Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
renegade
Δημοσιεύσεις: 19459
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από renegade »

Doomlord4 έγραψε:Εικόνα

Πέρασε άλλη μια "αγωνιστική" στην ευρώπη
Και από την 73η θέση που ήμασταν την...προηγούμενη-φετινή- "αγωνιστική"
....ανεβήκαμε 5 θέσεις

68η θέση

Δυστυχώς προβλέπω πως θα διαβάσετε άρθρα που σας "ενημερώνουν" πως με την χθεσινή νίκη,ανεβήκαμε
9 θέσεις
Κι αυτό γιατί πέρυσι τερματίσαμε 77οι

Αντίληψη,σωστή ενημέρωση,balance....mentality.....responsibility.......???

Τέλος πάντων

Πλέον δεν μας νοιαζει αν θα χάσει το πρωτάθλημα η Ludogorets και η Sheriff Tiraspol

Αν φτάσουμε μάλιστα και στους 25,θα περάσουμε 3 σημαντικούς αντιπάλους
και το 90% στους δυνατούς των play-off θα γίνει 99%


Με τους 11 φετινούς βαθμούς,έχουμε εξασφαλίσει κατα πάσα πιθανότητα την παρουσία μας στους ισχυρούς των Play-off του Conference League για τα επόμενα 5 χρόνια
Βάσεις και πιθανότητες δηλαδή υπέρ μας,να μη μεινουμε ποτέ εκτός (οποιονδήποτε) ομίλων
Εντάξει ρε συ δεν είναι και μέτρηση του πληθωρισμού
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

για εμένα το πιο σημαντικό ότι η φετινή πορεία προς τα Τίρανα μας δίνει αρκετό "λίπος" για τα επόμενα 5 χρόνια.
Εμπρός στο δρόμο που χάραξε η Ρεντ Μπουλ λοιπόν;
theo-drama
Mr Ξερόλας 2019
Δημοσιεύσεις: 7979
Εγγραφή: Πέμ 22 Οκτ 2015, 20:04

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από theo-drama »

Με 2 νικες ακομη φτανουμε του χρονου το 2022-2023 στους 25,500 βαθμους και στην 53η θεση της καταταξης,περνωντας ομαδες οπως (Λοκομοτιβ Μοσχας,Μαλμε,Βολφσπουργκ,Κρασνοταρ,Σελτικ).
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από kos »

Την 15η θέση πρέπει να την δούμε σε συνάρτηση με την βαθμολογία της ομάδας και την αγωνιστική της κατάσταση.
Την επόμενη χρονιά με 10+ συμβόλαια δεν είναι κατάλληλη περίοδος για προκριματικά Τσου Λου.
Τους 11.000 πόντους του conference δεν τους βρίσκεις σε άλλες διοργανώσεις.
Μάζεψε άλλους τόσους του χρόνου, ανέβα στο ranking και θα έρθει και η ώρα για Τσου Λου
Άβαταρ μέλους
Mitsospaoki4
Moderator
Δημοσιεύσεις: 14127
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Mitsospaoki4 »

Τα λέγαμε και το καλοκαίρι πως το conference είναι η καλύτερη ευκαιρία να ανέβουμε βαθμολογικά.

Γιατί ωραία τα μεγάλα σαλόνια και η δόξα αλλά αν δεν μπουν τα θεμέλια , δύσκολα να χτίσεις

Οπότε ας παίζω 1-2 ακόμα χρόνια με Λίνκολν και Σλόβαν , ας παίρνω τους βαθμούς μου και όταν έρθει ξανά η ώρα των προκριματικών του τσλ , στην θέση των Άγιαξ και Μπενφίκα , θα είναι η Βιντι και η Ομόνοια.
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

theo-drama έγραψε:Με 2 νικες ακομη φτανουμε του χρονου το 2022-2023 στους 25,500 βαθμους και στην 53η θεση της καταταξης,περνωντας ομαδες οπως (Λοκομοτιβ Μοσχας,Μαλμε,Βολφσπουργκ,Κρασνοταρ,Σελτικ).
Όχι.... ακριβώς
Δεν τις περνάμε
Ξεκινάμε λίγο πιο πάνω απ αυτές στην αφετηρία
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

ABOLEYTOI έγραψε:για εμένα το πιο σημαντικό ότι η φετινή πορεία προς τα Τίρανα μας δίνει αρκετό "λίπος" για τα επόμενα 5 χρόνια.
Εμπρός στο δρόμο που χάραξε η Ρεντ Μπουλ λοιπόν;
Μακάρι!
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

kos έγραψε:Την 15η θέση πρέπει να την δούμε σε συνάρτηση με την βαθμολογία της ομάδας και την αγωνιστική της κατάσταση.
Την επόμενη χρονιά με 10+ συμβόλαια δεν είναι κατάλληλη περίοδος για προκριματικά Τσου Λου.
Τους 11.000 πόντους του conference δεν τους βρίσκεις σε άλλες διοργανώσεις.
Μάζεψε άλλους τόσους του χρόνου, ανέβα στο ranking και θα έρθει και η ώρα για Τσου Λου
Όλες οι χρονιές είναι "κατάλληλες" για προκριματικά Τσουλού
Στην τελική,αν αποτύχεις,κατρακυλάς europa ή conference και μαζεύεις βαθμούς

Διαφωνώ και στο
Τους 11.000 πόντους του conference δεν τους βρίσκεις σε άλλες διοργανώσεις.

Αν μπεις ομίλους C.L παίρνεις 4
Αν τερματίσεις 3ος παίρνεις άλλους 3-4
Και καθόλου να μην πάρω μετά στο Europa (που θα πάρω)
3 βαθμοί λιγότεροι αλλά 15 εκατ περισσότερα;
Βολεύομαι


Στο Europa έχουμε μαζέψει 3 φορές 10+ βαθμούς
1η φορά όμως ο νικητής ομίλου δίνει 4 βαθμούς bonus


kos έγραψε:Την επόμενη χρονιά με 10+ συμβόλαια δεν είναι κατάλληλη περίοδος για προκριματικά Τσου Λου.
Τους 11.000 πόντους του conference δεν τους βρίσκεις σε άλλες διοργανώσεις.
Αν φέτος η Ελλάδα τερματίσει 15η...
του χρόνου εμείς πάλι στο Conference θα παίξουμε (99%)
Απλά στο πρωτάθλημα θα ξέρουμε πως και η 2η θέση σε στέλνει C.L
ΚΑι ο Κυπελλούχος Europa

;) ;) ;)
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Mitsospaoki4 έγραψε:Τα λέγαμε και το καλοκαίρι πως το conference είναι η καλύτερη ευκαιρία να ανέβουμε βαθμολογικά.

Γιατί ωραία τα μεγάλα σαλόνια και η δόξα αλλά αν δεν μπουν τα θεμέλια , δύσκολα να χτίσεις

Οπότε ας παίζω 1-2 ακόμα χρόνια με Λίνκολν και Σλόβαν , ας παίρνω τους βαθμούς μου και όταν έρθει ξανά η ώρα των προκριματικών του τσλ , στην θέση των Άγιαξ και Μπενφίκα , θα είναι η Βιντι και η Ομόνοια.
Αν βγούμε πρωταθλητές,μόνο Ζενίτ θα έχουμε σαν μεγαθήριο μπροστά μας και την όποια Τουρκικη (πάντα επικίνδυνη)

Αυτά θα είναι τα όρια του καλοκαιριου (2022)

Εικόνα


Και στο περίπου θα είναι και του καλοκαιριού του 2023,αν πάρουμε το πρωτάθλημα του χρόνου
Αν μαζέψουμε καμιά 5+ βαθμούς και του χρόνου (μαζί και με φετινούς πιθανούς βαθμούς)
θα ήμαστε αδύναμοι,μόνο στον τελευταίο προκριματικό
Οπότε και σίγουροι όμιλοι Europa
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Doomlord4 την Παρ 11 Μαρ 2022, 14:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
theo-drama
Mr Ξερόλας 2019
Δημοσιεύσεις: 7979
Εγγραφή: Πέμ 22 Οκτ 2015, 20:04

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από theo-drama »

Doomlord4 έγραψε:
theo-drama έγραψε:Με 2 νικες ακομη φτανουμε του χρονου το 2022-2023 στους 25,500 βαθμους και στην 53η θεση της καταταξης,περνωντας ομαδες οπως (Λοκομοτιβ Μοσχας,Μαλμε,Βολφσπουργκ,Κρασνοταρ,Σελτικ).
Όχι.... ακριβώς
Δεν τις περνάμε
Ξεκινάμε λίγο πιο πάνω απ αυτές στην αφετηρία
Αυτο ακριβως εννοω.

Απλως δεν εχω ψαξει αν αυτες θα παιζουν Ευρωπη του χρονου.
Αυτο το αφηνω σε σενα να μας το πεις.


Με μια προχειρη ματια

Σιγουρα παιζουν του χρονου Ευρωπη,αυτες που θα ξεκινησουν και ειναι πιο πανω απο εμας στην καταταξη για του χρονου οι Σελτικ,Μιλαν,Αλκμαρ,Μαλμε.

Και αυτες που θα ξεκινησουν λογικα, κατω απο εμας οι

ΜακαμπιΤελΑβιβ,Κλουζ,Καραμπαγκ,Μολντε,Πλζεν,Μιντιλαντ,Παρτιζαν,Μαρσειγ,Γουεστχαμ,Λουντογκορετς,Σεριφ,Φερενσβαρος,Αντβερπ,Μποντογκλιμτ,Μπατε,ΣπαρταΠραγας,Αστανα,Ουνιον, πηγα μεχρι τις 100 θεση της καταταξης του 2022-2023.

Και υπαρχουν και ερωτηματικα με τις Ρωσικες(που δεν ξερουμε τι θα γινει)οπως και με αλλες που δεν ειναι σιγουρα οτι θα βρεθουν να παιζουν Ευρωπη του χρονου.
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Έχει κι άλλες παραμέτρους
Ας πούμε Μίλαν και Σελτικ,αν πάρουν πρωτάθλημα.προσθεσε άλλους 4 βαθμούς εξ αρχής,από το bonus ομίλων
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Αν (λέμε τώρα) πάρουμε άλλους 5-6 βαθμούς φέτος
και την επόμενη σεζον μαζέψουμε 10 με 15 βαθμούς πάλι
Το καλοκαίρι του 23' θα έχουμε σοβαρές πιθανότητες να ήμαστε στους δυνατούς στους ομίλους των πρωταθλητών
theo-drama
Mr Ξερόλας 2019
Δημοσιεύσεις: 7979
Εγγραφή: Πέμ 22 Οκτ 2015, 20:04

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από theo-drama »

Doomlord4 έγραψε:Έχει κι άλλες παραμέτρους
Ας πούμε Μίλαν και Σελτικ,αν πάρουν πρωτάθλημα.προσθεσε άλλους 4 βαθμούς εξ αρχής,από το bonus ομίλων
Δεν το θυμομουν αυτο σωστα.


Να υποθεσω οτι οσες μπαινουν ομιλους απευθειας παιρνουν το μπονους των 4 βαθμων ετσι!

Οποτε καλο θα ηταν να μην αγωνιστουν οι Ρωσικες για εμας.
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Δεν ξέρω τι θα γίνει με τις Ρώσικες
Ελπιζω ομως να επανέλθουμε στην κανονικότητα,γιατί θα καταλήξουμε να μην είναι μόνο οι Ρώσικες που δεν θα παίξουν,αλλά όλοι
Zarka4
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιαν 2018, 00:15

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Zarka4 »

Mitsospaoki4 έγραψε: Οπότε ας παίζω 1-2 ακόμα χρόνια με Λίνκολν και Σλόβαν , ας παίρνω τους βαθμούς μου και όταν έρθει ξανά η ώρα των προκριματικών του τσλ , στην θέση των Άγιαξ και Μπενφίκα , θα είναι η Βιντι και η Ομόνοια.
ΠΑΟΚ vs ΒΙΝΤΙ/ΟΜΟΝΟΙΑ 0-1-3
ΠΑΟΚ vs Άγιαξ/Μπενφίκα 2-5-3

Εννοείται ότι με τις πρώτες είμαστε φαβορί ενώ αλλιώς πάμε για την υπέρβαση, αλλά καλό είναι να προσέχουμε λίγο με τα παραδείγματα.... Χιχι
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”