Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Λοιπόοοον...!! Αν τη νέα περίοδο, τερματίσουν στην 3η θέση του γαλλικού και του πορτογαλικου πρωταθληματος οι 3ες καλύτερες (βαθμολογικά στην Ευρώπη) ομάδες των χωρών αυτών (ήτοι Μαρσειγ και Σπόρτινγκ) και στη 2η θέση των ολλανδικού, αυστριακού, σκωτσεζικου, σερβικου, ουκρανικού, βελγικού, ελβετικού, ελληνικού και τσεχικου Πρωταθλήματος οι 2ες καλύτερες (βαθμολογικά στην Ευρώπη), ήτοι οι : Φεγενορντ, Λασκ Λιντζ, Σέλτικ, Παρτιζάν Βελ., Δυναμό Κ., Γάνδη, Γιουνγκ Μποις, ΠΑΟΚ και Βικτόρια Πλζεν αντίστοιχα, τότε στον 2ο Προκρ. Γύρο του Τσαμπιονς Λιγκ της περιόδου 2023-24, θα συμμετέχουν οι εξής ομάδες :
ΙΣΧΥΡΟΙ :
ΔΥΝΑΜΟ Κ. (32.000)
ΓΙΟΥΝΓΚ ΜΠΟΙΣ (28.000)
ΓΑΝΔΗ (26.500)
ΑΝΙΣΧΥΡΟΙ :
ΠΑΟΚ (23.500)
ΒΙΚΤ. ΠΛΖΕΝ (18.000)
ΠΑΡΤΙΖΑΝ Β. (17.500)
Αν προκριθούν οι βαθμολογικά ανώτερες στον 3ο Προκρ. Γύρο, τότε οι ισχυροί θα είναι οι :
ΣΠΌΡΤΙΝΓΚ Λ. (38.500)
ΛΑΣΚ ΛΙΝΤΖ (36.000)
ΦΕΓΙΕΝΟΡΝΤ (34.000*)
ΔΥΝΑΜΟ Κ. (32.000)
και οι ανισχυρες οι :
ΓΙΟΥΝΓΚ ΜΠΟΙΣ (28.000)
ΓΑΝΔΗ (26.500)
ΜΑΡΣΕΙΓ (25.000)
ΣΈΛΤΙΚ (25.000).
Άρα, καταλαβαίνουμε όλοι το πόσο σημαντικό είναι να κάνουμε μία ακόμη καλή πορεία στην Ευρώπη, έστω και να φτάσουμε μέχρι τους "16" του ερχόμενου Κόνφερενς Λιγκ...!!
ΙΣΧΥΡΟΙ :
ΔΥΝΑΜΟ Κ. (32.000)
ΓΙΟΥΝΓΚ ΜΠΟΙΣ (28.000)
ΓΑΝΔΗ (26.500)
ΑΝΙΣΧΥΡΟΙ :
ΠΑΟΚ (23.500)
ΒΙΚΤ. ΠΛΖΕΝ (18.000)
ΠΑΡΤΙΖΑΝ Β. (17.500)
Αν προκριθούν οι βαθμολογικά ανώτερες στον 3ο Προκρ. Γύρο, τότε οι ισχυροί θα είναι οι :
ΣΠΌΡΤΙΝΓΚ Λ. (38.500)
ΛΑΣΚ ΛΙΝΤΖ (36.000)
ΦΕΓΙΕΝΟΡΝΤ (34.000*)
ΔΥΝΑΜΟ Κ. (32.000)
και οι ανισχυρες οι :
ΓΙΟΥΝΓΚ ΜΠΟΙΣ (28.000)
ΓΑΝΔΗ (26.500)
ΜΑΡΣΕΙΓ (25.000)
ΣΈΛΤΙΚ (25.000).
Άρα, καταλαβαίνουμε όλοι το πόσο σημαντικό είναι να κάνουμε μία ακόμη καλή πορεία στην Ευρώπη, έστω και να φτάσουμε μέχρι τους "16" του ερχόμενου Κόνφερενς Λιγκ...!!
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Κάνε 32 βαθμούς την Young Boys ,βάλε και μια ρώσικη γιατί δεν ξερουμε αν σε 14 μήνες ξαναπαίξουν Ευρώπη
Α και που σαι....Βγάλε και το αντίστοιχο σενάριο αν βγούμε 1οι
Να ξεκουραστώ κι εγώ λίγο
Α και που σαι....Βγάλε και το αντίστοιχο σενάριο αν βγούμε 1οι
Να ξεκουραστώ κι εγώ λίγο
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Βρε τραγικη Φιορεντινα ελεος
Μακαρι να μεινει 8η απο την Αταλαντα την αλλη αγωνιστικη
Μακαρι να μεινει 8η απο την Αταλαντα την αλλη αγωνιστικη
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Μπα εγώ σταμάτησα να αγχώνομαι
Με Φιορεντίνα ή Γάλλο θα παίξουμε τον Αυγουστο
Με Φιορεντίνα ή Γάλλο θα παίξουμε τον Αυγουστο
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33919
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Θα τα δώσουμε όλα για το πρωτάθλημα, καλό κι αυτό.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Λουτσε εσυ; [FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY]
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33919
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Αν όντως φτάσουμε ομίλους και είμαστε 1ο γκρουπ δυναμικότητας θα είναι τρελή ευκαιρία για πρόκριση απευθείας στους 16 με πρώτη θέση στον όμιλο και αντίστοιχη συγκομιδή βαθμών για τη βαθμολογία μας. Πρέπει να εκμεταλλευτούμε το γεγονός ότι μετρούν το ίδιο οι βαθμοί στις 3 διοργανώσεις.Doomlord4 έγραψε:theo πάτα το link της υπογραφής μου και δες δεξιά στο POT1theo-drama έγραψε:Την Βιγιαρεαλ τη δοκιμάσαμε, άσε που μεγάλωσε κι άλλο από τότε.
Ας δοκιμάσουμε και την Χώρα των Βάσκων, που μοιαζουμε(εκτός του αγωνιστικού, διαχρονικά Καλές ακαδημίες και γηγενων παικτών) και λίγο σαν επαναστάτες κλπ κλπ.
Και είναι και μεγάλη ομάδα σε τίτλους,οποτε μας πάει αυτό το κοστούμι διαχρονικά στην Ευρώπη.
Έχουμε ακόμα ελπίδες να είμαστε μαζί στο 1ο γκρουπ και να μην συναντηθούμε
Doom ξέρεις αν παίζει να εφαρμοστεί κάποιο ποσοστό στους βαθμούς από την ΟΥΕΦΑ ανάλογα τη διοργάνωση?
Υ.γ. Μαγικό το λινκ της υπογραφής σου! Όπως και όλα όσα ανεβάζεις, σε διαβάζουμε φανατικά εδώ και άπειρες σελίδες, συνέχισε έτσι!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Η 7η θέση του πρωταθλήματος της Serie A θα κριθεί την Παρασκευή 20/5 (Τορίνο - Ρόμα) και το Σάββατο 21/5 (Αταλάντα - Έμπολι και Φιορεντίνα - Γιουβέντους).
Με αυτήν την Ρόμα που με το ζόρι ισοφάρισε την τελευταία Βενέτσια (στο 76΄ κι ενώ η Βενέτσια έπαιζε από το 32΄ με παίκτη λιγότερο), δεν ξέρω τι μπορεί να προκύψει κόντρα στην αδιάφορη Τορίνο.
Η Αταλάντα από την άλλη έχει σαφώς πιο εύκολο έργο από την Φιορεντίνα, αφού παίζει με την αδιάφορη Έμπολι, ενώ η ομάδα της Φλωρεντίας χρειάζεται μόνο νίκη κόντρα στην Γιουβέντους για να παραμείνει 7η.
Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση η Ρόμα να είναι αυτή που θα τερματίσει 8η και εκτός Ευρώπης, αν δεν κερδίσει και κερδίσουν οι άλλες δύο.
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
6. Ρόμα 60
7. Φιορεντίνα 59
8. Αταλάντα 59
ΣΗΜ: Ο 6ος μπαίνει κατ' ευθείαν στους ομίλους του E.L., o 7ος στους προκριματικούς του E.C.L. και ο 8ος μένει εκτός Ευρώπης.
Με αυτήν την Ρόμα που με το ζόρι ισοφάρισε την τελευταία Βενέτσια (στο 76΄ κι ενώ η Βενέτσια έπαιζε από το 32΄ με παίκτη λιγότερο), δεν ξέρω τι μπορεί να προκύψει κόντρα στην αδιάφορη Τορίνο.
Η Αταλάντα από την άλλη έχει σαφώς πιο εύκολο έργο από την Φιορεντίνα, αφού παίζει με την αδιάφορη Έμπολι, ενώ η ομάδα της Φλωρεντίας χρειάζεται μόνο νίκη κόντρα στην Γιουβέντους για να παραμείνει 7η.
Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση η Ρόμα να είναι αυτή που θα τερματίσει 8η και εκτός Ευρώπης, αν δεν κερδίσει και κερδίσουν οι άλλες δύο.
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
6. Ρόμα 60
7. Φιορεντίνα 59
8. Αταλάντα 59
ΣΗΜ: Ο 6ος μπαίνει κατ' ευθείαν στους ομίλους του E.L., o 7ος στους προκριματικούς του E.C.L. και ο 8ος μένει εκτός Ευρώπης.
-
montekristo
- Δημοσιεύσεις: 3990
- Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 16:33
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Λορδε μου με ολο το σεβασμοDoomlord4 έγραψε:Μπα εγώ σταμάτησα να αγχώνομαι
Με Φιορεντίνα ή Γάλλο θα παίξουμε τον Αυγουστο
και αν δεν τρολαρεις φυσικα
πως μπορει να γινει κατι τετοιο
εφ οσον σε ολα τα προκριματικα
ειμαστε στο γκρουπ των ισχυρων;
Ειναι η Φιορεντινα ειτε καποια
υποψηφια για κονφερενς απ τη
Γαλλια στους αδυναμους δηλαδη;
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ομάδα από δυνατό πρωτάθλημα δεν σημαίνει και δυνατός στις κληρώσεις
Αν μια ομάδα από Ιαλία,Γερμανία Γαλλία δεν έχει βγει Ευρώπη τα τελευταία 5 χρόνια,δεν έχει και βαθμούς
0 Ατομικούς
Σε αυτές τις περιπτώσεις μπαίνουν στις κληρώσεις με το 1/5 των βαθμών τις χώρας.
Αυτό όμως δεν φτάνει πάντα για να είσαι στους δυνατούς.
Πρέπει να πατήσεις το Link της υπογραφής μου,που δείχνει σε real time τους πιθανούς μας αντιπαλους
και όλους τους προκριματικούς με δυνατούς αδύναμους
Και Ιταλό Και Γερμανό και Γάλλο έχουμε προς το παρόν
Αυτό δεν γράφω εδώ και τόσες σελίδες;
Αν μια ομάδα από Ιαλία,Γερμανία Γαλλία δεν έχει βγει Ευρώπη τα τελευταία 5 χρόνια,δεν έχει και βαθμούς
0 Ατομικούς
Σε αυτές τις περιπτώσεις μπαίνουν στις κληρώσεις με το 1/5 των βαθμών τις χώρας.
Αυτό όμως δεν φτάνει πάντα για να είσαι στους δυνατούς.
Πρέπει να πατήσεις το Link της υπογραφής μου,που δείχνει σε real time τους πιθανούς μας αντιπαλους
και όλους τους προκριματικούς με δυνατούς αδύναμους
Και Ιταλό Και Γερμανό και Γάλλο έχουμε προς το παρόν
Αυτό δεν γράφω εδώ και τόσες σελίδες;
-
alexgarcia6
- Σασταλεγάκιας 2025
- Δημοσιεύσεις: 4202
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2021, 18:08
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Doom, διορθωσε με αν εχω καταλαβει λαθος
με βασει το λινκ, ο μονος τροπος να μην ειμαστε στο 1ο γκρουπ δυναμικοτητας των ομιλων ειναι να αποκλειστουν απο τα προκριματικα europa 3 ομαδες με υψηλοτερη βαθμολογια απο εμας;
με βασει το λινκ, ο μονος τροπος να μην ειμαστε στο 1ο γκρουπ δυναμικοτητας των ομιλων ειναι να αποκλειστουν απο τα προκριματικα europa 3 ομαδες με υψηλοτερη βαθμολογια απο εμας;
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Να σαι καλά φίλε μουSLNC-26 έγραψε:Αν όντως φτάσουμε ομίλους και είμαστε 1ο γκρουπ δυναμικότητας θα είναι τρελή ευκαιρία για πρόκριση απευθείας στους 16 με πρώτη θέση στον όμιλο και αντίστοιχη συγκομιδή βαθμών για τη βαθμολογία μας. Πρέπει να εκμεταλλευτούμε το γεγονός ότι μετρούν το ίδιο οι βαθμοί στις 3 διοργανώσεις.Doomlord4 έγραψε:theo πάτα το link της υπογραφής μου και δες δεξιά στο POT1theo-drama έγραψε:Την Βιγιαρεαλ τη δοκιμάσαμε, άσε που μεγάλωσε κι άλλο από τότε.
Ας δοκιμάσουμε και την Χώρα των Βάσκων, που μοιαζουμε(εκτός του αγωνιστικού, διαχρονικά Καλές ακαδημίες και γηγενων παικτών) και λίγο σαν επαναστάτες κλπ κλπ.
Και είναι και μεγάλη ομάδα σε τίτλους,οποτε μας πάει αυτό το κοστούμι διαχρονικά στην Ευρώπη.
Έχουμε ακόμα ελπίδες να είμαστε μαζί στο 1ο γκρουπ και να μην συναντηθούμε
Doom ξέρεις αν παίζει να εφαρμοστεί κάποιο ποσοστό στους βαθμούς από την ΟΥΕΦΑ ανάλογα τη διοργάνωση?
Υ.γ. Μαγικό το λινκ της υπογραφής σου! Όπως και όλα όσα ανεβάζεις, σε διαβάζουμε φανατικά εδώ και άπειρες σελίδες, συνέχισε έτσι!
Όσο για το ποσοστό στους βαθμούς τι ακριβώς εννοείς;
Η νίκη και η ισοπαλία πάντως εννοείται πως
ΗΤΑΝ
ΕΙΝΑΙ
και
ΘΑ ΕΙΝΑΙ
πάντα σε κάθε διοργάνωση ακριβώς το ίδιο
2 βαθμοί η Νίκη
1 βαθμός η Ισοπαλία
και στα προκριματικά /2
1 βαθμός η νίκη
0,5 βαθμός η ισοπαλία
Και δεν θα μπορούσε να είναι τίποτα άλλο,θα ήταν για γέλια
Η διαφοροποίηση είναι πολύ απλά στους βαθμούς BONUS ανά διοργάνωση
https://kassiesa.net/uefa/calc.html
Τώρα για το 1ο γκρουπ δυναμικότητας,έχουμε δρόμο ακόμα.
Μπορεί να πέσουμε θέσεις αν μπει η Ρόμα ή η Αταλάντα
Και στην Γαλλία με ένα μικρό θαύμα η Ρεν
Αλλά αυτό θα είναι θετικό από μία άποψη,αφού έτσι δεν θα έχουμε ΙταλοΓάλλο υποψήφιο αντίπαλο στα προκριματικά
Επίσης από Champion League και Europa League,στο χειρότερο σενάριο που αποκλείονται όλλα τα φαβορί,αυτό σημαίνει 4+3+2 θέσεις πιο κάτω
Οπότε "Μαθηματικά" απλά σε λίγο θα εξασφαλίσουμε πως θα είμαστε 100% στο Pot 1 ή Pot 2 και όχι παρακάτω
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Doomlord4 την Τρί 17 Μάιος 2022, 17:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
