χμμμμμμkhaledfreepaok έγραψε:δεν εχουμε αναγκη απο σεντερ φορ
μία κάρτα κι ένας τραυματισμός και θα αρχίσουμε πάλι τα γνωστά...
χμμμμμμkhaledfreepaok έγραψε:δεν εχουμε αναγκη απο σεντερ φορ
Από τις ελάχιστες φορές που συμφωνώ μαζί σου και φυσικά ελπίζω να βγει σωστή η πρόβλεψή σου για να γουστάρουμε!ronaldo έγραψε:ο μουσλι ειναι παιχταρας..
ειναι αυτο που λεμε σεντερ φορ με @@@@
εβαλε 7 γκολ περυσι ενω ειχαμε μια ομαδα που εκανε 2-3 ευκαιριες σε καθε ματς
απλα στον πρωτο γυρο οτι ευκαιρια ειχε την εκανε γκολ και στο δευτερο εχασε αυτες τις ευκαιριες
φετος που θα ειμαστε πιο επιθετικη ομαδα θα βαλει και περισσοτερα γκολ
Μακάρι να μην τον πολυυπολογίζουν οι αντίπαλοί μας, λόγω του άσφαιρου β΄γύρου, ώστε ο αιφνιδιασμός τους να είναι απόλυτος!Photis έγραψε:Το πρόβλημα που έχουν οι περισσότεροι μαζί του είναι πως δεν έβαλε γκολ στο β' γύρο του πρωταθλήματος...Αυτό πείραξε διότι όλοι τον θεωρούν σπουδαίο φόρ...και είναι!!!!