Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Τελος πάντων
Ας το
Διαφωνούμε
montekristo
Δημοσιεύσεις: 3990
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 16:33

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από montekristo »

Maxmad έγραψε:Εγω δεν θελω πρωταθλημα αβαβισιο με φιλικα και να παιζω Ευρωπη και να ξεγυμνωνομαι.
Θελω δυνατη ομαδα να μπορει να κερδιζει ευκολα της τραγικες ελληνικες ομαδες και να στεκεται καλα στην Ευρωπη.

Γινεται να παιζεις στα σχοινια την Μαρσειγ και ταυτοχρονα:
Να χανεις βαθμους με Βολο? 4-4 απο 4-1
Να σου κανει ο Ατρομητος την πρωτη του νικη στο πρωταθλημα με ανατροπη?
Να μην εχεις κερδισει φετος τον Ιωνικο?


Το ελληνικο πρωταθλημα δεν ειναι Πρεμιερ Λιγκ.
Να εχει 16 ντερμπι. Θελει τροπο και οχι κοπο.
Τα παραπανω ειναι το ελαχιστο 6 βαθμοι.
Σε ολα τα φυσιολογικα πρωταθληματα
πλην του μαρινακισταν φυσικα γινεται.-
Αυτο ειναι το ποδοσφαιρο κι η ομορφια του!

Το "ελληνικο" οπως το αποκαλεις
πρωταθλημα θελει να βρωμιστεις
για να το παρεις απ την αρχιβρωμα!

Με τους ξενους διαιτητες και το VAR
μπορει να θελει να βρωμιστεις λιγοτερο
αλλα και παλι "ασπιλο" δεν το παιρνεις!
Καποιοι λοιπον δεν το θελουμε και ετσι.-

Για να μεγαλωσει για εμας κι αλλο
η ομαδα μας θα πρεπει να συνεχισει
να παιζει Απριλιο στην Ευρωπη και
καθε 2-3 χρονια ολο και σε μια πιο
μεγαλη διοργανωση της αν γινεται!

Τοτε δεν μπορει να αμφισβητησει το
μεγαλωμα μας ουτε ο πιο δυσπιστος.-
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Εν τω μεταξύ όλες αυτές οι γκέλες ήταν μετά από εθνικές και 15 μέρες απραξίας :lol:

Επίσης
Doomlord4 έγραψε:------------------------------------------------------------------------------------------


Τι έκαναν οι 7 ομάδες των 8 του Conference



Slavia Prague - Pardubice_______4 - 0
Heracles - Feyenoord___________1 - 4

Roma - Salernitana_____________2 - 1
Sandefjord - Bodoe/Glimt_______1 - 2

Leicester City - Crystal Palace____2 - 1
PSV Eindhoven - RKC Waalwijk____2 - 0

Marseille - Montpellier__________2 - 0 ____(75')


NAI

Όλες ΝΙΚΗΣΑΝ

Και 3 ή 4 απ αυτές θα περάσουν την Πέμπτη με 2 καρπούζια βδομαδιάτικα στη μασχάλη
Μόνο εμείς έχουμε δαιμονοποιήσει τις Πέμπτες μας!

Που κι εμείς δηλαδή,νικούσαμε με 2 ματς την Εβδομάδα
Patron
Δημοσιεύσεις: 7439
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Patron »

Ωραία "ακαδημαϊκή" συζήτηση, αλλά σε άλλα ρανκινγκ πρέπει να ανέβει η χώρα για να έχει κάποιο πρακτικό νόημα.

Αν ήμασταν στο τοπ 10 της ΟΥΕΦΑ θα μας μονταραν όμορφα κ παστρικα τριτοτεταρτους μην ανησυχείτε.

Εκεί μετά θες Αμπράμοβιτς όχι Ιβάν να καίει μύρια για να βγαίνεις ευροπα, αλλά κ αυτό για πόσο καιρό είναι sustainable που έλεγε κ μια ψυχή;
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από gergeo4 »

doom τι σημαίνει αυτό αν εχει αγωνιστεί στον επαναληπτικό ;

Θετικός σε έλεγχο ντόπινγκ βρέθηκε παίκτης της Μαρσέιγ, σύμφωνα με πληροφορίες της «Δίκης», τέσσερις ημέρες πριν τον πρώτο αγώνα κόντρα στον ΠΑΟΚ, για το Conference League.
Σύμφωνα με πληροφορίες της "Δίκης", παίκτης της Μαρσέιγ βρέθηκε θετικός σε απαγορευμένη ουσία (non specified substance), 4 μέρες πριν τον πρώτο αγώνα με τον ΠΑΟΚ.

Ο έλεγχος έγινε στο Παρίσι και ερωτηματικά προκαλεί το γεγονός ότι ο εθνικός οργανισμός αντιντόπινγκ της Γαλλίας δεν έχει καν πάρει μέτρα κατά του ποδοσφαιριστή.
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Δεν έχω ιδέα
Λογικά τίποτα που να μας ενδιαφέρει
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από gergeo4 »

αν επαιξε και μαλιστα εν κρυπτο του ντοπιγκ απο την ομαδα του δεν επιφερει τιμωρία ;δε μπορεί κοροιδεψαν ουεφα και ΠΑΟΚ και θα ηταν αλλη μια απωλια που μπορεί να επαιξε και ρολο στο ματς.Αν επαιξε φυσικά
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10022
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά

Δημοσίευση από Мир »

Να μαθουμε ποιος ειναι τουλαχιστον.
Αν και για κανενα μαυράκι θα τον πιάσανε.

Δεν αλλαζει κατι εκτος αν βγάλουν οσους κανουν ελεγχο ντοπε.

Επισης η Μαρσειγ εχει τρελο βύσμα στην UEFA, με τα επεισόδια που εχουν κανει οι οπαδοι τους εμας θα μας ειχαν πεταξει εκτος Ευρωπης ή μονιμα κεκλεισμενων.
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από gergeo4 »

ο ΠΑΓΙΕΤ
gpap
Δημοσιεύσεις: 4452
Εγγραφή: Τρί 07 Ιαν 2014, 20:40

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από gpap »

Το επιβεβαίωσε ο Θωμαΐδης στο metropolis.
Είναι ο Παγιέτ.
Βρέθηκε ντοπαρισμένος 4 ημέρες πριν τον πρώτο αγώνα μεταξύ μας στην Γαλλία.
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10022
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Мир »

Εται εξηγουνται οι οβιδες που πετουσε!
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από gergeo4 »

ειπε για πιθανες συνεπειες;
Άβαταρ μέλους
potamda
Bet Guru 2023
Δημοσιεύσεις: 5957
Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από potamda »

Ο Παγιετ αυτή τη στιγμή παίζει στο Παρι - Μαρσειγ.

Άν ήταν κάτι σοβαρό, δε νομίζω ότι θα συνέχιζε χωρίς να συμβαίνει τίποτα.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106616
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Καλά βρέθηκε ντοπέ και συνεχίζει να παίζει λες και δεν τρέχει τίποτε;
gpap
Δημοσιεύσεις: 4452
Εγγραφή: Τρί 07 Ιαν 2014, 20:40

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από gpap »

είναι φρέσκια η είδηση, το γεγονός πως παίζει σήμερα δεν αποδεικνύει κάτι.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”