Ο κόσμος παίζει μπάλα II
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33927
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33927
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106610
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
0-2 έχασε η Ρεάλ της Δανίας η ομάδα φόβητρο όπως μας λένε εδώ και εβδομάδες οι δημοσιογράφοι αλλά και όσοι με ενα σχετικό φόβο σχολίαζαν εδώ μέσα μετά το ματς.
Με κίνδυνο να ακουστω ερειστικος πραγματικά εγώ την Πέμπτη δεν είδα ούτε ένα 30% ποιότητας σε σχέση με το τι είχε δείξει η Κοπεγχάγη.
Ένας στοιχειωδώς καλός ΠΑΟΚ με ορμή κερδίζει 3-0 περίπατο και προκρίνεται.
Αθλητική ομάδα και να χαμε να λέγαμε....Και η Τρίπολη αθλητική είναι.
Ε....την Τρίπολη πρέπει να κερδίσει ο ΠΑΟΚ την Πέμπτη.
Με κίνδυνο να ακουστω ερειστικος πραγματικά εγώ την Πέμπτη δεν είδα ούτε ένα 30% ποιότητας σε σχέση με το τι είχε δείξει η Κοπεγχάγη.
Ένας στοιχειωδώς καλός ΠΑΟΚ με ορμή κερδίζει 3-0 περίπατο και προκρίνεται.
Αθλητική ομάδα και να χαμε να λέγαμε....Και η Τρίπολη αθλητική είναι.
Ε....την Τρίπολη πρέπει να κερδίσει ο ΠΑΟΚ την Πέμπτη.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Eιναι πρωτη ομως και αν δεν κερδίσει η Κοπεγχάγη θα παραμείνει. Απλά εκεί έχουν κανονικό πρωτάθλημα και επιτρέπεται να χάσει και ο πρώτος καμιά φορά.
Είναι σε κακή φόρμα στο πρωτάθλημα από ότι φαίνεται. Δεν είναι Ρεάλ της Δανίας, αλλά είναι μια καλή ομάδα με καλή τακτική.
Κι εμένα μου φάνηκε πιο ποιοτική η Κοπεγχάγη, αλλά εντελώς διαφορετικός τρόποσ παιχνιδιού. Η μιντγιουλαντ ηταν πολυ σωστοί τακτικά και διαβασμένοι.
Παρ'ολα αυτα κερδίσουμε και θα περάσουμε
Είναι σε κακή φόρμα στο πρωτάθλημα από ότι φαίνεται. Δεν είναι Ρεάλ της Δανίας, αλλά είναι μια καλή ομάδα με καλή τακτική.
Κι εμένα μου φάνηκε πιο ποιοτική η Κοπεγχάγη, αλλά εντελώς διαφορετικός τρόποσ παιχνιδιού. Η μιντγιουλαντ ηταν πολυ σωστοί τακτικά και διαβασμένοι.
Παρ'ολα αυτα κερδίσουμε και θα περάσουμε
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17369
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Καθόλου δεν στεναχωριέμαιMagpies4 έγραψε:Ο Τζόλαρος τί έγινε ρε παιδιά; Ούτε πάγγο ε;
Οταν τα λέγαμε εδώ οτι η Πρήμιερ είναι σε άλλες ταχύτητες και οτι ο μικρός θα ήταν καλύτερα να πάει σε άλλο πρωτάθλημα για να πάρει παιχνίδια... Τώρα τον βλέπω να παίζει Τσαμπιονσιπ (και άν μπορέσει να σταθεί φυσικά), στα 20, 21 που δεν θεωρείσαι πιά ταλέντο.
Έτσι να σκέφτεται,όχι μόνο άλλο πρωτάθλημσ,αλλά και 1 γ@μημένο ακόμα χρόνο να έμενε σε εμας θα είχε κάνει μεγάλο άλμα στην καριέρα του
Να παραδειγματιδτουν και οι επόμενοι
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106610
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
-
ron-swanson
- Δημοσιεύσεις: 6561
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28
- potamda
- Bet Guru 2023
- Δημοσιεύσεις: 5960
- Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
- Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Φέτος στον ΠΑΟΚ ελλείψει εξτρεμ θα είχε καταγράψει 40+ συμμετοχές σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Και τα ίδια νούμερα να μην είχε κάνει, το καλοκαίρι θα ήταν σε πολύ καλύτερο επίπεδο, απ' ό, τι θα είναι τώρα μετά από έναν χρόνο που ξεσκονίζει τον πάγκο και την εξέδρα μιας κακής ομάδας.
Και τα ίδια νούμερα να μην είχε κάνει, το καλοκαίρι θα ήταν σε πολύ καλύτερο επίπεδο, απ' ό, τι θα είναι τώρα μετά από έναν χρόνο που ξεσκονίζει τον πάγκο και την εξέδρα μιας κακής ομάδας.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Τελικα επρεπε να ειχε πωληθει στη Μπριζ και θα ειχαμε τωρα και τον Κρμεντσικ...
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Περίεργα πράγματα γενικά στη Νόριτς. Εδωσαν και τον Καντγουελ στην τσαμπιονσιπ. πριν λίγο καιρό ακουγόταν για Λίβερπουλ.
-
spiridoula
- Δημοσιεύσεις: 1696
- Εγγραφή: Τρί 04 Ιουν 2019, 20:26
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Δανεικο τον δωσανε μεχρι το τελος της αγωνιστικης περιοδου.Kαι πηγε σε ομαδα που διεκδικει με αξιωσεις ανοδοastral έγραψε:Περίεργα πράγματα γενικά στη Νόριτς. Εδωσαν και τον Καντγουελ στην τσαμπιονσιπ. πριν λίγο καιρό ακουγόταν για Λίβερπουλ.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106610
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Δείτε τι έχασε ο Τζόλης με την Νόριτς Β΄ (U-23):
https://twitter.com/itsjamielauder/stat ... oli-vid%2F
https://twitter.com/itsjamielauder/stat ... oli-vid%2F
-
spiridoula
- Δημοσιεύσεις: 1696
- Εγγραφή: Τρί 04 Ιουν 2019, 20:26