Π.Α.Ο.K. - Valerenga 6/8 21:45 Nova1

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της Ευρωπαϊκής πορείας του ΠΑΟΚ στο παρελθόν.
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από free4 »

Μαμώ τη Νορβηγια σας μέσα..
Ηρθατε και γ@μήθηκε να βρέχει..

Κι αυριο προβλέπεται καταιγίδα όλη την ημέρα!!
http://meteo.gr/cf.asp?city_id=1
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από gate4mitsos »

ΕΛΕΟΣ,οχι παλι βροχη!!!!
Άβαταρ μέλους
evans4
Δημοσιεύσεις: 892
Εγγραφή: Πέμ 14 Μάιος 2009, 13:39
Τοποθεσία: Βασιλικα city
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από evans4 »

ποπο φανταζομαι σκηνη: 4,5,6,7 γυμνοι να χορευουν, 1,2,3 να εχουν μαζευτει ολοι κατω απο το σκεπαστρο και στην 8 οι νορβηγοι να εχουν χεστει πανω τους και να τρεχουν πανω κατω πανικοβλητοι κανοντας προσευχες στους θεους των βικινγκς να ερθει ενα καραβι να τους παρει και να τους σηκωσει :)
Άβαταρ μέλους
Yiankos
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2296
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:32
Τοποθεσία: Τούμπα

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από Yiankos »

gika έγραψε:Διαβασα στο site των Ουλτρας ότι αριθμήθηκαν όλα τα καρεκλάκια... Υπάρχει περίπτωση να μου πει κάποιος στην 4, εδω είναι η θέση μου?!?!? Πλάκα κάνουν? Και πόσες ώρες νωρίτερα πρέπει να πάω για να εντοπίσω που είναι η σειρά 14 θέση 172???
Ρε συ gika θες και τα λες ή σου ξεφεύγουν;
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1514
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

gate4mitsos έγραψε:ΕΛΕΟΣ,οχι παλι βροχη!!!!

γιατι ρε μητσο!!! :) τα αδερφια μενουν σαλονικα και επιξαν,εμεις εδω εχουμε σκασει! :)

σορυ για το οφ τοπικ... :shock:
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

Και αντί για πυρσούς γιατί να μη βάλουμε ένα ωραίο πaνo που να εκφράζει τη δυσαρέσκεια μας προς την UEFA , στα Αγγλικά?

Δεν χρειάζονται ύβρεις...Απλά και κατανοητά πράγματα....Κόσμος θα το δει και που ξέρουμε?Αύριο μεθαύριο μπορεί να δούμε κι άλλο τέτοιο πaνo σε άλλο γήπεδο και μετά κι άλλο κι άλλο.

Εφόσον εμείς είμαστε οι πελάτες , εμείς κρατάμε την UEFA στα χερια μας.Εάν δουν ότι δεν μας αρέσει πλέον αυτό που πάνε να κάνουν θα αλλάξουν γραμμή πλεύσεως.


P.S.Επειδή αυτή η γαμ... φάρα , οι Aγγλοι όταν πίνουν δεν ξέρουν τι τους γίνεται και γίνονται στουπιά , πρέπει όλοι εμείς να πληρώσουμε τη νύφη.....Γαμ.... την Agglosaksonia μου !!!!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από gash04 »

Αυτό και αν είναι καλή ιδέα.
Μπράβο ρε Ισαάκ!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από gash04 »

evans4 έγραψε:ποπο φανταζομαι σκηνη: 4,5,6,7 γυμνοι να χορευουν, 1,2,3 να εχουν μαζευτει ολοι κατω απο το σκεπαστρο και στην 8 οι νορβηγοι να εχουν χεστει πανω τους και να τρεχουν πανω κατω πανικοβλητοι κανοντας προσευχες στους θεους των βικινγκς να ερθει ενα καραβι να τους παρει και να τους σηκωσει :)

Δεν θα βρέξει.
Ο Θεός Οντίν έγινε ΠΑΟΚτσής μετά τον πρώτο αγώνα.
Άβαταρ μέλους
PRAKTORINOS
Δημοσιεύσεις: 2079
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από PRAKTORINOS »

Isaak the Greek έγραψε:Και αντί για πυρσούς γιατί να μη βάλουμε ένα ωραίο πaνo που να εκφράζει τη δυσαρέσκεια μας προς την UEFA , στα Αγγλικά?
Δεν χρειάζονται ύβρεις...Απλά και κατανοητά πράγματα....Κόσμος θα το δει και που ξέρουμε?Αύριο μεθαύριο μπορεί να δούμε κι άλλο τέτοιο πaνo σε άλλο γήπεδο και μετά κι άλλο κι άλλο.
Να, μια ιδέα:

We live for Europa League Thursday nights.
Send us all in prison.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος PRAKTORINOS την Πέμ 06 Αύγ 2009, 08:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
PRAKTORINOS
Δημοσιεύσεις: 2079
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από PRAKTORINOS »

ή μήπως

Oh, monsieur Platini
tis mamas sou, to mouni ?


Μη μασάτε ρε, τίποτε δεν χρειάζεται, έχουμε όλα τα απαραίτητα κονέ!
(Μα, ποιος είναι αυτός δίπλα στον Vasilis ; )
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
Tetradje
Δημοσιεύσεις: 1029
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 21:10

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από Tetradje »

Ή μια αλλη ιδεα για πανο:

Drop us to see who is going to be dropped
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από interad »

NITIPLA MIESAIGA....
:) :) :)
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από gash04 »

Ανακοίνωση Σ.Φ ΠΑΟΚ
Τετάρτη, 05 Αύγουστος 2009 00:00

ΟΙ Σ.Φ. ΠΑΟΚ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΟΥΕΦΑ.

ΠΥΡΣΟΙ-ΚΑΠΝΟΓΟΝΑ - ΚΡΟΤΙΔΕΣ - ΛΕΙΖΕΡ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΒΑΡΙΑ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΟΣΟ ΧΡΗΜΑΤΙΚΗ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΕΔΡΑΣ.

ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΤΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ!

ΟΛΟΙ ΟΙ Σ.Φ. ΠΑΟΚ


http://www.paokneapoli.gr/cmslocal/index.php


Υ.Γ. Σεβασμός στον αγώνα μας στην διοίκηση και στους συνδέσμους μας.
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

Mr. Platini....Killing the atmosphere in a football stadium is like killing football itself....DON'T BE A MURDERER!!!


Μεχρι τωρα αυτο κατεβασε η γκλαβα μου....Αμαν ρε Πρακτορινε....Παραλιγο να πνιγω με τη σπαγγετι!!!! :)


Edit:Κι ακομα ενα...Mr. Platini....Flares don't destroy football....Bad decisions do!!!

Edit 2: Flares κι οχι flairs οπως το εγραψα στην αρχη...Μα τι κωλογλωσσα η Αγγλικη λες κατι με τον ιδιο τροπο και σημαινει κατι διαφορετικο.Ουστ γαμ.. την κουλτουρα σας....Παρεπιμπτοντως flairs σημαινει παντελονι καμπανα οπως αυτα της δεκαετιας του 60-70....Ε ρε και να το εβλεπε ο Πλατινι...θα μας εστελνε απαντηση μεσω του σαιτ της ΟΥΕΦΑ....Yes , but flairs destroy fashion! :)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Isaak the Greek την Πέμ 06 Αύγ 2009, 09:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟK-Valerenga 6/8, 21:45 Νόβα1

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

ΞΕΚΙΝΑΜΕΕΕΕΕΕΕ!!!!
ραντεβου φρατελι...
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑ!!!
:?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”