Ελπίζω να το λες για το γούριDoomlord4 έγραψε:Του χρόνου πάλι
1-3 τελικό
Ελπίζω να το λες για το γούριDoomlord4 έγραψε:Του χρόνου πάλι
Μια χαρά μπήκαμε, γκολ offside φάγαμε , ΠΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕboogeyman77 έγραψε:Φαινόταν ότι θα το φάμε. Μπήκαμε πολύ άσχημα.Ελπιζω να ισορροπησουμε
Στα λόγια?gika έγραψε:Ελπίζω να το λες για το γούριDoomlord4 έγραψε:Του χρόνου πάλι
1-3 τελικό
Ο Βιερίνια γυρίζει στη φάση μετά την πάσα.joshua έγραψε:Δεν πρέπει να ηταν οφσάιντ,δυστυχως τον κρατάει χωρις λογο ο Βιερινια στο παιχνιδι που ξεχαστηκε...