Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά
-
montekristo
- Δημοσιεύσεις: 3990
- Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 16:33
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Σε ολα τα φυσιολογικα πρωταθληματαMaxmad έγραψε:Εγω δεν θελω πρωταθλημα αβαβισιο με φιλικα και να παιζω Ευρωπη και να ξεγυμνωνομαι.
Θελω δυνατη ομαδα να μπορει να κερδιζει ευκολα της τραγικες ελληνικες ομαδες και να στεκεται καλα στην Ευρωπη.
Γινεται να παιζεις στα σχοινια την Μαρσειγ και ταυτοχρονα:
Να χανεις βαθμους με Βολο? 4-4 απο 4-1
Να σου κανει ο Ατρομητος την πρωτη του νικη στο πρωταθλημα με ανατροπη?
Να μην εχεις κερδισει φετος τον Ιωνικο?
Το ελληνικο πρωταθλημα δεν ειναι Πρεμιερ Λιγκ.
Να εχει 16 ντερμπι. Θελει τροπο και οχι κοπο.
Τα παραπανω ειναι το ελαχιστο 6 βαθμοι.
πλην του μαρινακισταν φυσικα γινεται.-
Αυτο ειναι το ποδοσφαιρο κι η ομορφια του!
Το "ελληνικο" οπως το αποκαλεις
πρωταθλημα θελει να βρωμιστεις
για να το παρεις απ την αρχιβρωμα!
Με τους ξενους διαιτητες και το VAR
μπορει να θελει να βρωμιστεις λιγοτερο
αλλα και παλι "ασπιλο" δεν το παιρνεις!
Καποιοι λοιπον δεν το θελουμε και ετσι.-
Για να μεγαλωσει για εμας κι αλλο
η ομαδα μας θα πρεπει να συνεχισει
να παιζει Απριλιο στην Ευρωπη και
καθε 2-3 χρονια ολο και σε μια πιο
μεγαλη διοργανωση της αν γινεται!
Τοτε δεν μπορει να αμφισβητησει το
μεγαλωμα μας ουτε ο πιο δυσπιστος.-
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Εν τω μεταξύ όλες αυτές οι γκέλες ήταν μετά από εθνικές και 15 μέρες απραξίας
Επίσης
Επίσης
Doomlord4 έγραψε:------------------------------------------------------------------------------------------
Τι έκαναν οι 7 ομάδες των 8 του Conference
Slavia Prague - Pardubice_______4 - 0
Heracles - Feyenoord___________1 - 4
Roma - Salernitana_____________2 - 1
Sandefjord - Bodoe/Glimt_______1 - 2
Leicester City - Crystal Palace____2 - 1
PSV Eindhoven - RKC Waalwijk____2 - 0
Marseille - Montpellier__________2 - 0 ____(75')
NAI
Όλες ΝΙΚΗΣΑΝ
Και 3 ή 4 απ αυτές θα περάσουν την Πέμπτη με 2 καρπούζια βδομαδιάτικα στη μασχάλη
Μόνο εμείς έχουμε δαιμονοποιήσει τις Πέμπτες μας!
Που κι εμείς δηλαδή,νικούσαμε με 2 ματς την Εβδομάδα
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ωραία "ακαδημαϊκή" συζήτηση, αλλά σε άλλα ρανκινγκ πρέπει να ανέβει η χώρα για να έχει κάποιο πρακτικό νόημα.
Αν ήμασταν στο τοπ 10 της ΟΥΕΦΑ θα μας μονταραν όμορφα κ παστρικα τριτοτεταρτους μην ανησυχείτε.
Εκεί μετά θες Αμπράμοβιτς όχι Ιβάν να καίει μύρια για να βγαίνεις ευροπα, αλλά κ αυτό για πόσο καιρό είναι sustainable που έλεγε κ μια ψυχή;
Αν ήμασταν στο τοπ 10 της ΟΥΕΦΑ θα μας μονταραν όμορφα κ παστρικα τριτοτεταρτους μην ανησυχείτε.
Εκεί μετά θες Αμπράμοβιτς όχι Ιβάν να καίει μύρια για να βγαίνεις ευροπα, αλλά κ αυτό για πόσο καιρό είναι sustainable που έλεγε κ μια ψυχή;
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
doom τι σημαίνει αυτό αν εχει αγωνιστεί στον επαναληπτικό ;
Θετικός σε έλεγχο ντόπινγκ βρέθηκε παίκτης της Μαρσέιγ, σύμφωνα με πληροφορίες της «Δίκης», τέσσερις ημέρες πριν τον πρώτο αγώνα κόντρα στον ΠΑΟΚ, για το Conference League.
Σύμφωνα με πληροφορίες της "Δίκης", παίκτης της Μαρσέιγ βρέθηκε θετικός σε απαγορευμένη ουσία (non specified substance), 4 μέρες πριν τον πρώτο αγώνα με τον ΠΑΟΚ.
Ο έλεγχος έγινε στο Παρίσι και ερωτηματικά προκαλεί το γεγονός ότι ο εθνικός οργανισμός αντιντόπινγκ της Γαλλίας δεν έχει καν πάρει μέτρα κατά του ποδοσφαιριστή.
Θετικός σε έλεγχο ντόπινγκ βρέθηκε παίκτης της Μαρσέιγ, σύμφωνα με πληροφορίες της «Δίκης», τέσσερις ημέρες πριν τον πρώτο αγώνα κόντρα στον ΠΑΟΚ, για το Conference League.
Σύμφωνα με πληροφορίες της "Δίκης", παίκτης της Μαρσέιγ βρέθηκε θετικός σε απαγορευμένη ουσία (non specified substance), 4 μέρες πριν τον πρώτο αγώνα με τον ΠΑΟΚ.
Ο έλεγχος έγινε στο Παρίσι και ερωτηματικά προκαλεί το γεγονός ότι ο εθνικός οργανισμός αντιντόπινγκ της Γαλλίας δεν έχει καν πάρει μέτρα κατά του ποδοσφαιριστή.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Δεν έχω ιδέα
Λογικά τίποτα που να μας ενδιαφέρει
Λογικά τίποτα που να μας ενδιαφέρει
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
αν επαιξε και μαλιστα εν κρυπτο του ντοπιγκ απο την ομαδα του δεν επιφερει τιμωρία ;δε μπορεί κοροιδεψαν ουεφα και ΠΑΟΚ και θα ηταν αλλη μια απωλια που μπορεί να επαιξε και ρολο στο ματς.Αν επαιξε φυσικά
Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά
Να μαθουμε ποιος ειναι τουλαχιστον.
Αν και για κανενα μαυράκι θα τον πιάσανε.
Δεν αλλαζει κατι εκτος αν βγάλουν οσους κανουν ελεγχο ντοπε.
Επισης η Μαρσειγ εχει τρελο βύσμα στην UEFA, με τα επεισόδια που εχουν κανει οι οπαδοι τους εμας θα μας ειχαν πεταξει εκτος Ευρωπης ή μονιμα κεκλεισμενων.
Αν και για κανενα μαυράκι θα τον πιάσανε.
Δεν αλλαζει κατι εκτος αν βγάλουν οσους κανουν ελεγχο ντοπε.
Επισης η Μαρσειγ εχει τρελο βύσμα στην UEFA, με τα επεισόδια που εχουν κανει οι οπαδοι τους εμας θα μας ειχαν πεταξει εκτος Ευρωπης ή μονιμα κεκλεισμενων.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Το επιβεβαίωσε ο Θωμαΐδης στο metropolis.
Είναι ο Παγιέτ.
Βρέθηκε ντοπαρισμένος 4 ημέρες πριν τον πρώτο αγώνα μεταξύ μας στην Γαλλία.
Είναι ο Παγιέτ.
Βρέθηκε ντοπαρισμένος 4 ημέρες πριν τον πρώτο αγώνα μεταξύ μας στην Γαλλία.
- potamda
- Bet Guru 2023
- Δημοσιεύσεις: 5957
- Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
- Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ο Παγιετ αυτή τη στιγμή παίζει στο Παρι - Μαρσειγ.
Άν ήταν κάτι σοβαρό, δε νομίζω ότι θα συνέχιζε χωρίς να συμβαίνει τίποτα.
Άν ήταν κάτι σοβαρό, δε νομίζω ότι θα συνέχιζε χωρίς να συμβαίνει τίποτα.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106616
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Καλά βρέθηκε ντοπέ και συνεχίζει να παίζει λες και δεν τρέχει τίποτε;
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
είναι φρέσκια η είδηση, το γεγονός πως παίζει σήμερα δεν αποδεικνύει κάτι.