Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος και όλων των παραλειπομένων...
Ιάσονας
Δημοσιεύσεις: 3182
Εγγραφή: Κυρ 20 Δεκ 2015, 12:21

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022

Δημοσίευση από Ιάσονας »

PaokCuba4 έγραψε:
Επίσης πολύ εύκολα κάνουμε κριτική στον Α.Σ. από ένα πληκτρολόγιο αλλά να πάμε να στηρίξουμε ή να εγγραφτουμε στον Α.Σ., δεν κάνουμε. Και για αυτό φωνάζω για τη δική μας αυτοκριτική. Καλά λέμε αλλά άμα δεν είσαι κοντά στην ομάδα πως θα βοηθήσεις για το καλύτερο. Δυστυχώς αυτό δύσκολα θα γίνει και θα κρατήσω το σχόλιο ατόμου στο διαδίκτυο που είπε ότι ο ΠΑΟΚ έχει ντροπιάσει τον κόσμο και υποσχέθηκε άδεια καρεκλακια.
Κουβανε ξέρεις πόσο έπαιρνε η διαδικασία από την στιγμή που γράφεσαι στον ΑΣ μέχρι τη στιγμή να ψηφίσεις την τελευταία φορά που κοίταξα? 8 χρόνια. Και ξέρεις πόσοι είναι οι υποψήφιοι? Ένας. Αυτοί δεν μας θέλουν
Άβαταρ μέλους
PaokCuba4
Δημοσιεύσεις: 7463
Εγγραφή: Τετ 13 Ιούλ 2016, 19:05

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022

Δημοσίευση από PaokCuba4 »

Άρα δεν κάνεις τίποτα, αφήνεις να κάνουν ό,τι θέλουν και μετά απαιτείς. Λυπάμαι αλλά άμα δε φωνάξει ο κόσμος και δεν αρχίσει να συμμετέχει πιο ενεργά, δε θα αλλάξει και κάτι και μετά θα λέμε η διαδικασία, ο Α.Σ., ο Πετρέας, ο Τάκης, ο Μάκης, ο Σάκης, ο Γιώργος μας φταίνε. Εγώ ξέρω ότι δικαιολογίες περί διαδικασιών, υποψηφίων κλπ εύκολα κάμπτονται όταν ο κόσμος συμμετέχει ενεργά και έτσι οι υποψήφιοι γίνονται περισσότεροι και η οκταετία που παρουσιάζεις ως εμπόδιο μπορεί να λειτουργήσει ουσιαστικά για να δημιουργήσεις εσύ ένα ψηφοδέλτιο και να αλλάξει μια κατάσταση που πιστεύεις ότι είναι λάθος. Κανείς δεν μπορεί να εμποδίσει τον κόσμο στη συμμετοχή του στον Α.Σ. Εμείς οι ίδιοι είμαστε οι χειρότεροί μας αντίπαλοι.

Κάποια στιγμή πρέπει να σηκωθούμε από τους καναπέδες και λειτουργήσουμε επιτέλους συλλογικά για το καλό του συλλόγου.
Ιάσονας
Δημοσιεύσεις: 3182
Εγγραφή: Κυρ 20 Δεκ 2015, 12:21

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022

Δημοσίευση από Ιάσονας »

Θα σου πω ποιος είναι ο ιδανικός τρόπος για να ανατρέψουμε την κατάσταση στον ερασιτεχνη. Με μαζική συμμετοχή και παρουσία στο γήπεδο, σε άνδρες και γυναίκες ειδικά στο βόλει, για να ξεπεράσει η δυναμική του κόσμου την διοικητική ανυπαρξία. Η συνεχής υποστήριξη στην ομάδα σε νίκες και ήττες σε συνδιασμο με την συνεχή απαξίωση του ερασιτεχνη ως διοίκηση. Φέτος δεν ήταν καλή χρονιά για τον κοσμο του ΠΑΟΚ, ο κόσμος όμως είναι ο ίδιος ακριβώς που στήριξε το μπάσκετ την ίδια χρονιά όταν είδε πως διοικητικά (και παρά τα αγωνιστικά λάθη) κάτι καλό γίνεται.
Για μένα το βόλει χρειάζεται διοίκηση κοινή σε άνδρες και γυναίκες εκτός ερασιτεχνη και καινούργιο γήπεδο αποκλειστικά για τα δύο αυτά τμήματα για να λειτουργήσει μακροπρόθεσμα και να μην είναι ουρά του κάθε γαυρο βαζελου. Χρειάζεται αλλαγή νοοτροπίας σε κάθε επίπεδο. Αυτό είναι κάτι που δεν γίνεται με πλάνο έτους διετίας ή και τριετίας και δεν γίνεται με διοίκηση ερασιτεχνη. Χρειάζεται παράγοντας επιπέδου Χατζόπουλου στο μπάσκετ.
Στα αγωνιστικά. Αγωνιστικά φέτος η πρόοδος ήταν συγκλονιστικη. Εμείς και ο βαζελος έχουμε τον κατάλληλο άνθρωπο στην κατάλληλη θέση για προπονητή. Η ομάδα ήταν πάρα πολύ ανταγωνιστική παρά το γεγονός ότι δεν είχε βάθος και στο τέλος αυτό πλήρωσε και δεν έφερε παραπάνω τίτλους. Οι αφορισμοί σε παίκτες όπως ο Κουμεντακης ή ο Μπαρνς είναι άνευ ουσίας. Για μένα η παραμονή Γουολς και Κοκκινακη είναι πολύ θετικό βήμα καλό θα ήταν να έμενε και ο Μπράουν ενώ και ο Μπαρνς πιστεύω πως του χρόνου θα είναι πολύ καλύτερος. Πολύ καλή προσθήκη ο Ραπτης αλλά πρέπει να να πλαισιωθεί με κάποιον ακραίο τύπου Χανδρινο για να θεωρήσουμε πως έχουμε καλύψει την θέση. Για διαγώνιο θα ήθελα να γύριζε ο Βαν Ντε Ντρις, και πιστεύω πως με πασαδορο τον Γουολς θα ήταν ακόμα καλύτερος. Το πιο κρίσιμο σημείο όμως είναι η παραμονή Καλμαζιδη όλα τα άλλα είναι δευτερεύοντα. Προσωπικα δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στην διοίκηση χρόνια τώρα, θεωρώ πως και μόνο επειδή ο Καλμαζιδης έχει την αποδοχή του κόσμου είναι λόγος για αυτούς να τον διώξουν.
Και κάτι τελευταίο. Για φέτος θέλω να ευχαριστήσω όλους τους παίκτες και προπονητές που ήταν στο ροστερ για την πορεία της ομάδας και για το θέαμα που προσέφεραν. Επίσης να αναφέρω πως και το φόρουμ είχε ένα πολύ υψηλό επίπεδο, που πιστεύω πως βοήθησε πολλούς από εμάς που δεν έχουμε μεγάλη γνώση του αθλήματος να παρακολουθήσουμε την πορεία της ομάδας με μεγαλύτερη κατανόηση και ευχαρίστηση.
k8ou
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Δευ 14 Σεπ 2015, 19:16

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022

Δημοσίευση από k8ou »

Καλο αυτο που λες φιλε Ιάσονα για νεο γήπεδο ή γηπεδο αποκλειστικά για αγωνες γυναικείου κ ανδρικου βόλεϊ, αλλα δυστυχώς δεν μπορούμε να φτιάξουμε καινούργιο αλλά δεν μπορούμε να παρουμε την αποκλειστική χρήση καποιου γηπέδου που υπάρχει. Να θυμηθούμε λιγο τα ποσα εμποδια μας εβαζαν καποιοι τυχαίοι δημοτικοί σύμβουλοι απο δήμους που υποτίθεται οτι ειναι στην πλειοψηφία τους ασπρόμαυροι, για να παιζει εκει η ομαδα χάντμπολ ανδρων κ γυναικών. Ο ΑΣ θελει νεα μυαλά, νέο αίμα, που να θελουν τον ΠΑΟΚ πρωταγωνιστή και οχι κομπάρσο. Δυστυχώς, απο το 2014-15 εως το 2017-18 που ειχες το μομεντουμ, τα περισσότερα χρηματα για μπατζετ στα ερασιτεχνικά τμηματα, και πηρες οσα περισσότερα τρόπαια μπορούσες, δεν καταφερες να ελέγξεις μια ομοσπονδία. Να το θυμηθείτε οταν κανουν ομάδες στο γυναικείο ποδοσφαίρο θα μας τσακίσουν και ας εχουμε παρει 20 σερι πρωτάθληματα.

Στάλθηκε από το JSN-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Magdi1976
Δημοσιεύσεις: 189
Εγγραφή: Τρί 08 Σεπ 2020, 16:22

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022

Δημοσίευση από Magdi1976 »

Ιάσονας έγραψε:Θα σου πω ποιος είναι ο ιδανικός τρόπος για να ανατρέψουμε την κατάσταση στον ερασιτεχνη. Με μαζική συμμετοχή και παρουσία στο γήπεδο, σε άνδρες και γυναίκες ειδικά στο βόλει, για να ξεπεράσει η δυναμική του κόσμου την διοικητική ανυπαρξία. Η συνεχής υποστήριξη στην ομάδα σε νίκες και ήττες σε συνδιασμο με την συνεχή απαξίωση του ερασιτεχνη ως διοίκηση. Φέτος δεν ήταν καλή χρονιά για τον κοσμο του ΠΑΟΚ, ο κόσμος όμως είναι ο ίδιος ακριβώς που στήριξε το μπάσκετ την ίδια χρονιά όταν είδε πως διοικητικά (και παρά τα αγωνιστικά λάθη) κάτι καλό γίνεται.
Για μένα το βόλει χρειάζεται διοίκηση κοινή σε άνδρες και γυναίκες εκτός ερασιτεχνη και καινούργιο γήπεδο αποκλειστικά για τα δύο αυτά τμήματα για να λειτουργήσει μακροπρόθεσμα και να μην είναι ουρά του κάθε γαυρο βαζελου. Χρειάζεται αλλαγή νοοτροπίας σε κάθε επίπεδο. Αυτό είναι κάτι που δεν γίνεται με πλάνο έτους διετίας ή και τριετίας και δεν γίνεται με διοίκηση ερασιτεχνη. Χρειάζεται παράγοντας επιπέδου Χατζόπουλου στο μπάσκετ.
Στα αγωνιστικά. Αγωνιστικά φέτος η πρόοδος ήταν συγκλονιστικη. Εμείς και ο βαζελος έχουμε τον κατάλληλο άνθρωπο στην κατάλληλη θέση για προπονητή. Η ομάδα ήταν πάρα πολύ ανταγωνιστική παρά το γεγονός ότι δεν είχε βάθος και στο τέλος αυτό πλήρωσε και δεν έφερε παραπάνω τίτλους. Οι αφορισμοί σε παίκτες όπως ο Κουμεντακης ή ο Μπαρνς είναι άνευ ουσίας. Για μένα η παραμονή Γουολς και Κοκκινακη είναι πολύ θετικό βήμα καλό θα ήταν να έμενε και ο Μπράουν ενώ και ο Μπαρνς πιστεύω πως του χρόνου θα είναι πολύ καλύτερος. Πολύ καλή προσθήκη ο Ραπτης αλλά πρέπει να να πλαισιωθεί με κάποιον ακραίο τύπου Χανδρινο για να θεωρήσουμε πως έχουμε καλύψει την θέση. Για διαγώνιο θα ήθελα να γύριζε ο Βαν Ντε Ντρις, και πιστεύω πως με πασαδορο τον Γουολς θα ήταν ακόμα καλύτερος. Το πιο κρίσιμο σημείο όμως είναι η παραμονή Καλμαζιδη όλα τα άλλα είναι δευτερεύοντα. Προσωπικα δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στην διοίκηση χρόνια τώρα, θεωρώ πως και μόνο επειδή ο Καλμαζιδης έχει την αποδοχή του κόσμου είναι λόγος για αυτούς να τον διώξουν.
Και κάτι τελευταίο. Για φέτος θέλω να ευχαριστήσω όλους τους παίκτες και προπονητές που ήταν στο ροστερ για την πορεία της ομάδας και για το θέαμα που προσέφεραν. Επίσης να αναφέρω πως και το φόρουμ είχε ένα πολύ υψηλό επίπεδο, που πιστεύω πως βοήθησε πολλούς από εμάς που δεν έχουμε μεγάλη γνώση του αθλήματος να παρακολουθήσουμε την πορεία της ομάδας με μεγαλύτερη κατανόηση και ευχαρίστηση.
Συμφωνώ σε όλα αλλά όχι στον Βέλγο...Και στον Παο ήταν μέτριος πολύ φέτος.Επισης όπως είπε και Κουβανός σε προηγούμενο ποστ είναι βαρύς..
Υπάρχουν πολλοί καλοί διαγώνιοι και καλύτεροι από αυτόν στα ίδια λεφτά.
Η δική μου η καψούρα αλλά απλησίαστος είναι ο Αυστραλός ο Έντγκαρ.

Στάλθηκε από το M2012K11AG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Descartes
Δημοσιεύσεις: 1994
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιαν 2017, 22:01

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022

Δημοσίευση από Descartes »

k8ou έγραψε:Τωρα που τελείωσε η σεζον να γραψω & για το περιστατικό που εγινε μετα το τελος εκείνου του αγώνα με τον γνωστο παράγοντα που αναφέρατε και άλλοι οτι λύνει και δένει στο τμήμα. Τον ακουσα να λεει οτι την ευθύνη για την μη κατακτήσει του πρωταθλήματος την εχει ο προπονητής με τα λαθη και τις επιλογές του & οτι θα κριθεί 2 και 3 φορες για το αν θα μείνει. Θεωρω οτι με ραπτη όντως ανεβαίνεις επίπεδο ενώ ο οσφπ με την επιλογη του ραφα χάνει.

Στάλθηκε από το JSN-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εσένα που έκανες τον έξυπνο για τα σχόλια μου για τον ΑΣ, πως σου φαίνεται αυτή η συμπεριφορά? Σου φαίνεται σωστή?

Αποκλειστικός υπεύθυνος της κατάντιας της ομάδας είναι αυτος ο παράγοντας, που τρώει ψαράκι αγκαλιά με τον Κουντούρη και τον πρόεδρο της ομοσπονδίας κάθε καλοκαίρι σε γνωστά στέκια με θαλασσινά στον Πειραιά. Αυτός φταίει που έφυγε ο κόσμος και βγάζει και καλό χαρτζιλίκια απο τους ατζέντηδες. Αυτός έδιωξε χορηγούς και παικτες. Αυτος συνένεσε και στην αλλαγή στάσης στην ομοσπονδία υπερ του ΟΣΦΠ.

Και δεν λέω κάτι περίεργο, ούτε κάτι νέο. Αυτά είναι γνωστά.
Άβαταρ μέλους
Descartes
Δημοσιεύσεις: 1994
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιαν 2017, 22:01

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022

Δημοσίευση από Descartes »

Magdi1976 έγραψε: Υπάρχουν πολλοί καλοί διαγώνιοι και καλύτεροι από αυτόν στα ίδια λεφτά.
Η δική μου η καψούρα αλλά απλησίαστος είναι ο Αυστραλός ο Έντγκαρ.
Παρέθεσε μερικά ονόματα με τα λεφτά που παίρνει ο Van Den Dries.

Στον ΠΑΟΚ ήταν ΑΨΟΓΟΣ. Στον ΠΑΟ οι επιθέσεις μοιράζονταν διαφορετικά και είχε διαφορετικό ρόλο. Τον αγαπημένο σας τουιτερά τον έσβησε όμως.

To ονομα που παρέθεσες μόνον ο Σαββίδης μπορεί να το φέρει στον ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
Magdi1976
Δημοσιεύσεις: 189
Εγγραφή: Τρί 08 Σεπ 2020, 16:22

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022

Δημοσίευση από Magdi1976 »

Αν εσύ θεωρείς ότι ο βάζελος με Ερνάντεζ,ο γαύρος με Στερν κι εσύ με τον Ντεν Ντρίς είσαι στα ίδια τότε πάω πάσο.
Επίσης αν διάβασες τα πόστ μου χθες είπα ότι δεν με τρελαίνει ούτε ο Λευκορώσος και δεν θα πάρω έναν παίκτη επειδή όταν έπαιζε στον ΠΑΟΚ έδειξε φιλότιμο.Συναισθημα δεν υπάρχει σε αυτές τις περιπτώσεις και την πατήσαμε πολλές φορές ειδικά στο ποδόσφαιρο αλλά και στο βόλεϊ όταν περιμέναμε ο Γκόμεζ να είναι ο ίδιος μετά την επέμβαση στον ώμο.
Επίσης δεν είμαι αυτός που θα παραθέσω ονόματα γιατί δεν είναι δική μου δουλειά και αν θες διότι δεν είμαι και τόσο γνώστης αλλά πιστεύω ότι μπορούμε να φέρουμε καλύτερο και πιο αθλητικό διαγώνιο.
Δεν χρειάζεται η επιθετικότητα μεταξύ μας και ούτε ποτέ εγώ σου είπα κάτι για όλα αυτά που γράφεις κατά καιρούς άσχετα αν συμφωνώ η διαφωνώ διότι σέβομαι την άποψη του καθένα εδώ μέσα.
Όσο για τον Τόμας Έντγκαρ το ανέφερα σαν αγαπημένο και τίποτα άλλο και νομίζω ότι ούτε ο Σαββίδης μπορεί να τον φέρει από την άποψη ότι δεν νομίζω να θέλει να παίξει στο δικό μας πρωτάθλημα.

Στάλθηκε από το M2012K11AG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Descartes
Δημοσιεύσεις: 1994
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιαν 2017, 22:01

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022

Δημοσίευση από Descartes »

Magdi1976 έγραψε:Αν εσύ θεωρείς ότι ο βάζελος με Ερνάντεζ,ο γαύρος με Στερν κι εσύ με τον Ντεν Ντρίς είσαι στα
Ποιός είπε οτι ο ΠΑΟΚ θα είναι στο ίδιο επίπεδο με ΟΣΦΠ και ΠΑΟ? Εγώ τον Van Den Dries τον πρότεινα με βάση τα οικονομικά της ομάδας και την παρουσία του.

Μόνον αυτός που κάθε χρόνο λέει οτι έχουμε τον ίδιο προυπολογισμό με τον ΟΣΦΠ. Γιατί το λέει αυτό, Βγάλτε τα συμπεράσματά σας.... Πάντως το χρησιμοποιεί ως δικαιολογία για να αποποιείται ευθύνες και για να διώχνει εύκολα τους Προπονητές, τους Παίκτες και γενικά για να γυρίζει το χρήμα. Ο ΠΑΟΚ δεν είχε ποτέ τον ίδιο προυπολογισμό με τον ΟΣΦΠ, ίσως μόνον τη χρονιά του πρώτου Πρωταθλήματος, αν και εκεί οι 2 ξένοι ήρθαν τον Δεκέμβριο.

ο Van Den Dries δεν ήταν απλά καλός ή φιλότιμος ήταν άψογος και τελείωνε με 30+ πόντους στα ντέρμπι. Δεν κρυβόταν, ούτε τον έπιανε η πλάτη του στην προθέρμανση. Και εφόσον τον έβαζει ο προπονητής δεν έπαιξε ΠΟΤΕ πασούλες με τους αντιπάλους.

Στον Γκόμεζ που αναφέρθηκες ήμουν εκεί μπροστά όταν υπέστη την εξάρθωση και είχα γράψει σε αυτό το φόρουμ μετά το φιλικό οτι δεν υπάρχει περίπτωση να επιστρεψει όπως έγραφαν τα τριτοκοσμικά μμε της πόλης σε 1 μηνα, επειδή είναι θηρίο κλπ. Ούτε σε 1 χρόνο. Όπως και έγινε δηλαδή.
Άβαταρ μέλους
Σουριναμέζος
Δημοσιεύσεις: 4077
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 17:00

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022

Δημοσίευση από Σουριναμέζος »

Εκείνος ο Μελγκαρεχο που είχε περάσει πιο μικρός από τον ΠΑΟ πώς θα σας φαινόταν για δίδυμο στους ακραίους με τον Ράπτη?
Άβαταρ μέλους
Descartes
Δημοσιεύσεις: 1994
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιαν 2017, 22:01

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022

Δημοσίευση από Descartes »

Και πως να ανταγωνιστεί ο ΠΑΟΚ τον ΠΑΟ, ο Ερασιτέχνης ΠΑΟ τους έχει πιάσει απο το λαιμό και τους κοπανάει στο έδαφος, πάρε και Βοτανικό, πάρε και ΟΑΚΑ για 40 χρόνια.

Ο ΠΑΟΚ είναι ακόμη "φιλοξενούμενος" σε μια πόλη που έχει συντριπτική υπεροχή. Πηγαίνει στον βλαχοδήμαρχο ευόσμου, ζητάει να παίξει η ομάδα χάντμπολ στο κλειστο της περιοχής στην οποία εκτός του ΠΑΟΚ δεν υπάρχει τίποτα, και ο βλαχοδήμαρχος του λέει ΟΧΙ. Ζητάει να φτιάξει γήπεδο με τα κεφάλαια του Μεγαλομετόχου της ΠΑΕ, και έχει το χαζό τον καλαφφάτη (που ο πατέρας του και ο ίδιος έτρωγε απο τον ΑΣ ΠΑΟΚ ) και το δήμαρχο Θεσσαλονίκης (που ο πατέρας του έτρωγε απο τον ΑΣ ΠΑΟΚ) και κάνουν τα χατήρια του χοντρού και του γκαντέμη στη Μακεδονία. Αυτοί εκλέχτηκαν με ψήφους ΠΑΟΚτσήδων. Δεν συζητώ κάν για κάτι μιάσματα τύπου Ταχιάου.

Και καθεται ο ΑΣ ΠΑΟΚ και τους κοιτάει, και λέει μη μιλάτε.

Αν δεν υπήρχε ο Σαββίδης στο ποδόσφαιρο να δίνει μέσω της ΠΑΕ \των ενοικίων και εισφορών, και εκτάκτων εισφορών σε όλα τα αθλήματα... Κλάφτε τα. Και προσοχή μη γίνει καμια στραβή με το Σαββίδη, γιατί τότε θα δείτε.

Για όλα φταίει ο ΑΣ ΠΑΟΚ και οι δεινόσαυροι που βγάζουν χαρτζηλίκια και προωθούν τα παιδιά τους, σε διάφορες θέσεις μέσω του συλλόγου.
k8ou
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Δευ 14 Σεπ 2015, 19:16

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022

Δημοσίευση από k8ou »

Ειλικρινά φιλε θεωρώ οτι με ταχιαο καλυτερη αντιμετώπιση θα είχαμε.... Δεν εχω ντραπει περισσότερο στη ζωη μου για το γεγονος οτι ψήφισα Ζέρβα....

Στάλθηκε από το JSN-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
k8ou
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Δευ 14 Σεπ 2015, 19:16

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022

Δημοσίευση από k8ou »

Επίσης καποια στιγμη πρεπει να αναφερουμε οτι ο ΑΣ ΠΑΟΚ σαν οργανισμός εχει πανω απο 4.000 αθλητές, και ειναι ο μεγαλύτερος αθλητικός σύλλογος στην βόρεια Ελλάδα, δεν ειναι κολωχανιο να κανουν το χαβαλες τους διαφορα ανθρωπάκια. Έχουμε παρει τιτλουςβστην πάλη, και δεν μας δίνουν το γυμναστήριο της Σταυρούπολης που ειναι σε εγκατάλειψη τοσα χρονια και μας κοροϊδεύει και ο υφυπουργός. Αλλα αυτο ποιος να το επικοινωνήσει απο τον ΑΣ? Το ειδατε πουθενα να το γραφουν???

Στάλθηκε από το JSN-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ιάσονας
Δημοσιεύσεις: 3182
Εγγραφή: Κυρ 20 Δεκ 2015, 12:21

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022

Δημοσίευση από Ιάσονας »

Ίσως η περιγραφή του Descartes να ακούγεται σκληρή, αλλά η αλήθεια αυτή είναι. Είμαστε πεταμενοι από το κράτος, μας υποβλεπει η Αθήνα και μας σαμποταρει, και οι τοπικοί άρχοντες παίζουν το ρόλο του χρήσιμου ηλιθιου στο καλό σενάριο για αυτούς, του ξεπουλημενου κοπρίτη στο κακό. Φαίνεται στο γήπεδο ποδοσφαίρου μέχρι και στο μπαμπινγκτον του βαζελου θα κάνουν γήπεδο και εμείς θα περιμένουμε κάτι ΣΤΕ κάτι προεδρικά διατάγματα και πουτσες μπλε.
Και ο ρόλος του ερασιτεχνη αυτός είναι που λέει ο Descartes, να παίρνει την πεντακοσαρου του Ιβάν κάθε χρόνο για την εκμετάλλευση γηπέδου και σηματος και να έχει τα τμήματα σε πρώτη κατηγορία. 30 χρόνια διοίκηση κατ σαρη μπορεί κανείς να αναφέρει ένα έργο υποδομής που να έχει κάνει. Αύξησε τα μέλη του ΑΣ? Όχι γιατί δεν θέλει. Σκεφτείτε λίγο διακόσια μέλη σε ΑΣ του ΠΑΟΚ δεν θα μπορουσατε να γράψετε ο καθένας σας προσωπικά, ο Κατσαρης έχει αυτό το νούμερο μετά από τριάντα χρόνια διοίκησης.
Υπάρχουν φυσικά και πολιτικά παιχνίδια από πίσω αλλά προτιμώ να μην αναφερθώ, όπως επίσης υπάρχει και μάσα . Πάντως ο ερασιτεχνης ως διοίκηση είναι για μένα ο καρκίνος του ΠΑΟΚ.
GiorgosAn97
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Σάβ 09 Απρ 2022, 18:35

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2021 - 2022

Δημοσίευση από GiorgosAn97 »

Descartes έγραψε:Και πως να ανταγωνιστεί ο ΠΑΟΚ τον ΠΑΟ, ο Ερασιτέχνης ΠΑΟ τους έχει πιάσει απο το λαιμό και τους κοπανάει στο έδαφος, πάρε και Βοτανικό, πάρε και ΟΑΚΑ για 40 χρόνια.

Ο ΠΑΟΚ είναι ακόμη "φιλοξενούμενος" σε μια πόλη που έχει συντριπτική υπεροχή. Πηγαίνει στον βλαχοδήμαρχο ευόσμου, ζητάει να παίξει η ομάδα χάντμπολ στο κλειστο της περιοχής στην οποία εκτός του ΠΑΟΚ δεν υπάρχει τίποτα, και ο βλαχοδήμαρχος του λέει ΟΧΙ. Ζητάει να φτιάξει γήπεδο με τα κεφάλαια του Μεγαλομετόχου της ΠΑΕ, και έχει το χαζό τον καλαφφάτη (που ο πατέρας του και ο ίδιος έτρωγε απο τον ΑΣ ΠΑΟΚ ) και το δήμαρχο Θεσσαλονίκης (που ο πατέρας του έτρωγε απο τον ΑΣ ΠΑΟΚ) και κάνουν τα χατήρια του χοντρού και του γκαντέμη στη Μακεδονία. Αυτοί εκλέχτηκαν με ψήφους ΠΑΟΚτσήδων. Δεν συζητώ κάν για κάτι μιάσματα τύπου Ταχιάου.

Και καθεται ο ΑΣ ΠΑΟΚ και τους κοιτάει, και λέει μη μιλάτε.

Αν δεν υπήρχε ο Σαββίδης στο ποδόσφαιρο να δίνει μέσω της ΠΑΕ \των ενοικίων και εισφορών, και εκτάκτων εισφορών σε όλα τα αθλήματα... Κλάφτε τα. Και προσοχή μη γίνει καμια στραβή με το Σαββίδη, γιατί τότε θα δείτε.

Για όλα φταίει ο ΑΣ ΠΑΟΚ και οι δεινόσαυροι που βγάζουν χαρτζηλίκια και προωθούν τα παιδιά τους, σε διάφορες θέσεις μέσω του συλλόγου.
Μεταξυ μας δεν είναι δικαιολογία αυτό. Έχουμε το καλύτερο ιδιόκτητο κλειστό 8.500 θέσεων και αν εξαιρέσεις τα πρώτα 2-3 χρόνια των τίτλων στο βόλεϊ από τότε είναι συνέχεια άδειο και δεν μπορούμε να το εκμεταλλευτουμε ούτε στο ελάχιστο.
3-4 φορές αν το γεμίζουμε το χρόνο δεν λέω παραπάνω, η ομάδα θα έχει κάθε χρόνο ένα πολύ σημαντικό έσοδο, για να παραμένει σε ένα πολύ καλό επίπεδο πρωταθλητισμου και να ανεβαίνει σιγά σιγά επίπεδο, αλλά και θα ακουστεί και προς τα έξω και θα γίνει πολύ ελκυστικός προορισμός για παίκτες τοπ επιπέδου για τα ελληνικά δεδομένα (βλέπε παναθηναϊκό με τον Κουβανοί διαγώνιο τώρα).
Στο χέρι μας είναι, 3-4 φορές να γεμίσει το γήπεδο τον χρόνο, για ΠΑΟΚ είναι προσβολή και μόνο που το συζητάμε αν δεν μπορούμε να το πραγματοποιήσουμε και προφανώς δεν θα πρέπει να έχουμε καμία απαίτηση σαν φίλαθλοι.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα”