Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
lkosmid
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: Τετ 24 Σεπ 2008, 03:00

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από lkosmid »

gika έγραψε: Και χάνουν τον τελικό, και το μόνο που έχει γράψει η ιστορία είναι ότι η Σέλτικ πήρε άλλο ένα πρωτάθλημα. Κι οι Rangers θα έχουν να λένε ιστορίες που ξεκινάνε με το παραλίγο.
Φυσικά και μπορουν να το χάσουν, αλλά αυξάνουν τις πιθανότητές τους να μπουν ομίλους. Είτε ως 1οι (απευθείας ομίλους) είτε ως δεύτεροι όντας ισχυροί στα προκριματικά. Και αν συμβεί το δεύτερο και πέσουν με κανένα χαρτί όπως η Σέλτικ, πάλι θα έχουν περισσότερες πιθανότητες γιατί συνήθισαν να κερδίζουν τέτοια λιμά στο EL. Και αν κάτι στραβώσει θα έχουν εξασφαλισμενους τουλάχιστον τους ομίλους του ECL, θα είναι δυνατοί στον όμιλο και θα μπορέσουν πιο εύκολα να διατηρήσουν την καλή τους βαθμολογία και παράλληλα να προσπαθήσουν να κερδίσουν το πρωτάθλημα στη χώρα τους.

Αφού παίρνουμε αποφάσεις με βάση τις πιθανότητες στην καθημερινή μας ζωή, γιατί να μην το κάνουμε κι εδώ; Αν σε υποχρεώσουν να παίξεις ρώσικη ρουλέτα και σε δώσουν να διαλέξεις ανάμεσα σε δυο περίστροφα το ένα με 2 θέσεις γεμάτες και το άλλο με 3, ποιο θα διαλέξεις; Το 1ο ή θα διαλέξεις στην τύχη; Ή το δεύτερο απλά και μόνο για να έχεις να καυχηθείς σε περίπτωση που τη γλιτώσεις;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος lkosmid την Σάβ 14 Μάιος 2022, 16:47, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12485
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

Ο 6ος της Γερμανίας δε πάει Κονφερενς?
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Ναι,ο 6ος

Εκτός και αν ο Κυπελλούχος είναι στους πρώτους 6
Οπότε βγαίνει ο 7ος

Ο τελικός Κυπέλλου είναι Λειψία-Φράιμπουργκ ;)
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Δειτε τα ζευγάρια και ειδικά τους νικητές του Europa League

Γεμάτο μεσαία Λιμά;
Δεν θα το λεγα

Στην Ελλάδα μόνο το υποτιμούμε λες και έχουμε φάει το Τσουλού με το κουτάλι

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

fossa έγραψε:Δεν βγάζεις άκρη φέτος με την Ιταλία.
Η Αταλάντα είχε πολύ καλό πρόγραμμα, φοβερή ομάδα και τα έκανε μαντάρα. Τώρα πάει στο Σαν Σίρο που είναι σολντ άουτ με τη Μίλαν να θέλει 4 βαθμούς στα 2 παιχνίδια για τον τίτλο (αν κάνει γκέλα η Ίντερ μπορεί να το πάρει και τη Κυριακή).
Η Φιορεντίνα είναι πολύ καλή ομάδα έκανε όμως γκέλες και τώρα τρέχει. Παίζει με τη Σαμπντόρια που δεν έχει σωθεί μαθηματικά αλλά παίζουν Δευτέρα!!! Δηλαδή η Σαμπντόρια θα ξέρει τα αποτελέσματα των άλλων και μπορεί να έχει σωθεί...πως το έκαναν αυτό οι Ιταλοί, δεν το συνηθίζουν. Μετά η Φιορεντίνα παίζει μέσα με την αδιάφορη Γιουβέντους. Κανονικά θα μου φαινόταν πολύ δύσκολο να κάνει 2 νίκες, τώρα δεν το αποκλείω και οι 4 βαθμοί μπορεί να της φτάσουν.
Η Ρόμα έμπλεξε. Ας πούμε κερδίζει τη Βενέτσια, θα κερδίσει την πολύ καλή Τορίνο έξω; Την θεωρώ όλη τη χρονιά μέτρια ομάδα, όταν όλοι έλεγαν να μη τύχει ο ΠΑΟΚ μαζί της εγώ έλεγα πως μας ψιλοταίριαζε περισσότερο σίγουρα από τη Μαρσέιγ. Ψιλοέκπληξη που πέρασε τη Λέστερ αλλά Μουρίνιο είσαι...
Η Λάτσιο έχει αυτό το σημαντικό προβάδισμα των τριών βαθμών αλλά παίζει στη Γιουβέντους. Αν χάσει χαμός.
Δεν γίνεται καμμία πρόβλεψη.
Ούτε ποιος θα μείνει έξω, ούτε ποια θέση θα πάρει. Χαμός.
Φίλε fossa και οποιοσδήποτε άλλος είναι εξπέρ στην Ιταλία!

Περιμένω 1Χ το Sampdoria-Fiorentina για 70 ευρώ
Το cash out δίνει 30

Τι κάνω; :mrgreen:

Κάθε συμβουλή δεκτή :mrgreen:
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33939
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από john4serres »

Bye-bye LASK.
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Καμία σχέση :mrgreen:
Είναι ακόμα ζωντανή!

Ο 2ος παίζει μονό μπαράζ στην έδρα του 1ου

Και ο νικητής διπλά ματς με τον 5ο του Championship round
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

σδνα

Μήλιο οριστικά κρίνεσαι λίγος.Σόρρυ

Το μονοπάτι για ΠΑΟΚ, Παναθηναϊκό και Άρη στο επόμενο Conference League


Οι τρεις ελληνικές ομάδες που θα βρεθούν στο επόμενο Conference League θα πρέπει να περάσουν τρεις καλοκαιρινούς προκριματικούς, αν θέλουν να μπουν στους ομίλους.
Διαδικαστική θα είναι η τελευταία αγωνιστική των πλέι-οφ της Super League, αφού ο Παναθηναϊκός και ο Άρης πήραν τα δύο υπόλοιπα ευρωπαϊκά εισιτήρια και θα ακολουθήσουν τον ΠΑΟΚ στο επόμενο Conference League.

Και οι τρεις τους θα ξεκινήσουν την ευρωπαϊκή τους πορεία από τον 2ο προκριματικό του Conference League, κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει να περάσουν τρεις γύρους, αν θέλουν να συμμετάσχουν στους ομίλους της διοργάνωσης.

Τον αντίπαλο τους (που θα είναι κατά πάσα πιθανότητα νικητής ζευγαριού από τον 1ο προκριματικό) θα τον μάθουν σε έναν μήνα, στις 15 Ιουνίου, ενώ οι αγώνες για τον 2ο προκριματικό θα διεξαχθούν στις 21 και 28 Ιουλίου.

Με συλλογικό ranking 25.000 βαθμούς, είναι σχεδόν σίγουρο ότι ο ΠΑΟΚ θα είναι στο γκρουπ των ισχυρών μέχρι τους ομίλους, ενώ ο Άρης και ο Παναθηναϊκός που θα μπουν με 5.640 βαθμούς, θα πρέπει να περιμένουν για να δουν σε ποιο γκρουπ θα τοποθετηθούν.

Τα παιχνίδια για τον 3ο προκριματικό θα διεξαχθούν 4/11 Αυγούστου, ενώ τα πλέι-οφ στις 18 και τις 25 του ίδιου μήνα.

Να υπενθυμίσουμε ότι σε περίπτωση αποκλεισμού δεν υπάρχει δεύτερη ευκαιρία (όπως συμβαίνει στα προκριματικά Champions και Europa League), αφού οι ομάδες αποχαιρετούν οριστικά την Ευρώπη, όπως συνέβη το περασμένο καλοκαίρι με ΑΕΚ και Άρη



2 λάθη (πέρα από τους κουβαρτοβαθμούς)
Και μία ελλειπής πληροφορία



Δε βαριέσαι,ποιος θα σου την πει σάμπως.
Ποιος θα ζητήσει άψογη ενημέρωση και σωστή

Ξεκούραστο μισθό και συ,όπως και όλοι οι άλλοι
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Μετά από Γερμανό αντίπαλο,αποκτάμε σιγά σιγά και Γάλλο
Πολύ χάλια τα αποτελέσματα στην Γαλλία σήμερα

Στην Ιταλία η άχρηστη Ρόμα έφερε Ισοπαλία....

Άντε να δούμε
theo-drama
Mr Ξερόλας 2019
Δημοσιεύσεις: 7980
Εγγραφή: Πέμ 22 Οκτ 2015, 20:04

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από theo-drama »

Doomlord4 έγραψε:Μετά από Γερμανό αντίπαλο,αποκτάμε σιγά σιγά και Γάλλο
Πολύ χάλια τα αποτελέσματα στην Γαλλία σήμερα

Στην Ιταλία η άχρηστη Ρόμα έφερε Ισοπαλία....

Άντε να δούμε

46 τελικες
4 δοκαρια
20 κορνερ
70- 30 κατοχη


Μέχρι την 2α παρουσία να παιζαν δεν νικούσε η Ρομα.

ΥΓ. Αυτή έχει περάσει και τον ΠΑΟΚ στα κόρνερ στατιστικά.
Εμείς ούτε στα 50 κόρνερ δεν βάζουμε 1 γκολ.
Ας ελπίσουμε στον ΤΕΛΙΚΟ ο ΠΑΟΚ, να ξορκισει το κακό με τα κόρνερ και κυρίως με το ΕΎΚΟΛΟ γκολ.
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Αφού το μίλησα,που να νικούσαν!!
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από K_geo »

ντουμ για κανε λιγο ενα ρεζουμε ρε συ.,

αν βγουμε 4οι ξερω γω και αν παρουμε το κύπελλο και αν δεν το παρουμε και αν βγουν οι γαλλοι ή οι γερμανοί ή τελειώσει ο πόλεμος στην ουκρανία, ποια η σημασία ώς προς τα προκριματικά του κόνφερνας αφού τσ.λ δε βγαίνουμε αλλά τον ΠΑΟΚ μας λατρεύουμε;
theo-drama
Mr Ξερόλας 2019
Δημοσιεύσεις: 7980
Εγγραφή: Πέμ 22 Οκτ 2015, 20:04

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από theo-drama »

Αδερφέ έχω δει και έχω δει(όπως με Γιάννενα το 2016 2017,με 27 νομίζω τελικές μας).....

Αλλά τέτοιο πράγμα με 50 τελικές, δεν θυμάμαι να έχω δει, 54 κλείνω τον Ιούλη).

Και στην τελευταία φάση των καθυστέρησεων, εχασε μεγάλη ευκαιρία η Βενετσια να κάνει το 1-2.

ΥΓ.
Ασχέτως αν από το 30' λεπτό έπαιζε με 10 η Βενετσια.
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

:shock: :shock:
lkosmid
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: Τετ 24 Σεπ 2008, 03:00

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από lkosmid »

Doomlord4 έγραψε:
fossa έγραψε:Δεν βγάζεις άκρη φέτος με την Ιταλία.
Η Αταλάντα είχε πολύ καλό πρόγραμμα, φοβερή ομάδα και τα έκανε μαντάρα. Τώρα πάει στο Σαν Σίρο που είναι σολντ άουτ με τη Μίλαν να θέλει 4 βαθμούς στα 2 παιχνίδια για τον τίτλο (αν κάνει γκέλα η Ίντερ μπορεί να το πάρει και τη Κυριακή).
Η Φιορεντίνα είναι πολύ καλή ομάδα έκανε όμως γκέλες και τώρα τρέχει. Παίζει με τη Σαμπντόρια που δεν έχει σωθεί μαθηματικά αλλά παίζουν Δευτέρα!!! Δηλαδή η Σαμπντόρια θα ξέρει τα αποτελέσματα των άλλων και μπορεί να έχει σωθεί...πως το έκαναν αυτό οι Ιταλοί, δεν το συνηθίζουν. Μετά η Φιορεντίνα παίζει μέσα με την αδιάφορη Γιουβέντους. Κανονικά θα μου φαινόταν πολύ δύσκολο να κάνει 2 νίκες, τώρα δεν το αποκλείω και οι 4 βαθμοί μπορεί να της φτάσουν.
Η Ρόμα έμπλεξε. Ας πούμε κερδίζει τη Βενέτσια, θα κερδίσει την πολύ καλή Τορίνο έξω; Την θεωρώ όλη τη χρονιά μέτρια ομάδα, όταν όλοι έλεγαν να μη τύχει ο ΠΑΟΚ μαζί της εγώ έλεγα πως μας ψιλοταίριαζε περισσότερο σίγουρα από τη Μαρσέιγ. Ψιλοέκπληξη που πέρασε τη Λέστερ αλλά Μουρίνιο είσαι...
Η Λάτσιο έχει αυτό το σημαντικό προβάδισμα των τριών βαθμών αλλά παίζει στη Γιουβέντους. Αν χάσει χαμός.
Δεν γίνεται καμμία πρόβλεψη.
Ούτε ποιος θα μείνει έξω, ούτε ποια θέση θα πάρει. Χαμός.
Φίλε fossa και οποιοσδήποτε άλλος είναι εξπέρ στην Ιταλία!

Περιμένω 1Χ το Sampdoria-Fiorentina για 70 ευρώ
Το cash out δίνει 30

Τι κάνω; :mrgreen:

Κάθε συμβουλή δεκτή :mrgreen:
Εξαρτάται κι από άλλες παραμέτρους πχ. αν εχεις παίξει και άλλα παιχνίδια και πόσα, πόσα χρήματα κτλ.
Αν όμως ενδιαφέρεσαι μόνο για τις πιθανότητες του αγώνα, εγώ στη θέση σου θα τα έβγαζα. Μετά την ισοπαλία της Ρόμα σήμερα, η Φιορεντίνα έχει μεγαλύτερο κίνητρο πιστεύω για να κερδίσει απο την Σαμπντόρια. Απο πλευράς φόρμας και οι δύο δεν είναι στα πολύ καλά τους, αλλά η Φιορεντίνα είναι σε λίγο καλύτερη κατάσταση. Η Σαμπντόρια δεν μου δείχνει οτι μπορεί να χτυπήσει τα παιχνίδια που μένουν ώστε να σωθεί άνετα, οπως πχ η Στουτγγάρδη στη Γερμανία σήμερα. Και όπως είπες, απο τη στιγμή που ανέφερες ότι μας συμφέρει να βγει Ευρώπη η Ρόμα, θα μείνει απ' έξω :D ΠΑΟΚ είσαι...
Αυτό χωρίς να είμαι ειδικός στην Ιταλία, πέρα από μερικά περιστασιακά στοιχήματα και να προσθέσω ότι είμαι συντηρητικός.
Ενδεικτικά, σήμερα είχα παίξει τριάδα 1Χ τις Arminia Bielefeld, Stuttgart και Wolfsburg, με συντελεστή 12,5 και έκανα cash out γύρω στο 70' με συντελεστή 5,4 ενώ αν τα άφηνα θα τα έπιανα...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”