Adelino André Vieira Freitas "Vieirinha"
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106619
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Τις απόψεις, περι μεταγραφικών, των :
sportaction.gr,
balla.gr και
sport-fm.gr
τις έχω παραθέσει στα μεταγραφολογικά.
(ενημερωτικά το λέω, προς αποφυγήν παρεξηγήσεων)
sportaction.gr,
balla.gr και
sport-fm.gr
τις έχω παραθέσει στα μεταγραφολογικά.
(ενημερωτικά το λέω, προς αποφυγήν παρεξηγήσεων)
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Μία παρατήρηση όμως για όσους παραπονιούντια για τους τραυματισμούς του μικρού
Σε κάθε αγώνα που έπαιζε δεχόταν τα σκληρότερα μαρκαρίσματα από την αρχή του πρωταθλήματος και δεν αναφέρομαι μόνο στο ματς με τον Άρη όπου τον σακάτεψε ο Βιτόλο
Αν το προσέψετε οι αντίπαλοι αμυντικοί συχνά στοχεύουν συνειδητά τα πόδια του μικρού
Οπότε δεν είναι να αναρωτιόμαστε γιατί τραυματίζετε συνεχώς..
Σε κάθε αγώνα που έπαιζε δεχόταν τα σκληρότερα μαρκαρίσματα από την αρχή του πρωταθλήματος και δεν αναφέρομαι μόνο στο ματς με τον Άρη όπου τον σακάτεψε ο Βιτόλο
Αν το προσέψετε οι αντίπαλοι αμυντικοί συχνά στοχεύουν συνειδητά τα πόδια του μικρού
Οπότε δεν είναι να αναρωτιόμαστε γιατί τραυματίζετε συνεχώς..
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Τιτανοντεραστιο πουλεν ΤΑ παντα ΟΛΑ υπογραψε στην ΠΑΟΚΑΡΑ και τρελανε μας μεσα στο γυπεδο
ΑΝΤΕ ΖΑΓΟΡΑΚΗ ΑΝΤΕ ΖΑΓΟΡΑΚΗ
ΠΑΡΕ ΑΠ`ΤΗΝ ΠΟΡΤΟ ΤΟ ΠΟΡΤΟΓΑΛΑΚΙ

ΑΝΤΕ ΖΑΓΟΡΑΚΗ ΑΝΤΕ ΖΑΓΟΡΑΚΗ
ΠΑΡΕ ΑΠ`ΤΗΝ ΠΟΡΤΟ ΤΟ ΠΟΡΤΟΓΑΛΑΚΙ
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Αν οπως ακουγεται τον αφησει ελευθερο η Πορτο να ερθει σε μας τοτε θα ειναι πολυ μεγαλη μεταγραφη 
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ Ο ΑΝΤΕΛΙΝΟ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΛΑΝΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ......
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
άντε ρε πουλέν μαμώ την πόρτο μου μαμώ...
άντε-λίνο βιερίνια παίξε μπάλα και τρέλανε μας όλους!!! τεράστια μεταγραφή...
αν μ έλεγαν στην αρχή του καλοκαιριού ότι θα ερχόταν με μεταγραφή δε θα το πίστευα με τπτ..
ΒΟΜΒΑΑΑΑ
άντε-λίνο βιερίνια παίξε μπάλα και τρέλανε μας όλους!!! τεράστια μεταγραφή...
αν μ έλεγαν στην αρχή του καλοκαιριού ότι θα ερχόταν με μεταγραφή δε θα το πίστευα με τπτ..
ΒΟΜΒΑΑΑΑ
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Και επειδη δεν ειμαστε αχαριστοι ενα μεγαλο ευχαριστω στην ακαδημια μας ''ρουλης'' που μας εδωσε το χαρτι ρεγκειρο να μπλοφαρουμε τα πορτογαλια.
επομενο θυμα εκμεταλευσης συμφωνα με εγκυρες πληροφοριες θα ειναι ο κοκε για τη θεση του αυτοφορακια οποτε πανε να τσιμπησουν δικο μας για πυρσο.
αμπρεο ελα τουμπα σε περιμενουμε... (με τον πυοτσο φιλομενο..)
επομενο θυμα εκμεταλευσης συμφωνα με εγκυρες πληροφοριες θα ειναι ο κοκε για τη θεση του αυτοφορακια οποτε πανε να τσιμπησουν δικο μας για πυρσο.
αμπρεο ελα τουμπα σε περιμενουμε... (με τον πυοτσο φιλομενο..)
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
λοιπον μικρε...σφαιρα για ολλανδια και ξεκινα ανοιγματα και κοιλιακους, γιατι μας ψοφησες αυτο το καλοκαιρι...
καλα ειπες ρε diniko...το νινι σερνει καραβι!!
καλα ειπες ρε diniko...το νινι σερνει καραβι!!
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
SATANAS έγραψε:Και επειδη δεν ειμαστε αχαριστοι ενα μεγαλο ευχαριστω στην ακαδημια μας ''ρουλης'' που μας εδωσε το χαρτι ρεγκειρο να μπλοφαρουμε τα πορτογαλια.
Ακριβώς.
Και αν πάρουμε και τον καυμό όλων πάμε για άλλα μετά.
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
ρεγκειρο??gash04 έγραψε:SATANAS έγραψε:Και επειδη δεν ειμαστε αχαριστοι ενα μεγαλο ευχαριστω στην ακαδημια μας ''ρουλης'' που μας εδωσε το χαρτι ρεγκειρο να μπλοφαρουμε τα πορτογαλια.
Και αν πάρουμε και τον καυμό όλων
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
λεο ή λολο μαλλον εννοει ο ρεγκε δεν ειναι ποδοσφαιρικος ερωτας κανενος.....ερωτας μονο για αυτους υπηρξε
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Έλα ρε παιχταρά!!!!!
Bravo στην ΠΑΕ γιά το σωστό τρόπο που χειρίστηκαν το θέμα και αγοράσαμε τελικά ένα μεγάλο ταλέντο σε τόσο καλή ηλικία και μας απόδειξαν ότι θέλει και υπομονή κάποιες φορές για να γίνουν όλα όπως τα θέλουμε.
Υγεία και πολλές ασίστ!!!

Bravo στην ΠΑΕ γιά το σωστό τρόπο που χειρίστηκαν το θέμα και αγοράσαμε τελικά ένα μεγάλο ταλέντο σε τόσο καλή ηλικία και μας απόδειξαν ότι θέλει και υπομονή κάποιες φορές για να γίνουν όλα όπως τα θέλουμε.
Υγεία και πολλές ασίστ!!!
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
αδερφια συγγνωμη που θα σας στενοχωρησω αλλα ενας παιχτης σε ηληκια 23-24 δεν ειναι ταλεντο.ο βιειρινια ειναι ενας παιχτης με πολυ καλα στοιχεια που του λοιπουν παιχνιδια.αν παρει αυτα τα παιχνιδια θα ανεβει και ψυχολογικα και θα αποκτηση εμπειρια που ειναι πολυ σημαντικο!