Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33919
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από john4serres »

spiridoula έγραψε:ωραιο το γκολ της Τοτεναμ στο 0-1
Kαι το 1-2 πολύ ωραίο.

Χτίζει επίθεση από πίσω η Tottenham, αποτυχημένο pressing από City όπου κατέληξε σε φάση 5v5!
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12486
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

Τρελή νίκη η τότεναμ
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33919
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από john4serres »

Άμυνα με τα μάτια η City.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

ΠΑΟΚίζει.
Εκτός αν ο ΠΑΟΚ Μαντσεστερίζει.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Σίγουρα η City αεχίζει πάντως!
Άβαταρ μέλους
Magpies4
Δημοσιεύσεις: 5763
Εγγραφή: Σάβ 27 Δεκ 2014, 04:06

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από Magpies4 »

Ο Τζόλαρος τί έγινε ρε παιδιά; Ούτε πάγγο ε;

Οταν τα λέγαμε εδώ οτι η Πρήμιερ είναι σε άλλες ταχύτητες και οτι ο μικρός θα ήταν καλύτερα να πάει σε άλλο πρωτάθλημα για να πάρει παιχνίδια... Τώρα τον βλέπω να παίζει Τσαμπιονσιπ (και άν μπορέσει να σταθεί φυσικά), στα 20, 21 που δεν θεωρείσαι πιά ταλέντο.
gpap
Δημοσιεύσεις: 4452
Εγγραφή: Τρί 07 Ιαν 2014, 20:40

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από gpap »

μεγάλη σπατάλη ταλέντου η επιλογή να πάει σε μια ομάδα ασανσέρ.
Ευελπιστώ του χρόνου, που η Νόριτς να αναγκαστεί να ελευθερωθεί από μεγάλα συμβόλαια, να τον δώσει δανεικό
σε καμιά ομάδα που να μπορέσει να καλλιεργήσει το ταλέντο του μικρού και να τον εξελίξει.

Το ίδιο και για τον Γιαννούλη.
Να έχεις ένα τέτοιο ταλέντο στην ομάδα σου, και να προτιμάς να χρησιμοποιείς ως δανεικό έναν δανεικό από ανταγωνιστή σου, που του χρόνου θα φύγει, είναι μια αγγλική τακτική που δεν μπορώ να κατανοήσω.
Χαμένος χρόνος φέτος του Γιαννούλη.

Ως ΠΑΟΚ θα ήθελα να τους ζητήσουμε του χρόνου ως δανεικούς.
Άβαταρ μέλους
astral
Δημοσιεύσεις: 10668
Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2020, 13:19

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από astral »

Eλπίζω να μην έρθουν ως δανεικοί εκτός αν είναι για μια 2ετία.
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33919
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από john4serres »

Magpies4 έγραψε:Ο Τζόλαρος τί έγινε ρε παιδιά; Ούτε πάγγο ε;

Οταν τα λέγαμε εδώ οτι η Πρήμιερ είναι σε άλλες ταχύτητες και οτι ο μικρός θα ήταν καλύτερα να πάει σε άλλο πρωτάθλημα για να πάρει παιχνίδια... Τώρα τον βλέπω να παίζει Τσαμπιονσιπ (και άν μπορέσει να σταθεί φυσικά), στα 20, 21 που δεν θεωρείσαι πιά ταλέντο.
Σε περίπτωση που δεν μείνει στα πλάνα του προπονητή ως βασικό μέλος, τότε τον βλέπω δανεικό Ολλανδία ή Βέλγιο. Κλασική περίπτωση δανεισμού των αγγλικών ομάδων.
Άβαταρ μέλους
Geor1926
Δημοσιεύσεις: 548
Εγγραφή: Τετ 22 Σεπ 2021, 11:23

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από Geor1926 »

gpap έγραψε:μεγάλη σπατάλη ταλέντου η επιλογή να πάει σε μια ομάδα ασανσέρ.
Ευελπιστώ του χρόνου, που η Νόριτς να αναγκαστεί να ελευθερωθεί από μεγάλα συμβόλαια, να τον δώσει δανεικό
σε καμιά ομάδα που να μπορέσει να καλλιεργήσει το ταλέντο του μικρού και να τον εξελίξει.

Το ίδιο και για τον Γιαννούλη.
Να έχεις ένα τέτοιο ταλέντο στην ομάδα σου, και να προτιμάς να χρησιμοποιείς ως δανεικό έναν δανεικό από ανταγωνιστή σου, που του χρόνου θα φύγει, είναι μια αγγλική τακτική που δεν μπορώ να κατανοήσω.
Χαμένος χρόνος φέτος του Γιαννούλη.

Ως ΠΑΟΚ θα ήθελα να τους ζητήσουμε του χρόνου ως δανεικούς.
Ο δανεικός παίζει γιατι προφανώς ειναι καλυτερος.Τοσο απλό.Τι σημασία έχει το ταλέντο ή η ηλικία.Αν ο 35άρης ειναι καλύτερος,θα μείνει στον πάγκο ο 20χρονος.Θα περιμένει η Νόριτς πότε ο κάθε Γιαννούλης θα εξελιχθεί για να αποδείξει το ταλέντο του;Το επίπεδο είναι υψηλό,αν τα 'ταλέντα' δεν μπορούν,θα πάνε στην λέιτον όριεντ.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

sn0ufel4 έγραψε:Τρελή νίκη η τότεναμ
3 γκολ ο Kane από τα οποία το ένα δεν μέτρησε γιατί ο Dejan Kulusevski, ο δαιμόνιος αριστεροπόδαρος Σουηδός δεξιός εξτρέμ με Σκοπιανή καταγωγή, που έκανε τη σέντρα ήταν για λίγα εκατοστά off-side.
Το χέρι-πέναλτυ που κέρδισε η Man. C. με το οποίο ισοφάρισε σε 2-2, είναι παρόμοιο με αυτά που κέρδισε ο ΠΑΟΚ από Παναιτωλικό και ΟΦΗ.
Άβαταρ μέλους
kounavi
Δημοσιεύσεις: 583
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2021, 13:59

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από kounavi »

Ο Τζολης, όπως και ο Γιαννούλης, έχει αδυναμίες τακτικές και κυρίως στο αμυντικό κομμάτι. Σε ομάδα που παίζει για τη σωτηρία της δε μπορείς να μην είσαι καλός αμυντικά ακόμα και αν παίζεις εξτρέμ. Οι αδυναμίες αυτές είναι νομίζω και ο λόγος που δεν είχε αγάπες με τον Λουτσο.
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2512
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από tolis14 »

Άσχετο αλλά την υπεύθυνη επικοινωνίας της Fiorentina την έχετε δει; Rosella Petrillo λέγεται. Ενας καινούριος βραζιλιάνος της Fiorentina την κοιτούσε και κόντεψε να ρίξει και μια επιτόπου σε κοινή συνέντευξη τύπου :D
george89
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: Τρί 28 Δεκ 2021, 10:14

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από george89 »

Magpies4 έγραψε:Ο Τζόλαρος τί έγινε ρε παιδιά; Ούτε πάγγο ε;

Οταν τα λέγαμε εδώ οτι η Πρήμιερ είναι σε άλλες ταχύτητες και οτι ο μικρός θα ήταν καλύτερα να πάει σε άλλο πρωτάθλημα για να πάρει παιχνίδια... Τώρα τον βλέπω να παίζει Τσαμπιονσιπ (και άν μπορέσει να σταθεί φυσικά), στα 20, 21 που δεν θεωρείσαι πιά ταλέντο.
Το μεγαλύτερο one season wonder της ελλαδας ο συγκεκριμένος,3-4 χρόνια πορεία αλλα νινης σε καμμια Κούλα
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33919
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από john4serres »

Στο +14 η Trabzonspor.
Πρωτάθλημα μετά από 38 χρόνια;
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”