Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Και κάτι τελευταίο για τα πιο πάνω μελλοντικά σενάρια

Όπως καταλάβατε η Ρωσία οριστικά,θα είναι από την επόμενη σεζόν στις χώρες 12-55
Αν θα συναντηθούμε στο μέλλον,έχουμε μια μοναδική ευκαιρία να τους έχουμε από κάτω μας
Πως;;;


Εικόνα


Μαζεύοντας τουλάχιστον 8,500 βαθμούς του χρόνου
Η Ζενίτ δεν θα παίξει οπότε θα παραμείνει στους 32,000
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Doomlord4 την Δευ 02 Μάιος 2022, 21:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

potamda έγραψε:Doom πιστεύεις ότι η 12η θέση είναι ένας ρεαλιστικός στόχος για να κυνηγήσουμε του χρόνου;

Κι αν ναι, θύμισε μας τι σημαίνει 12η θέση.
Η 12η όχι πολλά
Η 11η βγάζει τον πρωταθλητή (κατά 99,99%) απ ευθείας στους ομίλους C.L

Mε την 12η θέση,απλά ο κυπελλούχος εξασφαλίzει όμιλο
Παίζει στα play-off του Europa,που αν αποκλειστείς εκεί,συνεχίζεις στο Conference
Άβαταρ μέλους
potamda
Bet Guru 2023
Δημοσιεύσεις: 5957
Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από potamda »

Ευχαριστώ doom!

Η 11η όμως, είναι πολύ μακριά προς το παρόν. Θέλει μακροχρόνια προσπάθεια και σοβαρότητα από όλους.
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19190
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από nunies4 »

Διαβάζοντας τις αναλύσεις του doom... αναρωτιέμαι...στην ΠΑΕ υπάρχει τέτοιου επιπέδου αναλυτής ώστε να διαμορφώνουν την μεταγραφική τους πολιτική ανά περίοδο; Να ξέρουν πότε πρέπει να ρισκάρουν, ποτε να πάνε για all in, ποτε να πάνε πάσο με πιο συνετή διαχείριση;
Θέλω να πιστεύω πως ναι...
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

potamda έγραψε:Ευχαριστώ doom!

Η 11η όμως, είναι πολύ μακριά προς το παρόν. Θέλει μακροχρόνια προσπάθεια και σοβαρότητα από όλους.
Να σαι καλά φίλε

Και όπως γράφω και στην σελίδα 453
Doomlord4 έγραψε:Εικόνα

Του χρόνου η εκκίνηση θα γίνει από την 15η θέση
Η 11η θέση απέχει 4 βαθμούς

Κυνηγάμε 3+1 χώρες,με σημαντικότερη την Σερβία
Και τρέχουμε να ξεφύγουμε από 4 χώρες
Θα πρέπει ας πούμε να μαζέψουμε λίγο περισσότερους από φέτος ---->π.χ 9
Και η Σερβία να μαζέψει μέχρι 5, το πολύ
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

nunies4 έγραψε:Διαβάζοντας τις αναλύσεις του doom... αναρωτιέμαι...στην ΠΑΕ υπάρχει τέτοιου επιπέδου αναλυτής ώστε να διαμορφώνουν την μεταγραφική τους πολιτική ανά περίοδο; Να ξέρουν πότε πρέπει να ρισκάρουν, ποτε να πάνε για all in, ποτε να πάνε πάσο με πιο συνετή διαχείριση;
Θέλω να πιστεύω πως ναι...
Τα προηγούμενα χρόνια,σίγουρα όχι
Απόδειξη αρκετές δηλώσεις πολλών (ή απουσία....δηλώσεων)
Δεν ξέρω αν άλλαξε φέτος κάτι
Άβαταρ μέλους
Ettien26
Δημοσιεύσεις: 4606
Εγγραφή: Κυρ 12 Ιαν 2020, 20:39

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Ettien26 »

Η Σερβία είναι το δύσκολο αφου απέχει πολλούς βαθμούς...η Ουκρανία έχει πόλεμο και θα είναι δύσκολο να επανέλθει ποδοσφαιρικά...οι άλλες δύο Νορβηγία και Ελβετία είναι κοντά μας και πιστεύω ότι τις έχουμε...
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Κάπως έτσι!

Αν και είμαι σίγουρος,πως κι αυτές το ίδιο θα λένε για εμάς :D
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »


ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΑΚΟΥΣΑΤΕ


Όπως την χρονιά με τον Κοβιντ,έτσι και τώρα,θα ματώσουμε μέχρι το τελικό φορμάτ

Εικόνα

Αυτό είναι το πιο πρόσφατο re-balancing της Ουέφα

Κάτι που σημαίνει.....

Πως σε οποιαδήποτε κι απ τις 3 διοργανώσεις, πάρει Ευρωπαϊκό ή ομάδα που θα μας βολεύει,
κερδίζουμε 1 προκριματικό Γύρο


65-35 πιθανότητες θα το βαζα

Εκεί στην ΠΑΕ,ελπίζω να μην κλείσατε ακόμα ημερομηνίες για Ολλανδία
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Και οι 4 χώρες από πάνω μας κέρδισαν και κάτι
Η Σερβία τον Κυπελλούχο της από E.C.L σε E.L
και Τσεχία,Κροατία,Ελβετία 1 προκριματικό γύρο

Βέβαια Τσεχία και Κροατία μέχρι χθες φαινόταν πως θα κέρδιζαν εισιτήριο για το Europa League
Τώρα θα πρέπει να περιμένουν.


Τώρα αυτό θα ξανααλλάξει αν προωθήσουν τις Ουκρανικές στους ομίλους.


Προσοχή!

Υπάρχει δηλαδή Σενάριο,να έχουμε διαφορά με τον Ολυμπιακό 2 προκριματικούς γύρους!

5 Ιουλίου 1ο τους παιχνίδι
και
4 Αυγούστου 1ο δικό μας



ΑΡΚΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ (και να περάσει σήμερα η Βιγιαρεάλ)
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από obanebane »

Το κίτρινο υποβρύχιο, δυστυχώς μας τελείωσε.
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Πάει,τι να κανουμε!
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Ωφελημένες από τον αποκλεισμό της Βιγιαρεάλ βγήκαν αρκετές ομάδες,μεταξύ των οποίων:

*η Σαχτάρ,που θα παίξει (αν παίξει) απ ευθείας στους ομίλους C.L
*o Πρωταθλητής Ελλάδος,που κερδίζει 1 προκριματικό γύρο



Εικόνα

Η πρωταθλήτρια Τουρκίας Τραμπζοσπόρ,καραδοκεί,σε περίπτωση που δεν αγωνιστούν οι Ουκρανικές,θα πάρει την θέση της Σαχτάρ στους ομίλους,άκοπα
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Αυτοί είναι οι προσωρινοί πιθανοί αντίπαλοι και των 3 ομάδων που θα παίξουν στο Conference,στον 2ο προκριματικό
Με λίγα λόγια κατά 94% ακόμα και ο ΠΑΟ και ο ΟΑΡΗΣ,θα είναι στους δυνατούς σε αυτόν τον γύρο

*Αστερίσκος μόνο για τον κυπελλούχο,που έχει πιθανότητες να αποφύγει αυτόν τον Γύρο


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Εικόνα

Διαλέχτε πράμα




Οι προσωρινές πιθανές του Γ' Προκριματικού για εμάς (εξαιρούνται οι Ελληνικές Αδύναμες)

Εικόνα

Διαλέχτε πράμα


Οι προσωρινές πιθανές των Play-off με την κατάσταση εδώ πολύ ρευστή φυσικά.
(Αυτοί θα ήταν οι αντίπαλοι,αν τελείωναν σήμερα τα Πρωταθλήματα)
(Από την Ριέκα και κάτω φυσικά)

Εικόνα

Διαλέχτε πράμα


https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... 1919046645
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Doomlord4 την Τετ 04 Μάιος 2022, 02:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Και σε αυτόν τον πανέμορφο...πίνακα,βλέπουμε τα πιθανά λεφτά που θα πάρουν οι ομάδες

Εικόνα

*Αν ο Γάβρος πάει στους ομίλους του C.L θα πάρει 26,3 εκ
την στιγμή που εμείς θα πάρουμε 4,1

*Αν ο Γάβρος πάει στο Europa,θα βρούμε τα λεφτά που θα πάρει απο τους βαθμούς (το 10ετές ranking)
Αυτό το 100,0 που βλέπετε
Θα είναι κάτω από την Δ.Κιέβου των 105 βαθμών οπότε και 7,2 ή 12,2 εκ.
(12,2 θα πάρει αν φτάσει εως τα play-off του c.l και αποκλειστεί) (τα +5 δηλαδή του ηττημένου)

*Αν παίξει στο Conference θα είναι 3oς στην σειρά,οπότε και 4,4 εκ



Εννοείται πως απαγορεύεται να πάει στο C.L
Μακάρι μόνο Conference




Εμείς στο ανάποδο,αν παίζαμε C.L , με τους 54,5 βαθμούς,θα περνούσαμε 3-4 ομάδες,οπότε και περίπου 20 εκ χωρίς το market pool φυσικά

Και στο Europa 6,1.....
2 εκ περίπου παραπάνω
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”