Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος και όλων των παραλειπομένων...
steven123
Δημοσιεύσεις: 336
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2022, 20:55

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022

Δημοσίευση από steven123 »

Ο γιρι κοβαρ στον Παναθηναϊκό. Το λέει αυτός ρε παιδιά?
MauroSixama
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: Παρ 22 Ιαν 2021, 15:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονική - Αθήνα

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022

Δημοσίευση από MauroSixama »

Λεφτόδεντρο έχει ο Βάζελος; Τι στο διάλο...
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5735
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Μπλέχτηκε και ο αλαφουζος στη μεταγραφή..
τσιριγωτης
Δημοσιεύσεις: 4195
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:47

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022

Δημοσίευση από τσιριγωτης »

Πω πωπωπω
Άβαταρ μέλους
PaokPatraG4
Δημοσιεύσεις: 1912
Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 12:55

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022

Δημοσίευση από PaokPatraG4 »

Εκτόξευση στο μπάτζετ του βαζελου λογικά λόγω Βοτανικού κ του καράφλα....Εμείς από έσοδα δεν νομίζω να πάμε σε κάτι εντυπωσιακό οπότε λογικά φέτος θα είμαστε κομπάρσοι.... Βασικά να πω κ το παράπονο μου όσοι είστε κοντά ρε παιδιά δεν τον έχετε στηρίξει τον ερασιτέχνη.....Συνέχεια μεταξύ συγγενών κ φίλων οι αγώνες.....Αν κ βολλεικος δεν βλέπω κάτι εξαιρετικό στον ορίζοντα δυστυχώς.....
Άβαταρ μέλους
Hermann
Δημοσιεύσεις: 3827
Εγγραφή: Δευ 12 Δεκ 2016, 18:58
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022

Δημοσίευση από Hermann »

Ένας έγραψε πριν καμία ώρα σε οπαδική σελίδα στο fb ότι η ομάδα περιμένει απάντηση από τον Πολωνό Μουζάι για τη διαγώνιο. Εντυπωσιακό αν ισχύει. Το μεταφέρω απλώς.
DikefalosG4
Δημοσιεύσεις: 366
Εγγραφή: Παρ 03 Σεπ 2021, 19:24

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022

Δημοσίευση από DikefalosG4 »

PaokPatraG4 έγραψε:Εκτόξευση στο μπάτζετ του βαζελου λογικά λόγω Βοτανικού κ του καράφλα....Εμείς από έσοδα δεν νομίζω να πάμε σε κάτι εντυπωσιακό οπότε λογικά φέτος θα είμαστε κομπάρσοι.... Βασικά να πω κ το παράπονο μου όσοι είστε κοντά ρε παιδιά δεν τον έχετε στηρίξει τον ερασιτέχνη.....Συνέχεια μεταξύ συγγενών κ φίλων οι αγώνες.....Αν κ βολλεικος δεν βλέπω κάτι εξαιρετικό στον ορίζοντα δυστυχώς.....
Αυτά είναι τα πρώτα αποτελέσματα του βοτανικού. Τους χτίζουν κρατικά γήπεδα, χωρίς να δώσουν ούτε μισό ευρώ. Να τα βλέπουν αυτά οι πολιτικοί μας και επιτέλους πέρα από τη νέα Τούμπα πρέπει κάτι να γίνει και με τα σχεδόν ανύπαρκτα έσοδα από το Παλατάκι. Ακόμα και η μπασκετική αεκ βρήκε έσοδα από την ονοματοδοσία του κρατικού κλειστού στα λιόσια. Το θέμα δεν είναι να έχεις δικό σου γήπεδο, το θέμα είναι να έχεις δικό σου γήπεδο που να μπορεί να ΠΑΡΑΓΕΙ έσοδα.

Ελπίζω να το έχουν αυτό κατά νου για την νέα Τούμπα, γιατί κάποια στιγμή (όοοοποτε χτιστεί) η αύρα από το νέο γήπεδο θα περάσει, πρέπει όμως να χτιστεί με τρόπο, ώστε να συνεχίζει να παράγει έσοδα για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Πραγματικά σκέφτομαι αν είναι εφικτό για το Παλατάκι να εφαρμόσουμε το κολπάκι του παο και να το ανταλλάξουμε με κτίσιμο νέου κλειστού μαζί με μαγαζιά και σε περιοχή με κόσμο!
MauroSixama
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: Παρ 22 Ιαν 2021, 15:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονική - Αθήνα

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022

Δημοσίευση από MauroSixama »

Τι σχέση έχει ο Βοτανικός ρε φίλε; Ο Βοτανικός θα τους δίνει έσοδα σε 5 χρόνια, δε πληρώνει παίκτες τώρα. Αυτό είναι ευθύνη Τράκη που τους μηδένισε το χρέος, μιας σοβαρής διοίκησης με 2-3 μικρότερα πορτοφόλια(τύπου Βρανόπουλου) και γενικώς ενός κόσμου που στηρίζει τον ερασιτέχνη διαχρονικά πολύ παραπάνω από εμάς.

Τα έχουμε ξαναπεί... όταν δεν ασχολούμαστε δεν μπορούμε να έχουμε και απαιτήσεις. Είμαστε λαός του ποδοσφαίρου. ΠΑΟΚ είναι η ποδοσφαιρική ομάδα και Ερασιτέχνης όλα τα υπόλοιπα, ενώ κανονικά ΠΑΟΚ είναι πρωτίστως ο Eρασιτέχνης.
DikefalosG4
Δημοσιεύσεις: 366
Εγγραφή: Παρ 03 Σεπ 2021, 19:24

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022

Δημοσίευση από DikefalosG4 »

Φίλε χάνεις τη μεγαλύτερη εικόνα ή το δάσος και μένεις μόνο στο παρόν.

Χωρίς την ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ του βοτανικού ο αλαφούζος θα παρέμενε εξαφανισμένος όπως επί σύριζα. Δεν υπήρχε περίπτωση να δώσει χρήματα για την απόκτηση παίκτη βόλευ, εδώ αδιαφορούσε για το ποδόσφαιρο, αλλά τώρα με τον πακτωλό χρημάτων που θα πέσει στον βοτανικό το παίζει κιμπάρης.

Ακόμα και ο δημητράκης, αν θυμάσαι δεν ασχολήθηκε με τον ερασιτέχνη, επειδή πονούσε τη μάνα του συλλόγου, αλλά γιατί ήθελε να ελέγξει μέσω του ερασιτέχνη τα πράγματα είτε με το κτίσιμο και μεγάλου κλειστού γηπέδου στο βοτανικό, είτε με την παναθηναϊκή πολιτεία στο οακα.

Χωρίς τον βοτανικό δεν θα υπήρχαν ούτε τα μεσαία πορτοφόλια, που συνεισφέρουν ήδη από τώρα στον ερασιτέχνη, περιμένοντας κομμάτι από την πίτα του όλου πρότζεκτ βοτανικός.

Για να το κλείσω και για τον ερασιτέχνη ΠΑΟΚ, ο ΠΑΟΚΤΣΗΣ θέλει έστω όραμα. Να σου πω ένα μικρό παράδειγμα: προφανώς δεν μπορώ να το αποδείξω, αλλά πιστεύω ακράδαντα ότι αν έλεγε αύριο ο Ιβάν ή ο Γιώργης ότι αναλαμβάνουν τον ερασιτέχνη, το ενδιαφέρον του κόσμου για τα αθλήματα του ΑΣ θα εκτοξευόταν!
τσιριγωτης
Δημοσιεύσεις: 4195
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:47

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022

Δημοσίευση από τσιριγωτης »

Πάντως ένα μπράβο πρέπει να το πούμε στον πουστοβαζελο που φέρνει τέτοιους παίχτες με χαρακτηριστική θα έλεγα ευκολία.
Πάντως τι σκατα τους αρέσει στους οπαδού τους δε μπορώ να καταλάβω. Βλέπε χεζονια στο μπάσκετ, σισε στο ποδόσφαιρο κ τώρα στο βόλεϊ με αυτές τις εξωπραγματικες για την Ελλάδα κινήσεις
k8ou
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Δευ 14 Σεπ 2015, 19:16

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022

Δημοσίευση από k8ou »

Παιδιά, για όσους λένε περί εσόδων που θα έχει ο σύλλογος ΠΑΟ από βοτανικό κ οακα, και βάζουν από τώρα λεφτά στα τμήματα τους όλοι, να σας θυμίσω ότι αυτός που βάζει λεφτά στο τμήμα χάντμπολ της αεκ κ πήρε πέρσι ευρωπαϊκό, έχει πάρει δουλειά στο γήπεδο ποδοσφαίρου, και του έβαλε όρο ο μελισανιδης να αναλάβει ένα τμήμα. Κάτι που σε εμάς δε γίνεται και δεν θα γίνει ποτέ.... Στα τόσα χρόνια ιστορίας του ΠΑΟΚ μόνο με μεγάλος Βεζυρτζης πάνω στην χαρά κατάκτησης ευρωπαϊκού δεσμευσε την υπουργό για να κάνουμε το γήπεδο μπάσκετ....

Στάλθηκε από το JSN-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
τσιριγωτης
Δημοσιεύσεις: 4195
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:47

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022

Δημοσίευση από τσιριγωτης »

Τι να πω
Άβαταρ μέλους
Magdi1976
Δημοσιεύσεις: 189
Εγγραφή: Τρί 08 Σεπ 2020, 16:22

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022

Δημοσίευση από Magdi1976 »

Στην πρωινή εκπομπή του Κουλιανού με τον καραφλοκόρακα,ο πρώτος άφησε να εννοηθεί ότι ο Σαββίδης είναι δυσαρεστημένος με τον Κατσαρή και τον ερασιτέχνη κι ότι ο τελευταίος θέλει να έρθει σε επαφή μαζί του για να διευθετηθούν τα οποία ζητήματα έχουν προκύψει.
Επίσης είπε ότι καλό είναι να τα βρουν για να συνεχίσει και ο Καλμαζιδης ο οποίος περιμένει κι αυτός τις εξελίξεις.
Γνωρίζει κανείς αν ισχύει κάτι τέτοιο;
Αν ισχύει είναι πολύ σοβαρό το θέμα όχι μόνο για το βόλεϊ αλλά και για όλα τα τμήματα του ερασιτέχνη.
Από την άλλη δεν το πολυπιστεύω γιατί ο ρόλος του συγκεκριμένου ραδιοφώνου είναι το λιγότερο ύποπτος..
Πάντως πολύ αδράνεια παρατηρείται στο τμήμα τώρα τελευταία..
Εκτός αν συνομιλούν με πολύ καλούς παίκτες και θέλουν τον χρόνο τους οι υποθέσεις για να κλείσουν.

Στάλθηκε από το M2012K11AG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
k8ou
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Δευ 14 Σεπ 2015, 19:16

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022

Δημοσίευση από k8ou »

Στο φως λένε ότι ο κατσαρης δεν θέλει και δεν θα ανανεώσει τον καλμα. Δυστυχώς αυτό που είχα ακούσει από παράγοντα του τμήματος ισχύει...

Στάλθηκε από το JSN-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
fuzztone
Δημοσιεύσεις: 1717
Εγγραφή: Τρί 26 Φεβ 2008, 21:11

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022

Δημοσίευση από fuzztone »

Ο Λεμονίδης γράφει ότι ο Κατσαρής δεν θέλει τον Καλμαζίδη αλλά πιέζεται από τους υπόλοιπους παράγοντες και τον κόσμο...Θεωρεί τη χρονιά αποτυχημένη.

Με την όποια επιφύλαξη στον Λεμονίδη, δεν μοιάζουν καλά τα πράγματα, είτε μείνει είτε φύγει ο προπονητής.

Προσωπικά διαφωνώ με την άποψη Κατσαρή, η ομάδα χρειάζεται σταθερότητα και εμπιστοσύνη σε έναν πολύ καλό προπονητή, τον πολυνίκη δηλαδή για εμάς.

Αλλά βέβαια, ο Κατσαρής είναι 30 χρόνια πρόεδρος...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα”