Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
rade paprica
Δημοσιεύσεις: 1486
Εγγραφή: Πέμ 02 Απρ 2020, 21:14

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από rade paprica »

αν δεν το πανηγυρίσουμε εδώ
που θα το πανηγυρίσουμε;

ΑΙΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑ

:opaokara:

(φασούλι το φασούλι....)
Άβαταρ μέλους
wickerman
Δημοσιεύσεις: 5197
Εγγραφή: Κυρ 27 Μάιος 2018, 20:34
Τοποθεσία: 111 χλμ από Τούμπα

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από wickerman »

Αυτό είναι δόλωμα για τον Doomlord ε john; Δεν θα αντέξει να μην τους βρίσει.
rogue_agent
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2020, 21:55

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από rogue_agent »

rogue_agent έγραψε:Είμαι εδώ για άλλη μια φορά να δω τους "ειδικούς" στα αθλητικά σάιτ να λένε οτι η Ελλάδα έχει 27 χιλιάδες πόντους αντί για 27 σκέτο.
john4serres έγραψε:Εικόνα
Να τι έλεγα... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18780
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από aivas19 »

john4serres έγραψε:Εικόνα
Και η Τσεχια με 4-1 της Σλαβιας εχει περασει και παει για 15η θεση
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10005
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Мир »

4-4 η PSV με τον συνήθη ύποπτο Ζαχαβι
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33921
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από john4serres »

wickerman έγραψε:Αυτό είναι δόλωμα για τον Doomlord ε john; Δεν θα αντέξει να μην τους βρίσει.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17369
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Μήπως όμως να υποστηρίζουμε τις πιο αδύναμες ομάδες ώστε να αυξήσουμε τις πιθανότητες για καλύτερη κλήρωση στον επόμενο γύρο;

Εμένα δεν με χαλάει αποκλεισμός της PSV.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25989
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από obanebane »

Γιατί η psv είναι καλύτερη ομάδα από την Κοπεγχάγη ή η Αλκμααρ από την Μποντο;
Σίγουρα πάντως δεν είναι χειρότερες οι σκανδιναβικές,οπότε εμείς κοιτάμε την ομάδα μας.
Ζούμε μεγάλες στιγμές και θα ζήσουμε μεγαλύτερες.
lkosmid
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: Τετ 24 Σεπ 2008, 03:00

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από lkosmid »

Pater έγραψε:Υπάρχει ελπίδα αν αποκλειστουν οι ρωσικες ομάδες για το 22-23 να κερδισουμε εμείς τίποτε;
Δεν υπάρχει άμεσο όφελος, αλλά μακροπρόθεσμα ίσως μας ωφελήσει, για όταν θα βρισκόμαστε στα προκριματικά του CL. Η Ρωσία τελευταία πέφτει στο ranking (του χρόνου αφαιρείται η καλή της χρονιά και τις επομένες μάζευε λιγότερες απο μας) με συνέπεια οι πρωταθλητές της να μην μπαίνουν άμεσα στο CL και να είναι στους ισχυρούς υποψήφιους αντιπάλους μας. Με τον αποκλεισμό τους, όσο αυτός διαρκέσει θα πέσουν περισσότερο.
Λογικά κάτι αντίστοιχο θα συμβεί με την Ουκρανία, της οποίας οι ισχυρές ομάδες θα ήταν υποψήφιες αντίπαλοί μας.
Το ερώτημα όμως είναι τι θα γίνει με τις θέσεις της Ρωσίας και της Ουκρανίας. Θα γίνεται η κλήρωση οπως παλιά και οι αντίπαλοί τους θα προκρίνονται ανευ αγώνα; Τι θα συμβαίνει με τους βαθμούς των αντιπάλων; Ίσως πιο πιθανο είναι να γίνεται αναδιάταξη των ευρωπαϊκών εισητηρίων όπως όταν ο νικητής του της κάθε διοργάνωσης εξασφαλίζει την ευρωπαϊκή του συμμετοχή απο το πρωτάθλημά του και απλά κάποιες χώρες να κερδίζουν προκριματικό γύρο.
Pater
Δημοσιεύσεις: 475
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιούλ 2016, 20:21

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Pater »

Ευχαριστώ για την ανάλυση- απάντηση.
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6468
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Parolos »

Δε θέλει και πολύ ανάλυση.

Το 4-1 της Σλάβια μας διέλυσε.

Μας έχει ήδη "περάσει" η Τσεχία που έχει άλλα δύο ματς σίγουρα παραπάνω από εμάς. Δεν πιστεύω ότι δε θα πάρει έστω Χ μέσα στη Λιντσερ.

Για να μείνουμε στην 15η πρέπει σίγουρα να φέρουμε ένα Χ στο Βέλγιο και ένα παραπάνω αποτέλεσμα στους 8.

Εκτός αν κάνει 3 ήττες η Σλάβια, μόνο έτσι είμαστε ήδη από πάνω.

Δύσκολα τα πράγματα.
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

rogue_agent έγραψε:
rogue_agent έγραψε:Είμαι εδώ για άλλη μια φορά να δω τους "ειδικούς" στα αθλητικά σάιτ να λένε οτι η Ελλάδα έχει 27 χιλιάδες πόντους αντί για 27 σκέτο.
john4serres έγραψε:Εικόνα
Να τι έλεγα... :lol: :lol:
Στο 1ο σκέλος
Όχι,δεν θα τους κράξω
Αυτοί την δουλειά τους (δεν) κάνουν

Από κει και πέρα ποια είναι η δυναμική του ΠΑΟΚΜΑΝΙΑ;
20000 μέλη,1000 (;) ενεργοί
500 θα πω εγώ
Υπάρχουν 50 μηνύματα κραξίματος στο fb ας πουμε κάτω από κάθε άμπαλο άρθρο;
Όχι
Υπάρχουν 10;
Όχι

Ούτε 1

Απεναντίας,βλέπεις 50 like και καρδούλες,οπότε σου λένε κι αυτοί,σωστά τα γράφουμε,μάλλον.....

Αυτοί θα συνεχίσουν να νομίζουν πως "ενημερώνουν" τον κόσμο και ο κόσμος θα συνεχίσει να νομίζει πως "ενημερώνεται"
Τόσο απλά
Άσχετο αν ρωτήσεις κάποιον να σου εξηγήσει το Ευρωπαϊκό σύστημα και δεν θα ξέρει την τύφλα του

Σαν τους πολιτικούς ένα πράμα,που τα κάνουν όλα λάθος,αλλά στις ομιλίες μας λεν πως τα κάνουν όλα σωστά,γι αυτό και συνεχίζουμε και τους ψηφίζουμε

Έχουμε τους δημοσιογράφους που μας αξίζουνε




Στο 2ο σκέλος.
Βρε άμπαλε δημοσιογράφε
Γράφεις λέξεις που δεν ξέρεις καν την σημασία τους

ΕΔΡΑΙΩΘΗΚΕ;

Όπως σωστά έγραψε και ο Παρολος,η Τσεχία είναι το μεγάλο φαβορί αυτή τη στιγμή που στην ουσία είναι ακόμα ισόβαθμοί μας


εδραιώνω (παθητική φωνή: εδραιώνομαι)

δίνω σε κάτι σταθερές βάσεις, κάνω κάτι σταθερό, σίγουρο, το στερεώνω, το σταθεροποιώ



Ε ναι

Νικήσαμε με μη ασφαλές σκορ και πήραν θετικά αποτελέσματα ΟΛΟΙ οι ανταγωνιστές μας

Αλλά σύμφωνα με τους άμπαλους,με τα χθεσινά αποτελέσματα ΕΔΡΑΙΩΘΗΚΑΜΕ στην 15η θέση

Αλλά ποιος θα τους κρίνει και θα τους κράξει......
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

PAOK_Antarctica έγραψε:Μήπως όμως να υποστηρίζουμε τις πιο αδύναμες ομάδες ώστε να αυξήσουμε τις πιθανότητες για καλύτερη κλήρωση στον επόμενο γύρο;
Αν μετράει η γνώμη μου.....ΟΧΙ
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από sourmenetes »

Δοομ να περιμένουμε καμία ανάλυση εντός βδομάδας;

Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

theo-drama έγραψε:
Doomlord4 έγραψε:Όλοι θα μας περάσουν,να μην έχουμε αυταπάτες

Η ενημέρωση είναι τόσο ασόβαρη,που δεν αναφέρει κανείς την Νορβηγία!
Με την Μποντο να έχει 6-1 και 2-2 με Ρόμα και 2 νίκες με Σέλτικ!!

Εντάξει,δεν είναι το φαβορί με Άλκμααρ,αλλά ξεγραμένη με τέτοια αποτελέσματα δεν την λές


Έλα όμως που ο ΠΑΟΚ έχει άλλη αποψη :mrgreen:

Εγώ πάλι ξέρω ότι του χρόνου ήδη είμαστε στην 61η θέση στο ρανκινγκ της ΟΥΕΦΑ, μέχρι στιγμής και έπεται πολλή συνέχεια ακόμη.
Έλα όμως που οι
Σλάβια
Μποντο
Κοπεγχάγη
Γαλατα

αυτές κι αν δεν έχουν άλλη άποψη!

Οι 2 νίκησαν και οι άλλες 2 πήραν ισοπαλία εκτός σε έδρες των φαβορί

Οπότε....
Όλοι θα μας περάσουν,να μην έχουμε αυταπάτες


Και θα χαρούν οι ΑΔΑΕΙΣ

Να κάνω τον Γκάντι και να πω ο καθένας με την άποψή του;
Να κάνω τον διπλομάτη για να τα έχω με όλους καλά;


Αν ήμουν μαθηματικός και έλεγα πως 4+4=8 και πεταγόσασταν να μου πείτε 44 ούτε τότε θα μπορούσα να το φάω αμάσητο
Τον κώλο σας να βαράτε κάτω, 4+4=8

Ο Γκουερίνο-4 στο θέμα που κλειδώθηκε αναφέρει πως ο ΠΑΟΚ πρέπει να νικήσει μόνο για τον εαυτό του και όχι για την ΑΙλλάδα
Δεν παίζεις για να βελτιώσεις την θέση της αιλαδος

Λες και γίνεται να νικήσουμε χωρίς να δώσουμε βαθμούς στην χώρα

Οπότε θα πρέπει να (ξανα)απαντήσω,για να μην έχει την ψευδαισθηση πως είπε κάτι σωστό και υπέρ των συμφερόντων μας

Πάντως να ξέρετε
Αν 1% πάρουμε το κονφερενς,η Ελλάδα θα είναι 14η χώρα

ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ ΓΙΑ ΜΠΑ;

Μπα.......για-να-μην-βγει-ο-γαβρος-τσουλου-και-πάρει-τα-φράγκα-ασχετα-αν-αλλά-τελικα-δεν-βγαίνουμε-εμείς-






Η βαθμολογία της Ελλάδας αντιπροσωπεύει τις Ελληνικές ομάδες
Οι Ελληνικες ομάδες είναι περίπου 2.000 - 3.000

Από τον ΠΑΟΚ και τον Γάβρο εώς τον Χαραυγιακό τον Οδυσσέα Κορδελιού και τον Κτηνοτροφικό Αστέρα Καλλιράχης

Για τις 2.995 ομάδες αυτή η βαθμολογία είναι αδιάφορη

Συμφέρει τον Πιερικό ή τον Παναιτωλικό η Θέση της Ελλάδας;
Όχι
Αδιάφορη τους είναι

Σε 5-6 ομάδες δεν είναι αδιάφορη

όαρης-αεχ-παο-πας αν δεν μπορούν να χωθούν ΣΤΑΘΕΡΑ στην 1η δυαδα του πρωταθλήματος,δεν είναι αδιάφροι
Αυτοί Θέλουν την Ελλάδα χαμηλά,να μην παίρνει και ο 2ος τα φράγκα του C.L

Ο Γάβρος σαν 1ος τα τελευταία 3 χρόνια,γιατί να θέλει και 2η ομάδα στο C.L;;;


Αν μία ομάδα θα ήταν οφελειμένη από αυτήν την γαμωβαθμολογία της Ελλάδας,αυτή είναι ο ΠΑΟΚ

Και περυσι και προπερσι δεν θελατε την άνοδο της Ελληνικης βαθμολογίας
Και για αυτό τον ξεσκίσαμε τον Γάβρο!!
Τον κάναμε να παίξει 1 γύρο παραπάνω στο C.L και εμείς παίζουμε κόνφερενς,αντί για προκριματικά C.L

MIΛΑΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΑΜΕ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΚΡΕΑΣ


Αλλά να μην ξεχάσουμε να συνεχίσουμε να νομίζουμε (όπως τον Ιουνιο του 2019) πως θα χτίσουμε αυτοκρατορία με 20 συνεχή πρωταθλήματα,ο Γάβρος θα πέσει Β' και όλα αυτά στην Ελλάδα του 21αι.

ΚΑι σε αυτά τα 20 συνεχή πρωταθλήματα,αν αλλάξουμε στατους και πάρουμε και 5-6 ευρωπαϊκά ή κάνουμε πορείες μεγαλείου κάθε χρόνο στους 8 και στου 4....
τότε ρε γαμώτο οι βαθμοί μας και μόνο,θα πάει την Ελλάδα στην 10η θέση,οπότες θα οφεληθεί ο γάβρος και τα άλλα λιμά,
οπότε ας κάνουμε μερικές νίκες σε ομίλους και μέχρι εκεί,μωρέ
Να μιμηθούμε δηλαδή την ευρωπαϊκή και Ελληνική πορεία του Γάβρου

Πρωτάθλημα στην Ελλάδα,σφαλιάρες στην Ευρώπη




Και μετά από τόσα χρόνια θα πρέπει να διαβάζω,πως 4+4=44

ΟΧΙ,ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ 44
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Doomlord4 την Παρ 11 Μαρ 2022, 10:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”