Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Πάλι μας παραπληροφόρησες Doom;
Σε 3' το διόρθωσα ρε :mrgreen:

Η ουσία είναι τα εισιτήρια,δεν μας απασχολεί αν θα πάρουν και Τίτλο ;)
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Alastor »

Doomlord4 έγραψε:
Alastor έγραψε:Πιστευω δεν υπαρχει περιπτωση Ουκρανικες ομαδες να παιξουν ομιλους οσο υπαρχει πολεμος,ειτε απευθειας ειτε οτιδηποτε.

Γενικα μου φαινεται απιθανο να υπαρξουν τοσο Ρωσικες,οσο Ουκρανικες ομαδες του χρονου στην Ευρωπη...
Έτσι θα είναι σαν να τις τιμωρούν
Έστω και συμβολικά και τυπικά θα συμμετέχουν
Μα πως θα συμμετεχουν ,δηλαδη θα βομβαρδιζοταν η Θεσσαλονικη και θα εστελνε ο ΠΑΟΚ αποστολη σε Ευρωπαικο ματς πως ?

Αν εχει ληξει ο πολεμος μεχρι τοτε και αν εχουν μαζεψει τα κομματια τους,τοτε μονο θα μπορουσαν να συμμετεχουν,κομματακι πολυ δυσκολο κατα την αποψη μου
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Τι να πω,θα δούμε τι θα γίνει
icue
Δημοσιεύσεις: 9593
Εγγραφή: Δευ 24 Ιουν 2019, 11:45

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από icue »

Το πιο πιθανο ειναι να μεταφερθουν πχ στην Πολωνια και να ειναι εκει η βαση τους.
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Είχα γράψει στις 9/6/2021

Doomlord4 έγραψε:Εικόνα

Σε αυτόν το πίνακα που θα ολοκληρωθεί σε...23 μήνες,φαίνεται μια τάση για 2 χώρες

Η άνοδος της Ολλανδίας και η απίστευτη κατηφόρα της Ρωσίας

Κάτι που σημαίνει πως αν δεν αλλάξει κάτι δραματικά,στο σενάριο που ο ΠΑΟΚ θα είναι πρωταθλητής στην επόμενη 3ετία,θα ξεχάσουμε τους "Μπαμπούλες" / κακούς δαίμονες της Ολλανδίας και θα έχουμε ως σημαντικότερους υποψήφιους αντιπάλους, "Αρκούδες" από την Ρωσία (Zenit)
Τελικά, για λάθος λόγους δυστυχώς,αν θα είμαστε πρωταθλητές στην επόμενη 3ετία,μπορεί να μην έχουμε ούτε την Ζενίτ
Κι αν θα την έχουμε,αμφιβάλλω για το πόσο καλούς ξένους θα έχει (αν θα έχει ξένους για μερικά χρόνια)
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Αν θα πάρουμε το επόμενο πρωτάθλημα,το καλοκαίρι του 2023,οι αντίπαλοι μας θα είναι οι Πρωταθλητές των χωρών από την 12η εως την 53η θέση
(Ο πρωταθλητής της Ρωσίας θα συμμετέχει σε αυτους τους προκριματικούς (αν ...βεβαια) από την μεθεπόμενη σεζόν
Και ίσως αποδυναμομένος)


Που σημαίνει,ούτε Ολλανδοί,ούτε Ρώσοι,ούτε Σέλτικ ή Ρέηντζερς ούτε καν η Saltsbourg
οϋτε Παρτιζάν ή Ε.Αστέρα


Εικόνα

Ο ποιο σοβαρός αντίπαλος θα είναι ο Ουκρανός,αλλά σε τι κατάσταση θα είναι κι αυτός;;;!!

Αναλόγως και πόσους βαθμούς θα μαζέψουμε φέτος φυσικά και σε πόσους προκριματικούς θα είμαστε στους Δυνατούς


Πιθανοί αντίπαλοι θα είναι ομάδες δυναμικότητας,όπως π.χ
Σαχταρ,Μπρυζ,Βασιλεία,Σλάβια Πράγας,Μπόντο,Λουντογκόρετς,Τούρκικη,Δ.Ζαγκρεμπ,Μάλμε κτλ
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19189
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από nunies4 »

Επομένως....η κατάλληλη χρόνια για all in....
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Αν θα πάρουμε καμιά >Δεκάρα βαθμούς του χρόνου στην Ευρώπη (για σιγουριά)
23,5 + 10--->33,500
τότε θα είμαστε στους δυνατούς,στους 2 απ τους 3 προκριματικούς
Και θα έχουμε αντιπαλους παραπλήσιους με αυτούς στον παρακάτω πίνακα (για την χρονιά 2022-23)

Εικόνα



Στον 2ο


Ferencvaros
Maribor
Slovan Bratislava
HJK
The New Saints
F91 Dudelange
Zalgiris
Lincoln Red Imps
Maccabi Haifa
Zürich


Στον 3ο

Malmö
Ludogorets
Sheriff
CFR Cluj
Bodø / Glimt (αυτοί θα μαζέψουν κι αλλους και θα είναι στους δυνατούς,άρα μπορεί και να μην είναι υποψ.αντιπαλοι)
Apollon



Αν μαζέψουμε καμιά 15-20αριά βαθμούς του χρόνου
23,5 + 20--->43,500
μπορεί να είμαστε Δυνατοί και στα Play-off


:pano: :pano: :pano:
lkosmid
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: Τετ 24 Σεπ 2008, 03:00

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από lkosmid »

Καλύτερα να μην πετύχουμε ρώσικη, σε ότι κατάσταση και να είναι. Το 2008 η Ζενίτ μοιραζε 3άρες και 4άρες σε ομάδες όπως Μαρσέιγ, Μπάγερν, νίκησε τη Βιγιαρεάλ που έφτασε προημιτελικά CL την επόμενη χρονιά, και την Μάντσεστερ στον τελικό του Super Cup, με ρόστερ βασισμένο κυρίως σε ρώσους παίκτες.
Καλύτερα να αντιμετοπίσουμε ομάδες της δυναμικότητας που αναφέρεις, που είναι στα μέτρα μας.
Σε κάθε περίπτωση χρειαζόμαστε μια πορεία αντίστοιχη της φετινής ή ίσως και καλύτερης (τουλάχιστον σε συγκομιδή βαθμών από προκριματικά και ομίλους και γιατί όχι και στα νοκ άουτ). Για να γίνει αυτό όμως επιβάλεται να μπούμε ομίλους, αλλά πιστεύω πως ήδη με τη νοοτροπία που έχει χτίσει ο Λουτσέσκου είμαστε σε καλό δρόμο!
lkosmid
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: Τετ 24 Σεπ 2008, 03:00

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από lkosmid »

Alastor έγραψε:
Doomlord4 έγραψε:
Alastor έγραψε:Πιστευω δεν υπαρχει περιπτωση Ουκρανικες ομαδες να παιξουν ομιλους οσο υπαρχει πολεμος,ειτε απευθειας ειτε οτιδηποτε.

Γενικα μου φαινεται απιθανο να υπαρξουν τοσο Ρωσικες,οσο Ουκρανικες ομαδες του χρονου στην Ευρωπη...
Έτσι θα είναι σαν να τις τιμωρούν
Έστω και συμβολικά και τυπικά θα συμμετέχουν
Μα πως θα συμμετεχουν ,δηλαδη θα βομβαρδιζοταν η Θεσσαλονικη και θα εστελνε ο ΠΑΟΚ αποστολη σε Ευρωπαικο ματς πως ?

Αν εχει ληξει ο πολεμος μεχρι τοτε και αν εχουν μαζεψει τα κομματια τους,τοτε μονο θα μπορουσαν να συμμετεχουν,κομματακι πολυ δυσκολο κατα την αποψη μου
Όπως αναφέρει ο Doom η λογική λέει ότι η UEFA θα θελήσει να τους δώσει την επιλογή να συμμετάσχουν είτε με τον έναν είτε με τον άλλο τρόπο. Αν όμως είναι πρακτικά αδύνατον και οι ίδιες οι ομάδες αποφασίσουν ότι δεν μπορούν να αποδεχτούν την συμμετοχή τους όπως υποθέτουμε, λογικά τα ευρωπαϊκά τους εισιτήρια θα δωθούν στις επομενες χώρες στο ranking.
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

lkosmid έγραψε:Καλύτερα να μην πετύχουμε ρώσικη, σε ότι κατάσταση και να είναι. Το 2008 η Ζενίτ μοιραζε 3άρες και 4άρες σε ομάδες όπως Μαρσέιγ, Μπάγερν, νίκησε τη Βιγιαρεάλ που έφτασε προημιτελικά CL την επόμενη χρονιά, και την Μάντσεστερ στον τελικό του Super Cup, με ρόστερ βασισμένο κυρίως σε ρώσους παίκτες.
Καλύτερα να αντιμετοπίσουμε ομάδες της δυναμικότητας που αναφέρεις, που είναι στα μέτρα μας.
Σε κάθε περίπτωση χρειαζόμαστε μια πορεία αντίστοιχη της φετινής ή ίσως και καλύτερης (τουλάχιστον σε συγκομιδή βαθμών από προκριματικά και ομίλους και γιατί όχι και στα νοκ άουτ). Για να γίνει αυτό όμως επιβάλεται να μπούμε ομίλους, αλλά πιστεύω πως ήδη με τη νοοτροπία που έχει χτίσει ο Λουτσέσκου είμαστε σε καλό δρόμο!
Μα αυτό γράφω
Το καλοκαίρι του 2023, σαν πρωταθλητές πάντα,δεν θα έχουμε Ρώσικη στον δρόμο μας ;)
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Η UEFA «τελείωσε» το ρωσικό ποδόσφαιρο!

σδνα


Σε οριστική απομόνωση οδηγείται το ρωσικό ποδόσφαιρο, τόσο σε επίπεδο εθνικών ομάδων (όλων των ηλικιών, τόσο σε άντρες όσο και σε γυναίκες), αλλά και σε επίπεδο συλλόγων.

Μετά από συνεδρίαση της εκτελεστικής επιτροπής, η UEFA ανακοίνωσε μία σειρά από κυρώσεις που αφορούν τόσο τις καλοκαιρινές διοργανώσεις, όσο και αυτές της επόμενης σεζόν.

Πιο συγκεκριμένα. Όλοι οι ρωσικοί σύλλογοι αποκλείονται από τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις της σεζόν 2022-23, τόσο στους άντρες, όσο και στις γυναίκες.

Παρόλα αυτά η Ρωσία θα λάβει (μόλις) 4.333 βαθμούς στην πενταετή βαθμολογία χωρών της UEFA (κάτι που αφορά άμεσα το ελληνικό ποδόσφαιρο), όσο ήταν η χαμηλότερη συγκομιδή της, για την τελευταία πενταετία.
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Αυτό πάλι ,τι χαζό είναι αν ισχύει

Εικόνα

Αν η Ρωσία θα πάρει 4,333 χωρίς να παίξει,τότε οι βαθμοί της του χρόνου θα είναι
4,333 + 21,882 = 26,215

Η Ελλάδα δηλαδή αν πάρει μόνο 3,000 βαθμούς,θα φτάσει τους 26,100 και θα είναι από κάτω
Οπότε το μικρό μαξιλαράκι για του χρόνου,θα είναι οι 3,250 βαθμοί
Για να είμαστε 100% πάνω από τους Ρώσους

Αυτό ισοδυναμεί σε 13 βαθμούς από 4 ομάδες
Αλλά όχι ακριβώς,αφού όλοι θα παίξουν προκριματικά και εκεί οι βαθμοί είναι μισοί

Οπότε ας πούμε θεωρητικά:

*10 βαθμούς στα προκριματικά
*8 στους ομίλους
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

UEFA Champions League, UEFA Europa League, UEFA Europa Conference League, UEFA Women’s Champions League and UEFA Youth League

Russia will have no affiliated clubs participating in UEFA club competitions in the 2022/23 season. Consequently, the respective access lists of the men’s and women’s club competitions have been rebalanced in accordance with the principles set out in the relevant competition regulations.
Furthermore, Russia will be assigned a number of coefficient points equivalent to the lowest number they have earned in any of the last five seasons, i.e. 4.333 points for the men’s association club coefficient and 1.750 for the women’s association club coefficient for the purpose of points calculation for the 2022/23 season.
Άβαταρ μέλους
potamda
Bet Guru 2023
Δημοσιεύσεις: 5957
Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από potamda »

Doom πιστεύεις ότι η 12η θέση είναι ένας ρεαλιστικός στόχος για να κυνηγήσουμε του χρόνου;

Κι αν ναι, θύμισε μας τι σημαίνει 12η θέση.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”