Adelino André Vieira Freitas "Vieirinha"
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Τι θα γινει, που να σας πηδαει η Μπενφικα στον αιωνα τον απαντα, θα υπογραφει επιτελους το γ*μωσυμβολαιο??
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Eφόσον σε λίγο φτάνει Ολλανδία, δεν σημαίνει ότι έχει υπογραψει ή ότι θα υπογράψει σήμερα?
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Προπονήθηκε και υπογράφει ο Βιεϊρίνια
Παίκτης του ΠΑΟΚ αναμένεται να γίνει και επίσημα τις επόμενες ώρες ο Βιεϊρίνια υπογράφοντας το συμβόλαιό του στο Ντόοβερθ της Ολλανδίας, κι ενώ το πρωί προπονήθηκε κανονικά με την υπόλοιπη ομάδα κάτω από τις οδηγίες του Φερνάντο Σάντος.
http://www.sport24.gr/html/ent/188/ent.304188.asp
Gika ορίστε η απάντηση στο ερώτημα σου...
Παίκτης του ΠΑΟΚ αναμένεται να γίνει και επίσημα τις επόμενες ώρες ο Βιεϊρίνια υπογράφοντας το συμβόλαιό του στο Ντόοβερθ της Ολλανδίας, κι ενώ το πρωί προπονήθηκε κανονικά με την υπόλοιπη ομάδα κάτω από τις οδηγίες του Φερνάντο Σάντος.
http://www.sport24.gr/html/ent/188/ent.304188.asp
Gika ορίστε η απάντηση στο ερώτημα σου...
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Απ'ό,τι έμαθα έβαλε λίγα κιλά και γι'αυτό τον έχουν βάλει να ζαλίσει το γήπεδο, ενώ του πάτησε και κάτι γκάζια ο Σάντος. Μακάρι να καταλάβει ότι όλα αυτά τον ατσαλώνουν, ότι δεν έχει περιθώρια να αφήνει τον εαυτό του να επαναπαύεται. Ο ανταγωνισμός θα είναι σκληρός φέτος και μόνο αν βάλει τα δυνατά του θα επιπλεύσει.
- PABLO GARCIA2
- Δημοσιεύσεις: 467
- Εγγραφή: Τετ 29 Οκτ 2008, 23:49
- Τοποθεσία: ROUND AND ROUND....
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Ολο αυτό το διάστημα που ήταν σε εκκρεμότητα το ζήτημα του όλες οι εφημερίδες μας μετέφεραν την αγωνία του σχετικά με την έκβαση της υπόθεσης του.
Και προφανώς από την αγωνία του πλακώθηκε στις πάστες και τα σουβλάκια τα πορτογαλικά και έβαλε κιλά και τώρα προσπαθεί να τα χάσει.
Ρε συ Αντελίνο τόσο καιρό,δεν υπήρχε κανα γηπεδάκι εκεί κοντά στο σπίτι σου να κάνεις κανά γύρο για να είσαι όσο το δυνατόν πιό έτοιμος όταν θα ερχόταν-που ήρθε-η ώρα???
Η ομάδα φέτος στηρίζει πολλά επάνω σου-και δικαίως.Λίγος περισσότερο επαγγελματισμός δεν θα έβλαπτε........
Και προφανώς από την αγωνία του πλακώθηκε στις πάστες και τα σουβλάκια τα πορτογαλικά και έβαλε κιλά και τώρα προσπαθεί να τα χάσει.
Ρε συ Αντελίνο τόσο καιρό,δεν υπήρχε κανα γηπεδάκι εκεί κοντά στο σπίτι σου να κάνεις κανά γύρο για να είσαι όσο το δυνατόν πιό έτοιμος όταν θα ερχόταν-που ήρθε-η ώρα???
Η ομάδα φέτος στηρίζει πολλά επάνω σου-και δικαίως.Λίγος περισσότερο επαγγελματισμός δεν θα έβλαπτε........
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Θα επανέλθει. Ο ΠΑΟΚ δεν έχει να χάσει και πολλά, αυτός έχει να χάσει μια χρονιά ακόμα. Ας το σκεφτεί καλά..
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Μονο ο ΠΑΟΚ εχει να χασει αδερφε ο παιχτης υπογραψε τριετες συμβολαιο δεν νομιζω να εχει να χασει και πολλα.
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Λες να του αρέσει να γυαλίζει πάγκο?
(για να μη πώ κερκίδα)
(για να μη πώ καναπέ σπίτι του...)
Δε νομίζω....
(για να μη πώ κερκίδα)
(για να μη πώ καναπέ σπίτι του...)
Δε νομίζω....
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Ααααα! Μας εχετε τριλανι! Και εμεις Κυριε Βιερινια βαλαμε κιλα στα γεραματα αλλά οχι ντραγκα ντρουγκα ντραγκα ντρουγκα σουβλάκια,πιτσες και μπυρες!
Εχετε γίνει σαν χοντροκώλα πόντια!
Να φυγετε! Να πατε αλλου να φατε!
Εχετε γίνει σαν χοντροκώλα πόντια!
Να φυγετε! Να πατε αλλου να φατε!
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Αν δεν παίζει, δε θα ξαναβρεί τέτοιο συμβόλαιο. Έχει προσωπικό κίνητρο να είναι καλός, δεν τον περιμένει φανέλα (είτε βασικού είτε αναπληρωματικού).obanebane έγραψε:Μονο ο ΠΑΟΚ εχει να χασει αδερφε ο παιχτης υπογραψε τριετες συμβολαιο δεν νομιζω να εχει να χασει και πολλα.
Για τη φωτό πιο πάνω: Όταν λέμε ότι ένας ποδοσφαιριστής έχει βάλει κιλά, δε σημαίνει ότι έκανε... σκεμπέ - μπυροκοιλιά, απλά ότι έχει παραπάνω κιλά απ'ό,τι πρέπει ώστε να είναι το σώμα του 100% έτοιμο.
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Επειδή φοράει μακρυμάνικα δε φαίνεται ρε Στιν!!
Πάντως, καλό θα του κάνει ο αποκλεισμός από τα δύο ματς, κακό δε θα τον κάνει..
Τον πριτιμώ φρέσκο κι έτοιμο παρά νωχελικό και βαρύ!
Πάντως, καλό θα του κάνει ο αποκλεισμός από τα δύο ματς, κακό δε θα τον κάνει..
Τον πριτιμώ φρέσκο κι έτοιμο παρά νωχελικό και βαρύ!
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
εκεινο το παρεακι πισω με Γκαρσια,Τσιριλο,Μπιζερα ολα τα λεφταSteenage έγραψε:Ρε μαγκες εγω μια χαρα τον βλεπω ...
