Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
ΠΟΡΚΥ-5
Official Paokmania's Papatzis
Δημοσιεύσεις: 1267
Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2015, 17:59

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από ΠΟΡΚΥ-5 »

Λοιπόοοον...!! Αν τη νέα περίοδο, τερματίσουν στην 3η θέση του γαλλικού και του πορτογαλικου πρωταθληματος οι 3ες καλύτερες (βαθμολογικά στην Ευρώπη) ομάδες των χωρών αυτών (ήτοι Μαρσειγ και Σπόρτινγκ) και στη 2η θέση των ολλανδικού, αυστριακού, σκωτσεζικου, σερβικου, ουκρανικού, βελγικού, ελβετικού, ελληνικού και τσεχικου Πρωταθλήματος οι 2ες καλύτερες (βαθμολογικά στην Ευρώπη), ήτοι οι : Φεγενορντ, Λασκ Λιντζ, Σέλτικ, Παρτιζάν Βελ., Δυναμό Κ., Γάνδη, Γιουνγκ Μποις, ΠΑΟΚ και Βικτόρια Πλζεν αντίστοιχα, τότε στον 2ο Προκρ. Γύρο του Τσαμπιονς Λιγκ της περιόδου 2023-24, θα συμμετέχουν οι εξής ομάδες :

ΙΣΧΥΡΟΙ :

ΔΥΝΑΜΟ Κ. (32.000)
ΓΙΟΥΝΓΚ ΜΠΟΙΣ (28.000)
ΓΑΝΔΗ (26.500)

ΑΝΙΣΧΥΡΟΙ :

ΠΑΟΚ (23.500)
ΒΙΚΤ. ΠΛΖΕΝ (18.000)
ΠΑΡΤΙΖΑΝ Β. (17.500)

Αν προκριθούν οι βαθμολογικά ανώτερες στον 3ο Προκρ. Γύρο, τότε οι ισχυροί θα είναι οι :

ΣΠΌΡΤΙΝΓΚ Λ. (38.500)
ΛΑΣΚ ΛΙΝΤΖ (36.000)
ΦΕΓΙΕΝΟΡΝΤ (34.000*)
ΔΥΝΑΜΟ Κ. (32.000)

και οι ανισχυρες οι :
ΓΙΟΥΝΓΚ ΜΠΟΙΣ (28.000)
ΓΑΝΔΗ (26.500)
ΜΑΡΣΕΙΓ (25.000)
ΣΈΛΤΙΚ (25.000).

Άρα, καταλαβαίνουμε όλοι το πόσο σημαντικό είναι να κάνουμε μία ακόμη καλή πορεία στην Ευρώπη, έστω και να φτάσουμε μέχρι τους "16" του ερχόμενου Κόνφερενς Λιγκ...!!
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Κάνε 32 βαθμούς την Young Boys ,βάλε και μια ρώσικη γιατί δεν ξερουμε αν σε 14 μήνες ξαναπαίξουν Ευρώπη
Α και που σαι....Βγάλε και το αντίστοιχο σενάριο αν βγούμε 1οι :mrgreen:

Να ξεκουραστώ κι εγώ λίγο :D
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12486
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

Στο 30' Σαμπντόρια Φιορεντινα 2-0
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18780
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από aivas19 »

Βρε τραγικη Φιορεντινα ελεος

Μακαρι να μεινει 8η απο την Αταλαντα την αλλη αγωνιστικη
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Μπα εγώ σταμάτησα να αγχώνομαι
Με Φιορεντίνα ή Γάλλο θα παίξουμε τον Αυγουστο
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18780
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από aivas19 »

Ε αντιο Ευρωπη δλδ
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33919
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από john4serres »

Θα τα δώσουμε όλα για το πρωτάθλημα, καλό κι αυτό.
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18780
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από aivas19 »

Λουτσε εσυ; [FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY]
Άβαταρ μέλους
SLNC-26
Δημοσιεύσεις: 436
Εγγραφή: Τετ 13 Ιαν 2021, 17:57

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από SLNC-26 »

Doomlord4 έγραψε:
theo-drama έγραψε:Την Βιγιαρεαλ τη δοκιμάσαμε, άσε που μεγάλωσε κι άλλο από τότε.
Ας δοκιμάσουμε και την Χώρα των Βάσκων, που μοιαζουμε(εκτός του αγωνιστικού, διαχρονικά Καλές ακαδημίες και γηγενων παικτών) και λίγο σαν επαναστάτες κλπ κλπ.
Και είναι και μεγάλη ομάδα σε τίτλους,οποτε μας πάει αυτό το κοστούμι διαχρονικά στην Ευρώπη.
theo πάτα το link της υπογραφής μου και δες δεξιά στο POT1
Έχουμε ακόμα ελπίδες να είμαστε μαζί στο 1ο γκρουπ και να μην συναντηθούμε
Αν όντως φτάσουμε ομίλους και είμαστε 1ο γκρουπ δυναμικότητας θα είναι τρελή ευκαιρία για πρόκριση απευθείας στους 16 με πρώτη θέση στον όμιλο και αντίστοιχη συγκομιδή βαθμών για τη βαθμολογία μας. Πρέπει να εκμεταλλευτούμε το γεγονός ότι μετρούν το ίδιο οι βαθμοί στις 3 διοργανώσεις.
Doom ξέρεις αν παίζει να εφαρμοστεί κάποιο ποσοστό στους βαθμούς από την ΟΥΕΦΑ ανάλογα τη διοργάνωση?
Υ.γ. Μαγικό το λινκ της υπογραφής σου! Όπως και όλα όσα ανεβάζεις, σε διαβάζουμε φανατικά εδώ και άπειρες σελίδες, συνέχισε έτσι!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Η 7η θέση του πρωταθλήματος της Serie A θα κριθεί την Παρασκευή 20/5 (Τορίνο - Ρόμα) και το Σάββατο 21/5 (Αταλάντα - Έμπολι και Φιορεντίνα - Γιουβέντους).
Με αυτήν την Ρόμα που με το ζόρι ισοφάρισε την τελευταία Βενέτσια (στο 76΄ κι ενώ η Βενέτσια έπαιζε από το 32΄ με παίκτη λιγότερο), δεν ξέρω τι μπορεί να προκύψει κόντρα στην αδιάφορη Τορίνο.
Η Αταλάντα από την άλλη έχει σαφώς πιο εύκολο έργο από την Φιορεντίνα, αφού παίζει με την αδιάφορη Έμπολι, ενώ η ομάδα της Φλωρεντίας χρειάζεται μόνο νίκη κόντρα στην Γιουβέντους για να παραμείνει 7η.
Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση η Ρόμα να είναι αυτή που θα τερματίσει 8η και εκτός Ευρώπης, αν δεν κερδίσει και κερδίσουν οι άλλες δύο.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

6. Ρόμα 60
7. Φιορεντίνα 59
8. Αταλάντα 59

ΣΗΜ: Ο 6ος μπαίνει κατ' ευθείαν στους ομίλους του E.L., o 7ος στους προκριματικούς του E.C.L. και ο 8ος μένει εκτός Ευρώπης.
montekristo
Δημοσιεύσεις: 3990
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 16:33

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από montekristo »

Doomlord4 έγραψε:Μπα εγώ σταμάτησα να αγχώνομαι
Με Φιορεντίνα ή Γάλλο θα παίξουμε τον Αυγουστο
Λορδε μου με ολο το σεβασμο
και αν δεν τρολαρεις φυσικα
πως μπορει να γινει κατι τετοιο
εφ οσον σε ολα τα προκριματικα
ειμαστε στο γκρουπ των ισχυρων;

Ειναι η Φιορεντινα ειτε καποια
υποψηφια για κονφερενς απ τη
Γαλλια στους αδυναμους δηλαδη;
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Ομάδα από δυνατό πρωτάθλημα δεν σημαίνει και δυνατός στις κληρώσεις
Αν μια ομάδα από Ιαλία,Γερμανία Γαλλία δεν έχει βγει Ευρώπη τα τελευταία 5 χρόνια,δεν έχει και βαθμούς
0 Ατομικούς
Σε αυτές τις περιπτώσεις μπαίνουν στις κληρώσεις με το 1/5 των βαθμών τις χώρας.

Αυτό όμως δεν φτάνει πάντα για να είσαι στους δυνατούς.

Πρέπει να πατήσεις το Link της υπογραφής μου,που δείχνει σε real time τους πιθανούς μας αντιπαλους
και όλους τους προκριματικούς με δυνατούς αδύναμους

Και Ιταλό Και Γερμανό και Γάλλο έχουμε προς το παρόν
Αυτό δεν γράφω εδώ και τόσες σελίδες; ;)
alexgarcia6
Σασταλεγάκιας 2025
Δημοσιεύσεις: 4202
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2021, 18:08

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από alexgarcia6 »

Doom, διορθωσε με αν εχω καταλαβει λαθος

με βασει το λινκ, ο μονος τροπος να μην ειμαστε στο 1ο γκρουπ δυναμικοτητας των ομιλων ειναι να αποκλειστουν απο τα προκριματικα europa 3 ομαδες με υψηλοτερη βαθμολογια απο εμας;
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

SLNC-26 έγραψε:
Doomlord4 έγραψε:
theo-drama έγραψε:Την Βιγιαρεαλ τη δοκιμάσαμε, άσε που μεγάλωσε κι άλλο από τότε.
Ας δοκιμάσουμε και την Χώρα των Βάσκων, που μοιαζουμε(εκτός του αγωνιστικού, διαχρονικά Καλές ακαδημίες και γηγενων παικτών) και λίγο σαν επαναστάτες κλπ κλπ.
Και είναι και μεγάλη ομάδα σε τίτλους,οποτε μας πάει αυτό το κοστούμι διαχρονικά στην Ευρώπη.
theo πάτα το link της υπογραφής μου και δες δεξιά στο POT1
Έχουμε ακόμα ελπίδες να είμαστε μαζί στο 1ο γκρουπ και να μην συναντηθούμε
Αν όντως φτάσουμε ομίλους και είμαστε 1ο γκρουπ δυναμικότητας θα είναι τρελή ευκαιρία για πρόκριση απευθείας στους 16 με πρώτη θέση στον όμιλο και αντίστοιχη συγκομιδή βαθμών για τη βαθμολογία μας. Πρέπει να εκμεταλλευτούμε το γεγονός ότι μετρούν το ίδιο οι βαθμοί στις 3 διοργανώσεις.
Doom ξέρεις αν παίζει να εφαρμοστεί κάποιο ποσοστό στους βαθμούς από την ΟΥΕΦΑ ανάλογα τη διοργάνωση?
Υ.γ. Μαγικό το λινκ της υπογραφής σου! Όπως και όλα όσα ανεβάζεις, σε διαβάζουμε φανατικά εδώ και άπειρες σελίδες, συνέχισε έτσι!
Να σαι καλά φίλε μου :pano:
Όσο για το ποσοστό στους βαθμούς τι ακριβώς εννοείς;

Η νίκη και η ισοπαλία πάντως εννοείται πως
ΗΤΑΝ
ΕΙΝΑΙ
και
ΘΑ ΕΙΝΑΙ

πάντα σε κάθε διοργάνωση ακριβώς το ίδιο

2 βαθμοί η Νίκη
1 βαθμός η Ισοπαλία


και στα προκριματικά /2

1 βαθμός η νίκη
0,5 βαθμός η ισοπαλία


Και δεν θα μπορούσε να είναι τίποτα άλλο,θα ήταν για γέλια

Η διαφοροποίηση είναι πολύ απλά στους βαθμούς BONUS ανά διοργάνωση

https://kassiesa.net/uefa/calc.html


Τώρα για το 1ο γκρουπ δυναμικότητας,έχουμε δρόμο ακόμα.
Μπορεί να πέσουμε θέσεις αν μπει η Ρόμα ή η Αταλάντα
Και στην Γαλλία με ένα μικρό θαύμα η Ρεν

Αλλά αυτό θα είναι θετικό από μία άποψη,αφού έτσι δεν θα έχουμε ΙταλοΓάλλο υποψήφιο αντίπαλο στα προκριματικά

Επίσης από Champion League και Europa League,στο χειρότερο σενάριο που αποκλείονται όλλα τα φαβορί,αυτό σημαίνει 4+3+2 θέσεις πιο κάτω
Οπότε "Μαθηματικά" απλά σε λίγο θα εξασφαλίσουμε πως θα είμαστε 100% στο Pot 1 ή Pot 2 και όχι παρακάτω
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Doomlord4 την Τρί 17 Μάιος 2022, 17:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”