Και σε αυτόν τον πανέμορφο...πίνακα,βλέπουμε τα
πιθανά λεφτά που θα πάρουν οι ομάδες
*Αν ο Γάβρος πάει στους ομίλους του C.L θα πάρει 26,3 εκ
την στιγμή που εμείς θα πάρουμε 4,1
*Αν ο Γάβρος πάει στο Europa,θα βρούμε τα λεφτά που θα πάρει απο τους βαθμούς (το 10ετές ranking)
Αυτό το 100,0 που βλέπετε
Θα είναι κάτω από την Δ.Κιέβου των 105 βαθμών οπότε και 7,2 ή 12,2 εκ.
(12,2 θα πάρει αν φτάσει εως τα play-off του c.l και αποκλειστεί) (τα +5 δηλαδή του ηττημένου)
*Αν παίξει στο Conference θα είναι 3oς στην σειρά,οπότε και 4,4 εκ
Εννοείται πως απαγορεύεται να πάει στο C.L
Μακάρι μόνο Conference
Εμείς στο ανάποδο,αν παίζαμε C.L , με τους 54,5 βαθμούς,θα περνούσαμε 3-4 ομάδες,οπότε και περίπου 20 εκ χωρίς το market pool φυσικά
Και στο Europa 6,1.....
2 εκ περίπου παραπάνω