαση. ισως θεωρει οτι ειναι ακομη νωρις. ισως και να εχει δικαιο.
αυτο που ειναι απαραιτητο να γινει αυτη την στιγμη ειναι να ξεκαθαρισει η παε ΠΑΟΚ οτι δεν εχει δεχτει και δεν υπαρχει περιπτωση να δεχτει παρεμβασεις στο εργο της απο οπαδους που διαφωνουν με την επιστροφη του σαλπιγγιδη. το αν θα τον παρουν ισως ειναι θεμα του επομενου καλοκαιριου. το αν θα κανουν αυτο που πιστευουν οτι ειναι το καλυτερο για την ομαδα ακομη και κοντρα στην θεληση ορισμενων οπαδων ειναι θεμα που ξεπερναει τον σαλπιγγιδη και τον καθε σαλπιγγιδη.
λενε και γραφουν οτι υπαρχουν συγκεκριμενες αντιδρασεις απο συγκεκριμενους οπαδους του ΠΑΟΚ. εαν αληθευει και εαν ο ζαγορακης κανει πισω λογο των αντιδρασεων αυτων ας παραχωρισει στους οπαδους αυτους μερος των μετοχων του και ας τους δωσει την διοικηση της ομαδας.
δεν ειναι δυνατον προσωπικοι εγωισμοι οπαδων να καθοριζουν τον μεταγραφικο σχεδιασμο της ομαδας. εαν υπαρχει ιχνος αληθειας σε ολα αυτα γυρναμε δεκαετιες πισω. τι να το κανω το προπονητικο κεντρο οταν θα πρεπει να ρωτησω τον οπαδο ποιον παικτη θα φερω για να κανει προπονηση σε αυτο?
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε στο ακριβώς προηγούμενο ποστ!
Thx, Admin Team
Συμφωνώ...

Thx, Admin Team
Συμφωνώ...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Λεονάρντο τέλος..
Μόλις έκλεισε στο χανούμι..
Πάμε γι άλλα!
Μόλις έκλεισε στο χανούμι..
Πάμε γι άλλα!
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Και ο κοντός μάλλον θα ανανεώσει στο βάζελο,οπότε θα βρούμε την ησυχία μας για λίγο καιρό...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106638
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
δεν φοβαμαι τιποτα
δεν ελπιζω σε τιποτα
ειμαι ΠΑΟΚ
δεν ελπιζω σε τιποτα
ειμαι ΠΑΟΚ
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Ορίστε δύο πολύ καλοί παίκτες που θα ήθελα πολύ να έχουμε το συμβόλαιο τους λήγει του χρόνου
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
και
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
Άντε μπας και επιστρέψουμε στο θέμα του τόπικ και σταματήσουμε να βγαίνουμε εκτός..
ΥΓ Σόρρυ για το λάθος..
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
και
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
Άντε μπας και επιστρέψουμε στο θέμα του τόπικ και σταματήσουμε να βγαίνουμε εκτός..
ΥΓ Σόρρυ για το λάθος..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Lord την Πέμ 06 Αύγ 2009, 15:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Πιστεύω πως εντοπίστηκαν οι αδυναμιες και ίσως σύντομα κάτι παίξει..
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
ΣΕΙΤΑΡΙΔΗΣ - ΣΑΛΠΙΓΓΙΔΗΣ
------------------------------ΚΡΕΣΙΤΣ------------------------------
ΣΕΙΤΑΡΙΔΗΣ------ΚΟΝΤΡΕΡΑΣ------ΤΣΙΡΙΛΟ---------------ΛΙΝΟ
--------------------ΓΚΑΡΣΙΑ----------ΒΙΤΟΛΟ---------------------
ΚΟΥΤΣΙΑ--------------------------------------------------ΒΙΕΡΙΝΙΑ
---------------------ΜΟΥΣΛΙ--------ΣΑΛΠΙΓΓΙΔΗΣ-----------------

------------------------------ΚΡΕΣΙΤΣ------------------------------
ΣΕΙΤΑΡΙΔΗΣ------ΚΟΝΤΡΕΡΑΣ------ΤΣΙΡΙΛΟ---------------ΛΙΝΟ
--------------------ΓΚΑΡΣΙΑ----------ΒΙΤΟΛΟ---------------------
ΚΟΥΤΣΙΑ--------------------------------------------------ΒΙΕΡΙΝΙΑ
---------------------ΜΟΥΣΛΙ--------ΣΑΛΠΙΓΓΙΔΗΣ-----------------
- toursounidis
- Δημοσιεύσεις: 142
- Εγγραφή: Τετ 22 Ιούλ 2009, 19:15
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Ειναι προσβολη για τον Μουσλι να βαζεις διπλα του εναν λιγο...