Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022
- Willie the Pimp
- Δημοσιεύσεις: 1269
- Εγγραφή: Πέμ 09 Δεκ 2021, 14:06
Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022
Ο Αλεξόπουλος δεν είχε καμιά σχέση με τους άλλους δύο, παρεμπιπτόντως με καταγωγή από την Καρδίτσα κι όχι Θεσσαλονικιός. Κι όντως ήταν ευκατάστατος απλά δεν ήταν του οικονομικού μεγέθους των τότε κάτω.Για μένα αμφιλεγόμενος ως πρόεδρος της ΚΑΕ, αλλά καμιά σχέση με τους άλλους. Επίσης αν θυμάμαι καλά πρόεδρος στον ΑΣ ήταν σκάρτα 1-2 χρόνια. Για τον Πανελούδη ισχύουν αυτά που λέει ο Descartes, σκούζαμε με άλλα νικ αμφότεροι τότε.
- miburosaito
- Δημοσιεύσεις: 2267
- Εγγραφή: Τετ 06 Φεβ 2019, 19:49
Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022
miburosaito έγραψε:Με βαση αναρτηση στο instagram του, φαινεται να αποχωρει ο Brown
https://www.instagram.com/p/Cdi8UcMM687/
Αντιστοιχη αναρτηση εκανε και ο Ουντρις, αρα μενει να μαθουμε τι θα γινει με Μπαρνς και Κουκλινσκι
Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022
Ο δεύτερος που λες, λέγεται επίσης πως φρόντισε ο Μυτιληναίος να μην πάρει την ομάδα για την οποία ενδιαφέρθηκε αρχικά αλλά τον ηρακληDescartes έγραψε:Κάποιοι ή ήσασταν πολύ μικροί ή άσχετοι με τον ΠΑΟΚ.
Ο Αλεξόπουλος ήταν ο τελευταίος ευκατάστατος Θεσσαλονικιός που ασχολήθηκε με τον ΠΑΟΚ.
Ο Πανελούδης ήταν μέλος της παρέας του ΑΣ και τα κλειδιά του τα έδωσε ο Κατσαρής. Μεταξύ Πανελούδη Μπατατουδη ήταν η παρέα του ΑΣ Ακριβόπουλου-Πανελούδη και διάφορων άλλων που χρέωσε τον ΠΑΟΚ κατι δισεκατομμύρια.
O ΑΣ ήταν αυτός που σταμάτησε την πρώτη προσέγγιση του Σαββίδη στις αρχές-μέσα δεκαετίας 2000 για την ΠΑΕ. Φήμες οτι ηταν εντολή δύο πολιτικών. Η μια είναι εξερευνήτρια και ο άλλος συνταγματολόγος, πανέξυπνος και ΠΑΟΚτσής, αλλά...
Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022
Φεύγει ο Ούντρις? Αντε στο καλό! Καλό δρόμο καλά τουίτ, καλές φυσιοθεραπίες και κλειστά παράθυρα πριν τα ντέρμπο με τη νέα ομάδα του.miburosaito έγραψε:miburosaito έγραψε:Με βαση αναρτηση στο instagram του, φαινεται να αποχωρει ο Brown
https://www.instagram.com/p/Cdi8UcMM687/
Αντιστοιχη αναρτηση εκανε και ο Ουντρις, αρα μενει να μαθουμε τι θα γινει με Μπαρνς και Κουκλινσκι
Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022
Διάβασα ένα σχόλιο στο sdna για έναν τορες της γαλατα.Τι λέει αυτός, γνωριζουμε ;
Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022
Καλός, καλόςTimelord έγραψε:Διάβασα ένα σχόλιο στο sdna για έναν τορες της γαλατα.Τι λέει αυτός, γνωριζουμε ;
Τερατακι με πολύ δυνατά χτυπήματα
Βέβαια οι ειδικοί θα μας πουν καλύτερα,αν πχ έχει θέματα τραυματισμών κτλ.
Πάντως για να έχει παίξει στην Ζάκσα σίγουρα δεν είναι τυχαίος.
Στάλθηκε από το M2012K11AG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022
Τι ακριβώς έλεγε το σχόλιο αδερφέ αν επιτρέπεται;
Στάλθηκε από το M2012K11AG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το M2012K11AG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Maezono Masakiyo
- Δημοσιεύσεις: 1711
- Εγγραφή: Σάβ 02 Ιούλ 2016, 11:13
Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022
Timelord έγραψε:Διάβασα ένα σχόλιο στο sdna για έναν τορες της γαλατα.Τι λέει αυτός, γνωριζουμε ;
Aν αναφερεται στον Maurice Tores πορτορικανος διαγωνιος με χρονιές και σε Ιταλία. Τα παιδια που ασχολουνται θα μπορούν να πουν καλύτερα.
-
τσιριγωτης
- Δημοσιεύσεις: 4195
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:47
Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022
Χάθηκε να κάνει κ ο μπαρνς;miburosaito έγραψε:miburosaito έγραψε:Με βαση αναρτηση στο instagram του, φαινεται να αποχωρει ο Brown
https://www.instagram.com/p/Cdi8UcMM687/
Αντιστοιχη αναρτηση εκανε και ο Ουντρις, αρα μενει να μαθουμε τι θα γινει με Μπαρνς και Κουκλινσκι
Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022
Πολύ δυνατό βιογραφικό! 4 χρόνια Ιταλία + Ζάκσα παρακαλώ. Μακάρι...Timelord έγραψε:Διάβασα ένα σχόλιο στο sdna για έναν τορες της γαλατα.Τι λέει αυτός, γνωριζουμε ;
Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022
Μιλάμε για τον Πορτορικανό ακραίο που παίζει και στην διαγώνιο;
Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022
Δεν έχω να περιγράψω πολλά για τον Πουερτορικανό Maurice Torres. Στα 31 του παραμένει ένας πολύ καλός διαγώνιος και μέσα στους πρωταγωνιστές του Τουρκικού Πρωταθλήματος. Αθλητικός και εκρηκτικός διαγώνιος με πολύ καλά τελειώματα στις επιθέσεις του και πολύ καλό σερβίς που είναι φωτοβολίδα. Φοβερό βιογραφικό που δεν έχει περιοριστεί μόνο στην Ιταλία (Ραβέννα και Πάντοβα) και στην Πολωνία (ΖΑΚΣΑ) όπως αναφέρθηκε, αλλά και στην Ιαπωνία (Οσάκα), ενώ τα 2 τελευταία χρόνια έχει αγωνιστεί με τη Γαλατασαράι.
Την περσινή χρονιά έκανε μυθικά πράγματα πετυχαίνοντας 690 πόντους και βγήκε 2ος σκόρερ του Πρωταθλήματος με 5.52 πόντους ανά σετ (690/125) και με 54% αποτελεσματικότητα (588/1087 επιθέσεις), με 49 άσσους (6ος στη σχετική λίστα) και 0.39 άσσους ανά σετ (49/125) και με 53 πόντους από μπλοκ και 0.42 μπλοκ ανά σετ (53/125).
Η φετινή χρονιά ξεκίνησε από εκεί που σταμάτησε η προηγούμενη, αλλά μέσα στο Δεκέμβρη έπαθε σκωληκοειδίτιδα και έχασε 2 παιχνίδια. Επέστρεψε τον Ιανουάριο που ήταν λίγο επηρεασμένος, αλλά μετά επανήλθε και παρά το έχασε ένα ακόμα παιχνίδι, όμως δεν κάμφθηκε και βοήθησε στην κατάληψη της 5ης θέσης. Έκλεισε βέβαια τη χρονιά με 490 πόντους (4ος σκόρερ του Πρωταθλήματος) με 4.5 πόντους ανά σετ (490/109) και με 54% αποτελεσματικότητα (414/767 επιθέσεις), με 49 άσσους (4ος στη λίστα) και 0.45 άσσους ανά σετ (49/109 και 5ος στη λίστα) και με 27 πόντους από μπλοκ και 0.25 μπλοκ ανά σετ (27/109).
Γενικά πρόκειται για εξαιρετική περίπτωση όπου παρά τη μέτρια χρονιά λόγω της σκωληκοειδίτιδας κράτησε καλά νούμερα και έδειξε ότι έχει αφήσει πίσω του αυτή τη χρονιά. Βέβαια θεωρώ ότι είναι ένα όνειρο θερινής νυκτός μιας και δεν έχουμε το μπάτζετ για να φέρουμε ένα τέτοιο παίκτη. Και καμία παροχή για να έρθει. Μακάρι γιατί θα ήταν εξαιρετική κίνηση και θα ξαναβλέπαμε λίγο Λάτιν στοιχείο μετά από 6 χρόνια στη θέση του διαγώνιου (τον Άλμπο δεν τον μετράω γιατί δεν αγωνίστηκε σε επίσημο παιχνίδι).
Και ένα βιντεάκι από την περσινή χρονιά:
[youtube]h8UvfX6OusE[/youtube]
Την περσινή χρονιά έκανε μυθικά πράγματα πετυχαίνοντας 690 πόντους και βγήκε 2ος σκόρερ του Πρωταθλήματος με 5.52 πόντους ανά σετ (690/125) και με 54% αποτελεσματικότητα (588/1087 επιθέσεις), με 49 άσσους (6ος στη σχετική λίστα) και 0.39 άσσους ανά σετ (49/125) και με 53 πόντους από μπλοκ και 0.42 μπλοκ ανά σετ (53/125).
Η φετινή χρονιά ξεκίνησε από εκεί που σταμάτησε η προηγούμενη, αλλά μέσα στο Δεκέμβρη έπαθε σκωληκοειδίτιδα και έχασε 2 παιχνίδια. Επέστρεψε τον Ιανουάριο που ήταν λίγο επηρεασμένος, αλλά μετά επανήλθε και παρά το έχασε ένα ακόμα παιχνίδι, όμως δεν κάμφθηκε και βοήθησε στην κατάληψη της 5ης θέσης. Έκλεισε βέβαια τη χρονιά με 490 πόντους (4ος σκόρερ του Πρωταθλήματος) με 4.5 πόντους ανά σετ (490/109) και με 54% αποτελεσματικότητα (414/767 επιθέσεις), με 49 άσσους (4ος στη λίστα) και 0.45 άσσους ανά σετ (49/109 και 5ος στη λίστα) και με 27 πόντους από μπλοκ και 0.25 μπλοκ ανά σετ (27/109).
Γενικά πρόκειται για εξαιρετική περίπτωση όπου παρά τη μέτρια χρονιά λόγω της σκωληκοειδίτιδας κράτησε καλά νούμερα και έδειξε ότι έχει αφήσει πίσω του αυτή τη χρονιά. Βέβαια θεωρώ ότι είναι ένα όνειρο θερινής νυκτός μιας και δεν έχουμε το μπάτζετ για να φέρουμε ένα τέτοιο παίκτη. Και καμία παροχή για να έρθει. Μακάρι γιατί θα ήταν εξαιρετική κίνηση και θα ξαναβλέπαμε λίγο Λάτιν στοιχείο μετά από 6 χρόνια στη θέση του διαγώνιου (τον Άλμπο δεν τον μετράω γιατί δεν αγωνίστηκε σε επίσημο παιχνίδι).
Και ένα βιντεάκι από την περσινή χρονιά:
[youtube]h8UvfX6OusE[/youtube]
Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022
Κουβανε ,πόσα κατά προσέγγιση παίρνει αυτός, πόσα ο Κουβανός του Βαζελου και πόσα ο Ουντρις, έτσι για να έχουμε μια εικόνα των μεγεθών.
Αν ξέρεις βέβαια.
Αν ξέρεις βέβαια.
Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022
Αυτός διαλύει το τάραφλεξ!!
Στάλθηκε από το M2012K11AG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το M2012K11AG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022
Δυστυχώς δεν ξέρω τόσα πολλά από λεφτά, αλλά με ένα μπακάλικο τρόπο ο Ούντρις να πήρε κανά 90.000 αν εκτιμήσουμε το ότι ήταν ανενεργός. Οι Τόρρες και Ερνάντεθ να πήραν μεταξύ 100.000 και 150.000 με βάση το ότι ήταν καλά στην υγεία τους και δεν είχαν θέματα σοβαρά και μάλιστα μετρώντας και την ηλικία ειδικά του Κουβανού. Αλλά πάντα αυτά με πολύ μπακάλικο τρόπο και δεν είναι σωστή προσέγγιση και να μην το λαμβάνεις υπόψιν.obanebane έγραψε:Κουβανε ,πόσα κατά προσέγγιση παίρνει αυτός, πόσα ο Κουβανός του Βαζελου και πόσα ο Ουντρις, έτσι για να έχουμε μια εικόνα των μεγεθών.
Αν ξέρεις βέβαια.