Adelino André Vieira Freitas "Vieirinha"
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Δεν νομίζω να τελειώνει Ιανουάριο,αν τελειώνει Ιανουάριο μπορούμε να τον πάρουμε με Μπόσμαν από τώρα.Αν τελειώνει τον Ιούνιο μπορείς τον Ιανουάριο να τον πάρεις με Μποσμαν.Μέχρι τότε όμως,κλάφτα
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Δε μένει ελεύθερος μετά το Γενάρη...απλά έχει το δικαίωμα να διαπραγματευτεί το νέο του συμβόλαιο με ομάδα της αρεσκίας του..Όπως έκανε ο Παπάζογλου με εμάς...jacarta έγραψε:Ιανουάριο μένει ελύθερος ούτως ή αλλως...
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
«Στον ΠΑΟΚ, αν ανανεώσει»
Σύμφωνα με πληροφορίες από την Πορτογαλία, η Πόρτο αναμένεται να ενημερώσει την Δευτέρα (06/07) τον ΠΑΟΚ πως θα δανείσει τον Αντελίνο Βιεϊρίνια για άλλον έναν χρόνο μόνο αν ο παίκτης επεκτείνει τη συνεργασία του μαζί της. Οι Δράκοι δε θέλουν να χάσουν τα δικαιώματα του παίκτη, αλλά ταυτόχρονα επιθυμούν να τον αφήσουν υπό την καθοδήγηση του Φερνάντο Σάντος. Το μπαλάκι πλέον πέφτει στον ίδιο τον παίκτη, ο οποίος θα επιλέξει μεταξύ κερκίδας (αν δεν επεκτείνει τη συνεργασία του, έχοντας όμως το δικαίωμα να πάει όπου επιθυμεί από την 1η Ιανουαρίου του 2010) ή να παραμείνει στον ΠΑΟΚ μέσω της επέκτασης της συνεργασίας του με την Πόρτο.
http://www.exedrasports.gr/default.asp? ... 9&catid=24
Σύμφωνα με πληροφορίες από την Πορτογαλία, η Πόρτο αναμένεται να ενημερώσει την Δευτέρα (06/07) τον ΠΑΟΚ πως θα δανείσει τον Αντελίνο Βιεϊρίνια για άλλον έναν χρόνο μόνο αν ο παίκτης επεκτείνει τη συνεργασία του μαζί της. Οι Δράκοι δε θέλουν να χάσουν τα δικαιώματα του παίκτη, αλλά ταυτόχρονα επιθυμούν να τον αφήσουν υπό την καθοδήγηση του Φερνάντο Σάντος. Το μπαλάκι πλέον πέφτει στον ίδιο τον παίκτη, ο οποίος θα επιλέξει μεταξύ κερκίδας (αν δεν επεκτείνει τη συνεργασία του, έχοντας όμως το δικαίωμα να πάει όπου επιθυμεί από την 1η Ιανουαρίου του 2010) ή να παραμείνει στον ΠΑΟΚ μέσω της επέκτασης της συνεργασίας του με την Πόρτο.
http://www.exedrasports.gr/default.asp? ... 9&catid=24
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Προσωπικη εκτιμηση, υπαρχει ακομα πιθανοτητα να μεινει στην ομαδα ο Βιειρινια, εστω και αν αυτο γινει τελη Αυγουστου! Ισως παρουμε και εναν εξτρα (φθηνο, ελευθερο, με μικρο ρισκο) παικτη για να καλυψουμε το ενδεχομενο να μην μεινει ο Βιερινια.
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Θα σε περιμενω ,σαν τσιγαρο αναμμενο......
Και οταν θα ερθεις θα εχω τα πιο πληρη ακρα στην Ελλαδα..
Υπομονη Αντρε...ΥΠΟΜΟΝΗ..
Και οταν θα ερθεις θα εχω τα πιο πληρη ακρα στην Ελλαδα..
Υπομονη Αντρε...ΥΠΟΜΟΝΗ..
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
αληθεύει ότι έκλεισε στην πόρτο για 4 χρόνια?? αυτό σημαίνει ότι θα έρθει δανεικός για έναν ακόμα χρόνο???? αν ξέρει κάποιος ας πει
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
αντελινο μην υπογραφεις στην πορτο εμεις του χρονου θα σε περιμενουμε να ερθεις στην ομαδα της καρδιας μας!!!
- Isaak the Greek
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
- Τοποθεσία: Melbourne Australia
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Τελικα εχω τσαντιστει πολυ με αυτη τη βρωμιαρα την Πορτο!!!Δεν κανουν ετσι μπιζνες κυριοι...Δεν μπορει να λες οτι αρχιζουμε μια καλη συνεργασια και μετα να μας πουλας ετσι!!!
Ζητηστε μονο τον Κουτσιανικουλη ρε καρντασια και θα δειτε...Στη πριζα θα σας εχει ο Ζησης ενα ολοκληρο καλοκαιρι.
Ζητηστε μονο τον Κουτσιανικουλη ρε καρντασια και θα δειτε...Στη πριζα θα σας εχει ο Ζησης ενα ολοκληρο καλοκαιρι.
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
μας τάχει κάνει τούμπανα, αυτό το ελεεινό μικρό σωματείο της κομπλεξικής πόρτο. ρε παλτά του ατλαντικού, για αυτό δεν θα δείτε ποτέ σας τη Μεσόγειο! γμ το λιμάνι σας και το ρδελομπου σας! νομίζετε ότι είμαστε κορόϊδα όπως κάτι μπούφοι ευρωπαίοι που τους τα πέρνετε χοντρά και λένε και ευχαριστώ? black list πλέον. γμ τη συνεργασία σας γαμώ!
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Isaak the Greek έγραψε:Τελικα εχω τσαντιστει πολυ με αυτη τη βρωμιαρα την Πορτο!!!Δεν κανουν ετσι μπιζνες κυριοι...Δεν μπορει να λες οτι αρχιζουμε μια καλη συνεργασια και μετα να μας πουλας ετσι!!!
Ζητηστε μονο τον Κουτσιανικουλη ρε καρντασια και θα δειτε...Στη πριζα θα σας εχει ο Ζησης ενα ολοκληρο καλοκαιρι.
Και εμένα μου την έχει δώσει αυτή η ντεμέκ συνεργασία.
Απλά οι τύποι είναι μερικά χρόνια ποιο μπροστά απο εμάς σε αυτά που κάνουμε εμείς σήμερα.
Και αυτοί χρεωμένοι ήταν και εμείς ακόμα ήμαστε.
Σκληροί διαπραγματευτές και κοιτάνε τα συμφέροντα τους.
Και ο μικρός είναι καλό παιχτάκι και δεν τον δίνουν λογικό.
Το ίδιο θα συμβεί και με τους δικούς μας δανεικούς σε αντίστοιχη περίπτωση (Αθανασιάδης-Γεωργίου κλπ).
Κάποια στιγμή θα φτάσουμε στο level τους και θα τα πουμε και με αυτούς σε κανά C.L
Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Αλλαγή δεδομένων
Αν και όλα έδειχναν πως το θέμα με την απόκτηση του Βιεϊρίνια από την Πόρτο οδηγούνταν σε «ναυάγιο» τα δεδομένα φαίνεται πως άλλαξαν. Αιτία ήταν το ενδιαφέρον που εξέφρασε ο ΠΑΟΚ για τον Μάριο Ρεγκέιρο του Άρη. Οι ιθύνοντες της Πόρτο λοιπόν που φαίνονταν αρνητικοί όταν τα νέα για Ρεγκέιρο έφτασαν μέχρι την Πορτογαλία άλλαξαν τη στάση τους. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί πως ο παίκτης δεν συμπεριλήφθηκε στην ομάδα της Πόρτο που πραγματοποίησε την πρώτη της προπόνηση για τη νέα σεζόν
http://www.sportaction.gr/document.php? ... _id=134482