Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά
-
ron-swanson
- Δημοσιεύσεις: 6561
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Doom respect φίλε!! Κειμεναρα έγραψες!!
Πραγματικά έχω φάει κι εγώ σκάλωμα με αυτό που έκανε η Rangers και πραγματικά είσαι μέσα στο μυαλό μου! Μπράβο στους Σκωτσέζους.
Ελπίζω η φετινή πορεία μας στο Conference να είναι μόνο η αρχή. Μονο να κερδίσεις έχεις από την Ευρώπη.
Πραγματικά έχω φάει κι εγώ σκάλωμα με αυτό που έκανε η Rangers και πραγματικά είσαι μέσα στο μυαλό μου! Μπράβο στους Σκωτσέζους.
Ελπίζω η φετινή πορεία μας στο Conference να είναι μόνο η αρχή. Μονο να κερδίσεις έχεις από την Ευρώπη.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Βγες για αρχή δεύτερος του χρόνου και για παραπάνω βλέπουμε.Doomlord4 έγραψε:Οτιδήποτε άλλο είναι και η 1η θέση
Όχι τίποτα άλλο.. τόσες σελίδες χαμένες.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Καλά το ότι τόσες σελίδες χαμένες για πολλούς εννοείται
Για 30-35 παιδιά συνεχίζω και γράφω
Μέχρι να κουραστώ εντελώς από την μιζέρια και να τα παρατήσω μια και καλή
Από κει και πέρα γιατί έχει τόση σημασία να βγω 2ος (όχι πως δεν συμφωνώ πως είναι τέρμα σημαντικό να τερματίσουμε στην 1η δυάδα-αλλά έγώ έχω άλλα στο μυαλό μου)
Άντε και βγήκαμε 2οι, μετά;
Με 9 εκ θα κάνεις την τρελή διαφορά;
Κάνε μόνο ήττες γράφεις
Άνθρωπος συμβιβασμένος με την ήττα,νομίζει πως θα γίνει πρωταθλητής αιώνιος
Απορώ γιατί δεν το παίρνουμε τότε.Τι περιμένουμε;;;
Α,μήπως δεν το παίρνουμε επειδή μας εμποδίζει η κακιά Ευρώπη.
Αυτό φταίει.
Οπότε η λύση είναι να παίρνουμε συνέχεια το πρωτάθλημα (αφού είναι ξεκάθαρα στο χέρι μας)
να παίρνουμε το πούλο απ τα p.o του c.l (αφού θα είμαστε πάντα στους αδύναμους)
να παίζουμε στο E.L και να κάνουμε 0-0-6 για να ξαναπάρουμε (χωρίς ανταγωνσμό φυσικά) και το επόμενο....
Και ξανα και ξανά μέχρι να αποκτήσουμε διαφορετικά αποτελέσματα κάνοντας....ακριβώς τα ίδια πράγματα
Αυτό θα πει φτιάχνω μόνος μου την τύχη μου.....
Δεν το χουν καταλάβει οι άσχετοι
Πήγαν πήραν αήττητο πρωτάθλημα και μαζέψαν και βαθμούς στην >Ευρώπη και τώρα ακόμα και προκριματικούς να παίξουν,θα είναι δυνατοί σε ΌΛΟΥΣ.
Τόσο άσχετοι
Για 30-35 παιδιά συνεχίζω και γράφω
Μέχρι να κουραστώ εντελώς από την μιζέρια και να τα παρατήσω μια και καλή
Από κει και πέρα γιατί έχει τόση σημασία να βγω 2ος (όχι πως δεν συμφωνώ πως είναι τέρμα σημαντικό να τερματίσουμε στην 1η δυάδα-αλλά έγώ έχω άλλα στο μυαλό μου)
Άντε και βγήκαμε 2οι, μετά;
Ποιο χρήμα τσίμπησες,τι γράφεις ρε Γκίκαgika έγραψε:Πάρε το πρωτάθλημα και φτάσε στα play off του τσουλου. Μετά κανε μόνο ήττες μέχρι τα Χριστούγεννα. Τσίμπησες το χρήμα.
Με 9 εκ θα κάνεις την τρελή διαφορά;
Κάνε μόνο ήττες γράφεις
Άνθρωπος συμβιβασμένος με την ήττα,νομίζει πως θα γίνει πρωταθλητής αιώνιος
Άρα το μυστικό είναι να πάρουμε το πρωτάθλημα.Ξανά και ξανάgika έγραψε: Πάρε το πρωτάθλημα, και ξανά τσουλου προκριματικά του χρόνου. Κάποια στιγμή θα σπάσει ο διάολος το ποδάρι του και θα μπεις ομίλους τσουλου. Θα πάρεις το χρήμα. Δεν θα χρειαστεί να πουλήσεις παίκτες. Θα πάρεις και 2-3 καλά συμβόλαια παραπάνω και την επόμενη χρόνια θα ξανά παλέψεις να μπεις ομίλους. Το μετά αδιάφορο.
Απορώ γιατί δεν το παίρνουμε τότε.Τι περιμένουμε;;;
Α,μήπως δεν το παίρνουμε επειδή μας εμποδίζει η κακιά Ευρώπη.
Αυτό φταίει.
Οπότε η λύση είναι να παίρνουμε συνέχεια το πρωτάθλημα (αφού είναι ξεκάθαρα στο χέρι μας)
να παίρνουμε το πούλο απ τα p.o του c.l (αφού θα είμαστε πάντα στους αδύναμους)
να παίζουμε στο E.L και να κάνουμε 0-0-6 για να ξαναπάρουμε (χωρίς ανταγωνσμό φυσικά) και το επόμενο....
Και ξανα και ξανά μέχρι να αποκτήσουμε διαφορετικά αποτελέσματα κάνοντας....ακριβώς τα ίδια πράγματα
Αυτό θα πει φτιάχνω μόνος μου την τύχη μου.....
Προλαβαίνεις να στείλεις mail στην Rangersgika έγραψε:Πολλά αυγά κάτω από την μασχάλη δεν χωράνε.
Δεν το χουν καταλάβει οι άσχετοι
Πήγαν πήραν αήττητο πρωτάθλημα και μαζέψαν και βαθμούς στην >Ευρώπη και τώρα ακόμα και προκριματικούς να παίξουν,θα είναι δυνατοί σε ΌΛΟΥΣ.
Τόσο άσχετοι
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Α και να επισημάνω,γιατί μάλλον δεν θα γίνει κατανοητό απ όλους
Θα μπορούσα να το ποστάρω όλο αυτό εκ του ασφαλούς μετά την 18η Μάη
Και αν χάσει η Rangers να μην ...το ποστάρω
αν το νόημα ήταν αυτό που μέχρι εκεί μπορούν να δουν κάποιοι
Για το Τέλος...
ορίστε ένα χρήσιμο link για κανέναν γνωστό σας
https://www.rangers.co.uk/contact-us/56 ... JgstCrPNoX
Θα μπορούσα να το ποστάρω όλο αυτό εκ του ασφαλούς μετά την 18η Μάη
Και αν χάσει η Rangers να μην ...το ποστάρω
αν το νόημα ήταν αυτό που μέχρι εκεί μπορούν να δουν κάποιοι
Για το Τέλος...
ορίστε ένα χρήσιμο link για κανέναν γνωστό σας
https://www.rangers.co.uk/contact-us/56 ... JgstCrPNoX
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Σήμερα παίζει Hearts-Rangers
κανονίστε να χάσετε παλιοτόμαρα!
κανονίστε να χάσετε παλιοτόμαρα!
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Να σαι καλά φιλαράκι.Μακάρι!ron-swanson έγραψε:Doom respect φίλε!! Κειμεναρα έγραψες!!
Πραγματικά έχω φάει κι εγώ σκάλωμα με αυτό που έκανε η Rangers και πραγματικά είσαι μέσα στο μυαλό μου! Μπράβο στους Σκωτσέζους.
Ελπίζω η φετινή πορεία μας στο Conference να είναι μόνο η αρχή. Μονο να κερδίσεις έχεις από την Ευρώπη.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Και να διευκρινίσω και κάτι άλλοParolos έγραψε:Πολλές υπεραναλυσεις και δεν έχετε πει το πιο σημαντικό.
Του χρόνου πάση θυσία δεύτερος πρέπει.
Οτιδήποτε άλλο αυτοκτονία.
Στάλθηκε από το RMX1931 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η φιλοσοφία μου δεν είναι, ζήτω η Ευρώπη και να πάει να μαμηθεί το Ελλ.Πρωτάθλημα
Γιατί το ακούσαμε κι αυτό
Η φιλοσοφία μου είναι σε κάθε διοργάνωση που παίζεις,στόχος να είναι η ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ
Οι νίκες φέρνουν Νίκες.
Και οι Ήττες, μιζέρια και λουζερίαση.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Συγνώμη αλλά όλη αυτή η συζήτηση περί προτεραιότητας ή μη Ευρωπαϊκής πορείας έναντι των εγχώριων διοργανώσεων είναι μεταξύ μας και λίγο, με το μπαρδόν, χαζομάρες. Το ένα δεν αποκλείει το άλλο και πολύ πιο συχνά το ένα δεν σχετίζεται καν με το άλλο. Στο Γιουρόπα Λιγκ και εσχάτως και στο Κόνφερανς Λιγκ είχαμε ομάδες που κάνανε καλές πορείες, χωρίς αυτό να σημαίνει και ιδιαίτερη αλλαγή στάτους για αυτές. Οι ομάδες των προηγμένων πρωταθλημάτων είναι ενίοτε εισηγμένες ανώνυμες εταιρίες, έχουν ως σκοπό το κέρδος και δίνουν βαρύτητα κατά περίπτωση σε ότι θα τους αποφέρει τα περισσότερα έσοδα. Εδώ υπάρχουν αρκετές στρεβλώσεις, για παράδειγμα με τα τηλεοπτικά έσοδα των Πρέμιερ Λιγκ, Λα Λίγκα, Μπουντεσλίγκα να ξεπερνούν ακόμα τα συνολικά ευρωπαϊκά έσοδα νικητή διοργάνωσης ή και μέσα σε αυτές τις λίγκες να υπάρχουν έντονες ανισότητες ανάμεσα στα μέλη (π.χ. παλιότερα η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και η Ρεάλ Μαδρίτης "καθάριζαν" εύκολα εκατομμύρια μόνο και μόνο για να πάνε για προπόνηση και 2-3 φιλικά προετοιμασίας στην Ασία και γενικά οι μεγάλοι εισπράττουν πολλαπλάσια από εκμετάλλευση εμπορικού σήματος, δικαιώματα από βιντεοπαιχνίδια, διαφήμιση, πωλήσεις ιματισμού κτλ κτλ).
Οι καλές ευρωπαϊκές πορείες των μικρομεσαίων είναι συνήθως αποτέλεσμα τύχης παρά μπάτζετ, συμβαίνει να έχουν μια πραγματικά ταλαντούχα γενιά παικτών ή να φορμαρίστηκε η ομάδα σε κατάλληλο σημείο ή κανα-δυο ευνοϊκές κληρώσεις ή κάποιος αντίπαλος που να μην πήρε σοβαρά τον συγκεκριμένο θεσμό. Υπάρχουν και σύλλογοι που την επιδιώκουν για να ανεβάσουν την ευρωπαϊκή τους βαθμολογία, το λεγόμενο coefficient (συνήθως όμως πρόκειται για ομάδες που έχουν ξεφύγει από τον εγχώριο ανταγωνισμό, όπως η Ρεντ Μπουλ Ζαλτσμπουργκ και κυμαίνονται στο όριο του μπαίνω-δε μπαίνω στο Τσάμπιονς Λίγκ) ή για να πουλήσουν παίκτες σε ακόμη καταπληκτικότερες τιμές (άρα κι άλλα έσοδα).
Στο Τσάμπιονς Λίγκ, η δομή είναι επίτηδες ημί-κλειστη και είναι δύσκολο (όχι όμως αδύνατο, χρειάζεται ένας συνδυασμός coefficient, μπάτζετ και οπωσδήποτε μόνιμης πρωταθλήτριας ομάδας - γιατί το "μονοπάτι των μη πρωταθλητών" είναι δυστυχώς περίπου φιξ: πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, όπως η πανδημία, η Ουκρανο-ρωσική διαμάχη ή κάποιων αποκλεισμών - έκπληξη, στο τέλος αντιμετωπίζεις μια εκ των Πόρτο ή Μπενφίκα, Σαχτάρ ή Ντιναμό Κιέβου ή μια Ρωσική) να μπαίνεις κάθε χρόνο από προκριματικά, ότι κάνει δηλαδή ο γαύρος συνήθως. Εδώ μετράει η γενική βαθμολογία των χωρών η οποία εμάς προσωπικά ποτέ μας πάει κόντρα: τη μόνη χρονιά που παίξαμε ως πρωταθλητές, μπήκε ο τελικά ο εγχώριος ανταγωνιστής, γιατί ακόμα βγάζαμε δυο ομάδες και αυτοκτόνησε η Πόρτο με την Κρασνοντάρ, ενώ ήταν η τελευταία χρονιά που συμμετείχε η πρωταθλήτρια ομάδα Ολλανδίας (πρακτικά ο μόνος ανυπέρβλητος αντίπαλος σε όλα τα προκριματικά), την οποία και αντιμετωπίσαμε.
Αντίθετα στα άλλα δυο κύπελλα η δομή είναι σουρωτήρι: Τα ευρωπαϊκά εισιτήρια των πρωταθλημάτων αλλάζουν χέρια κάθε χρόνο, οι χαμένοι των προκριματικών γύρων μεταπηδούν στο υποδεέστερο κύπελλο και επιπλέον το Κόνφερανς δεν έχει καν ομάδες που προκρίνονται απευθείας σε ομίλους. Αυτό τα κάνει πιο βατά και πιο απρόβλεπτα. Ο φετινός, προβληματικός και κατάκοπος ΠΑΟΚ κανονικά δε θα έπρεπε να είχε φτάσει στους 8. Έλα όμως που η Μαρσέιγ που εμφανίστηκε στην Τούμπα ήταν τόσο, μα τόσο κακή, που στην πραγματικότητα ο ΠΑΟΚ θα μπορούσε με μια πιο απλή υπέρβαση από αυτές που έκανε προηγούμενα με Μίντιουλαντ και Γκεντ να πάει σε ημιτελικό ή ακόμα και τελικό! Θα ήταν πολύ περίεργο για μια ομάδα που παλεύει άδοξα ένα χρόνο να βάλει κάποιο γκολ στον Κουέστα αλλά αυτό ακριβώς θέλω να εξηγήσω: έτσι είναι αυτά! Είναι θέμα (και) συγκυρίας και ψυχολογίας και...και...και...
Άλλα ενδιαφέροντα παραδείγματα:
Η Σεβίλλη κατέκτησε, ξέρω ' γω, εκατό φορές το Γιουρόπα Λίγκ (σ.σ. στην πραγματικότητα μόνο έξι) και όμως δεν κατάφερε να πάρει πρωτάθλημα Ισπανίας στη σύγχρονη ιστορία της. Δεν άλλαξε το στάτους της ώστε να προσελκύει αυτή παίκτες που κανονικά καταλήγουν στους δυο μεγάλους της Ιβηρικής χώρας αλλά νομίζω ότι και η ίδια είναι ευχαριστημένη ως ένα υπερκερδές selling club.
Η Βιγιαρεάλ, η ομάδα έκπληξη του Τσάμπιονς Λιγκ, κινδυνεύει να καταλήξει στο Κόνφερανς ή και εκτός Ευρώπης την επόμενη χρονιά. Από αυτή την άποψη έκανε μάλλον μια τρύπα στο νερό. Ομοίως η φιναλίστ του Γιουρόπα, Άιντραχτ το επόμενο έτος μένει εκτός διοργανώσεων και εσόδων αν δε κατακτήσει το τρόπαιο. Μια και αναφέρθηκε παραπάνω η Ρέιντζερς, ορίστε ένα σενάριο: δεν κερδίζει τον τελικό, ξεκινά με καύσωνα τα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ, όπου ναι μεν αύξησε το coefficient της, χωρίς να αλλάξει ιδιαίτερα κάτι: είναι στους "ισχυρούς"των μη πρωταθλητών μέχρι τα πλέι-οφ, της πέφτει η Πε-Ες-Βε Αιντχόβεν ή η Μονακό (αν δεν "προβιβαστεί") και τρώει την κρυάδα και πίσω στο Γιουρόπα Λιγκ και η Σέλτικ τσιμπάει ακόμα μερικά 20-30 εκατομμυριάκια και το επόμενο πρωτάθλημα Σκωτίας.
Τα πάντα είναι σχετικά: Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει δίλημμα. Τα έσοδα και η προβολή των δυο υποδεέστερων διοργανώσεων είναι ψίχουλα μπρος στο Τσάμπιονς Λίγκ και δε νομίζω ότι αποτελούν αυτοσκοπό καμιάς σοβαρής ομάδας, όσο κι αν βάζει τα κλάματα ο Μουρίνιο... Μην έχετε την ψευδαίσθηση ότι εκτός από τους φίλους των εκάστοτε αντιπάλων ξενυχτάνε κάπου τηλεθεατές για να δούνε το Ράντερς-Γιάμπλονετς, όπως δε το κάνετε κι εσείς. Το οικονομικό και πρακτικό αντίκρυσμα του Κόνφερανς είναι της πλάκας. Προφανώς και μπορεί να σε βοηθήσει με το coefficient αν είσαι στο όριο κάποιων κληρώσεων γιατί αποδείχτηκε αναμενόμενα βατό αλλά θα είναι πλασματική άνοδος: αν δε συνοδεύεται από πραγματική ενδυνάμωση της ομάδας δε πα να να σου δώσουν και τη βαθμολογία της Σαχτάρ, πιθανόν αν αποκλειστείς από κάποιον πλασματικά "αδύναμο". Μια καλή ομάδα μπορεί να τα πάει καλά έξω ή και μέσα ή και τα δυο, όπως και είναι φυσιολογικό.
Οι καλές ευρωπαϊκές πορείες των μικρομεσαίων είναι συνήθως αποτέλεσμα τύχης παρά μπάτζετ, συμβαίνει να έχουν μια πραγματικά ταλαντούχα γενιά παικτών ή να φορμαρίστηκε η ομάδα σε κατάλληλο σημείο ή κανα-δυο ευνοϊκές κληρώσεις ή κάποιος αντίπαλος που να μην πήρε σοβαρά τον συγκεκριμένο θεσμό. Υπάρχουν και σύλλογοι που την επιδιώκουν για να ανεβάσουν την ευρωπαϊκή τους βαθμολογία, το λεγόμενο coefficient (συνήθως όμως πρόκειται για ομάδες που έχουν ξεφύγει από τον εγχώριο ανταγωνισμό, όπως η Ρεντ Μπουλ Ζαλτσμπουργκ και κυμαίνονται στο όριο του μπαίνω-δε μπαίνω στο Τσάμπιονς Λίγκ) ή για να πουλήσουν παίκτες σε ακόμη καταπληκτικότερες τιμές (άρα κι άλλα έσοδα).
Στο Τσάμπιονς Λίγκ, η δομή είναι επίτηδες ημί-κλειστη και είναι δύσκολο (όχι όμως αδύνατο, χρειάζεται ένας συνδυασμός coefficient, μπάτζετ και οπωσδήποτε μόνιμης πρωταθλήτριας ομάδας - γιατί το "μονοπάτι των μη πρωταθλητών" είναι δυστυχώς περίπου φιξ: πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, όπως η πανδημία, η Ουκρανο-ρωσική διαμάχη ή κάποιων αποκλεισμών - έκπληξη, στο τέλος αντιμετωπίζεις μια εκ των Πόρτο ή Μπενφίκα, Σαχτάρ ή Ντιναμό Κιέβου ή μια Ρωσική) να μπαίνεις κάθε χρόνο από προκριματικά, ότι κάνει δηλαδή ο γαύρος συνήθως. Εδώ μετράει η γενική βαθμολογία των χωρών η οποία εμάς προσωπικά ποτέ μας πάει κόντρα: τη μόνη χρονιά που παίξαμε ως πρωταθλητές, μπήκε ο τελικά ο εγχώριος ανταγωνιστής, γιατί ακόμα βγάζαμε δυο ομάδες και αυτοκτόνησε η Πόρτο με την Κρασνοντάρ, ενώ ήταν η τελευταία χρονιά που συμμετείχε η πρωταθλήτρια ομάδα Ολλανδίας (πρακτικά ο μόνος ανυπέρβλητος αντίπαλος σε όλα τα προκριματικά), την οποία και αντιμετωπίσαμε.
Αντίθετα στα άλλα δυο κύπελλα η δομή είναι σουρωτήρι: Τα ευρωπαϊκά εισιτήρια των πρωταθλημάτων αλλάζουν χέρια κάθε χρόνο, οι χαμένοι των προκριματικών γύρων μεταπηδούν στο υποδεέστερο κύπελλο και επιπλέον το Κόνφερανς δεν έχει καν ομάδες που προκρίνονται απευθείας σε ομίλους. Αυτό τα κάνει πιο βατά και πιο απρόβλεπτα. Ο φετινός, προβληματικός και κατάκοπος ΠΑΟΚ κανονικά δε θα έπρεπε να είχε φτάσει στους 8. Έλα όμως που η Μαρσέιγ που εμφανίστηκε στην Τούμπα ήταν τόσο, μα τόσο κακή, που στην πραγματικότητα ο ΠΑΟΚ θα μπορούσε με μια πιο απλή υπέρβαση από αυτές που έκανε προηγούμενα με Μίντιουλαντ και Γκεντ να πάει σε ημιτελικό ή ακόμα και τελικό! Θα ήταν πολύ περίεργο για μια ομάδα που παλεύει άδοξα ένα χρόνο να βάλει κάποιο γκολ στον Κουέστα αλλά αυτό ακριβώς θέλω να εξηγήσω: έτσι είναι αυτά! Είναι θέμα (και) συγκυρίας και ψυχολογίας και...και...και...
Άλλα ενδιαφέροντα παραδείγματα:
Η Σεβίλλη κατέκτησε, ξέρω ' γω, εκατό φορές το Γιουρόπα Λίγκ (σ.σ. στην πραγματικότητα μόνο έξι) και όμως δεν κατάφερε να πάρει πρωτάθλημα Ισπανίας στη σύγχρονη ιστορία της. Δεν άλλαξε το στάτους της ώστε να προσελκύει αυτή παίκτες που κανονικά καταλήγουν στους δυο μεγάλους της Ιβηρικής χώρας αλλά νομίζω ότι και η ίδια είναι ευχαριστημένη ως ένα υπερκερδές selling club.
Η Βιγιαρεάλ, η ομάδα έκπληξη του Τσάμπιονς Λιγκ, κινδυνεύει να καταλήξει στο Κόνφερανς ή και εκτός Ευρώπης την επόμενη χρονιά. Από αυτή την άποψη έκανε μάλλον μια τρύπα στο νερό. Ομοίως η φιναλίστ του Γιουρόπα, Άιντραχτ το επόμενο έτος μένει εκτός διοργανώσεων και εσόδων αν δε κατακτήσει το τρόπαιο. Μια και αναφέρθηκε παραπάνω η Ρέιντζερς, ορίστε ένα σενάριο: δεν κερδίζει τον τελικό, ξεκινά με καύσωνα τα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ, όπου ναι μεν αύξησε το coefficient της, χωρίς να αλλάξει ιδιαίτερα κάτι: είναι στους "ισχυρούς"των μη πρωταθλητών μέχρι τα πλέι-οφ, της πέφτει η Πε-Ες-Βε Αιντχόβεν ή η Μονακό (αν δεν "προβιβαστεί") και τρώει την κρυάδα και πίσω στο Γιουρόπα Λιγκ και η Σέλτικ τσιμπάει ακόμα μερικά 20-30 εκατομμυριάκια και το επόμενο πρωτάθλημα Σκωτίας.
Τα πάντα είναι σχετικά: Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει δίλημμα. Τα έσοδα και η προβολή των δυο υποδεέστερων διοργανώσεων είναι ψίχουλα μπρος στο Τσάμπιονς Λίγκ και δε νομίζω ότι αποτελούν αυτοσκοπό καμιάς σοβαρής ομάδας, όσο κι αν βάζει τα κλάματα ο Μουρίνιο... Μην έχετε την ψευδαίσθηση ότι εκτός από τους φίλους των εκάστοτε αντιπάλων ξενυχτάνε κάπου τηλεθεατές για να δούνε το Ράντερς-Γιάμπλονετς, όπως δε το κάνετε κι εσείς. Το οικονομικό και πρακτικό αντίκρυσμα του Κόνφερανς είναι της πλάκας. Προφανώς και μπορεί να σε βοηθήσει με το coefficient αν είσαι στο όριο κάποιων κληρώσεων γιατί αποδείχτηκε αναμενόμενα βατό αλλά θα είναι πλασματική άνοδος: αν δε συνοδεύεται από πραγματική ενδυνάμωση της ομάδας δε πα να να σου δώσουν και τη βαθμολογία της Σαχτάρ, πιθανόν αν αποκλειστείς από κάποιον πλασματικά "αδύναμο". Μια καλή ομάδα μπορεί να τα πάει καλά έξω ή και μέσα ή και τα δυο, όπως και είναι φυσιολογικό.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ντουμ από Γερμανία σήμερα μας βολεύει κάτι ή δεν έχει σημασία όποια και να καταλήξει στο Κονφερενς?
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Αφού αυτοκτόνησε η Χόφενχαϊμ και δεν αυτοκτόνησε η Λειψία,οποια και να βγει το ίδιο είναι
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Καμία χώρα δεν μπορεί να συγκριθεί στο 100% με την Ελλάδα ή με την όποια Ελλάδα
Φυσικά και είναι τεράστιο αυτό που έκανε η Σεβίλλη
Όπου και άλλαξε..."μερικό στάτους"
Δεν είναι Γρανάδα ή Αλαβές (δεν τα κατάφερε τότε) ή Εσπανιολ
Δεν είναι καν ούτε Βαλένθια
Και δεν είναι και Σλάβια Πράγας ή Βασιλεία ή Ραπίντ Βιέννης,ούτε καν Παρι!!!
Και δεν ξεπέρασε (ακόμη) Ρεάλ και Μπάρτσα για τον απλούστατο λόγο
Αυτές οι 2 δεν είναι Ευρωάτιτλες σαν τον ολυμπιακό
Αλλά έχουν σαρώσει τα C.L
Αν θα πάρουμε εμείς το Europa ΦΥΣΙΚΑ και θα μας αλλάξει status
Kαι στην Ελλάδα και στην Ευρώπη
H Rangers ότι και να γίνει,ακόμα και να μην πάρει το -σιγά το Γιουροπάκι-
φέτος πήρε τα διπλάσια λεφτά από την Σέλτικ (18-9) (και μπορεί φυσικά να πάρει άλλα 4)
Που καταντήσαμε βέβαια να τα μετράμε όλα με το χρήμα
Ευρωπαϊκό Τίτλο θα πάρουν
Το δέντρο είναι το 1ο πρωτάθλημα που θα εκμεταλευτεί ο όποιος πρωταθλητής Σκωτίας
Δάσος είναι και τα επόμενα 10
Αν νομίζει κανείς πως η Rangers δεν έχει τις καλύτερες πιθανότητες να πάρει το επόμενο αλλά και 4-5 (τ-ο-υ-λ-α-χ-ι-σ-τ-ο-ν) στα 10 επόμενα είναι γελασμένος.
Πλασματική Άνοδος;
Ποια είναι δηλαδή η μη πλασματική άνοδος;
Ουσιαστικότατη είναι
Ανεβάζοντας την βαθμολογία σου σίγουρα κάνεις 1 πράγμα
ΒΕΛΤΙΩΝΕΙΣ τις πιθανότητες σου.
Τι μπορεί να γίνει πιθανόν κτλ...Από μπορεί πολλά υπάρχουν
Μπορεί να παίξεις και με Πόρτο-Άγιαξ και να κάνεις και 4 νίκες με μισή ομάδα θεωρητικά
Το μόνο σίγουρο είναι πως τις τελευταίες 6 φορές σαν αδύναμος ΔΕΝ τα κατάφερες
To να το αφήσεις στην μοίρα του μέχρι να φτάσεις 20 αποκλεισμούς δεν είναι προτιμότερο
Πάρε βαθμούς πήγαινε στους δυνατούς και κάνε υπομονή
Η Σαλτζμπουργκ χρειαστηκε 11-12 αποτυχημένες προσπάθειες για να τα καταφέρει
Η Rangers με 18-22 εκατομμύρια, αλλά από το -ποιο-E.L, θα έχει πλασματική άνοδο;
Και η Σελτικ με 22 αλλά ένα πιθανό 0-0-6 στο C.L όχι;;
Tο θέμα είναι όταν ξαναπάρουμε το επόμενο πρωτάθλημα,να έχουμε αντίπαλο στα μέτρα μας
Ναι χαίρω πολύ,αν βάζεις αυτογκόλ και κατεβαίνεις χωρίς δεξί μπακ και σεντερφορ και από την Μποέμιανς θα χάσεις
Επίσης όσους περισσότερους βαθμούς πάρεις,θα έχεις κέρδος και οικονομικό
Ποια είναι δηλαδή η πραγματική ενδυνάμωση της ομάδας;
Θα πουλάμε κάθε χρόνο Τζόληδες;
Μακάρι
Που είναι
Θα κάνουμε σωστές μεταγραφές με υπεραξίες κτλ;
Μακάρι
Πουντες
Θα ρίξει ο Ιβαν αύριο 200εκ;
Μακάρι,πούντα;
Θα διπλασιαστούν τα τηλεοπτικά ειδικά αν παίζεις μόνο Ελλάδα;
Άντε Κοσμοτέ,κάνε την κίνησή σου
Όσο για τον Άγιαξ το 19' έχει γραφτεί εκατοντάδες φορές,πως μπορούσαμε να τον αποφύγουμε
Πως είχαμε την τύχη στα χέρια μας,(βελτιώνοντας κατά πολύ τις πιθανότητες μας πάντα,όχι παίρνοντας κάποιο μαγικό εισιτήριο)αλλά λόγω άγνοιας υποτιμήσαμε το E.L και τους βαθμούς του Club Ranking
Y.G Μια χαρά θα το χαρεί η Rangers ή η Eintracht το Europa
Και μια χαρά αίγλη θα τους δώσει
Και μια χαρά κόσμος θα το παρακολουθήσει
Κι ας μήν είναι του ίδιου βεληνεκους με το ασύγκριτο C.L
Φυσικά και είναι τεράστιο αυτό που έκανε η Σεβίλλη
Όπου και άλλαξε..."μερικό στάτους"
Δεν είναι Γρανάδα ή Αλαβές (δεν τα κατάφερε τότε) ή Εσπανιολ
Δεν είναι καν ούτε Βαλένθια
Και δεν είναι και Σλάβια Πράγας ή Βασιλεία ή Ραπίντ Βιέννης,ούτε καν Παρι!!!
Και δεν ξεπέρασε (ακόμη) Ρεάλ και Μπάρτσα για τον απλούστατο λόγο
Αυτές οι 2 δεν είναι Ευρωάτιτλες σαν τον ολυμπιακό
Αλλά έχουν σαρώσει τα C.L
Αν θα πάρουμε εμείς το Europa ΦΥΣΙΚΑ και θα μας αλλάξει status
Kαι στην Ελλάδα και στην Ευρώπη
H Rangers ότι και να γίνει,ακόμα και να μην πάρει το -σιγά το Γιουροπάκι-
φέτος πήρε τα διπλάσια λεφτά από την Σέλτικ (18-9) (και μπορεί φυσικά να πάρει άλλα 4)
Που καταντήσαμε βέβαια να τα μετράμε όλα με το χρήμα
Ευρωπαϊκό Τίτλο θα πάρουν
Το δέντρο είναι το 1ο πρωτάθλημα που θα εκμεταλευτεί ο όποιος πρωταθλητής Σκωτίας
Δάσος είναι και τα επόμενα 10
Αν νομίζει κανείς πως η Rangers δεν έχει τις καλύτερες πιθανότητες να πάρει το επόμενο αλλά και 4-5 (τ-ο-υ-λ-α-χ-ι-σ-τ-ο-ν) στα 10 επόμενα είναι γελασμένος.
Πλασματική Άνοδος;odynet έγραψε: Προφανώς και μπορεί να σε βοηθήσει με το coefficient αν είσαι στο όριο κάποιων κληρώσεων γιατί αποδείχτηκε αναμενόμενα βατό αλλά θα είναι πλασματική άνοδος: αν δε συνοδεύεται από πραγματική ενδυνάμωση της ομάδας δε πα να να σου δώσουν και τη βαθμολογία της Σαχτάρ, πιθανόν αν αποκλειστείς από κάποιον πλασματικά "αδύναμο". Μια καλή ομάδα μπορεί να τα πάει καλά έξω ή και μέσα ή και τα δυο, όπως και είναι φυσιολογικό.
Πλασματική Άνοδος;
Ποια είναι δηλαδή η μη πλασματική άνοδος;
Ουσιαστικότατη είναι
Ανεβάζοντας την βαθμολογία σου σίγουρα κάνεις 1 πράγμα
ΒΕΛΤΙΩΝΕΙΣ τις πιθανότητες σου.
Τι μπορεί να γίνει πιθανόν κτλ...Από μπορεί πολλά υπάρχουν
Μπορεί να παίξεις και με Πόρτο-Άγιαξ και να κάνεις και 4 νίκες με μισή ομάδα θεωρητικά
Το μόνο σίγουρο είναι πως τις τελευταίες 6 φορές σαν αδύναμος ΔΕΝ τα κατάφερες
To να το αφήσεις στην μοίρα του μέχρι να φτάσεις 20 αποκλεισμούς δεν είναι προτιμότερο
Πάρε βαθμούς πήγαινε στους δυνατούς και κάνε υπομονή
Η Σαλτζμπουργκ χρειαστηκε 11-12 αποτυχημένες προσπάθειες για να τα καταφέρει
Η Rangers με 18-22 εκατομμύρια, αλλά από το -ποιο-E.L, θα έχει πλασματική άνοδο;
Και η Σελτικ με 22 αλλά ένα πιθανό 0-0-6 στο C.L όχι;;
Tο θέμα είναι όταν ξαναπάρουμε το επόμενο πρωτάθλημα,να έχουμε αντίπαλο στα μέτρα μας
Ναι χαίρω πολύ,αν βάζεις αυτογκόλ και κατεβαίνεις χωρίς δεξί μπακ και σεντερφορ και από την Μποέμιανς θα χάσεις
Επίσης όσους περισσότερους βαθμούς πάρεις,θα έχεις κέρδος και οικονομικό
Ποια είναι δηλαδή η πραγματική ενδυνάμωση της ομάδας;
Θα πουλάμε κάθε χρόνο Τζόληδες;
Μακάρι
Που είναι
Θα κάνουμε σωστές μεταγραφές με υπεραξίες κτλ;
Μακάρι
Πουντες
Θα ρίξει ο Ιβαν αύριο 200εκ;
Μακάρι,πούντα;
Θα διπλασιαστούν τα τηλεοπτικά ειδικά αν παίζεις μόνο Ελλάδα;
Άντε Κοσμοτέ,κάνε την κίνησή σου
Όσο για τον Άγιαξ το 19' έχει γραφτεί εκατοντάδες φορές,πως μπορούσαμε να τον αποφύγουμε
Πως είχαμε την τύχη στα χέρια μας,(βελτιώνοντας κατά πολύ τις πιθανότητες μας πάντα,όχι παίρνοντας κάποιο μαγικό εισιτήριο)αλλά λόγω άγνοιας υποτιμήσαμε το E.L και τους βαθμούς του Club Ranking
Y.G Μια χαρά θα το χαρεί η Rangers ή η Eintracht το Europa
Και μια χαρά αίγλη θα τους δώσει
Και μια χαρά κόσμος θα το παρακολουθήσει
Κι ας μήν είναι του ίδιου βεληνεκους με το ασύγκριτο C.L
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ε τότε καλά να πάθουν που παίρνουν τόσα mail... Δεν πάτησε κανένα delete καποιος στα γραφεία, απλώς παίρνουν τόσα πολλά που δεν προλαβαίνουν να τα διαβάσουν και κατά τύχη έφτασαν εδώ που έφτασαν, δεν υπήρχε κανένα πλάνο, απλά τους έκατσεDoomlord4 έγραψε: Για το Τέλος...
ορίστε ένα χρήσιμο link για κανέναν γνωστό σας
https://www.rangers.co.uk/contact-us/56 ... JgstCrPNoX
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Καπως έτσι!
Κι αν δεν το σηκώσουν ας ξαναπέσουν στην γ εθνική
Ποιό το νόημα
Όλα είναι μάταια,αν δε σηκώσεις C.L?
Κι αν δεν το σηκώσουν ας ξαναπέσουν στην γ εθνική
Ποιό το νόημα
Όλα είναι μάταια,αν δε σηκώσεις C.L?
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Επίσηςsn0ufel4 έγραψε:Ντουμ από Γερμανία σήμερα μας βολεύει κάτι ή δεν έχει σημασία όποια και να καταλήξει στο Κονφερενς?
Τα σημαντικότερα σημερινά παιχνίδια
Roma-Venezia
Nice-Lille
Rennes-Marseille
Monaco-Brest
Nice-Lille
Strasbourg-Clermont Foot
Troyes-Lens
SV Ried-LASK
WSG Tirol-TSV Hartberg
Admira Wacker-Altach
Warta Poznan-Lech Poznan
Zaglebie Lubin-Rakow Czestochowa
Στην Γερμανία όπως όλα δείχνουν η Κολωνία θα είναι η υποψήφια αντίπαλος μας τον Αύγουστο (αρκεί φυσικά να προκριθούμε ως εκεί)