Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33927
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από john4serres »

Λίγο πριν το ημίχρονο Midtjylland 0-1 Aalborg
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33927
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από john4serres »

0-2 η AaB!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106610
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Τα αφήνει όλα για την Πέμπτη.
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19167
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από nunies4 »

0-2 έχασε η Ρεάλ της Δανίας η ομάδα φόβητρο όπως μας λένε εδώ και εβδομάδες οι δημοσιογράφοι αλλά και όσοι με ενα σχετικό φόβο σχολίαζαν εδώ μέσα μετά το ματς.
Με κίνδυνο να ακουστω ερειστικος πραγματικά εγώ την Πέμπτη δεν είδα ούτε ένα 30% ποιότητας σε σχέση με το τι είχε δείξει η Κοπεγχάγη.
Ένας στοιχειωδώς καλός ΠΑΟΚ με ορμή κερδίζει 3-0 περίπατο και προκρίνεται.
Αθλητική ομάδα και να χαμε να λέγαμε....Και η Τρίπολη αθλητική είναι.
Ε....την Τρίπολη πρέπει να κερδίσει ο ΠΑΟΚ την Πέμπτη.
Άβαταρ μέλους
astral
Δημοσιεύσεις: 10664
Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2020, 13:19

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από astral »

Eιναι πρωτη ομως και αν δεν κερδίσει η Κοπεγχάγη θα παραμείνει. Απλά εκεί έχουν κανονικό πρωτάθλημα και επιτρέπεται να χάσει και ο πρώτος καμιά φορά.
Είναι σε κακή φόρμα στο πρωτάθλημα από ότι φαίνεται. Δεν είναι Ρεάλ της Δανίας, αλλά είναι μια καλή ομάδα με καλή τακτική.
Κι εμένα μου φάνηκε πιο ποιοτική η Κοπεγχάγη, αλλά εντελώς διαφορετικός τρόποσ παιχνιδιού. Η μιντγιουλαντ ηταν πολυ σωστοί τακτικά και διαβασμένοι.

Παρ'ολα αυτα κερδίσουμε και θα περάσουμε :D
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17369
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Ενώ οι Δανοί βλέπουν τα ματς του ΠΑΟΚ και χεζονται απάνω τους.
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Magpies4 έγραψε:Ο Τζόλαρος τί έγινε ρε παιδιά; Ούτε πάγγο ε;

Οταν τα λέγαμε εδώ οτι η Πρήμιερ είναι σε άλλες ταχύτητες και οτι ο μικρός θα ήταν καλύτερα να πάει σε άλλο πρωτάθλημα για να πάρει παιχνίδια... Τώρα τον βλέπω να παίζει Τσαμπιονσιπ (και άν μπορέσει να σταθεί φυσικά), στα 20, 21 που δεν θεωρείσαι πιά ταλέντο.
Καθόλου δεν στεναχωριέμαι
Έτσι να σκέφτεται,όχι μόνο άλλο πρωτάθλημσ,αλλά και 1 γ@μημένο ακόμα χρόνο να έμενε σε εμας θα είχε κάνει μεγάλο άλμα στην καριέρα του

Να παραδειγματιδτουν και οι επόμενοι
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106610
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Πολύ χάλια άμυνα η αγαπημένη μου Leeds.
ron-swanson
Δημοσιεύσεις: 6561
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από ron-swanson »

Ο Τζολης βασικός στην U23 της Νόριτς...

Τι να πεις...
Άβαταρ μέλους
potamda
Bet Guru 2023
Δημοσιεύσεις: 5960
Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από potamda »

Φέτος στον ΠΑΟΚ ελλείψει εξτρεμ θα είχε καταγράψει 40+ συμμετοχές σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Και τα ίδια νούμερα να μην είχε κάνει, το καλοκαίρι θα ήταν σε πολύ καλύτερο επίπεδο, απ' ό, τι θα είναι τώρα μετά από έναν χρόνο που ξεσκονίζει τον πάγκο και την εξέδρα μιας κακής ομάδας.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από joshua »

Τελικα επρεπε να ειχε πωληθει στη Μπριζ και θα ειχαμε τωρα και τον Κρμεντσικ...
Άβαταρ μέλους
astral
Δημοσιεύσεις: 10664
Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2020, 13:19

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από astral »

Περίεργα πράγματα γενικά στη Νόριτς. Εδωσαν και τον Καντγουελ στην τσαμπιονσιπ. πριν λίγο καιρό ακουγόταν για Λίβερπουλ.
spiridoula
Δημοσιεύσεις: 1696
Εγγραφή: Τρί 04 Ιουν 2019, 20:26

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από spiridoula »

astral έγραψε:Περίεργα πράγματα γενικά στη Νόριτς. Εδωσαν και τον Καντγουελ στην τσαμπιονσιπ. πριν λίγο καιρό ακουγόταν για Λίβερπουλ.
Δανεικο τον δωσανε μεχρι το τελος της αγωνιστικης περιοδου.Kαι πηγε σε ομαδα που διεκδικει με αξιωσεις ανοδο
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106610
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Δείτε τι έχασε ο Τζόλης με την Νόριτς Β΄ (U-23):
https://twitter.com/itsjamielauder/stat ... oli-vid%2F
spiridoula
Δημοσιεύσεις: 1696
Εγγραφή: Τρί 04 Ιουν 2019, 20:26

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από spiridoula »

ωραιο το γκολ του Βλαχοβιτς 0-1 Γιουβε τα πρωτα δευτερολεπτα
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”