Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022
Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022
To Αγκαμεζ δεν το είπα για καλό ή λόγω νοσταλγίας. Το αντιθετο, παίκτης που κρυβόταν στα κρίσιμα σαν τον Αγκαμεζ δε θα ξαναβγεί. Ένας από τους λόγους που ο ΠΑΟΚ, ο Ηρακλής και ο Ολυμπιακός πήρανε Πρωταθλήματα μέσα από τα χέρια του, για να μη μιλήσω για το ότι από το 17 απλά την άραξε στην Αραβία και έπαψε να ασχολείται ουσιαστικά.
Ο Ερναντεζ δε με ανησυχεί σαν παίκτης. Σωστες κινήσεις να γίνουν και να μη προεξοφλουμε Πρωταθλητές και ΜVP από το Μάιο. Ένα ακόμα καλύτερο μπλοκ να έχουμε και δε θα μας απασχολεί. Λόγω και του στυλ παιχνιδιού του, είναι μεγάλη υπόθεση να έχεις καλούς μπλοκερ. Όσες ομάδες τον εξαφάνισαν, αυτό έκαναν.
Ο Ερναντεζ δε με ανησυχεί σαν παίκτης. Σωστες κινήσεις να γίνουν και να μη προεξοφλουμε Πρωταθλητές και ΜVP από το Μάιο. Ένα ακόμα καλύτερο μπλοκ να έχουμε και δε θα μας απασχολεί. Λόγω και του στυλ παιχνιδιού του, είναι μεγάλη υπόθεση να έχεις καλούς μπλοκερ. Όσες ομάδες τον εξαφάνισαν, αυτό έκαναν.
Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022
Κουβανέ πως βλέπεις τον γρίφο με τους κεντρικούς σε περίπτωση που φύγει ο Πετρέας;
Τον θεωρώ πολύ κομβικό και πολύ έξυπνο κεντρικό και μακάρι να μην φύγει αλλά δεν το βλέπω να μένει.
Δεν υπάρχουν αξιόλογοι Έλληνες και ίδιοι επιπέδου.
Μόνο ο Βουλκίδης ίσως αλλά δεν τον έχω και σε πολύ εκτίμηση.
Στάλθηκε από το M2012K11AG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τον θεωρώ πολύ κομβικό και πολύ έξυπνο κεντρικό και μακάρι να μην φύγει αλλά δεν το βλέπω να μένει.
Δεν υπάρχουν αξιόλογοι Έλληνες και ίδιοι επιπέδου.
Μόνο ο Βουλκίδης ίσως αλλά δεν τον έχω και σε πολύ εκτίμηση.
Στάλθηκε από το M2012K11AG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022
Παιδιά και ο Τόρρες μοιάζει με Χερνάντεζ. Και αυτός κάνει λάθη κ;ι μπλοκάρεται . Έμπαινα και έβλεπα τα στατιστικά ξεχωριστά σε κάθε αγώνα και είχε σχεδόν πάντα ανάλογα και με τι προσπάθειες του κάνα δύο λάθη και κάνα δυο μπλοκ η ένα. Επίσης κάνει πάρα ΠΟΛΛΑ χαμένα σέρβις.
Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022
Εγώ αυτό που τονίζω είναι ότι ο Ερναντεζ είναι πολύ ικανός για το σούπερ και πάρα πολύ ικανός για το χειρότερο. Και αυτό μόνο άμα δεις παιχνίδια θα το καταλάβεις. Φυσικά και όλοι κάνουν λάθη και δέχονται μπλοκ. Και ο Λεόν και ο Ζάιτσεφ έχουν κάνει και έχουν δεχτει μπλοκ. Το θέμα όμως είναι ότι μετά από κάποιες αποτυχημένες προσπάθειες δεν πέφτουν. Και αυτό φάνηκε στον Κουβανό αυτά τα χρόνια. Επαναλαμβάνω ότι είναι πολύ καλός παίκτης αλλά δεν είναι αυτός που πρέπει να φοβόμαστε. Και τα 2 λάθη ή το 1 με 2 μπλοκ δεν είναι εγκλημα και αυτό ισχύει για ολους. Ο Τόρρες είναι λίγο διαφορετικός ως προς το παιχνίδι του. Και μένει να δείξει το ποσό σταθερός είναι και αυτος.
Περί χαμένων σερβίς ο λόγος, όταν αποφασίζεις να παίζεις με φωτοβολίδες για να χαλάσεις την υποδοχή, τότε θα χάσεις και πολλά. Αυτό είναι κανόνας. Το θετικό στην περίπτωση Τόρρες είναι αυτό που είπε ο miburosaito. Ότι σημαδευει σωστά και βάζει δύσκολα. Η υπόθεση είναι ότι θα χάσεις προσπάθειες αλλά κάνε τις προσπάθειες σου να μετρήσουν. Για αυτό και κοιτάω και τη συχνότητα άσσων ανά σετ. Είναι μια δυσκολη μέτρηση αλλά δείχνει το πόσο αποτελεσματικός είσαι από τη γραμμή.
Περί χαμένων σερβίς ο λόγος, όταν αποφασίζεις να παίζεις με φωτοβολίδες για να χαλάσεις την υποδοχή, τότε θα χάσεις και πολλά. Αυτό είναι κανόνας. Το θετικό στην περίπτωση Τόρρες είναι αυτό που είπε ο miburosaito. Ότι σημαδευει σωστά και βάζει δύσκολα. Η υπόθεση είναι ότι θα χάσεις προσπάθειες αλλά κάνε τις προσπάθειες σου να μετρήσουν. Για αυτό και κοιτάω και τη συχνότητα άσσων ανά σετ. Είναι μια δυσκολη μέτρηση αλλά δείχνει το πόσο αποτελεσματικός είσαι από τη γραμμή.
-
Maezono Masakiyo
- Δημοσιεύσεις: 1711
- Εγγραφή: Σάβ 02 Ιούλ 2016, 11:13
Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022
Kουβανε άσχετο αλλα ψάχνοντας να βρω στιγμιοτυπα του Τορρες έπεσα πάνω σ'ένα Κουβα-Πουερτο Ρίκο απο το 2019 η 2020 και έιδα οτι με τους κουβανους έπαιζε η βολεϊκή μου αδυναμία και ίσως ο μόνος κεντρικός που μπορεί να παίξει με την ίδια άνεση και διαγώνιος Robertlandy Simon Aties. Δεν ήξερα οτι γύρισε στην εθνική. Ο όρος της ομοσπονδίας της Κούβας σχετικά με τις μεταγραφές των παικτών δεν ισχύει πλέον;
Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022
Έχει καταργηθεί εδώ και 3 με 4 χρόνια και πλέον όλοι όσοι παίζουν εξωτερικό μπορούν να παίξουν στην Εθνική. Μάλιστα είχαν καλέσει κιόλας πέρα από το Σιμόν και το Λεάλ, αλλά ο Λεάλ πήρε τη Βραζιλιάνικη υπηκοότητα, ενώ οι υπόλοιποι δεν ήθελαν. Πλέον είναι ελεύθερα τα πράγματα.
- Σουριναμέζος
- Δημοσιεύσεις: 4076
- Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 17:00
Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022
Πλάκα πλάκα κανένας καλός Κουβανός που να είναι προσιτός στο μπάτζετ μας δεν υπάρχει διαθέσιμος αυτή την περίοδο?
Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022
Ακόμα πάντως απορώ πως είχε έρθει ο Γκόμεζ σε εμάς . Τι παικταρα ήταν αυτή ρε γμτ ..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
spiridoula
- Δημοσιεύσεις: 1696
- Εγγραφή: Τρί 04 Ιουν 2019, 20:26
-
τσιριγωτης
- Δημοσιεύσεις: 4195
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:47
Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022
Μας κακομαθανε αυτοί οι διαγωνιοι κ τώρα ολοι μας βρωμάνε. Τέτοιοι παίχτες δεν βγαίνουν κάθε μέρα..ποιος ντεν τρις κ ποιος σταροβιτς
-
Ektoras 10+
- Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: Δευ 28 Φεβ 2022, 19:36
Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022
Για μένα από τα πολλά χρόνια που βλέπω βόλεϊ ο Γκομεζ με τον Σεπεδα ήταν οι πιο ποιοτικοι που χαμε. Διαφορετικό στυλ. Ο Γκομεζ πιο ..αγκρεσιβ πιο..μπρουταλ πιο ασυγρατητος. Από την άλλη ο Κουβανός τεράστια ποιότητα, ασύγκριτη τεχνική αλλά και δύναμη ειδικά στο σέρβις. Και φυσικά ελαφρώς πιο αθλητικός.
Με την υποσημείωση ότι και οι 2 άφησαν το στίγμα τους ,ο Γκόμες είχε και το σκιλ του ηγέτη κάτι που έλειπε από τον Σεπεδα..Παικτουρες και οι 2..
Με την υποσημείωση ότι και οι 2 άφησαν το στίγμα τους ,ο Γκόμες είχε και το σκιλ του ηγέτη κάτι που έλειπε από τον Σεπεδα..Παικτουρες και οι 2..
Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022
Μεγάλη ατυχία ο ύπουλος τραυματισμός στον ώμο. Λατρεμένες οι δηλώσεις του και η αδυναμία να πει το 'μ' στο τέλος της λέξης. My tean kai my tean - πέθαινα στα γέλια κάθε φορά.
-
Nickpower-4
- Δημοσιεύσεις: 158
- Εγγραφή: Τετ 20 Οκτ 2021, 08:45
Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022
Δυστυχώς κι εδώ όπως και στο γυναικείο το παιχνίδι (γενικά)χάθηκε στους ακραίους.
Δε γίνεται να χεις κάνει επιλογή τριών "βασικών" ακραίων -Κουμεντακη,Κουκλινσκι,Μπαρνς-και οι τρεις μαζί παικτικα να είναι όσο το δεξί αρχιδι του Πρωτοψάλτη.Ετσι δε πας πουθενά,και είναι τεράστιο θαύμα ότι πήραμε το κύπελλο.
Αλλά σε σειρά αγώνων δε βγαίνει.
Ελπίζω να γίνει μάθημα και να διορθωθεί αυτό στο φετινό ρόστερ.
Ήδη ο ερχομός Ράπτη είναι καλό σημάδι αφού καλώς κακώς πρέπει να χεις ένα καλό κορμό από Έλληνες πάνω στους οποίους θα δεις τι στοιχεία παιχτών θες για να δέσεις ως ομάδα.Εννοειται στα πολύ θετικά.η παραμονή Κοκκινάκη όπως ακούγεται -αν δε δω ανακοινώσεις δε πιστεύω τιποτα-αφου φέτος με διέψευσε μιας και δε περίμενα να τα πάει τόσο καλά ως λίμπερο.Απο κει και πέρα η παραμονή Γουόλς είναι θετική μεν φτάνει να εμπλουτίσει λιγο-αναλογα κ με τους νέους συμπαίχτες του το μοίρασμα του ,αφού φέτος σε κάποιες περιστροφές μας στοίχισε η εμμονή του να.διαλεγει άκρα βγάζοντας εκτός παιχνιδιού τους κεντρικούς σε καλές πρώτες μπάλες,όπως επίσης και το side out παιχνίδι του ενώ λύσεις θα δίνει και εύστοχη επιλογή πάιπ την οποία είδα πολύ σπάνια φέτος.Μακαρι να γίνουν πιο εύστοχες επιλογές παιχτών φετος.
Δε γίνεται να χεις κάνει επιλογή τριών "βασικών" ακραίων -Κουμεντακη,Κουκλινσκι,Μπαρνς-και οι τρεις μαζί παικτικα να είναι όσο το δεξί αρχιδι του Πρωτοψάλτη.Ετσι δε πας πουθενά,και είναι τεράστιο θαύμα ότι πήραμε το κύπελλο.
Αλλά σε σειρά αγώνων δε βγαίνει.
Ελπίζω να γίνει μάθημα και να διορθωθεί αυτό στο φετινό ρόστερ.
Ήδη ο ερχομός Ράπτη είναι καλό σημάδι αφού καλώς κακώς πρέπει να χεις ένα καλό κορμό από Έλληνες πάνω στους οποίους θα δεις τι στοιχεία παιχτών θες για να δέσεις ως ομάδα.Εννοειται στα πολύ θετικά.η παραμονή Κοκκινάκη όπως ακούγεται -αν δε δω ανακοινώσεις δε πιστεύω τιποτα-αφου φέτος με διέψευσε μιας και δε περίμενα να τα πάει τόσο καλά ως λίμπερο.Απο κει και πέρα η παραμονή Γουόλς είναι θετική μεν φτάνει να εμπλουτίσει λιγο-αναλογα κ με τους νέους συμπαίχτες του το μοίρασμα του ,αφού φέτος σε κάποιες περιστροφές μας στοίχισε η εμμονή του να.διαλεγει άκρα βγάζοντας εκτός παιχνιδιού τους κεντρικούς σε καλές πρώτες μπάλες,όπως επίσης και το side out παιχνίδι του ενώ λύσεις θα δίνει και εύστοχη επιλογή πάιπ την οποία είδα πολύ σπάνια φέτος.Μακαρι να γίνουν πιο εύστοχες επιλογές παιχτών φετος.