16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Ασυνήθιστα καλός στα αμυντικά καθήκοντα και πολύ ωραίο φάουλ. Έδωσε υποσχέσεις.
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Γενικά φαίνεται ότι είναι στο πνεύμα της ομάδας και θα κάνει καλή χρονιά όσο θα βελτιώνεται αλα Μαλεζάς style.

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Ηρθε η ωρα να σκοραρει με φαουλ οπως βλεπαμε και στα βιντεακια του οταν τον πηραμε...
Καλο σεφτε παικτουρα
Καλο σεφτε παικτουρα
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Αυτός είναι ο Λίνο που χρειάζεται μια πρωταθλήτρια ομάδα!
Πάντα τέτοια!
Πάντα τέτοια!
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Κυριε Λινο...Μας εχεις τριλανι!
Αν θελαμε να δουμε φαουλ στο παραθυρακι με το αριστερο...θα επαναφεραμε τον Φρατζεσκο στην ενεργο δραση και οχι εσας...Κυριε Λινο...
Να φυγετε! Να πατε αλλου να βαρατε φαουλ!
Αν θελαμε να δουμε φαουλ στο παραθυρακι με το αριστερο...θα επαναφεραμε τον Φρατζεσκο στην ενεργο δραση και οχι εσας...Κυριε Λινο...
Να φυγετε! Να πατε αλλου να βαρατε φαουλ!
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Maximus έγραψε:Κυριε Λινο...Μας εχεις τριλανι!
Αν θελαμε να δουμε φαουλ στο παραθυρακι με το αριστερο...θα επαναφεραμε τον Φρατζεσκο στην ενεργο δραση και οχι εσας...Κυριε Λινο...
Να φυγετε! Να πατε αλλου να βαρατε φαουλ!
Επιτέλους και ένα γκολ απο στημένο!
Απο την εποχή Φραντζέσκου έχουμε να δούμε.
Ο τρόπος εκτέλεσης και η τροχειά της μπάλας στο πλεκτό ήταν κάτι που έγινε πολύ γρήγορα.
Λυπήθηκα τον τερματοφύλακα της αντίπαλης ομάδας.
Υ.Γ Βρε τον κατσουΛίνο!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Χα! Χα!Maximus έγραψε:Κυριε Λινο...Μας εχεις τριλανι!
Αν θελαμε να δουμε φαουλ στο παραθυρακι με το αριστερο...θα επαναφεραμε τον Φρατζεσκο στην ενεργο δραση και οχι εσας...Κυριε Λινο...
Να φυγετε! Να πατε αλλου να βαρατε φαουλ!
Άψογος!
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Χθες ήταν και αμυντικά αρκετά καλός και μου έκανε εντύπωση,γιατί επιθετικά τον είχαμε συνηθίσει να είναι καλός.Έβαλε και τι γκολάρα και έδεσε το γλυκό.Μακάρι να συνεχίσει έτσι.
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
29 Ιανουαριου μετα το ματς με το σκουλικι στο κυπελλοSteenage έγραψε:Πω πω εχω πεσει απο τα συννεφα μιλαμε ...Η αλλο ματς εβλεπα εγω εχθες η υπαρχει πολυ
μεγαλη αμπαλιαση απο μερικους ...Μαλλον το δευτερο![]()
![]()
![]()
![]()
Καλα ρε πλακα με κανετε ?Ο Λινο αυτη η παιχταρα δεν επαιξε καλα εχθες ?Που ολο και ολο καναμε 2 επιθεσεις
και οι 2 προηρθαν απο αυτον ? Δηλαδη επαιξε καλα ο ΠΑΟΚ εχθες
η μηπως παιζαμε κατανατσιο ? Ειλικρινα ο Λινο
ειναι μεγαλη παιχταρα και μην ξεχναμε οτι εχει παιξει 1-2 ματς ...
Αυτος σε κανα μηνα θα κανει οργια το εχει το θεμα φενεται ο παιχταρας ... !!
Μαθετε μπαλιτσα απο το steen
Οταν τα λεγεμε οτι ειναι παιχταρας οι περισσοτεροι τον κραζανε !!
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Ετσι ακριβώς!!Johnys έγραψε:Χθες ήταν και αμυντικά αρκετά καλός και μου έκανε εντύπωση,γιατί επιθετικά τον είχαμε συνηθίσει να είναι καλός.Έβαλε και τι γκολάρα και έδεσε το γλυκό.Μακάρι να συνεχίσει έτσι.
- Isaak the Greek
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
- Τοποθεσία: Melbourne Australia
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Εαν τον αφησει ο Σαντος να παιζει πιο ελευθερα , ο ανθρωπος θα βγαλει ματια.Προχτες στα πρωτα 10 λεπτα καθοτανε πισω και συνεχεια μας κανανε επιθεσεις απο κει.Μολις ομως πηρε χαμπαρι με τι χωριο παιζουμε και αρχισε να αναιβενει , οι αντιπαλοι δεν ειχαν καν το μυαλο τους να επιτεθουν απο κει μιας και ειχαν μεγαλο προβλημα να τον σταματησουν.
Αποτελεσμα αυτου ηταν να ελευθερωθει και ο Σορλεν απο κει και μετα αρχισε το πανηγυρι.Ειχε και ενα αρκετα καλο μακρινο σουτ.Νομιζω οτι θα επρεπε να παιζει πιο ελευθερα και οταν μπει και ο Σαβινι στο κολπο ευχομαι ο Σαντος βαζει σαν εξτρεμ.
Αποτελεσμα αυτου ηταν να ελευθερωθει και ο Σορλεν απο κει και μετα αρχισε το πανηγυρι.Ειχε και ενα αρκετα καλο μακρινο σουτ.Νομιζω οτι θα επρεπε να παιζει πιο ελευθερα και οταν μπει και ο Σαβινι στο κολπο ευχομαι ο Σαντος βαζει σαν εξτρεμ.