Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Doomlord4 έγραψε:Που σημαίνει αν κάνουμε μια καλή χρονιά με 15 βαθμούς θα πιάσουμε περίπου την 65η θέση
Ενώ αν αποκλειστούμε πριν τους ομίλους θα τερματίσουμε περίπου στην 120η θέση (+ - 10)

Οπότε 99% η τελική μας κατάταξη θα είναι ανάμεσα στις θέσεις 65-130


Τώρα κάτι μας είπες...θα μου πείτε :mrgreen:

Η τελική μας θέση στο Ranking η 63η θέση (και με λιγότερους από 15 βαθμούς τελικά)



Η Σκωτία πέρυσι και η Σερβία φέτος,ήταν οι χώρες που τερμάτισαν 11ες
Το απίστευτο είναι πως τερμάτισαν και οι 2 με τους ίδιους βαθμούς στις 2 αυτές χρονιές
33,375 βαθμούς ΑΚΡΙΒΩΣ!!!! :o
fossa
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ 06 Φεβ 2014, 22:25

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από fossa »

Σήμερα παίζουν Φιορεντίνα-Ρόμα.
Η Φιορεντίνα είναι μια πιθανή αδύνατη ομάδα που δεν θα θέλαμε να είναι υποψήφια προφανώς.
Τι γίνεται εκεί;
Αν η Ρόμα πάρει το conference θα βγει και 8η ομάδα στην Ιταλία;
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

8η ομάδα θα βγεί μόνο αν η Ρόμα βγει 8η και πάρει το Κόνφερενς

Θέλουμε την Φιορεντίνα οπουδήποτε εκτος της 7ης θέσης.
5η,6η ή 8η


Αν η Ρόμα τερματίσει 7η και πάρει και το Κονφερενς,τότε η Ιταλία θα έχει 0 ομάδες στο Κόνφερενς
fossa
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ 06 Φεβ 2014, 22:25

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από fossa »

A, παίζει και το σενάριο μηδέν ιταλικών ομάδων. Και αφού η Ρόμα θα παίξει τελικό μετά το πρωτάθλημα δεν μπορεί να ρισκάρει να βγει 8η.
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Μα για αυτό ακριβώς οι τελικοί γίνονται μετά την λήξη των πρωταθλημάτων
Αλλιως αν έβγαινε η Ρόμα ευρώπη λόγω κατάκτησης κόνφερενς,μπορεί να έδινε το τελευταιο παιχνίδι,να έβγαινε επίτηδες 8η,για να βγει ευρώπη κάποιο φιλικό σωματείο
Και θα έκοβε ευρωπαϊκό εισιτήριο από αλλη χώρα
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Εντάξει,δεν είναι αστείο πια

Απίστευτο
Απίστευτο
Απίστευτο


Απίστευτο το πόσο άσχετοι γράφουν άρθρα γεμάτα ανακρίβειες και παιδικές απλουστεύσεις


Βλέπω άρθρο στο ΠΑΟΚ24

ΠΑΟΚ: Η Ρωσία τον… ανεβάζει στην ευρωπαϊκή κατάταξη
Τι ισχύει για τον ΠΑΟΚ μετά τον αποκλεισμό των ρωσικών ομάδων


Ε,θα το διαβάσω,λέω
Γίνεται αλλιώς;;




Με τη φετινή του πορεία, ως την προημιτελική φάση του Europa Conference League, o ΠΑΟΚ έφτασε στο Νο63 του ranking της UEFA, συμβάλλοντας παράλληλα τα μέγιστα, ούτε ώστε από την επόμενη σεζόν, η Ελλάδα να βγάζει μία ακόμα στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις.

Πριν μία εβδομάδα, η UEFA, γνωστοποίησε επισήμως την απόφαση να αποκλείσει τη ρωσική ομοσπονδία και τις ομάδες της, από τη σεζόν 2022-2023, κάτι που έχει αντίκτυπο, στις ελληνικές ομάδες και στον ΠΑΟΚ.

ΤΣΣΚΑ, Ζενίτ, Κράσνονταρ, Σπαρτάκ και Λοκομοτίβ, δε θα είναι την επόμενη σεζόν στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις και αυτό… ανεβάζει τον ΠΑΟΚ πέντε θέσεις στο ranking της UEFA.

Ο «Δικέφαλος του Βορρά» από το Νο63, ανεβαίνει στο Νο58, καθώς οι συγκεκριμένες ομάδες, είχαν καλύτερη βαθμολογία στη βαθμολογία της ευρωπαϊκής ομοσπονδίας.


Λοιπόν παιδιά....
Ο ΠΑΟΚ τερμάτισε φέτος....ΦΕΤΟΣ 63ος
Το γράφω και στην προηγούμενη σελίδα

ΦΕΤΟΣ λοιπόν,στα ευρωπαϊκά κύπελλα,συμμετείχαν παααααρααααα πολλές ομάδες,από πάαααραααα πολλές χώρες
Ανάμεσά τους....ΤΖΑ! και Ρώσικες
Έπαιξαν,(ή δεν συμμετήχαν φέτος...δεν έχει σημασία) έχασαν αποκλείστηκαν,οι περισσότερες αγωνιστικά,η Σπαρτάκ Μόσχας αποβλήθηκε λόγω του πολέμου

Όλες όμως ΚΑΤΑΤΑΧΘΗΚΑΝ :evil: στις ακόλουθες θέσεις

37)Zenit St. Petersburg___46
48)Lokomotiv Moscow____34
53)CSKA Moscow_________33
57)Spartak Moscow_______29,5
60)Krasnodar___________26,5


63)ΠΑΟΚ________________25


Πως ανεβαίνουμε ρε σεις δημοσιογράφοι 5 θέσεις;;
ΠΩΣΣΣΣΣ;;

Πετάχτηκαν εκτός της 5ετής Βαθμολογίας;;;;;;

63οι τερματίσαμε
63οι



Τώρα
Για του χρόνου υπάρχει τιμωρία για τις Ρωσικές και δεν θα παίξει καμία

Θα ξεκινήσουμε από την 56η θέση και στο ξεκίνημα θα έχουμε 2 Ρώσικες από πάνω μας

46) Zenit St. Petersburg_______32
55) FK Krasnodar____________25

Ακόμα κι αν δεν υπήρχε τιμωρία ΠΑΛΙ μόνο 2 Ρώσικες θα είχαμε

Η διαφορά ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ (και όχι στην φετινή που είναι FIX είμαστε 63οι και ΟΧΙ 58οι)
είναι πως 100% δεν θα μας περάσει καμία Ρώσικη και αν μαζέψουμε κάποιους βαθμούς μπορεί να περάσουμε 1 ή 2 Ρώσικες
Αν αποκλειστούμε νωρίς ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΑΣ θα ειναι οι 2 ρώσικες,
ΔΕΝ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ


Ούτε έχει σημασία που δεν θα παίζουν Ευρώπη
Από τις 55 ομάδες που θα ξεκινήσουν από πάνω μας,μπορεί να έχει και 10 και 20 και 30 που δεν θα παίζουν Ευρώπη
Αυτό ΔΕΝ σημαίνει πως θα είμαστε 30οι 20οι ή 10οι

ΔΕΝ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΙΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΕΤΙΝΗ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΑΜΠΑΛΟ ΑΡΘΡΟ





ΤΣΣΚΑ, Ζενίτ, Κράσνονταρ, Σπαρτάκ και Λοκομοτίβ, δε θα είναι την επόμενη σεζόν στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις και αυτό… ανεβάζει τον ΠΑΟΚ πέντε θέσεις στο ranking της UEFA.

Ο «Δικέφαλος του Βορρά» από το Νο63, ανεβαίνει στο Νο58, καθώς οι συγκεκριμένες ομάδες, είχαν καλύτερη βαθμολογία στη βαθμολογία της ευρωπαϊκής ομοσπονδίας.


ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΠΕΙΔΗ 5-10-20 ΟΜΑΔΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

ΚΑΛΑ ΡΕ,ΟΥΤΕ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΡΕ;;;;;;;;;
ΟΥΤΕ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ;;;;;;;;;;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Doomlord4 την Δευ 09 Μάιος 2022, 14:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

ΤΣΣΚΑ, Ζενίτ, Κράσνονταρ, Σπαρτάκ και Λοκομοτίβ, δε θα είναι την επόμενη σεζόν στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις και αυτό… ανεβάζει τον ΠΑΟΚ πέντε θέσεις στο ranking της UEFA.

Το τραγικότερο είναι που μπερδεύουν τις 5 ομάδες που μας περνάνε φέτος
Ανεβαίνουμε 5 θέσεις στο....φετινό Ranking!!! επειδή 5 ρωσικές δεν θα παίξουν του χρόνου!!!!!!!
Από τις οποίες 5,θα ξεκινησουμε πιο πάνω απ τις 3 έτσι κι αλλιώς (παίζαν δεν παίζαν)



Συνειδητοποιείτε την αμπαλοσύνη του άρθρου;;;;;;;
Υπάρχει σοβαρό θέμα Α-Ν-Τ-Ι-Λ-Η-Ψ-Η-Σ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Doomlord4 την Δευ 09 Μάιος 2022, 15:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
fossa
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ 06 Φεβ 2014, 22:25

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από fossa »

Τι ηλίθια απλούστευση είναι αυτή, απίστευτο.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι, ότι αυτών έστιν η βασιλεία των ουρανών.
(η αναφορά δεν γίνεται για τους ...χαζούς)
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10020
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Мир »

Στο μπεκρόπολις πάντος τελικα το συνειδητοποίησαν οτι η ομάδα εξασφάλισε το Ευρωπαϊκό εισητήριο και μαθηματικά.
Το αρθρο το ανέβασαν πριν καμια ώρα.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16714
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Equalizer »

Χαχα ωραίο όνομα για κωλομπαρο
Αν και το μετροκωλις ειναι πιο ευστοχο
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12485
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

Στο 5 1-0 η φιορεντινα :cry:
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

ΚΑι στο 12' 2-0

Α ναι
Ξέχασα να σας πω,πως αφού έγραψα τι θέλω (διπλό),ήταν τελιωμένος Άσος :evil: :evil: :evil:
ΚΑι στην Ελλάδα πάμε χάλια γιατί δεν γράφω για νίκες των αντιπάλων :lol:



ΥΓ. Έριξα κάτι δεκάλεπτα στο 3-4 σκορ μπας και.......
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Doomlord4 την Δευ 09 Μάιος 2022, 21:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Мир έγραψε:Στο μπεκρόπολις πάντος τελικα το συνειδητοποίησαν οτι η ομάδα εξασφάλισε το Ευρωπαϊκό εισητήριο και μαθηματικά.
Το αρθρο το ανέβασαν πριν καμια ώρα.
Ο Internet Explorer της Δημοσιογραφίας...
Τουλάχιστον ο Τσορμπατζόγλου σε άρθρο του χθες,έγραψε πως με πρόχειρους υπολογισμούς μάλλον την εξασφαλίσαμε την Ευρώπη κτλ κτλ δεν είμαι σίγουρος κτλ.
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Φιορεντίνα/Ρόμα/Αταλάντα είστε γ.τ.π :evil:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”