16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Φέτος προετιμασία δεν είχε κάνει (με άλλη ομάδα εννοώ)? Δεν ειρωνεύομαι, μη παρεξηγηθώ... Κανονική ερώτηση είναι.
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Gika σταματα να με ακολουθεις...αυτη τη δουλεια θα κανουμε πρωι πρωι?

Προετοιμασια εκανε με Πορτο (αφου ειχε παιξει και στο φιλικο ΠΑΟΚ-Πορτο-απο εκει γυαλισε στον Σαντος)...
Του χρονου θα δουλευουν οι αυτοματισμοι του πιο καλα με τους υπολοιπους...εδω με το καλημερα υπηρχαν στιγμες που εκρυβε τη μπαλα με τον Σορλεν...
Προετοιμασια εκανε με Πορτο (αφου ειχε παιξει και στο φιλικο ΠΑΟΚ-Πορτο-απο εκει γυαλισε στον Σαντος)...
Του χρονου θα δουλευουν οι αυτοματισμοι του πιο καλα με τους υπολοιπους...εδω με το καλημερα υπηρχαν στιγμες που εκρυβε τη μπαλα με τον Σορλεν...
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Ναι μεν έκανε προετοιμασία με την Πόρτο,αλλά δεν έπαιξε το μεγαλύτερο μέρος της χρονιάς εκεί,οπότε αυτή η μεταβολή από τα λίγα λεπτά παιχνιδιού σε συνεχόμενα ματς κυπέλλου και πρωταθλήματος(και ειδικά με τα τρεξίματα που έκανε) λογικό ήταν να του στοιχίσουν
-
savic79
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Σάβ 23 Μάιος 2009, 13:39
- Τοποθεσία: κάπου στο αÏιστεÏÏŒ κεφάλι του δικεφάλου
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
το ότι ο Λίνο δεν μπορεί να παίξει μπακ μόνο στη νοσηρή πραγματικότητα του ελληνικού ποδοσφαίρου θα μπορούσε να ακουστεί.Το σύγχρονο μπακ δεν είναι ένας στόπερ που παίζει στο πλάι,πρέπει να ανεβαίναι και να βοηθάει και μπροστά.
Σε αυτή τη χώρα είμαστε απίστευτοι θα μπορούσαμε χαλαρότατα να θάψουμε μια και καλή roberto carlos,giovanni van brockhorst,daniel alvez επειδή δεν είναι κατσίκια σαν τον καράμπελα.Το μπακ πλέον είναι μια θέση πολυσύνθετη και ο λίνο είναι μια χαρά(αν παρατηρήσετε στο 1 εναντίον 1 συνήθως κερδίζει τις μονομαχίες).Τώρα αν του βγαίνουν 2 και 3 παίκτες από την πλευρά του και ο ακραίος μέσος μας έχει ξεχαστεί μπροστά ή όταν βγαίνει μπροστά και δεν έχει κάλυψη πίσω για αυτό δε φταίει ο Λίνο(το πιο καλό παράδειγμα είναι το γκολ που τρώμε από την ξάνθη όπου πέσανε να φάνε το λίνο ενώ ο κύριος υπεύθυνος στη συγκεκριμένη φάση ήταν ο κονσεϊσάο).
Σε αυτή τη χώρα είμαστε απίστευτοι θα μπορούσαμε χαλαρότατα να θάψουμε μια και καλή roberto carlos,giovanni van brockhorst,daniel alvez επειδή δεν είναι κατσίκια σαν τον καράμπελα.Το μπακ πλέον είναι μια θέση πολυσύνθετη και ο λίνο είναι μια χαρά(αν παρατηρήσετε στο 1 εναντίον 1 συνήθως κερδίζει τις μονομαχίες).Τώρα αν του βγαίνουν 2 και 3 παίκτες από την πλευρά του και ο ακραίος μέσος μας έχει ξεχαστεί μπροστά ή όταν βγαίνει μπροστά και δεν έχει κάλυψη πίσω για αυτό δε φταίει ο Λίνο(το πιο καλό παράδειγμα είναι το γκολ που τρώμε από την ξάνθη όπου πέσανε να φάνε το λίνο ενώ ο κύριος υπεύθυνος στη συγκεκριμένη φάση ήταν ο κονσεϊσάο).
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
+1000savic79 έγραψε:το ότι ο Λίνο δεν μπορεί να παίξει μπακ μόνο στη νοσηρή πραγματικότητα του ελληνικού ποδοσφαίρου θα μπορούσε να ακουστεί.Το σύγχρονο μπακ δεν είναι ένας στόπερ που παίζει στο πλάι,πρέπει να ανεβαίναι και να βοηθάει και μπροστά.
Σε αυτή τη χώρα είμαστε απίστευτοι θα μπορούσαμε χαλαρότατα να θάψουμε μια και καλή roberto carlos,giovanni van brockhorst,daniel alvez επειδή δεν είναι κατσίκια σαν τον καράμπελα.Το μπακ πλέον είναι μια θέση πολυσύνθετη και ο λίνο είναι μια χαρά(αν παρατηρήσετε στο 1 εναντίον 1 συνήθως κερδίζει τις μονομαχίες).Τώρα αν του βγαίνουν 2 και 3 παίκτες από την πλευρά του και ο ακραίος μέσος μας έχει ξεχαστεί μπροστά ή όταν βγαίνει μπροστά και δεν έχει κάλυψη πίσω για αυτό δε φταίει ο Λίνο(το πιο καλό παράδειγμα είναι το γκολ που τρώμε από την ξάνθη όπου πέσανε να φάνε το λίνο ενώ ο κύριος υπεύθυνος στη συγκεκριμένη φάση ήταν ο κονσεϊσάο).
Ο Lino ειναι μπακ τελος.
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
O Λινο είναι παιχταράς και πραγματικά μπορεί να κάνει πολύ καλή δουλειά! Ειδικά τώρα που θα κάνει και προετιμασία με τον Ελ Μεκανικο!
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Λίνο με μικρομεσαίους, Σαβίνι με μεγάλους και θα είμαστε σούπερ. Τον πιστεύω τον παίχτη. Ελπίζω να βαράει πιο πολλά φάουλ φέτος.
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
ναι αλλά ο λίνο κάνει για μπακ στο 4-5-1 που έχει και 2 αμυντικά χαφ να σκουπίζουν
ενώ σαβίνι στο 4-4-2 που καλύπτει περισσότερο τα αμυντικά κενά..
γενικά υπάρχουν πολλά στο μυαλό του ελ μεκάνικο
ενώ σαβίνι στο 4-4-2 που καλύπτει περισσότερο τα αμυντικά κενά..
γενικά υπάρχουν πολλά στο μυαλό του ελ μεκάνικο
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Άποψή μου είναι ότι οι παίχτες κάνουν τα συστήματα και όχι το αντίθετο αλλά θα δούμε, έχουμε μια ολόκληρη χρονιά να καταστρώνουμε πλάνα!!! 
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Λίνο: Όλα για τον ΠΑΟΚ
Ο Βραζιλιάνος άσος του ΠΑΟΚ, Λίνο, μίλησε στους εκπροσώπους του Τύπου, για τη νέα σεζόν του με τη φανέλα της ελληνικής ομάδας, τονίζοντας πως θα κάνει τα πάντα για το «Δικέφαλο».
Απόλυτα πιστός στο πλάνο της ομάδας και έτοιμος για ακόμα καλύτερες εμφανίσεις, παρουσιάστηκε ο Λίνο, στις δηλώσεις του από την Ολλανδία, εκεί όπου προετοιμάζεται ο ΠΑΟΚ.
«Είναι η πρώτη μου προετοιμασία με τον ΠΑΟΚ και είναι ένα βασικό κομμάτι για όλη την χρονιά. Δεν έχουμε τόσο χρόνο όπως πέρυσι, λόγω των υποχρεώσεων μας στην Ευρώπη. Οι ρυθμοί είναι έντονοι, αλλά θα είμαστε έτοιμοι όταν πρέπει και αρκετά φρέσκοι, για να πάρουμε την πρόκριση.
Πάντα προσπαθώ να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό, είτε είμαι από την αρχή, είτε στην μέση της χρονιάς σε μια ομάδα, αν και θα είναι καλύτερο για μένα το ότι δουλεύω από την αρχή. Πάντα προσπαθώ να δουλεύω και να βελτιώνομαι και θέλω να το κάνω μέσα από την ομαδική δουλειά. Να γίνει ο ΠΑΟΚ καλύτερος και εγώ μέσω αυτής της διαδικασίας. Ο προπονητής μας είχε πει ότι οι ρυθμοί προπόνησης θα ήταν δυνατοί για να φτάσουμε σε ένα καλό επίπεδο φυσικής κατάστασης.
Στόχος πάντα είναι η νίκη για μένα και να πετύχει ο ΠΑΟΚ αυτό που θέλει. Έχουμε μία δυνατή και ισχυρή ομάδα με καλή νοοτροπία που θέλει να κερδίζει. Αυτό που θέλω να πετύχω είναι να βοηθήσω όσο μπορώ».
Σχετικά με το μέλλον του στο «δικέφαλο» του Βορρά: «Τι θα γίνει με μένα και το συμβόλαιο μου δεν με απασχολεί τώρα. Θα ήθελα να είμαι μέλος μίας ισχυρής ομάδας».
Όσον αφορά στους αγώνες με τη Βαλερένγκα, στον τρίτο προκριματικό γύρο του Europa League: «Τώρα πέφτουν λίγο οι ρυθμοί για να επικεντρωθούμε στην τακτική μιας και έχουμε μπροστά μας τον ευρωπαϊκό αγώνα. Έχουμε και ένα ακόμα δυνατό φιλικό (με τη Σπάρτα Ρότερνταμ), στα πρώτα φιλικά ήμασταν λίγο σφιγμένοι».
http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 693156.htm
http://www.goal.com/gr
Ο Βραζιλιάνος άσος του ΠΑΟΚ, Λίνο, μίλησε στους εκπροσώπους του Τύπου, για τη νέα σεζόν του με τη φανέλα της ελληνικής ομάδας, τονίζοντας πως θα κάνει τα πάντα για το «Δικέφαλο».
Απόλυτα πιστός στο πλάνο της ομάδας και έτοιμος για ακόμα καλύτερες εμφανίσεις, παρουσιάστηκε ο Λίνο, στις δηλώσεις του από την Ολλανδία, εκεί όπου προετοιμάζεται ο ΠΑΟΚ.
«Είναι η πρώτη μου προετοιμασία με τον ΠΑΟΚ και είναι ένα βασικό κομμάτι για όλη την χρονιά. Δεν έχουμε τόσο χρόνο όπως πέρυσι, λόγω των υποχρεώσεων μας στην Ευρώπη. Οι ρυθμοί είναι έντονοι, αλλά θα είμαστε έτοιμοι όταν πρέπει και αρκετά φρέσκοι, για να πάρουμε την πρόκριση.
Πάντα προσπαθώ να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό, είτε είμαι από την αρχή, είτε στην μέση της χρονιάς σε μια ομάδα, αν και θα είναι καλύτερο για μένα το ότι δουλεύω από την αρχή. Πάντα προσπαθώ να δουλεύω και να βελτιώνομαι και θέλω να το κάνω μέσα από την ομαδική δουλειά. Να γίνει ο ΠΑΟΚ καλύτερος και εγώ μέσω αυτής της διαδικασίας. Ο προπονητής μας είχε πει ότι οι ρυθμοί προπόνησης θα ήταν δυνατοί για να φτάσουμε σε ένα καλό επίπεδο φυσικής κατάστασης.
Στόχος πάντα είναι η νίκη για μένα και να πετύχει ο ΠΑΟΚ αυτό που θέλει. Έχουμε μία δυνατή και ισχυρή ομάδα με καλή νοοτροπία που θέλει να κερδίζει. Αυτό που θέλω να πετύχω είναι να βοηθήσω όσο μπορώ».
Σχετικά με το μέλλον του στο «δικέφαλο» του Βορρά: «Τι θα γίνει με μένα και το συμβόλαιο μου δεν με απασχολεί τώρα. Θα ήθελα να είμαι μέλος μίας ισχυρής ομάδας».
Όσον αφορά στους αγώνες με τη Βαλερένγκα, στον τρίτο προκριματικό γύρο του Europa League: «Τώρα πέφτουν λίγο οι ρυθμοί για να επικεντρωθούμε στην τακτική μιας και έχουμε μπροστά μας τον ευρωπαϊκό αγώνα. Έχουμε και ένα ακόμα δυνατό φιλικό (με τη Σπάρτα Ρότερνταμ), στα πρώτα φιλικά ήμασταν λίγο σφιγμένοι».
http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 693156.htm
http://www.goal.com/gr
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Το σπίτι του Λίνο στο Οπόρτο το νοικιάζει ο Μπελούτσι!
Τελικά ένα χωριό είναι η Θεσσαλονίκη !;!;
Τελικά ένα χωριό είναι η Θεσσαλονίκη !;!;
- Athanasiadhs
- Δημοσιεύσεις: 362
- Εγγραφή: Τετ 04 Φεβ 2009, 05:01
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Φοβερή γκολάρα, αλλά πέρα από αυτό ήταν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ τόσο επιθετικά όσο και αμυντικά...
Με ένα αντίστοιχου τύπου μπακ στα δεξιά και φεύγουμε σε άλλο επίπεδο...

Με ένα αντίστοιχου τύπου μπακ στα δεξιά και φεύγουμε σε άλλο επίπεδο...
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
παλι καλα που τον αφησε εκείνος ο στριγος ο κονσεισαο να κανει το φαουλ...ολα εκείνος ο φαταουλας τα βαρούσε.
ΛΙΝΟ απο εδω και περα και απο την άλλη μερια ο φωτακις να τελειώνουμε.
ΛΙΝΟ απο εδω και περα και απο την άλλη μερια ο φωτακις να τελειώνουμε.
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
για μένα ο καλύτερος παίχτης σήμερα. Ηταν παντού, μάρκαρε, προοθόύσε την μπάλα στην επίθεση.Μακάρι να συνεχίσει έτσι ...